abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96660149
Hahaha herkenbaar van dat praten :P

Toen het net uitwas ging ik wel eens puur ter afleiding een end rijden met de auto, zat ik daar gewoon hele pleidooien tegen mezelf te houden wat ik allemaal nog tegen haar wou zeggen...

Zelf wou ze niet meer luisteren naar mijn verhaal, dus dan deed ik het maar op die manier. het moest er toch uit :')

Dat blijft nog wel iets dat me nog steeds een beetje tegenhoudt wat betreft een nieuwe relatie : Het is allemaal zo leuk en aardig, begint met daten, zoenen, je bent helemaal het einde, elkaar verliefd aankijken ga zo maar door...
Je gaat elkaar je diepste geheimen misschien vertellen, denkt dat je alles van elkaar weet, voelt je bijna samen een, maar als een van de twee ervanaf wil, dan is een simpel zinnetje : Het is uit, gewoon alles en je kan er niets meer aan doen....

Je denkt iets te hebben, maar je bent eigenlijk geheel afhankelijk van de ander of dit ook zo zal blijven...
pi_96670242
Volgens mij zit ik in de fase van 'geen zin meer in een relatie', teveel gedoe, in het begin is het leuk, nieuw, spannend, maar dan, wil me nooit meer zo voelen als een paar weken geleden. Maar ja, hoe dan verder, vindt mannen toch ook wel leuk. Heb nog nooit een one-night-stand gehad, misschien moet ik dat een tijdje doen. Gewoon eens het vrijgezellen leven in. Iemand ervaring mee?
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:27:25 #203
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96670515
Mmh....ik zit in de fase dat ik meer dan genoeg aandacht krijg en niets tekort kom. Maar dat er een soort van roadblock in m'n hart/gevoel lijkt te zitten. Het lijkt niet verder te willen gaan dan "leuk" of "lief" maar iets van vlinders in mn buik lijkt uitgesloten. Kreeg zelfs zowat uitslag toen een bijna-vriendinnetje iets riep wat rijmde op "reparatie" en dat bracht consternatie...ja bij mij dus... :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96671194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef missconfessions het volgende:
Volgens mij zit ik in de fase van 'geen zin meer in een relatie', teveel gedoe, in het begin is het leuk, nieuw, spannend, maar dan, wil me nooit meer zo voelen als een paar weken geleden. Maar ja, hoe dan verder, vindt mannen toch ook wel leuk. Heb nog nooit een one-night-stand gehad, misschien moet ik dat een tijdje doen. Gewoon eens het vrijgezellen leven in. Iemand ervaring mee?
Denk je serieus dat het je gaat helpen? Heb het in mijn jongere jaren een paar keer gedaan. Leuk voor even, maar niets gaat boven echte liefde *;
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96671977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Denk je serieus dat het je gaat helpen? Heb het in mijn jongere jaren een paar keer gedaan. Leuk voor even, maar niets gaat boven echte liefde *;
ja, misschien helemaal waar, maar ik heb al echte liefde gevonden en het ging zelfs fout en veranderde in een broer-zus relatie. Hou ontzettend van die man, maar hoe kan je een relatie in stand houden waarin je wel heel veel van de ander houdt, maar de spanning helemaal uit is. En nee, ga geen gekke sekspelletjes of dat soort dingen doen, want ook dat werkt niet meer.
pi_96672067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef missconfessions het volgende:
moet je me nummer hebben? kan je er alles over vertellen :')
pi_96673398
Ook maar weer eens posten. Mijn ex heeft alweer een ander maar liegt er over, ze is door drie mensen gezien met die jongen (hand in hand lopen etcetera) en zij blijft volhouden dat ze toen weekje weg was en er niks speelt met die jongen. Ben nu op het punt aangebroken dat ik er meer om moet lachen dan ermee zitten. Verder beetje sporten en motorrijlessen. Het wordt nu ook weer drukker op school dus wil me daar wat meer op richten. Nog niet zo lang geleden voelde ik me echt heel down en diep in de shit, nu voel ik me rustig en sta open voor de toekomst.
Denk ook bij mezelf: Probeer alles een keer, verleg je grenzen en zie waar het je brengt. Nee heb je ja kun je krijgen. Nou hopen dat ik dit zo vol kan houden!
Denk dat tijdens het uitgaan het wel lastig is als ik ze voor het eerst samen zie, maar ach dat zien we dan weer wel.
pi_96673651
Ik heb vandaag na een relatie van 1.5 jaar de moeilijke beslissing moeten maken om het uit te maken met mijn ex-vriendin. Ze hielt dingen achter.. Maar ik houd nog zo ontzettend veel van haar. En ik heb het nu ook ontzettend moeilijk. Elke keer als ik haar naam zie (Facebook, msn) barst ik in huilen uit. Ik weet echt niet wat ik moet doen...
pi_96673860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wereldster het volgende:
Ik heb vandaag na een relatie van 1.5 jaar de moeilijke beslissing moeten maken om het uit te maken met mijn ex-vriendin. Ze hielt dingen achter.. Maar ik houd nog zo ontzettend veel van haar. En ik heb het nu ook ontzettend moeilijk. Elke keer als ik haar naam zie (Facebook, msn) barst ik in huilen uit. Ik weet echt niet wat ik moet doen...
Ik heb precies om dezelfde reden een punt moeten zetten achter een relatie van 5 jaar. Lees mijn post boven je. Na een leugen volgen er meer, zij is je niet waard. Dingen achterhouden voor de ander is not done. Vertrouwen is erg belangrijk in een relatie.
Wat je wel moet doen, haar van facebook en andere dingen verwijderen. Nummer uit je telefoon halen etcetera. Tuurlijk is het moeilijk de eerste dagen, daarna wordt het makkelijker.
pi_96673935
quote:
Inderdaad, verwijder het en het word vanzelf makkelijker...
Dit klinkt onmogelijk en onrealistisch maar je kan moeilijk alles blijven behouden...
Collectible solid silver personalised..
pi_96674186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

moet je me nummer hebben? kan je er alles over vertellen :')
hoezo, heb je in dezelfde situatie gezeten, ik bedoel broer-zus relatie, maar wel houden van ?

trouwens, effe een technisch vraagje, kan iemand het zien als je zo af en toe op twitter volgt, terwijl je geen follower bent?
pi_96674466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef missconfessions het volgende:

[..]

hoezo, heb je in dezelfde situatie gezeten, ik bedoel broer-zus relatie, maar wel houden van ?
nee ik doelde op die one night stands ;)

sorry was een grapje!!

ja ik herken dat wel. denk dat iedereen dat ooit weleens gehad heeft
pi_96674544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

nee ik doelde op die one night stands ;)

sorry was een grapje!!

ja ik herken dat wel. denk dat iedereen dat ooit weleens gehad heeft
kappe nouw, alleeeeen als je heeeeel lekker bent ! :P
pi_96674719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef missconfessions het volgende:

[..]

kappe nouw, alleeeeen als je heeeeel lekker bent ! :P
duh
pi_96674846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef WitteHamster het volgende:

[..]

Ik heb precies om dezelfde reden een punt moeten zetten achter een relatie van 5 jaar. Lees mijn post boven je. Na een leugen volgen er meer, zij is je niet waard. Dingen achterhouden voor de ander is not done. Vertrouwen is erg belangrijk in een relatie.
Wat je wel moet doen, haar van facebook en andere dingen verwijderen. Nummer uit je telefoon halen etcetera. Tuurlijk is het moeilijk de eerste dagen, daarna wordt het makkelijker.
Bedankt voor het advies. Ik heb haar net verwijderd. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Eigenlijk hoop ik dat dit allemaal een droom is en dat ik morgen naast haar wakker wordt, maar dat is alles behalve realistisch. Ik sta nog steeds met de volle 100 achter mijn beslissing, alleen het doet zo pijn en tranen blijven vloeien..
pi_96675001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:29 schreef wereldster het volgende:

[..]

Bedankt voor het advies. Ik heb haar net verwijderd. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Eigenlijk hoop ik dat dit allemaal een droom is en dat ik morgen naast haar wakker wordt, maar dat is alles behalve realistisch. Ik sta nog steeds met de volle 100 achter mijn beslissing, alleen het doet zo pijn en tranen blijven vloeien..
even door deze fase heen, is de meest kloterige fase, maar echt er komt een moment dat je je weer helemaal goed voelt. Huil, gil, schreeuw, scheld en vooral veel sporten en leuke dingen doen, krijg je energie van. Sterkte !
pi_96675021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

duh
opschepper !
pi_96675376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef missconfessions het volgende:

[..]

even door deze fase heen, is de meest kloterige fase, maar echt er komt een moment dat je je weer helemaal goed voelt. Huil, gil, schreeuw, scheld en vooral veel sporten en leuke dingen doen, krijg je energie van. Sterkte !
Het is inderdaad klote. Ik ga nu even een stuk met de auto rijden en aan even het meer zitten.
pi_96675484
Sterkte Wereldster. Onthoud dat het altijd goed komt!

2 mnd geleden zat ik er ook echt helemaal doorheen en tegenwoordig kan ik weer lachen
pi_96675493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef wereldster het volgende:

[..]

Het is inderdaad klote. Ik ga nu even een stuk met de auto rijden en aan even het meer zitten.
heb ik in het begin ook gedaan, veel aan het water gezeten en zitten janken over van alles en nog wat ! Kan je je hoofd even leeg maken.
pi_96675580
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Pinguino81 het volgende:
Sterkte Wereldster. Onthoud dat het altijd goed komt!

2 mnd geleden zat ik er ook echt helemaal doorheen en tegenwoordig kan ik weer lachen
kan je echt weer lachen, want soms heb ik het gevoel dat je nog helemaal vast zit (niet lullig bedoeld hoor) ?
pi_96675817
Ik heb ups and downs natuurlijk. Maar kep t geaccepteerd en kijk vooruit. Geen contact is zo lekker nu eigenlijk. Ze zoekt het maar lekker uit met der leventje.

Ik heb zoveel te bieden en haar probleem dat ze daar nu nooit iets van zal gaan merken!
pi_96676058
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb ups and downs natuurlijk. Maar kep t geaccepteerd en kijk vooruit. Geen contact is zo lekker nu eigenlijk. Ze zoekt het maar lekker uit met der leventje.

Ik heb zoveel te bieden en haar probleem dat ze daar nu nooit iets van zal gaan merken!
Die gedachte heb ik ook, en dat voelt best lekker moet ik zeggen! Ik geef mijn aandacht en liefde wel aan iemand die het dan wel verdiend.
pi_96676119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Pinguino81 het volgende:

Da's nou precies die valkuil, het ene moment kan je de hele wereld aan en het andere moment zou je het liefst in een holletje kruipen, maar weet je ik denk dat die exen daar toch ook wel last van hebben, ook al hebben ze er zelf een punt achter gezet.
Weet je wat ik nog het ergste vind, dat die ander gewoon weer met anderen aan het flikflooien zijn, dat maakt me gewoon een soort van heeel kwaad, zo kwaad dat ik hem het liefst nog een keer goed de waarheid zou willen vertellen. Misschien doe ik dat ook nog wel een keer.
pi_96676315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Da's nou precies die valkuil, het ene moment kan je de hele wereld aan en het andere moment zou je het liefst in een holletje kruipen, maar weet je ik denk dat die exen daar toch ook wel last van hebben, ook al hebben ze er zelf een punt achter gezet.
Weet je wat ik nog het ergste vind, dat die ander gewoon weer met anderen aan het flikflooien zijn, dat maakt me gewoon een soort van heeel kwaad, zo kwaad dat ik hem het liefst nog een keer goed de waarheid zou willen vertellen. Misschien doe ik dat ook nog wel een keer.
tsja denk dat ik een stap verder ben dan jou want het interesseerd me geen hol meer wat ze doet. Al neukt ze heel der straat. Ik ben zelf ook weer volop aan het flirten en het bevalt me goed. Nee een relatie zal ik niet 123 aankunnen en dat neem ik haar kwalijk dat ik weer een nieuw muurtje heb nu maar er is zoveel meer en heb besloten niet langer te blijven hangen in zelfmedelijden. Ik heb haar tenslotte ook ooit leren kennen en ooit vond zij me helemaal het einde en voor haar was er 1 en daarvoor 1 etc. Dus ben niet bang dat ik alleen blijf. Ik ben zelf alleen kritisch en dat zal nu wel weer een graadje erger zijn. Maar ben happy met mezelf! Ik vind mezelf echt leuk ahha
pi_96676475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

tsja denk dat ik een stap verder ben dan jou want het interesseerd me geen hol meer wat ze doet. Al neukt ze heel der straat. Ik ben zelf ook weer volop aan het flirten en het bevalt me goed. Nee een relatie zal ik niet 123 aankunnen en dat neem ik haar kwalijk dat ik weer een nieuw muurtje heb nu maar er is zoveel meer en heb besloten niet langer te blijven hangen in zelfmedelijden. Ik heb haar tenslotte ook ooit leren kennen en ooit vond zij me helemaal het einde en voor haar was er 1 en daarvoor 1 etc. Dus ben niet bang dat ik alleen blijf. Ik ben zelf alleen kritisch en dat zal nu wel weer een graadje erger zijn. Maar ben happy met mezelf! Ik vind mezelf echt leuk ahha
misschien moeten we gewoon een keer wat gaan drinken (woon ook in de buurt van Rotterdam) al is het alleen maar om met iemand te kletsen die dat kutgevoel snapt, snap je, zonder bij bedoelingen, oké strelen over het hoofd mag ;)
pi_96676511
hahahah ik vind het prima hoor. Ik heb een goed luisterend oor
pi_96676598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Pinguino81 het volgende:
hahahah ik vind het prima hoor. Ik heb een goed luisterend oor
wat zei je; een zacht oor ! :P

Misschien wil FireFox dan ook wel mee en Goofy, ach waarom niet gewoon met z'n allen !
pi_96676910
oh dacht dat ik uniek was :')

tuurlijk joh met zijn allen! c_/
pi_96677132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Misschien wil FireFox dan ook wel mee en Goofy, ach waarom niet gewoon met z'n allen !
Dat idee is hier nog al geopperd... Nooit iets van gekomen.
Of het moest zijn dat ik uiteindelijk niet uitgenodigd was. :o
pi_96677317
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef Pinguino81 het volgende:
oh dacht dat ik uniek was :')

tuurlijk joh met zijn allen! c_/
ja natuurlijk ben je uniek !

maar effe alle gekheid op een stokje, volgens mij is het superleuk om wat met je te gaan drinken, maar ik durf gewoon echt met geen enkele man meer wat af te spreken, ben gewoon bang om weer verliefd te worden, of eerder om weer last te krijgen van liefdesverdriet. Als ik zeker wist dat dat nooit meer zou gebeuren, dan zou ik weer helemaal voor een leuke man gaan, maar ben zo fcking onzeker geworden.

als je jong bent, dan sluit je het volgens mij veel sneller af, maar als je ouder bent, dan kan je echt niet meer een paar weken/maanden thuis op de bank gaan zitten snotteren. Ik kreeg serieus last van het verwaarlozen van mijn bedrijf, kinderen en mezelf tijdens die periode en dat wil ik echt nooit meer mee maken.

[ Bericht 19% gewijzigd door missconfessions op 11-05-2011 23:16:37 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:19:40 #232
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_96677889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Gezellig misschien groeien er wel nieuwe liefdes. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja natuurlijk ben je uniek !

maar effe alle gekheid op een stokje, volgens mij is het superleuk om wat met je te gaan drinken, maar ik durf gewoon echt met geen enkele man meer wat af te spreken, ben gewoon bang om weer verliefd te worden, of eerder om weer last te krijgen van liefdesverdriet. Als ik zeker wist dat dat nooit meer zou gebeuren, dan zou ik weer helemaal voor een leuke man gaan, maar ben zo fcking onzeker geworden.

als je jong bent, dan sluit je het volgens mij veel sneller af, maar als je ouder bent, dan kan je echt niet meer een paar weken/maanden thuis op de bank gaan zitten snotteren. Ik kreeg serieus last van het verwaarlozen van mijn bedrijf, kinderen en mezelf tijdens die periode en dat wil ik echt nooit meer mee maken.
Je moet toch even door die periode heen. Wel zorgen dat je anderen niet verwaarloost, ze kunnen je ontzettend helpen door gewoon aanwezig te zijn.
Tuurlijk mag je af en toe wel eens lekker zwelgen in zelfmedelijden maar zorg dat je er niet in blijft hangen.
pi_96678027
Zelfmedelijden schiet je geen fuck mee op. Alsof daarmee dingen veranderen? Je bent in de eerste plaats zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk. Een relatie kan je geluk aanvullen en een leegte opvullen maar zolang die liefde er even niet is moet je gewoon jezelf vermaken! Sporten, werken, daten, afspreken met vrienden. Noem maar op. Gewoon zorgen dat je niet in een hoekje eenzaam gaat zitten zijn want nogmaals je leeft maar 1x en daar is het allemaal toch veel te kort voor?

Miljoenen vrijgezellen in Nederland. je bent echt niet alleen. Wij zijn een grote groep mensen.
pi_96678132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:19 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Gezellig misschien groeien er wel nieuwe liefdes. :D

[..]

Je moet toch even door die periode heen. Wel zorgen dat je anderen niet verwaarloost, ze kunnen je ontzettend helpen door gewoon aanwezig te zijn.
Tuurlijk mag je af en toe wel eens lekker zwelgen in zelfmedelijden maar zorg dat je er niet in blijft hangen.
klopt helemaal, niet in blijven hangen, na ongeveer 2 weken kwam ik weer een beetje terug in de realiteit en toen was het puin ruimen (viel gelukkig nog mee). Nu back on track en vol nieuwe ideeën, dus het heeft ook heel veel goede dingen gebracht.
pi_96678305
Bah, kreeg net te horen dat mijn zoontje vanmiddag zijn arm heeft gebroken. Vanmiddag!!! Grrr... zeg ze me nu pas :( Wat een trut :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96678369
Overigens is er niets mis met liefdesverdriet. Een aantal weken/maanden jezelf klote voelen en alles hoort erbij. Als je dat niet zou hebben dan ben je niet menselijk en heb je geen gevoel in je donder maar je moet er gewoon niet in blijven hangen! Je kan er niets aan veranderen!!

@Firefox, bah wat een rotbericht. sterkte man
pi_96678405
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Bah, kreeg net te horen dat mijn zoontje vanmiddag zijn arm heeft gebroken. Vanmiddag!!! Grrr... zeg ze me nu pas :( Wat een trut :(
echt waar ! Ze moet dan wel een hele goede reden hebben, anders is ze echt slecht !
pi_96678532
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Pinguino81 het volgende:
Overigens is er niets mis met liefdesverdriet. Een aantal weken/maanden jezelf klote voelen en alles hoort erbij. Als je dat niet zou hebben dan ben je niet menselijk en heb je geen gevoel in je donder maar je moet er gewoon niet in blijven hangen! Je kan er niets aan veranderen!!

@Firefox, bah wat een rotbericht. sterkte man
niets mis met liefdesverdriet !!!!!????? Heb je gezopen of zo? Liefdesverdriet is volgens mij, naast iemand verliezen door overlijden, het meest kloterige wat een mens kan overkomen. Nee zeg, niet nog een keer !
pi_96678606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef missconfessions het volgende:

[..]

echt waar ! Ze moet dan wel een hele goede reden hebben, anders is ze echt slecht !
Blijkt wel weer hoe zij mij serieus neemt als vader. :'(

Hoe kan ik godsnaam nou een zwak voor haar blijven houden??? Dit gaat weer de hele nacht door mijn hoofd heen spoken vrees ik. Kan ik niet eens bij mijn zoontje zijn als hij zijn arm heeft gebroken :'(
pi_96678719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef missconfessions het volgende:

[..]

niets mis met liefdesverdriet !!!!!????? Heb je gezopen of zo? Liefdesverdriet is volgens mij, naast iemand verliezen door overlijden, het meest kloterige wat een mens kan overkomen. Nee zeg, niet nog een keer !
zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat het niets is om je voor te schamen ofzo. Dat het juist menselijk is en raar zou zijn als je de dag na dat het uit is al klaar bent en lekker naar de volgende gaat. Tuurlijk is het een kut gevoel maarrr je komt er sterker uit :) believe me Mevrouwbekennerd
pi_96678832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:33 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat het niets is om je voor te schamen ofzo. Dat het juist menselijk is en raar zou zijn als je de dag na dat het uit is al klaar bent en lekker naar de volgende gaat. Tuurlijk is het een kut gevoel maarrr je komt er sterker uit :) believe me Mevrouwbekennerd
oké dan meneerpinguinerd, ik snap je
pi_96678925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe kan ik godsnaam nou een zwak voor haar blijven houden??? Dit gaat weer de hele nacht door mijn hoofd heen spoken vrees ik. Kan ik niet eens bij mijn zoontje zijn als hij zijn arm heeft gebroken :'(
Ach, dit vind ik echt zo klote voor je. Kan je niet even bij hem langs, het is toch een noodsituatie? Hij heeft zijn vader misschien ook wel heel hard nodig op dit moment.
pi_96678990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

vind het echt rot voor je man! Maar idd je weet wat je aan haar hebt. Ik weet niet wat jullie regeling is met je zoontje maar kan je er niet gewoon heen?
pi_96679242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:38 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

vind het echt rot voor je man! Maar idd je weet wat je aan haar hebt. Ik weet niet wat jullie regeling is met je zoontje maar kan je er niet gewoon heen?
Nee. Ze weet dat ik hem direct had willen zien. Daarom heeft ze me pas laat ingelicht zodat het sowieso niet meer kan.
pi_96679381
quote:
9s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee. Ze weet dat ik hem direct had willen zien. Daarom heeft ze me pas laat ingelicht zodat het sowieso niet meer kan.
dat ga je toch niet menen, echt een kutstreek! Sterkte, hoop dat je hem snel kan zien.
pi_96679436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:46 schreef missconfessions het volgende:

[..]

dat ga je toch niet menen, echt een kutstreek! Sterkte, hoop dat je hem snel kan zien.
Morgen dus niet krijg ik net van haar te horen :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:53:46 #247
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96679736
quote:
Niet op Facebook en MSN kijken, lijkt me.

Las net dat mijn 'ex-vriendin' alweer een nieuw slachtoffer heeft gevonden. Ik heb nu al medelijden met die gozer. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96679762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Morgen dus niet krijg ik net van haar te horen :(
ik weet natuurlijk niet wat je relatie met je kids is, maar als die goed is, dan zou ik dat dus echt niet pikken, maar goed ik ga de boel hier niet op scherp zetten, maar ik vind het echt niet acceptabel dat een vader niet bij zijn zieke kind mag. Ik zou het mijn ex dus nooit verbieden, mijn kinderen hebben hem op zo'n moment net zo hard nodig.
pi_96679967
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Niet op Facebook en MSN kijken, lijkt me.

Las net dat mijn 'ex-vriendin' alweer een nieuw slachtoffer heeft gevonden. Ik heb nu al medelijden met die gozer. :P
moet je die gozer dan niet even redden ?
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:59:42 #250
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96680044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:57 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Nee, hij komt er snel genoeg zelf wel achter waar ie mee te maken heeft. :Y
pi_96680101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:57 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Hoe dan? Door hem in te lichten dat zijn ex een gestoord wijf is? Hou alsjeblieft de eer aan jezelf ;)
pi_96680174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Hoe dan? Door hem in te lichten dat zijn ex een gestoord wijf is? Hou alsjeblieft de eer aan jezelf ;)
het was ook niet letterlijk bedoeld Derptie
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:02:46 #253
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96680218
Ik heb mijn 'ex' nu al 9 maanden niet gesproken en ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om dat sekreet weer in mijn leven te hebben.
pi_96680276
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef missconfessions het volgende:

[..]

het was ook niet letterlijk bedoeld Derptie
Ik krijg ook wel medelijden met de eventuele nieuwe vriend van mijn ex. Het is namelijk een moeilijke meid en ik heb haar behoorlijk verwend gemaakt met allerlei dingen, dus mevrouw heeft hoge verwachtingen. Eigenlijk had ik dat achteraf niet eens moeten doen. Maar goed overal leer je van.
pi_96680287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb mijn 'ex' nu al 9 maanden niet gesproken en ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om dat sekreet weer in mijn leven te hebben.
maar je lijkt nog wel boos, heb je haar wel helemaal los gelaten of zit er toch nog ergens pijn nu ze een nieuwe vriend heeft ?
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:11:21 #256
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96680576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:04 schreef missconfessions het volgende:

[..]

maar je lijkt nog wel boos, heb je haar wel helemaal los gelaten of zit er toch nog ergens pijn nu ze een nieuwe vriend heeft ?
Nee hoor. Dit is intussen al haar derde vriend na onze 'relatie'. :') Ze is dan ook borderliner en eentje die het ontkent.

Ergens ben ik nog wel boos op haar hoe ze me die tijd heeft behandeld, maar ach, ik kan het nu goed relativeren. Hoe verder weg ze blijft van me des te beter het is. Na mij had ze eigenlijk gelijk al een ander, maar na een hoop te hebben gelezen over BPS schijnt dat 'normaal' te zijn.

Borderliners lijken verslaafd te zijn aan de beginfase van een relatie, de kalverliefde. Zodra een relatie serieuzer lijkt te worden beginnen de eerste scheurtjes te komen (meestal omdat hun ideaalbeeld van een relatie wordt verstoord door het overmatig idealiseren van de partner) en is dit vaak ook meteen het begin van het einde.

[ Bericht 2% gewijzigd door goofy_goober op 12-05-2011 00:29:18 ]
pi_96680581
Ik kom net terug van het rondrijden. Had nog een uurtje aan het meer gezeten. Dit voelde prettig, alhoewel het er soms emotioneel aan toe ging. Het is dat ik morgen weer moet werken anders had ik er nog vele uren gezeten. Gewoon zitten kijken naar het water en nadenken over alles. Ik denk dat dit een langdurig slopend proces gaat worden. En ik wil hem ook ondergaan, want ik wil het uiteindelijk een plekje kunnen geven.
pi_96680656
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef wereldster het volgende:
Ik kom net terug van het rondrijden. Had nog een uurtje aan het meer gezeten. Dit voelde prettig, alhoewel het er soms emotioneel aan toe ging. Het is dat ik morgen weer moet werken anders had ik er nog vele uren gezeten. Gewoon zitten kijken naar het water en nadenken over alles. Ik denk dat dit een langdurig slopend proces gaat worden. En ik wil hem ook ondergaan, want ik wil het uiteindelijk een plekje kunnen geven.
Hoe lang is het uit met je ex? Het is goed als je je verdriet een tijdje laat lopen, maar in hemelsnaam pak zo snel mogelijk je leven weer op. Als je literatuur nodig hebt om over je ex heen te komen dan wel misschien haar weer terug te krijgen moet je me even PM-en. :)
pi_96681571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is intussen al haar derde vriend na onze 'relatie'. :') Ze is dan ook borderliner en eentje die het ontkent.

Ergens ben ik nog wel boos op haar hoe ze me die tijd heeft behandeld, maar ach, ik kan het nu goed relativeren. Hoe verder weg ze blijft van me des te beter het is. Na mij had ze eigenlijk gelijk al een ander, maar na een hoop te hebben gelezen over BPS schijnt dat 'normaal' te zijn.
ja, ik verbaas me er soms echt over hoe snel mensen van de één naar de ander hoppen, maar tegelijkertijd ook wel makkelijk, want je hebt er dan denk ik minder last van.
pi_96681680
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja, ik verbaas me er soms echt over hoe snel mensen van de één naar de ander hoppen, maar tegelijkertijd ook wel makkelijk, want je hebt er dan denk ik minder last van.
Ik heb het eigenlijk ook nooit gesnapt. Hoe kan je bijvoorbeeld na een breuk binnen een week een nieuwe relatie hebben. Of zelfs binnen een maand.
pi_96681858
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk ook nooit gesnapt. Hoe kan je bijvoorbeeld na een breuk binnen een week een nieuwe relatie hebben. Of zelfs binnen een maand.
hoe noemen ze dat surrogaat/rebound, opvullen van een gat en dan jezelf weer heel hard tegen komen. Volgens mij zijn er echt mensen die niet alleen kunnen zijn en altijd iemand in hun leven nodig hebben.
pi_96681877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoe lang die relatie geduurd heeft. Ik heb wel eens binnen 1 maand een nieuwe vriendin gehad. Maar die vorige relatie had ook maar 2 maanden geduurd. Ik ben toen degene tegengekomen waar ik 2 jaar verkering mee heb gehad, en waar ik nu al een dikke 6 maand liefdesverdriet van heb.
pi_96681969
Ik denk dat het vaak ook gewoon een kwestie van timing is hoe lang het duurt voordat je ex weer een nieuwe relatie krijgt...

Natuurlijk moet je er ook wel voor open staan...

Maar veel mensen zeggen tegen mij dat de termijn waarbinnen mijn ex een nieuwe relatie aanging ( ruim 7 maanden ) heel redelijk is...
Ergens is dat natuurlijk ook wel zo, maar je moet het ook een beetje in zijn context zien...

De jongen waar ze nu mee gaat kende ze al langer uit de vriendengroep van haar ouders... Een paar keer per jaar komen die mensen met 5/6 gezinnen bij elkaar om eens te bbq' en, kerst te vieren, oud en nieuw dat soort dingen....

Tussen mijn ex en haar huidige vriend begon het allemaal met oud en nieuw, op zo' n bijeenkomst van die families... Dit was tevens de eerste bijeenkomst sinds het uitging tussen mij en mijn ex...
Toevallig was dat pas na 6 maanden, maar wat als ze al in augustus toevallig iets leuks hadden gepland, en die jongen en mijn ex waren er...
Kans was groot dat ze toen al wat hadden gekregen, alleen de occasion deed zich nu eenmaal niet eerder voor...
pi_96682003
even snel een vraagje tussendoor: Heineken, Hoegaarden of Jupiler ? Welk bier drink je het liefst ?
pi_96682020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef missconfessions het volgende:

[..]

hoe noemen ze dat surrogaat/rebound, opvullen van een gat en dan jezelf weer heel hard tegen komen. Volgens mij zijn er echt mensen die niet alleen kunnen zijn en altijd iemand in hun leven nodig hebben.
Ik ben nu ruim een jaar vrijgezel. Niet omdat ik de gelegenheid niet heb gekregen (inmiddels 4 dates gehad) maar gewoon tot op heden niet de juiste heb gevonden.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoe lang die relatie geduurd heeft. Ik heb wel eens binnen 1 maand een nieuwe vriendin gehad. Maar die vorige relatie had ook maar 2 maanden geduurd. Ik ben toen degene tegengekomen waar ik 2 jaar verkering mee heb gehad, en waar ik nu al een dikke 6 maand liefdesverdriet van heb.
Ligt er ook aan hoe intens de relatie is geweest. Ik heb minder verdriet gehad bij mijn jeugdliefde wat 6 jaar heeft geduurd, dan mijn ex waar ik 2 jaar mee ben geweest en ook kinderen mee heb.
pi_96682036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:54 schreef missconfessions het volgende:
even snel een vraagje tussendoor: Heineken, Hoegaarden of Jupiler ? Welk bier drink je het liefst ?
Heineken. By far.

Amsterdammert hé 8-)
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:58:28 #267
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96682078
Hoegaarden :9
Palm :9

Alles behalve dat pisbier Heineken en Dommelsch. :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:00:11 #268
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96682115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Klopt. Mijn ex is er zoeentje. Maar dat is ook te wijten aan haar 'probleem'.
pi_96682117
@FireFox en Goofy; bedankt !
pi_96682146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:00 schreef missconfessions het volgende:
@FireFox en Goofy; bedankt !
Nu is de hamvraag: Wat drink jij het liefst? :9
pi_96682222
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:00 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Klopt. Mijn ex is er zoeentje. Maar dat is ook te wijten aan haar 'probleem'.
maar dat probleem speelt niet altijd bij borderliners. Ik ben (zoals je eerder al heel goed had opgemerkt) ook een borderliner, maar je hebt verschillende manieren waarop borderline ontstaat. Bij mij uit een posttraumatisch verleden, dus met misbruik, waardoor mijn adrenaline piek steeds hoog moet zijn, gewoon omdat ik vroeger op die manier kon overleven, maar die adrenaline pieken zoek ik nu in bijvoorbeeld hard werken, niet altijd in relaties. Heb nu na 16 jaar voor het eerst weer een ander gehad (notabene een broekie). Jemig, ik had mezelf achteraf gezien wel wat beters kunnen gunnen dan dat klerejong van 18 jaar, bah !
pi_96682276
Bavaria :D

Waarom blijf ik op de een of andere manier toch altijd nog wel benieuwd of mijn ex nog wel eens aan me denkt :O

Soms, heel soms sms' t ze me nog wel eens...
We zien elkaar haast nooit meer, maar de vorige keer sms' te ze me nadat ze mijn auto ergens zag staan, en de keer daarvoor dat ze me zag rijden... Nooit dus zomaar vanuit het niets, kennelijk moet er dus wel iets in haar gezichtsbeeld komen dat haar aan mij doet herinneren, want uit zichzelf komt haar gedachte niet meer op mij, daar is die verwijzing in de vorm van mijn auto oid voor nodig, of zou dat een smoes zijn?

Nog altijd denk ik weleens na op de enigszinds vreemde manier waarop het over ging... Zelf moest ze ook huilen toen ze het uitmaakte, en een vriendin van me zag haar de dag erna huilend op straat lopen..
Een paar dagen later was ik bji haar thuis en ze deed zich enorm stoer voor, maar op een gegeven moment kwam haar zus naar beneden en die zij ach doe niet zo stoer je zat vanmorgen nog te huilen hier....
Als blikken toen konden doden...

Natuurlijk zal het zo diep niet meer zitten maar toch zou ik oh zo graag willen weten : Kijkt ze nog wel eens op mn facebook, denkt ze wel is wat ik nu aan het doen ben, vraagt ze zich wel eens af hoe het met me gaat, dat soort dingen... Zou ze wel eens denken, wat als ik hem die tweede kans had gegeven :P

Heel irritant want het antwoord krijg ik toch niet, maar ben stiekem wel benieuwd...
pi_96682287
quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nu is de hamvraag: Wat drink jij het liefst? :9
rosé, rode wijn en je kan me ook wakker maken voor cuarenta y tres of een echt goede cocktail met een lekkere man erbij, waar je een goed gesprek mee kan hebben. Geen bier !
pi_96682363
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:07 schreef missconfessions het volgende:

[..]

rosé, rode wijn en je kan me ook wakker maken voor cuarenta y tres of een echt goede cocktail met een lekkere man erbij, waar je een goed gesprek mee kan hebben. Geen bier !
Goede gesprekken onder genot van een rood wijntje O+

Ik ben ook niet zo'n type van het slap geouwehoer over onbelangrijke dingen. Geef mij maar liever een loungebar met wijn van de kaart ipv rumoerige stinkende cafés vol met proleten.
pi_96682376
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:07 schreef Bartinhoo het volgende:
Bavaria :D

Waarom blijf ik op de een of andere manier toch altijd nog wel benieuwd of mijn ex nog wel eens aan me denkt :O

Soms, heel soms sms' t ze me nog wel eens...
We zien elkaar haast nooit meer, maar de vorige keer sms' te ze me nadat ze mijn auto ergens zag staan, en de keer daarvoor dat ze me zag rijden... Nooit dus zomaar vanuit het niets, kennelijk moet er dus wel iets in haar gezichtsbeeld komen dat haar aan mij doet herinneren, want uit zichzelf komt haar gedachte niet meer op mij, daar is die verwijzing in de vorm van mijn auto oid voor nodig, of zou dat een smoes zijn?

Nog altijd denk ik weleens na op de enigszinds vreemde manier waarop het over ging... Zelf moest ze ook huilen toen ze het uitmaakte, en een vriendin van me zag haar de dag erna huilend op straat lopen..
Een paar dagen later was ik bji haar thuis en ze deed zich enorm stoer voor, maar op een gegeven moment kwam haar zus naar beneden en die zij ach doe niet zo stoer je zat vanmorgen nog te huilen hier....
Als blikken toen konden doden...

Natuurlijk zal het zo diep niet meer zitten maar toch zou ik oh zo graag willen weten : Kijkt ze nog wel eens op mn facebook, denkt ze wel is wat ik nu aan het doen ben, vraagt ze zich wel eens af hoe het met me gaat, dat soort dingen... Zou ze wel eens denken, wat als ik hem die tweede kans had gegeven :P

Heel irritant want het antwoord krijg ik toch niet, maar ben stiekem wel benieuwd...
nou da's zo klaar als een klontje, die denkt natuurlijk nog steeds aan jou en kijkt op je facebook, twitter en weet ik wat nog meer, dat doe ik zelfs nog, terwijl ik een 'scharrel' had van 3 weken.
pi_96682438
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Goede gesprekken onder genot van een rood wijntje O+

Ik ben ook niet zo'n type van het slap geouwehoer over onbelangrijke dingen. Geef mij maar liever een loungebar met wijn van de kaart ipv rumoerige stinkende cafés vol met proleten.
ja, en toch kan slap ouwehoeren en gek doen soms heerlijk zijn !, maar een ECHT goed gesprek is nog beter!
pi_96682468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:14 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja, en toch kan slap ouwehoeren en gek doen soms heerlijk zijn !, maar een ECHT goed gesprek is nog beter!
Ik prefereer een 50/50 verhouding ;)
pi_96682478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik prefereer een 50/50 verhouding ;)
ja, dat is helemaal perfect !
pi_96682498
maaruh, vond het weer heerlijk om met jullie allemaal te kletsen,maar ga echt m'n bedje, want moet morgen weer aan de bak, welterusten luitjes!
pi_96682525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:16 schreef missconfessions het volgende:
maaruh, vond het weer heerlijk om met jullie allemaal te kletsen,maar ga echt m'n bedje, want moet morgen weer aan de bak, welterusten luitjes!
Welterusten :*

Ik ga nu even een goed boek lezen om mijn woede over vanavond te temperen :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:18:14 #281
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96682530
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:04 schreef missconfessions het volgende:

[..]

maar dat probleem speelt niet altijd bij borderliners. Ik ben (zoals je eerder al heel goed had opgemerkt) ook een borderliner, maar je hebt verschillende manieren waarop borderline ontstaat. Bij mij uit een posttraumatisch verleden, dus met misbruik, waardoor mijn adrenaline piek steeds hoog moet zijn, gewoon omdat ik vroeger op die manier kon overleven, maar die adrenaline pieken zoek ik nu in bijvoorbeeld hard werken, niet altijd in relaties. Heb nu na 16 jaar voor het eerst weer een ander gehad (notabene een broekie). Jemig, ik had mezelf achteraf gezien wel wat beters kunnen gunnen dan dat klerejong van 18 jaar, bah !
Mijn 'ex' samengevat in twee verhaaltjes van mensen met het borderline-syndroom:

Ik had een relatie, maar die voldeed niet aan mijn idealischtische beeld van hoe mijn relatie er uit moest zien, en in die tussentijd zocht in naar een ander. Zodra er een ander in beeld was, veruilde ik de 1 voor de ander. Totdat ook die relatie me niet meer zinde. Het gaf mij een kick om anderen voor mij te laten vallen. En dat deed ik dan door na te trappen. Ze wilden alles met me uitpraten, maar ik vond die aandacht veel te leuk waardoor ik ze, min of meer zwart maakte bij de toen huidige partner, niet beseffende, dat ik juist dat niet wilde. Angst om weer alleen gelaten te worden.

Ik heb het pas uitgemaakt (vorige week of 2 weken terug) en ben inmiddels zo goed als weer bezet. Eigenlijk is het altijd zo gegaan ook. Ik kan ook wel alleen zijn hoor, maar dat is meestal als ik zelf aan de kant gezet ben. Dan word ik zo dramatisch 'ik blijf op je wachten'-gedoe. Maar als ik de relatie beeindig heb ik meestal gelijk een ander. Omdat ik verslaafd ben aan de aandacht, aan de kalverliefde, aan het alles-voor-elkaar-overhebben-gevoel. En dat wordt als de tijd verstrijkt altijd veel dieper en betekenisvoller, waar ik dan weer bang van word omdat ik denk nooit aan een anders verwachtingen te kunnen voldoen, of omdat het me dan ineens benauwt dat ik er nooit meer van af zou kunnen, en dan stop ik er mee. Om hem te beschermen, of mezelf te beschermen, maar eigenlijk gewoon om mezelf te straffen in dit geval. Om die pijn te verdringen heb ik dan weer een ander. En dan begint het verhaal weer helemaal opnieuw.

Ik twijfel er dus niet aan dat het deze keer anders zal lopen met haar nieuwe vriend. Ook omdat ze me verzekerde dat haar toenmalige nieuwe vriend helemaal niet zo was als ik en dat ze het anders zou aanpakken. Uhu, dat hebben we gemerkt. :') Die jongen, die ik vaag kende, had ik na een paar maanden huilend in mijn inbox met de vraag waarom ze zo raar deed.

Ik heb geen medelijden met haar, want ze weigerde altijd hulp te zoeken. Ik vind het alleen sneu voor haar 'slachtoffer', want die zal dezelfde lijdensweg ondergaan als dat ik en die andere gozer hebben moeten ondervinden. Maar ik ga me er niet mee bemoeien, het zijn niet mijn zaken.
pi_96682543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Welterusten :*

Ik ga nu even een goed boek lezen om mijn woede over vanavond te temperen :)
lijkt me verstandig, en hopelijk snel naar je zoontje!
pi_96682571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:11 schreef missconfessions het volgende:

[..]

nou da's zo klaar als een klontje, die denkt natuurlijk nog steeds aan jou en kijkt op je facebook, twitter en weet ik wat nog meer, dat doe ik zelfs nog, terwijl ik een 'scharrel' had van 3 weken.
Tja maar die post was de ene kant van het verhaal...

De andere kant is dat ze alweer 5 maanden een vriend heeft, en dat ik toen heb gesmeekt om nog af te spreken, maar zij wou niets meer...
Niet dat ze echt het contact verbrak, maar behoefte leek ze er ook niet meer aan te hebben..

Verder vertoonde ze allemaal van dat standaard '' ik ben heel gelukkig nu, en ik doe er alles aan om mijn ex dit ook te laten zien, en zo jaloers mogelijk proberen te maken - gedrag''...

Op facebook foto' s zetten van haar en die nieuwe vriend die toen nog niet haar vriend was, en daaronder zetten '' ik heb in maanden niet zo' n leuke avond gehad''...
Dat zou best waar kunnen zijn hoor, maar ik weet echt bijna zeker dat dit in ieder geval deels bedoeld was om mij er nog even mee te dissen.....

Toch vraag ik me, nu de storm bijna een jaar na dato is gaan liggen en de wraakgevoelens bij haar wel weg zullen zijn, wel eens af of ze misschien soms op een positieve manier aan me terugdenkt...
pi_96682635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:18 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Mijn 'ex' samengevat in twee verhaaltjes van mensen met het borderline-syndroom:

Ik had een relatie, maar die voldeed niet aan mijn idealischtische beeld van hoe mijn relatie er uit moest zien, en in die tussentijd zocht in naar een ander. Zodra er een ander in beeld was, veruilde ik de 1 voor de ander. Totdat ook die relatie me niet meer zinde. Het gaf mij een kick om anderen voor mij te laten vallen. En dat deed ik dan door na te trappen. Ze wilden alles met me uitpraten, maar ik vond die aandacht veel te leuk waardoor ik ze, min of meer zwart maakte bij de toen huidige partner, niet beseffende, dat ik juist dat niet wilde. Angst om weer alleen gelaten te worden.

Ik heb het pas uitgemaakt (vorige week of 2 weken terug) en ben inmiddels zo goed als weer bezet. Eigenlijk is het altijd zo gegaan ook. Ik kan ook wel alleen zijn hoor, maar dat is meestal als ik zelf aan de kant gezet ben. Dan word ik zo dramatisch 'ik blijf op je wachten'-gedoe. Maar als ik de relatie beeindig heb ik meestal gelijk een ander. Omdat ik verslaafd ben aan de aandacht, aan de kalverliefde, aan het alles-voor-elkaar-overhebben-gevoel. En dat wordt als de tijd verstrijkt altijd veel dieper en betekenisvoller, waar ik dan weer bang van word omdat ik denk nooit aan een anders verwachtingen te kunnen voldoen, of omdat het me dan ineens benauwt dat ik er nooit meer van af zou kunnen, en dan stop ik er mee. Om hem te beschermen, of mezelf te beschermen, maar eigenlijk gewoon om mezelf te straffen in dit geval. Om die pijn te verdringen heb ik dan weer een ander. En dan begint het verhaal weer helemaal opnieuw.

Ik twijfel er dus niet aan dat het deze keer anders zal lopen met haar nieuwe vriend. Ook omdat ze me verzekerde dat haar toenmalige nieuwe vriend helemaal niet zo was als ik en dat ze het anders zou aanpakken. Uhu, dat hebben we gemerkt. :') Die jongen, die ik vaag kende, had ik na een paar maanden huilend in mijn inbox met de vraag waarom ze zo raar deed.

Ik heb geen medelijden met haar, want ze weigerde altijd hulp te zoeken. Ik vind het alleen sneu voor haar 'slachtoffer', want die zal dezelfde lijdensweg ondergaan als dat ik en die andere gozer hebben moeten ondervinden. Maar ik ga me er niet mee bemoeien, het zijn niet mijn zaken.
sorry hoor, ik weet dus niet (echt zo stom) hoe ik 2 quotes in één post moet zetten, dus bij deze even 2 x onder elkaar.

Weet je wat ik me wel afvraag bij je ex, heeft iemand haar wel eens verteld dat ze misschien wel borderliner is. Zij zoekt steeds de spanning op, omdat daar onbewust in haar lijf om gevraagd wordt, maar als je niet weet dat je hersenen zo functioneren dan kan je er natuurlijk ook niet mee stoppen. Wel klote Goofy dat jij nou net in haar spinneweb terecht bent gekomen, maar misschien moet je deze spin een handje op weg helpen.
pi_96682663
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:20 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Tja maar die post was de ene kant van het verhaal...

De andere kant is dat ze alweer 5 maanden een vriend heeft, en dat ik toen heb gesmeekt om nog af te spreken, maar zij wou niets meer...
Niet dat ze echt het contact verbrak, maar behoefte leek ze er ook niet meer aan te hebben..

Verder vertoonde ze allemaal van dat standaard '' ik ben heel gelukkig nu, en ik doe er alles aan om mijn ex dit ook te laten zien, en zo jaloers mogelijk proberen te maken - gedrag''...

Op facebook foto' s zetten van haar en die nieuwe vriend die toen nog niet haar vriend was, en daaronder zetten '' ik heb in maanden niet zo' n leuke avond gehad''...
Dat zou best waar kunnen zijn hoor, maar ik weet echt bijna zeker dat dit in ieder geval deels bedoeld was om mij er nog even mee te dissen.....

Toch vraag ik me, nu de storm bijna een jaar na dato is gaan liggen en de wraakgevoelens bij haar wel weg zullen zijn, wel eens af of ze misschien soms op een positieve manier aan me terugdenkt...
weet je, ik denk dat als je een goede relatie met iemand hebt gehad, dat die persoon altijd op een positieve manier aan je terug denkt. Sterker nog, ik denk dat je veel sneller de negatieve dingen vergeet en het goede onthoudt, maar ben natuurlijk geen deskundige !
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:30:47 #286
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96682738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:24 schreef missconfessions het volgende:

[..]

sorry hoor, ik weet dus niet (echt zo stom) hoe ik 2 quotes in één post moet zetten, dus bij deze even 2 x onder elkaar.

Weet je wat ik me wel afvraag bij je ex, heeft iemand haar wel eens verteld dat ze misschien wel borderliner is. Zij zoekt steeds de spanning op, omdat daar onbewust in haar lijf om gevraagd wordt, maar als je niet weet dat je hersenen zo functioneren dan kan je er natuurlijk ook niet mee stoppen. Wel klote Goofy dat jij nou net in haar spinneweb terecht bent gekomen, maar misschien moet je deze spin een handje op weg helpen.
Twee quotes onder elkaar zetten is nog gewoon ouderwetsch knippen en plakken hier. ;)

Ik ga mijn ex niet op weg helpen. Ik heb herhaaldelijk tegen haar gezegd dat ze eens met een psycholoog moest gaan praten omdat haar gedrag grenzend aan borderline was en dat werd me niet in dank afgenomen. Dat is misschien zelfs wel het begin van het einde van onze 'relatie' geweest. De enige die haar kan helpen is zijzelf. Ik heb drie maanden nodig gehad om mezelf te hervinden en ik heb geen zin om die beerput weer open te trekken. Ik ben geen hulpverlener. :P Daarbij heb ik de bevestiging van zowel haar ex voor mij als na mij dat haar gedrag naar mij toe geen uitzondering was, maar eigenlijk een plaat die keer op keer opnieuw wordt afgespeeld. Nee, met deze dame ben ik klaar. ;)
pi_96682783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:30 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Twee quotes onder elkaar zetten is nog gewoon ouderwetsch knippen en plakken hier. ;)

Ik ga mijn ex niet op weg helpen. Ik heb herhaaldelijk tegen haar gezegd dat ze eens met een psycholoog moest gaan praten omdat haar gedrag grenzend aan borderline was en dat werd me niet in dank afgenomen. Dat is misschien zelfs wel het begin van het einde van onze 'relatie' geweest. De enige die haar kan helpen is zijzelf. Ik heb drie maanden nodig gehad om mezelf te hervinden en ik heb geen zin om die beerput weer open te trekken. Ik ben geen hulpverlener. :P
ja, ik kan natuurlijk ook niet inschatten hoe jullie relatie was, maar ik kan me wel voorstellen dat je op een gegeven van iemand ben gaan houden, ook als mens en dan is het wel eens prettig als iemand je echt goed kent, dat diegene je wil helpen, maar goed, dat is mijn interpretatie van een relatie (ik bedoel dus niet persé een liefdesrelatie).
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:35:33 #288
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96682813
Jammer genoeg hebben (veel) borderliners daar een andere mening over wanneer je ze een helpende hand toesteekt. Dat interpreteren ze vaak op een hele andere (negatieve) manier.
pi_96682831
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:35 schreef goofy_goober het volgende:
Jammer genoeg hebben (veel) borderliners daar een andere mening over wanneer je ze een helpende hand toesteekt. Dat interpreteren ze vaak op een hele andere (negatieve) manier.
oké, dat zou kunnen, weet ik niet, ik ben een lichte vorm, dus zoals je al zei, een latente borderliner en ik heb inzicht gezocht, omdat ik mezelf gewoon wilde leren begrijpen, de constante onrust in mijn lijf. Nu ik het snap, heb ik de controle, ipv de borderline.
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:43:08 #290
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96682910
Mja, weet je, zolang mijn 'ex' ontkent een probleem te hebben kan niemand haar helpen. Het is nu bijna een jaar uit en zij is al 9 maanden niet meer in mijn leven en ik zou het ook niet meer willen, zelfs niet vriendschappelijk. Ik weet dat ze leugens heeft verspreid over me om haarzelf in te dekken (ze heeft haar ex voor mij ook zwartgemaakt en dit bleek later een hele aardige, relaxte gozer), maar ook dit is, zoals je hebt kunnen lezen in één van de twee verhalen die ik net plaatste, typisch weer een borderline symptoom. Maar uiteindelijk komt ze zichzelf nog wel eens tegen.
pi_96682920
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:26 schreef missconfessions het volgende:

[..]

weet je, ik denk dat als je een goede relatie met iemand hebt gehad, dat die persoon altijd op een positieve manier aan je terug denkt. Sterker nog, ik denk dat je veel sneller de negatieve dingen vergeet en het goede onthoudt, maar ben natuurlijk geen deskundige !
Dat is het lastige, ik weet niet of we nu een goede relatie hebben gehad, en wat voor gevoel ze uiteinderlijk aan mij heeft overgehouden...
Tijdens de relatie kon ik een eikel zijn, maar daarna heb ik een hele andere kant van mezelf laten zien, veel gevoeliger en kwetsbaarder... Niet meer zo fel op haar maar meer begrijpend...

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want het was mijn eerste en tot nu toe enige relatie...

Goed was ie denk ik niet, zij ging veel meer voor mij dan ik voor haar, en dat heeft ze ook wel gevoeld... Toch hield ik veel van haar, en onze band was heel apart... Ze heeft ook naar mij gezegd dat ze zich nog nooit zo op haar gemak heeft gevoeld bij iemand, dat soort dingen...

We voelde ons echt 100 % op ons gemak bij elkaar, maar zij voelde mijn liefde niet althans ik denk meer als een broer ipv als vriend...
Maar wel herinner ik nog haar reactie de weken nadat het uitging, toen ik zo erg mijn best deed om haar terug te krijgen : Ze wist niet dat het gevoel zo diep zat bij mij, en was blij dat ik het toch uitte en dat het allemaal ''echt'' was geweest van mijn kant...
Maar het zou nooit meer iets kunnen worden...

Zo en nu maar eens slapen allemaal ! :D
pi_96682943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:43 schreef goofy_goober het volgende:
Mja, weet je, zolang mijn 'ex' ontkent een probleem te hebben kan niemand haar helpen. Het is nu bijna een jaar uit en zij is al 9 maanden niet meer in mijn leven en ik zou het ook niet meer willen, zelfs niet vriendschappelijk. Ik weet dat ze leugens heeft verspreid over me om haarzelf in te dekken (ze heeft haar ex voor mij ook zwartgemaakt en dit bleek later een hele aardige, relaxte gozer), maar ook dit is, zoals je hebt kunnen lezen in één van de twee verhalen die ik net plaatste, typisch weer een borderline symptoom.
tja, als je er klaar mee bent, dan ben je er klaar mee. Ze heeft je blijkbaar te veel pijn gedaan en dus snap ik dat je haar niet meer in je leven wil.

Ben jij dat trouwens op dat icoontje, want je ziet er verdomd angstaanjagend uit :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:46:57 #293
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96682953
Nee, dat is John Locke uit de serie Lost. Ik ben een stuk jonger. ;)
pi_96682964
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:43 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat is het lastige, ik weet niet of we nu een goede relatie hebben gehad, en wat voor gevoel ze uiteinderlijk aan mij heeft overgehouden...
Tijdens de relatie kon ik een eikel zijn, maar daarna heb ik een hele andere kant van mezelf laten zien, veel gevoeliger en kwetsbaarder... Niet meer zo fel op haar maar meer begrijpend...

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want het was mijn eerste en tot nu toe enige relatie...

Goed was ie denk ik niet, zij ging veel meer voor mij dan ik voor haar, en dat heeft ze ook wel gevoeld... Toch hield ik veel van haar, en onze band was heel apart... Ze heeft ook naar mij gezegd dat ze zich nog nooit zo op haar gemak heeft gevoeld bij iemand, dat soort dingen...

We voelde ons echt 100 % op ons gemak bij elkaar, maar zij voelde mijn liefde niet althans ik denk meer als een broer ipv als vriend...
Maar wel herinner ik nog haar reactie de weken nadat het uitging, toen ik zo erg mijn best deed om haar terug te krijgen : Ze wist niet dat het gevoel zo diep zat bij mij, en was blij dat ik het toch uitte en dat het allemaal ''echt'' was geweest van mijn kant...
Maar het zou nooit meer iets kunnen worden...

Zo en nu maar eens slapen allemaal ! :D
ja, lastig dan blijft het gissen of gewoon helemaal vergeten en afsluiten die handel of ik zou zeggen, vraag het haar gewoon. Heb ik ook gedaan en ik kreeg keihard te horen dat hij nooit meer aan me denkt. Nou dan ben je snel genezen hoor !
pi_96682970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:46 schreef goofy_goober het volgende:
Nee, dat is John Locke uit de serie Lost. Ik ben een stuk jonger. ;)
o ja, fck nou zie ik het, dat is inderdaad zo'n engerd, die iedereen maar achterna zit !
pi_96682988
maaruh, ga nu echt m'n bed in mr Locke, truste!
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:51:52 #297
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96683001
Wat gaat iedereen toch vroeg slapen. De nacht is nog jong! :P
pi_96683016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Wat gaat iedereen toch vroeg slapen. De nacht is nog jong! :P
jij was 'bankzitter' las ik, is dat letterlijk of werk je op een bank, want dan moet je morgen toch ook rond 09.00 uur ergens zijn, nachtbraker.

En aangezien je ook al niet zo snel kan typen, zitten we hier straks om 06.00 uur nog! :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:07:15 #299
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96683169
Ik heb momenteel 'verplicht vrij'. :X
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:56:25 #300
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_96683505
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Borderliners lijken verslaafd te zijn aan de beginfase van een relatie, de kalverliefde. Zodra een relatie serieuzer lijkt te worden beginnen de eerste scheurtjes te komen (meestal omdat hun ideaalbeeld van een relatie wordt verstoord door het overmatig idealiseren van de partner) en is dit vaak ook meteen het begin van het einde.
Erg herkenbaar. Heb je daar nog linkjes van ? Ik kon zelf niks vinden over mijn aan bps-symptonen-lijdende-ex dat specifiek over relaties ging.

Thanx :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')