Denk je serieus dat het je gaat helpen? Heb het in mijn jongere jaren een paar keer gedaan. Leuk voor even, maar niets gaat boven echte liefdequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef missconfessions het volgende:
Volgens mij zit ik in de fase van 'geen zin meer in een relatie', teveel gedoe, in het begin is het leuk, nieuw, spannend, maar dan, wil me nooit meer zo voelen als een paar weken geleden. Maar ja, hoe dan verder, vindt mannen toch ook wel leuk. Heb nog nooit een one-night-stand gehad, misschien moet ik dat een tijdje doen. Gewoon eens het vrijgezellen leven in. Iemand ervaring mee?
ja, misschien helemaal waar, maar ik heb al echte liefde gevonden en het ging zelfs fout en veranderde in een broer-zus relatie. Hou ontzettend van die man, maar hoe kan je een relatie in stand houden waarin je wel heel veel van de ander houdt, maar de spanning helemaal uit is. En nee, ga geen gekke sekspelletjes of dat soort dingen doen, want ook dat werkt niet meer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat het je gaat helpen? Heb het in mijn jongere jaren een paar keer gedaan. Leuk voor even, maar niets gaat boven echte liefde
moet je me nummer hebben? kan je er alles over vertellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef missconfessions het volgende:
Volgens mij zit ik in de fase van 'geen zin meer in een relatie', teveel gedoe, in het begin is het leuk, nieuw, spannend, maar dan, wil me nooit meer zo voelen als een paar weken geleden. Maar ja, hoe dan verder, vindt mannen toch ook wel leuk. Heb nog nooit een one-night-stand gehad, misschien moet ik dat een tijdje doen. Gewoon eens het vrijgezellen leven in. Iemand ervaring mee?
Ik heb precies om dezelfde reden een punt moeten zetten achter een relatie van 5 jaar. Lees mijn post boven je. Na een leugen volgen er meer, zij is je niet waard. Dingen achterhouden voor de ander is not done. Vertrouwen is erg belangrijk in een relatie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wereldster het volgende:
Ik heb vandaag na een relatie van 1.5 jaar de moeilijke beslissing moeten maken om het uit te maken met mijn ex-vriendin. Ze hielt dingen achter.. Maar ik houd nog zo ontzettend veel van haar. En ik heb het nu ook ontzettend moeilijk. Elke keer als ik haar naam zie (Facebook, msn) barst ik in huilen uit. Ik weet echt niet wat ik moet doen...
Inderdaad, verwijder het en het word vanzelf makkelijker...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wereldster het volgende:
Ik heb vandaag na een relatie van 1.5 jaar de moeilijke beslissing moeten maken om het uit te maken met mijn ex-vriendin. Ze hielt dingen achter.. Maar ik houd nog zo ontzettend veel van haar. En ik heb het nu ook ontzettend moeilijk. Elke keer als ik haar naam zie (Facebook, msn) barst ik in huilen uit. Ik weet echt niet wat ik moet doen...
hoezo, heb je in dezelfde situatie gezeten, ik bedoel broer-zus relatie, maar wel houden van ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
moet je me nummer hebben? kan je er alles over vertellen
nee ik doelde op die one night standsquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hoezo, heb je in dezelfde situatie gezeten, ik bedoel broer-zus relatie, maar wel houden van ?
kappe nouw, alleeeeen als je heeeeel lekker bent !quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
nee ik doelde op die one night stands![]()
sorry was een grapje!!
ja ik herken dat wel. denk dat iedereen dat ooit weleens gehad heeft
duhquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef missconfessions het volgende:
[..]
kappe nouw, alleeeeen als je heeeeel lekker bent !
Bedankt voor het advies. Ik heb haar net verwijderd. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Eigenlijk hoop ik dat dit allemaal een droom is en dat ik morgen naast haar wakker wordt, maar dat is alles behalve realistisch. Ik sta nog steeds met de volle 100 achter mijn beslissing, alleen het doet zo pijn en tranen blijven vloeien..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef WitteHamster het volgende:
[..]
Ik heb precies om dezelfde reden een punt moeten zetten achter een relatie van 5 jaar. Lees mijn post boven je. Na een leugen volgen er meer, zij is je niet waard. Dingen achterhouden voor de ander is not done. Vertrouwen is erg belangrijk in een relatie.
Wat je wel moet doen, haar van facebook en andere dingen verwijderen. Nummer uit je telefoon halen etcetera. Tuurlijk is het moeilijk de eerste dagen, daarna wordt het makkelijker.
even door deze fase heen, is de meest kloterige fase, maar echt er komt een moment dat je je weer helemaal goed voelt. Huil, gil, schreeuw, scheld en vooral veel sporten en leuke dingen doen, krijg je energie van. Sterkte !quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:29 schreef wereldster het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies. Ik heb haar net verwijderd. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Eigenlijk hoop ik dat dit allemaal een droom is en dat ik morgen naast haar wakker wordt, maar dat is alles behalve realistisch. Ik sta nog steeds met de volle 100 achter mijn beslissing, alleen het doet zo pijn en tranen blijven vloeien..
Het is inderdaad klote. Ik ga nu even een stuk met de auto rijden en aan even het meer zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef missconfessions het volgende:
[..]
even door deze fase heen, is de meest kloterige fase, maar echt er komt een moment dat je je weer helemaal goed voelt. Huil, gil, schreeuw, scheld en vooral veel sporten en leuke dingen doen, krijg je energie van. Sterkte !
heb ik in het begin ook gedaan, veel aan het water gezeten en zitten janken over van alles en nog wat ! Kan je je hoofd even leeg maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef wereldster het volgende:
[..]
Het is inderdaad klote. Ik ga nu even een stuk met de auto rijden en aan even het meer zitten.
kan je echt weer lachen, want soms heb ik het gevoel dat je nog helemaal vast zit (niet lullig bedoeld hoor) ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Pinguino81 het volgende:
Sterkte Wereldster. Onthoud dat het altijd goed komt!
2 mnd geleden zat ik er ook echt helemaal doorheen en tegenwoordig kan ik weer lachen
Die gedachte heb ik ook, en dat voelt best lekker moet ik zeggen! Ik geef mijn aandacht en liefde wel aan iemand die het dan wel verdiend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb ups and downs natuurlijk. Maar kep t geaccepteerd en kijk vooruit. Geen contact is zo lekker nu eigenlijk. Ze zoekt het maar lekker uit met der leventje.
Ik heb zoveel te bieden en haar probleem dat ze daar nu nooit iets van zal gaan merken!
Da's nou precies die valkuil, het ene moment kan je de hele wereld aan en het andere moment zou je het liefst in een holletje kruipen, maar weet je ik denk dat die exen daar toch ook wel last van hebben, ook al hebben ze er zelf een punt achter gezet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb ups and downs natuurlijk. Maar kep t geaccepteerd en kijk vooruit. Geen contact is zo lekker nu eigenlijk. Ze zoekt het maar lekker uit met der leventje.
Ik heb zoveel te bieden en haar probleem dat ze daar nu nooit iets van zal gaan merken!
tsja denk dat ik een stap verder ben dan jou want het interesseerd me geen hol meer wat ze doet. Al neukt ze heel der straat. Ik ben zelf ook weer volop aan het flirten en het bevalt me goed. Nee een relatie zal ik niet 123 aankunnen en dat neem ik haar kwalijk dat ik weer een nieuw muurtje heb nu maar er is zoveel meer en heb besloten niet langer te blijven hangen in zelfmedelijden. Ik heb haar tenslotte ook ooit leren kennen en ooit vond zij me helemaal het einde en voor haar was er 1 en daarvoor 1 etc. Dus ben niet bang dat ik alleen blijf. Ik ben zelf alleen kritisch en dat zal nu wel weer een graadje erger zijn. Maar ben happy met mezelf! Ik vind mezelf echt leuk ahhaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Da's nou precies die valkuil, het ene moment kan je de hele wereld aan en het andere moment zou je het liefst in een holletje kruipen, maar weet je ik denk dat die exen daar toch ook wel last van hebben, ook al hebben ze er zelf een punt achter gezet.
Weet je wat ik nog het ergste vind, dat die ander gewoon weer met anderen aan het flikflooien zijn, dat maakt me gewoon een soort van heeel kwaad, zo kwaad dat ik hem het liefst nog een keer goed de waarheid zou willen vertellen. Misschien doe ik dat ook nog wel een keer.
misschien moeten we gewoon een keer wat gaan drinken (woon ook in de buurt van Rotterdam) al is het alleen maar om met iemand te kletsen die dat kutgevoel snapt, snap je, zonder bij bedoelingen, oké strelen over het hoofd magquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
tsja denk dat ik een stap verder ben dan jou want het interesseerd me geen hol meer wat ze doet. Al neukt ze heel der straat. Ik ben zelf ook weer volop aan het flirten en het bevalt me goed. Nee een relatie zal ik niet 123 aankunnen en dat neem ik haar kwalijk dat ik weer een nieuw muurtje heb nu maar er is zoveel meer en heb besloten niet langer te blijven hangen in zelfmedelijden. Ik heb haar tenslotte ook ooit leren kennen en ooit vond zij me helemaal het einde en voor haar was er 1 en daarvoor 1 etc. Dus ben niet bang dat ik alleen blijf. Ik ben zelf alleen kritisch en dat zal nu wel weer een graadje erger zijn. Maar ben happy met mezelf! Ik vind mezelf echt leuk ahha
wat zei je; een zacht oor !quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Pinguino81 het volgende:
hahahah ik vind het prima hoor. Ik heb een goed luisterend oor
Dat idee is hier nog al geopperd... Nooit iets van gekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef missconfessions het volgende:
[..]
wat zei je; een zacht oor !![]()
Misschien wil FireFox dan ook wel mee en Goofy, ach waarom niet gewoon met z'n allen !
ja natuurlijk ben je uniek !quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef Pinguino81 het volgende:
oh dacht dat ik uniek was![]()
tuurlijk joh met zijn allen!
Gezellig misschien groeien er wel nieuwe liefdes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef missconfessions het volgende:
[..]
wat zei je; een zacht oor !![]()
Misschien wil FireFox dan ook wel mee en Goofy, ach waarom niet gewoon met z'n allen !
Je moet toch even door die periode heen. Wel zorgen dat je anderen niet verwaarloost, ze kunnen je ontzettend helpen door gewoon aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja natuurlijk ben je uniek !
maar effe alle gekheid op een stokje, volgens mij is het superleuk om wat met je te gaan drinken, maar ik durf gewoon echt met geen enkele man meer wat af te spreken, ben gewoon bang om weer verliefd te worden, of eerder om weer last te krijgen van liefdesverdriet. Als ik zeker wist dat dat nooit meer zou gebeuren, dan zou ik weer helemaal voor een leuke man gaan, maar ben zo fcking onzeker geworden.
als je jong bent, dan sluit je het volgens mij veel sneller af, maar als je ouder bent, dan kan je echt niet meer een paar weken/maanden thuis op de bank gaan zitten snotteren. Ik kreeg serieus last van het verwaarlozen van mijn bedrijf, kinderen en mezelf tijdens die periode en dat wil ik echt nooit meer mee maken.
klopt helemaal, niet in blijven hangen, na ongeveer 2 weken kwam ik weer een beetje terug in de realiteit en toen was het puin ruimen (viel gelukkig nog mee). Nu back on track en vol nieuwe ideeën, dus het heeft ook heel veel goede dingen gebracht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:19 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Gezellig misschien groeien er wel nieuwe liefdes.
[..]
Je moet toch even door die periode heen. Wel zorgen dat je anderen niet verwaarloost, ze kunnen je ontzettend helpen door gewoon aanwezig te zijn.
Tuurlijk mag je af en toe wel eens lekker zwelgen in zelfmedelijden maar zorg dat je er niet in blijft hangen.
echt waar ! Ze moet dan wel een hele goede reden hebben, anders is ze echt slecht !quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Bah, kreeg net te horen dat mijn zoontje vanmiddag zijn arm heeft gebroken. Vanmiddag!!! Grrr... zeg ze me nu pasWat een trut
niets mis met liefdesverdriet !!!!!????? Heb je gezopen of zo? Liefdesverdriet is volgens mij, naast iemand verliezen door overlijden, het meest kloterige wat een mens kan overkomen. Nee zeg, niet nog een keer !quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Pinguino81 het volgende:
Overigens is er niets mis met liefdesverdriet. Een aantal weken/maanden jezelf klote voelen en alles hoort erbij. Als je dat niet zou hebben dan ben je niet menselijk en heb je geen gevoel in je donder maar je moet er gewoon niet in blijven hangen! Je kan er niets aan veranderen!!
@Firefox, bah wat een rotbericht. sterkte man
Blijkt wel weer hoe zij mij serieus neemt als vader.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef missconfessions het volgende:
[..]
echt waar ! Ze moet dan wel een hele goede reden hebben, anders is ze echt slecht !
zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat het niets is om je voor te schamen ofzo. Dat het juist menselijk is en raar zou zijn als je de dag na dat het uit is al klaar bent en lekker naar de volgende gaat. Tuurlijk is het een kut gevoel maarrr je komt er sterker uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef missconfessions het volgende:
[..]
niets mis met liefdesverdriet !!!!!????? Heb je gezopen of zo? Liefdesverdriet is volgens mij, naast iemand verliezen door overlijden, het meest kloterige wat een mens kan overkomen. Nee zeg, niet nog een keer !
oké dan meneerpinguinerd, ik snap jequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:33 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat het niets is om je voor te schamen ofzo. Dat het juist menselijk is en raar zou zijn als je de dag na dat het uit is al klaar bent en lekker naar de volgende gaat. Tuurlijk is het een kut gevoel maarrr je komt er sterker uitbelieve me Mevrouwbekennerd
Ach, dit vind ik echt zo klote voor je. Kan je niet even bij hem langs, het is toch een noodsituatie? Hij heeft zijn vader misschien ook wel heel hard nodig op dit moment.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkt wel weer hoe zij mij serieus neemt als vader.![]()
Hoe kan ik godsnaam nou een zwak voor haar blijven houden??? Dit gaat weer de hele nacht door mijn hoofd heen spoken vrees ik. Kan ik niet eens bij mijn zoontje zijn als hij zijn arm heeft gebroken
vind het echt rot voor je man! Maar idd je weet wat je aan haar hebt. Ik weet niet wat jullie regeling is met je zoontje maar kan je er niet gewoon heen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkt wel weer hoe zij mij serieus neemt als vader.![]()
Hoe kan ik godsnaam nou een zwak voor haar blijven houden??? Dit gaat weer de hele nacht door mijn hoofd heen spoken vrees ik. Kan ik niet eens bij mijn zoontje zijn als hij zijn arm heeft gebroken
Nee. Ze weet dat ik hem direct had willen zien. Daarom heeft ze me pas laat ingelicht zodat het sowieso niet meer kan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:38 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
vind het echt rot voor je man! Maar idd je weet wat je aan haar hebt. Ik weet niet wat jullie regeling is met je zoontje maar kan je er niet gewoon heen?
dat ga je toch niet menen, echt een kutstreek! Sterkte, hoop dat je hem snel kan zien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. Ze weet dat ik hem direct had willen zien. Daarom heeft ze me pas laat ingelicht zodat het sowieso niet meer kan.
Morgen dus niet krijg ik net van haar te horenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:46 schreef missconfessions het volgende:
[..]
dat ga je toch niet menen, echt een kutstreek! Sterkte, hoop dat je hem snel kan zien.
Niet op Facebook en MSN kijken, lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wereldster het volgende:
ik weet natuurlijk niet wat je relatie met je kids is, maar als die goed is, dan zou ik dat dus echt niet pikken, maar goed ik ga de boel hier niet op scherp zetten, maar ik vind het echt niet acceptabel dat een vader niet bij zijn zieke kind mag. Ik zou het mijn ex dus nooit verbieden, mijn kinderen hebben hem op zo'n moment net zo hard nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Morgen dus niet krijg ik net van haar te horen
moet je die gozer dan niet even redden ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Niet op Facebook en MSN kijken, lijkt me.
Las net dat mijn 'ex-vriendin' alweer een nieuw slachtoffer heeft gevonden. Ik heb nu al medelijden met die gozer.
Nee, hij komt er snel genoeg zelf wel achter waar ie mee te maken heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
moet je die gozer dan niet even redden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |