abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:10:36 #1
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96409730
-closed-

[ Bericht 99% gewijzigd door Black_Ninja op 07-05-2011 21:57:57 ]
Domo Arigato!
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:10:04 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96413522
Van kryptonite word je juist zwak.
Je moeder is een hamster
pi_96414159
Kan je haar niet bezoeken?
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_96415416
Sorry, maar je hele verhaal komt echt niet over alsof jij haar droomvent bent. Je bent een goede vriend, je geeft haar aandacht, maar ze klinkt absoluut niet verliefd op je. Blijkbaar is er nu even geen ander, dus mag jij weer langskomen, maar sta niet raar te kijken als ze opeens weer een ander heeft. Ik lees een verhaal van een verliefd persoon die denkt signalen te zien die er niet zijn.
pi_96416529
quote:
5s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:46 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry, maar je hele verhaal komt echt niet over alsof jij haar droomvent bent. Je bent een goede vriend, je geeft haar aandacht, maar ze klinkt absoluut niet verliefd op je. Blijkbaar is er nu even geen ander, dus mag jij weer langskomen, maar sta niet raar te kijken als ze opeens weer een ander heeft. Ik lees een verhaal van een verliefd persoon die denkt signalen te zien die er niet zijn.
+1

Grote kans dat ze zo'n rete-interessante fransoos tegenkomt daar, kijken of je dan nog uitkomt in haar planning ;)
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:58:59 #6
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96422591

[ Bericht 100% gewijzigd door Black_Ninja op 07-05-2011 22:15:47 ]
Domo Arigato!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:49:39 #7
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_96426820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Black_Ninja het volgende:

Het is meer dan 10 uur rijden met vele tolwegen (zuid-Frankrijk) maar ze gaat me laten weten wanneer ze haar vrije dagen heb en dan huppel ik wel een paar keer langs :) Maar een wekelijks verhaal zal het niet gaan worden helaas.

Wat leuk dat je haar gezelschap gaat houden in dat verre Frankrijk waar ze nu nog niemand kent :) En een gratis lift terug naar Nederland is natuurlijk ook niet te versmaden :)

Maar om nou de illussie te hebben dat je een kans maakt, ik denk het niet. Je bent vooral erg makkelijk voor haar momenteel.

Maar wie weet mag je er wel een keertje of twee overheen. Ook leuk :)
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:49:53 #8
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_96426832
quote:

Om een goed voorbeeld te geven. We hebben een hele tijd nauwelijks contact gehad maar toen haar relatie stuk liep begon ze bijna meteen contact met mij te zoeken (helaas door omstandigheden niet gelijk op gereageerd) en is niet gestopt met proberen totdat ik eindelijk contact met haar op nam (4 maanden later).
Als je hier al niet uit op kan maken dat je TWEEDE keus bent en er alleen aan je word gedacht wanneer het haar uitkomt, weet ik het ook niet meer..
pi_96427607
quote:
Het is de enige dame waar ik al jaren een zwak voor heb en ik weet dat ook al zou ik getrouwd zijn ik alles aan de kant zet voor haar.
Dan hoop ik dat je nooit trouwt :{

quote:
Ik zou het verhaal iets kunnen aanpassen. Ik ben zeker niet haar "grote liefde" maar kansloos ook zeker niet. Daarnaast is zij een stuk jonger (een ex van haar is 4 jaar ouder dan mij dus een groot probleem is het niet), woont ze ver weg waardoor we elkaar bijna niet zien en hebben we een hele tijd amper contact gehad.

Om een goed voorbeeld te geven. We hebben een hele tijd nauwelijks contact gehad maar toen haar relatie stuk liep begon ze bijna meteen contact met mij te zoeken (helaas door omstandigheden niet gelijk op gereageerd) en is niet gestopt met proberen totdat ik eindelijk contact met haar op nam (4 maanden later).
Serieus gast, lees eens wat je opschrijft. Jij bent niet haar grote liefde vanwege de afstand? Nooit gehoord dat echte liefde geen grenzen kent? En ze zoekt weer contact nadat haar relatie verbroken is? Natuurlijk doet ze dat, want jij zit gewoon eeuwig en altijd klaar om haar op te vangen, net zoals je nu doet nu één van haar andere projecten haar niet komt ophalen uit Frankrijk. Haal serieus dat bord voor je kop weg en zie dat dit geen happy ending gaat krijgen. Maar iets zegt me dat je zelf ook wel twijfels hebt, maar dat je deze heel hard verdringt anders zou je dit topic niet openen. Maar we kunnen hier lullen als brugman, jij bent geloof niet niet van die roze wolk af te slaan. Dus heel veel geluk met haar. Ik hoop dat jullie samen oud & gelukkig worden. :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:16:33 #10
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96428029

[ Bericht 100% gewijzigd door Black_Ninja op 07-05-2011 22:15:55 ]
Domo Arigato!
pi_96428377
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Om je even een beetje af te remmen. Ooit wel eens gehoord van vriendjes die het niet leuk vinden als hun vriendin contact heeft/op bezoek gaat bij mannen waar ze mee heeft gezoend (meer wilde) in het verleden en die verder niet in haar vrienden kring zit en die zij niet kennen? Haar vriend wilde niet dat ze zoveel contact met mij had, wat ik ook niet zo gek vond. Ik zit niet op een roze wolk en ik zeg ook niet dat het een closed deal is maar het is ook niet alleen kommer en kwel in de wereld.
Oh, dus zij was het slachtoffer van haar bazige vriendjes, en jij dus indirect ook?

Wat een onzin. Een volwassen vrouw bepaalt zelf met wie ze omgaat, ook als ze in een relatie zit. Als ze echt contact met je wilde, had ze dat wel gelegd.

Het lijkt alsof jij dit aangrijpt omdat de reden dat ze geen contact met je had dan niets met haarzelf of jou persoonlijk te maken heeft.
pi_96428405
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Black_Ninja het volgende:
Om je even een beetje af te remmen. Ooit wel eens gehoord van vriendjes die het niet leuk vinden als hun vriendin contact heeft/op bezoek gaat bij mannen waar ze mee heeft gezoend (meer wilde) in het verleden en die verder niet in haar vrienden kring zit en die zij niet kennen? Haar vriend wilde niet dat ze zoveel contact met mij had, wat ik ook niet zo gek vond. Ik zit niet op een roze wolk en ik zeg ook niet dat het een closed deal is maar het is ook niet alleen kommer en kwel in de wereld.
Je zit niet op een roze wolk, maar je noemt haar wel je kryptonite en je zou je huwelijk direct afkappen als zij je zou willen. Logisch :')
pi_96428616
No offense, maar het lijkt niet alsof je echt om meningen vraagt, meer alsof je vooral wil pronken met hoe goed je alles wel niet voor elkaar hebt. Je weerlegt of ontkent namelijk alles dat niet in jouw straatje past (waarschijnlijk de bijwerking van je roze bril + wolk).

In dat geval moet je maar doen wat jij denkt dat goed is, want veel medestanders of begrip zul je hier niet vinden ben ik bang.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:37:32 #14
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96428819

[ Bericht 100% gewijzigd door Black_Ninja op 07-05-2011 22:16:05 ]
Domo Arigato!
pi_96429089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Black_Ninja het volgende:

Als je de OP leest heb ik dit topic gemaakt om 2 redenen. 1, omdat ik dreigde iemands anders topic te hijacken omdat hij daar naar dit verhaal had gevraagd. 2, om te vragen of ik nog iets kon doen voor dat ze weg gaat. Ik heb dus nooit gevraagd of mensen de situatie willen beoordelen.
Ik zou zeggen stuur haar de link van dit topic en laat zien hoe belangrijk ze voor je is O+

Trouwens als je een topic opent bepaal je daarmee niet wat mensen wel en niet mogen zeggen. Dat is het mooie van Fok! hier mag alles :7 Verder ben ik het het helemaal eens met Dauntl3ss.
pi_96429395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Zucht... We hadden dan ook wel contact maar langskomen is er niet van gekomen. En het contact was niet overweldigend veel maar dat kwam dus doordat ze in een relatie zat.

Ik vind het iig struisvogelpolitiek om te doen alsof ze niet 'mocht', want ze komt niet over alsof ze alles voor zich laat bepalen. Maar als jij je er beter bij voelt om het daar op af te schuiven, moet je dat zeker doen. ^O^

quote:
En wat heeft een roze wolk daarmee te maken? Ik heb een zwak voor haar, ja absoluut. Ik ga hier niet het hele verhaal van de kennismaking en alles daar omheen vertellen maar er is wel een rede voor dat ik die zwak heb.
Ik geef het toe dat ik zo denk over haar maar dat betekend niet dat ik voor de rest volledig blind ben voor de werkelijkheid. Het is dus ook niet zo dat er in het verleden niks is gebeurd dus daarmee weten we iedergeval dat ik wel haar type ben.
Die roze wolk vertroebelt nogal je beeld van wat wij (mensen zonder roze wolk) zien dat er gebeurt. Alles draait om haar, wat zij wil, wie zij wil, wanneer zij het wil, en jij voelt je nog trots en geliefd ook. Daar gaat echt het licht uit.

quote:
Als je de OP leest heb ik dit topic gemaakt om 2 redenen. 1, omdat ik dreigde iemands anders topic te hijacken omdat hij daar naar dit verhaal had gevraagd. 2, om te vragen of ik nog iets kon doen voor dat ze weg gaat. Ik heb dus nooit gevraagd of mensen de situatie willen beoordelen.
1) Prima.
2) Mensen baseren hun advies aan jou op hun perceptie van de door jou omschreven situatie.
Als er niet zo'n duidelijke indruk was dat jij wel lekker makkelijk voor haar bent en jij er als een blinde intuint, had je waarschijnlijk andere reacties gekregen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:03:20 #17
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96437718
En gewoon de stoute schoenen aan getrokken...

Voor al jullie zwart kijkers... Als ze terug is gaan we daten...
Domo Arigato!
pi_96437893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef Black_Ninja het volgende:

Geweldig nieuws O+ Nog maar 5 maanden op het bankje zitten wachten om er dan voor haar te zijn en haar te troosten omdat die ene Fransoos haar heeft laten zitten. Echte liefde O+

Door jouw topic heb ik echt weer vertrouwen gekregen in ware liefde. Dank je :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:08:42 #19
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96437944

[ Bericht 100% gewijzigd door Black_Ninja op 07-05-2011 22:16:29 ]
Domo Arigato!
pi_96438146
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef Black_Ninja het volgende:

Zwartkijkers nog wel. Zet er de volgende keer dan even bij dat je alleen maar positieve reacties wil ;)

Wat iedereen vindt is gebaseerd op jouw OP. Je hebt dus of jullie fijne verstandhouding niet goed weergegeven, of je zou je eens achter je oor moeten krabben na alle reacties so far.

Succes iig. We zien je wel verschijnen in 'hoe laat ik mn ex los' als blijkt dat ze zich weer eens heeft bedacht of iemand anders tegen het lijf is gelopen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:17:11 #21
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96438299

[ Bericht 100% gewijzigd door Black_Ninja op 07-05-2011 22:16:34 ]
Domo Arigato!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:23:15 #22
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96441129

[ Bericht 53% gewijzigd door Black_Ninja op 07-05-2011 22:16:43 ]
Domo Arigato!