quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:43 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon negeren tot ze contact met je zoekt.
Nadat ze net heeft gezegd dat "ze het niet weet". Dan is het al helemáál raar en ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
Rechtstreeks naar je doel.
Dan weet je waar je aan toe bent.
En zij ook.
Hoort erbij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Nadat ze net heeft gezegd dat "ze het niet weet". Dan is het al helemáál raar en ongemakkelijk.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:53 schreef Black_Ninja het volgende:
Vraag haar uit voor een echte date. Dus zeg letterlijk dat je wil daten met haar. Dan kan je nogsteeds gewoon wat leuks gaan doen maar tegelijkertijd zet je iets meer druk op het feit dat je meer wilt. Het heeft voor mij gewerkt
Hier en ook in mijn topic... Kan jij het leven ook op een positieve manier bekijken of is alles en iedereen kut in jouw ogen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:16 schreef tonyfaileronie het volgende:
Ze weet het niet = Ze weet het wel maar ze vindt het zielig om je keihard af te wijzen.
Je hebt zeker weinig ervaring hiermee? Als een meisje het niet weet is dat gewoon een afwijzing. Kun je wel wanhopig nog dingen proberen maar dat heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hier en ook in mijn topic... Kan jij het leven ook op een positieve manier bekijken of is alles en iedereen kut in jouw ogen?
Waarom vat je mijn commentaar zo persoonlijk op? Jij doet je verhaal en ik geef mijn mening.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hier en ook in mijn topic... Kan jij het leven ook op een positieve manier bekijken of is alles en iedereen kut in jouw ogen?
Ach misschien niet alleen naar jou toe maar het begint me op te vallen dat vooral hier in het R&P gedeelte mensen alleen maar negatief kunnen doen. En op een gegeven moment slaat het gewoon nergens op. In mijn topic ook, ik heb de date, zij was heel vrolijk en open er over en wat krijg je als reactie daar op? Ja ze houdt je aan het lijntje, ze meent het toch niet, enz. Kom op, kan je dan niet gewoon blij zijn voor iemand dat het dan toch is goed gekomen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:32 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Waarom vat je mijn commentaar zo persoonlijk op? Jij doet je verhaal en ik geef mijn mening.
Ik heb juist het idee dat mannen het altijd heul goed weten en vrouwen altijd meer over de lange termijn/consequenties nadenken en daarmee meer piekeren. Maar goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Een vrouw die niet weet wat ze wilYeah right. Ze heeft allang gekozen, maar ze wil je niet kwetsen.
Goede postquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ach misschien niet alleen naar jou toe maar het begint me op te vallen dat vooral hier in het R&P gedeelte mensen alleen maar negatief kunnen doen. En op een gegeven moment slaat het gewoon nergens op. In mijn topic ook, ik heb de date, zij was heel vrolijk en open er over en wat krijg je als reactie daar op? Ja ze houdt je aan het lijntje, ze meent het toch niet, enz. Kom op, kan je dan niet gewoon blij zijn voor iemand dat het dan toch is goed gekomen?
Hier hetzelfde, ze geeft aan dat ze zelf twijfelt. Genoeg dames die een goede vriendschap niet op het spel willen zetten voor een mogelijkheid tot relatie. Maar nee, direct is alles zwart en slecht. Geef iemand nou eens opbouwende kritiek over wat hij als opties heeft om de Nee/misschien om te zetten naar een JA! in plaats van iemand alleen maar de grond in te stampen.
Sorry ik moest het even kwijt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |