Ik ben voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Adlicious naar het Songfestival volgend jaar
Iemand?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Hee, ik had gisteren tijdens het ESF de auto-refresh uitgezet, maar hoe kan ik die nu weer aanzetten?
Ik zie geen schuifbalkje meer.
Ik heb updates altijd uitstaan maar ik heb gewoon een balkjequote:
Ja maar gisteren heb ik het schuifje uitgezet, maar dat moet toch wel ergens aan te zetten zijn weer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een addblocker? Misschien dat die het weghaalt? Ik zie het schuifje gewoon.
Das goequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal hem een kans geven, speciaal voor jou.Maar als ie het verkut dan doe ik alsnog de tv uit.
Hoge kuiven zijn zoooo 2011.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Adlicious naar het Songfestival volgend jaar
Dat ja, gewoon ROCK, niet Rock DJ.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die thema's elke week... Waar zijn gewoon de simpele thema's die tenminste duidelijk waren
.
ja echt he!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die thema's elke week... Waar zijn gewoon de simpele thema's die tenminste duidelijk waren
.
Je kunt het niet weghalen, alleen verschuiven naar links of rechts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar gisteren heb ik het schuifje uitgezet, maar dat moet toch wel ergens aan te zetten zijn weer?
Ze hebben er sowieso een handje van om nummers heel vreemd te remixen, daar hadden ze dit thema ook niet voor nodig.quote:
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |