Hoe dan? Door hem in te lichten dat zijn ex een gestoord wijf is? Hou alsjeblieft de eer aan jezelfquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
moet je die gozer dan niet even redden ?
het was ook niet letterlijk bedoeld Derptiequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Hoe dan? Door hem in te lichten dat zijn ex een gestoord wijf is? Hou alsjeblieft de eer aan jezelf
Ik krijg ook wel medelijden met de eventuele nieuwe vriend van mijn ex. Het is namelijk een moeilijke meid en ik heb haar behoorlijk verwend gemaakt met allerlei dingen, dus mevrouw heeft hoge verwachtingen. Eigenlijk had ik dat achteraf niet eens moeten doen. Maar goed overal leer je van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef missconfessions het volgende:
[..]
het was ook niet letterlijk bedoeld Derptie
maar je lijkt nog wel boos, heb je haar wel helemaal los gelaten of zit er toch nog ergens pijn nu ze een nieuwe vriend heeft ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb mijn 'ex' nu al 9 maanden niet gesproken en ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om dat sekreet weer in mijn leven te hebben.
Nee hoor. Dit is intussen al haar derde vriend na onze 'relatie'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:04 schreef missconfessions het volgende:
[..]
maar je lijkt nog wel boos, heb je haar wel helemaal los gelaten of zit er toch nog ergens pijn nu ze een nieuwe vriend heeft ?
Hoe lang is het uit met je ex? Het is goed als je je verdriet een tijdje laat lopen, maar in hemelsnaam pak zo snel mogelijk je leven weer op. Als je literatuur nodig hebt om over je ex heen te komen dan wel misschien haar weer terug te krijgen moet je me even PM-en.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef wereldster het volgende:
Ik kom net terug van het rondrijden. Had nog een uurtje aan het meer gezeten. Dit voelde prettig, alhoewel het er soms emotioneel aan toe ging. Het is dat ik morgen weer moet werken anders had ik er nog vele uren gezeten. Gewoon zitten kijken naar het water en nadenken over alles. Ik denk dat dit een langdurig slopend proces gaat worden. En ik wil hem ook ondergaan, want ik wil het uiteindelijk een plekje kunnen geven.
ja, ik verbaas me er soms echt over hoe snel mensen van de één naar de ander hoppen, maar tegelijkertijd ook wel makkelijk, want je hebt er dan denk ik minder last van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is intussen al haar derde vriend na onze 'relatie'.Ze is dan ook borderliner en eentje die het ontkent.
Ergens ben ik nog wel boos op haar hoe ze me die tijd heeft behandeld, maar ach, ik kan het nu goed relativeren. Hoe verder weg ze blijft van me des te beter het is. Na mij had ze eigenlijk gelijk al een ander, maar na een hoop te hebben gelezen over BPS schijnt dat 'normaal' te zijn.
Ik heb het eigenlijk ook nooit gesnapt. Hoe kan je bijvoorbeeld na een breuk binnen een week een nieuwe relatie hebben. Of zelfs binnen een maand.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, ik verbaas me er soms echt over hoe snel mensen van de één naar de ander hoppen, maar tegelijkertijd ook wel makkelijk, want je hebt er dan denk ik minder last van.
hoe noemen ze dat surrogaat/rebound, opvullen van een gat en dan jezelf weer heel hard tegen komen. Volgens mij zijn er echt mensen die niet alleen kunnen zijn en altijd iemand in hun leven nodig hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk ook nooit gesnapt. Hoe kan je bijvoorbeeld na een breuk binnen een week een nieuwe relatie hebben. Of zelfs binnen een maand.
Ligt er ook aan hoe lang die relatie geduurd heeft. Ik heb wel eens binnen 1 maand een nieuwe vriendin gehad. Maar die vorige relatie had ook maar 2 maanden geduurd. Ik ben toen degene tegengekomen waar ik 2 jaar verkering mee heb gehad, en waar ik nu al een dikke 6 maand liefdesverdriet van heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk ook nooit gesnapt. Hoe kan je bijvoorbeeld na een breuk binnen een week een nieuwe relatie hebben. Of zelfs binnen een maand.
Ik ben nu ruim een jaar vrijgezel. Niet omdat ik de gelegenheid niet heb gekregen (inmiddels 4 dates gehad) maar gewoon tot op heden niet de juiste heb gevonden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hoe noemen ze dat surrogaat/rebound, opvullen van een gat en dan jezelf weer heel hard tegen komen. Volgens mij zijn er echt mensen die niet alleen kunnen zijn en altijd iemand in hun leven nodig hebben.
Ligt er ook aan hoe intens de relatie is geweest. Ik heb minder verdriet gehad bij mijn jeugdliefde wat 6 jaar heeft geduurd, dan mijn ex waar ik 2 jaar mee ben geweest en ook kinderen mee heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe lang die relatie geduurd heeft. Ik heb wel eens binnen 1 maand een nieuwe vriendin gehad. Maar die vorige relatie had ook maar 2 maanden geduurd. Ik ben toen degene tegengekomen waar ik 2 jaar verkering mee heb gehad, en waar ik nu al een dikke 6 maand liefdesverdriet van heb.
Heineken. By far.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:54 schreef missconfessions het volgende:
even snel een vraagje tussendoor: Heineken, Hoegaarden of Jupiler ? Welk bier drink je het liefst ?
Klopt. Mijn ex is er zoeentje. Maar dat is ook te wijten aan haar 'probleem'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hoe noemen ze dat surrogaat/rebound, opvullen van een gat en dan jezelf weer heel hard tegen komen. Volgens mij zijn er echt mensen die niet alleen kunnen zijn en altijd iemand in hun leven nodig hebben.
Nu is de hamvraag: Wat drink jij het liefst?quote:
maar dat probleem speelt niet altijd bij borderliners. Ik ben (zoals je eerder al heel goed had opgemerkt) ook een borderliner, maar je hebt verschillende manieren waarop borderline ontstaat. Bij mij uit een posttraumatisch verleden, dus met misbruik, waardoor mijn adrenaline piek steeds hoog moet zijn, gewoon omdat ik vroeger op die manier kon overleven, maar die adrenaline pieken zoek ik nu in bijvoorbeeld hard werken, niet altijd in relaties. Heb nu na 16 jaar voor het eerst weer een ander gehad (notabene een broekie). Jemig, ik had mezelf achteraf gezien wel wat beters kunnen gunnen dan dat klerejong van 18 jaar, bah !quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:00 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Klopt. Mijn ex is er zoeentje. Maar dat is ook te wijten aan haar 'probleem'.
rosé, rode wijn en je kan me ook wakker maken voor cuarenta y tres of een echt goede cocktail met een lekkere man erbij, waar je een goed gesprek mee kan hebben. Geen bier !quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu is de hamvraag: Wat drink jij het liefst?
Goede gesprekken onder genot van een rood wijntjequote:Op donderdag 12 mei 2011 01:07 schreef missconfessions het volgende:
[..]
rosé, rode wijn en je kan me ook wakker maken voor cuarenta y tres of een echt goede cocktail met een lekkere man erbij, waar je een goed gesprek mee kan hebben. Geen bier !
nou da's zo klaar als een klontje, die denkt natuurlijk nog steeds aan jou en kijkt op je facebook, twitter en weet ik wat nog meer, dat doe ik zelfs nog, terwijl ik een 'scharrel' had van 3 weken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:07 schreef Bartinhoo het volgende:
Bavaria
Waarom blijf ik op de een of andere manier toch altijd nog wel benieuwd of mijn ex nog wel eens aan me denkt
Soms, heel soms sms' t ze me nog wel eens...
We zien elkaar haast nooit meer, maar de vorige keer sms' te ze me nadat ze mijn auto ergens zag staan, en de keer daarvoor dat ze me zag rijden... Nooit dus zomaar vanuit het niets, kennelijk moet er dus wel iets in haar gezichtsbeeld komen dat haar aan mij doet herinneren, want uit zichzelf komt haar gedachte niet meer op mij, daar is die verwijzing in de vorm van mijn auto oid voor nodig, of zou dat een smoes zijn?
Nog altijd denk ik weleens na op de enigszinds vreemde manier waarop het over ging... Zelf moest ze ook huilen toen ze het uitmaakte, en een vriendin van me zag haar de dag erna huilend op straat lopen..
Een paar dagen later was ik bji haar thuis en ze deed zich enorm stoer voor, maar op een gegeven moment kwam haar zus naar beneden en die zij ach doe niet zo stoer je zat vanmorgen nog te huilen hier....
Als blikken toen konden doden...
Natuurlijk zal het zo diep niet meer zitten maar toch zou ik oh zo graag willen weten : Kijkt ze nog wel eens op mn facebook, denkt ze wel is wat ik nu aan het doen ben, vraagt ze zich wel eens af hoe het met me gaat, dat soort dingen... Zou ze wel eens denken, wat als ik hem die tweede kans had gegeven
Heel irritant want het antwoord krijg ik toch niet, maar ben stiekem wel benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |