+1quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:46 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry, maar je hele verhaal komt echt niet over alsof jij haar droomvent bent. Je bent een goede vriend, je geeft haar aandacht, maar ze klinkt absoluut niet verliefd op je. Blijkbaar is er nu even geen ander, dus mag jij weer langskomen, maar sta niet raar te kijken als ze opeens weer een ander heeft. Ik lees een verhaal van een verliefd persoon die denkt signalen te zien die er niet zijn.
Wat leuk dat je haar gezelschap gaat houden in dat verre Frankrijk waar ze nu nog niemand kentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Black_Ninja het volgende:
Het is meer dan 10 uur rijden met vele tolwegen (zuid-Frankrijk) maar ze gaat me laten weten wanneer ze haar vrije dagen heb en dan huppel ik wel een paar keer langsMaar een wekelijks verhaal zal het niet gaan worden helaas.
Als je hier al niet uit op kan maken dat je TWEEDE keus bent en er alleen aan je word gedacht wanneer het haar uitkomt, weet ik het ook niet meer..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Black_Ninja het volgende:
Om een goed voorbeeld te geven. We hebben een hele tijd nauwelijks contact gehad maar toen haar relatie stuk liep begon ze bijna meteen contact met mij te zoeken (helaas door omstandigheden niet gelijk op gereageerd) en is niet gestopt met proberen totdat ik eindelijk contact met haar op nam (4 maanden later).
Dan hoop ik dat je nooit trouwtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Black_Ninja het volgende:
Het is de enige dame waar ik al jaren een zwak voor heb en ik weet dat ook al zou ik getrouwd zijn ik alles aan de kant zet voor haar.
Serieus gast, lees eens wat je opschrijft. Jij bent niet haar grote liefde vanwege de afstand? Nooit gehoord dat echte liefde geen grenzen kent? En ze zoekt weer contact nadat haar relatie verbroken is? Natuurlijk doet ze dat, want jij zit gewoon eeuwig en altijd klaar om haar op te vangen, net zoals je nu doet nu één van haar andere projecten haar niet komt ophalen uit Frankrijk. Haal serieus dat bord voor je kop weg en zie dat dit geen happy ending gaat krijgen. Maar iets zegt me dat je zelf ook wel twijfels hebt, maar dat je deze heel hard verdringt anders zou je dit topic niet openen. Maar we kunnen hier lullen als brugman, jij bent geloof niet niet van die roze wolk af te slaan. Dus heel veel geluk met haar. Ik hoop dat jullie samen oud & gelukkig worden.quote:Ik zou het verhaal iets kunnen aanpassen. Ik ben zeker niet haar "grote liefde" maar kansloos ook zeker niet. Daarnaast is zij een stuk jonger (een ex van haar is 4 jaar ouder dan mij dus een groot probleem is het niet), woont ze ver weg waardoor we elkaar bijna niet zien en hebben we een hele tijd amper contact gehad.
Om een goed voorbeeld te geven. We hebben een hele tijd nauwelijks contact gehad maar toen haar relatie stuk liep begon ze bijna meteen contact met mij te zoeken (helaas door omstandigheden niet gelijk op gereageerd) en is niet gestopt met proberen totdat ik eindelijk contact met haar op nam (4 maanden later).
Oh, dus zij was het slachtoffer van haar bazige vriendjes, en jij dus indirect ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Om je even een beetje af te remmen. Ooit wel eens gehoord van vriendjes die het niet leuk vinden als hun vriendin contact heeft/op bezoek gaat bij mannen waar ze mee heeft gezoend (meer wilde) in het verleden en die verder niet in haar vrienden kring zit en die zij niet kennen? Haar vriend wilde niet dat ze zoveel contact met mij had, wat ik ook niet zo gek vond. Ik zit niet op een roze wolk en ik zeg ook niet dat het een closed deal is maar het is ook niet alleen kommer en kwel in de wereld.
Je zit niet op een roze wolk, maar je noemt haar wel je kryptonite en je zou je huwelijk direct afkappen als zij je zou willen. Logischquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Black_Ninja het volgende:
Om je even een beetje af te remmen. Ooit wel eens gehoord van vriendjes die het niet leuk vinden als hun vriendin contact heeft/op bezoek gaat bij mannen waar ze mee heeft gezoend (meer wilde) in het verleden en die verder niet in haar vrienden kring zit en die zij niet kennen? Haar vriend wilde niet dat ze zoveel contact met mij had, wat ik ook niet zo gek vond. Ik zit niet op een roze wolk en ik zeg ook niet dat het een closed deal is maar het is ook niet alleen kommer en kwel in de wereld.
Ik zou zeggen stuur haar de link van dit topic en laat zien hoe belangrijk ze voor je isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Black_Ninja het volgende:
Als je de OP leest heb ik dit topic gemaakt om 2 redenen. 1, omdat ik dreigde iemands anders topic te hijacken omdat hij daar naar dit verhaal had gevraagd. 2, om te vragen of ik nog iets kon doen voor dat ze weg gaat. Ik heb dus nooit gevraagd of mensen de situatie willen beoordelen.
Ik vind het iig struisvogelpolitiek om te doen alsof ze niet 'mocht', want ze komt niet over alsof ze alles voor zich laat bepalen. Maar als jij je er beter bij voelt om het daar op af te schuiven, moet je dat zeker doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zucht... We hadden dan ook wel contact maar langskomen is er niet van gekomen. En het contact was niet overweldigend veel maar dat kwam dus doordat ze in een relatie zat.
Die roze wolk vertroebelt nogal je beeld van wat wij (mensen zonder roze wolk) zien dat er gebeurt. Alles draait om haar, wat zij wil, wie zij wil, wanneer zij het wil, en jij voelt je nog trots en geliefd ook. Daar gaat echt het licht uit.quote:En wat heeft een roze wolk daarmee te maken? Ik heb een zwak voor haar, ja absoluut. Ik ga hier niet het hele verhaal van de kennismaking en alles daar omheen vertellen maar er is wel een rede voor dat ik die zwak heb.
Ik geef het toe dat ik zo denk over haar maar dat betekend niet dat ik voor de rest volledig blind ben voor de werkelijkheid. Het is dus ook niet zo dat er in het verleden niks is gebeurd dus daarmee weten we iedergeval dat ik wel haar type ben.
1) Prima.quote:Als je de OP leest heb ik dit topic gemaakt om 2 redenen. 1, omdat ik dreigde iemands anders topic te hijacken omdat hij daar naar dit verhaal had gevraagd. 2, om te vragen of ik nog iets kon doen voor dat ze weg gaat. Ik heb dus nooit gevraagd of mensen de situatie willen beoordelen.
Geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef Black_Ninja het volgende:
En gewoon de stoute schoenen aan getrokken...
Voor al jullie zwart kijkers... Als ze terug is gaan we daten...
Zwartkijkers nog wel. Zet er de volgende keer dan even bij dat je alleen maar positieve reacties wilquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef Black_Ninja het volgende:
En gewoon de stoute schoenen aan getrokken...
Voor al jullie zwart kijkers... Als ze terug is gaan we daten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |