abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96457860

De 5 fasen van liefdesverdriet

Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

'You don't have to but eventually, you will want to.'
Collectible solid silver personalised..
pi_96457995
En hier verder:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef JiggyJ het volgende:
Haha yess ik was net voor de update :D vind de 2e ook mooier klinken hoor hehe....

Je hebt gelijk hoor, zeker weten.. Alleen ik moet nu iets gaan doen wat ik nog nooit van mijn leven gedaan heb, namelijk : initiatief nemen...

Merk toch dat het probleem voornamelijk in mijn hoofd zit. Die meid is speciaal voor mij naar oud en nieuw gekomen, 1 dag later begon ze met sms' en en een week later belde ze me ( denk aangeschoten ) zaterdagavond op.. Weer 2 weken later was ze in amsterdam uit en vroeg ze waar ik was, die week daarop was ze aan het oppassen in het huis van een kennis, en vroeg ze of ik langs kwam....

Telefoon toen niet opgenomen, niet langsgegaan, saai teruggesms' t etc etc... Inderdaad misschien vertellen dat ik nog met mijn ex zat toen..
Moet wel eerlijk zeggen : Dit meisje is wel echt totaal het tegenovergestelde van mijn ex. Waar mijn ex meer het naieve, brave meisje was is deze echt outgoing, iemand waar vriendinnen achteraan lopen, niet op haar mondje gevallen...

Dit vind ik juist hartstikke leuk aan haar, maar dat maakt het voor mij wel wat ''enger'' om haar te benaderen, ze is veel uitgekookter dan mijn ex..
Het liefste krijg ik weer contact met haar via een veilige omweg, maar dat kan zomaar weer maanden duren...
Daarnaast vind ik het erg moeilijk om in te schatten wat haar intenties zijn... Ze heeft op veel manieren aangegeven me leuk te vinden, maar ik vind het helemaal geen type die op zoek is naar een relatie...
Niet zo zeuren! Jij bent veel verder dan een heleboel mensen hier zijn.
Good luck ^O^.

trouwens, als je niet zo veel initiatief toonde.. hoe ging dat dan met je ex? Die was naïef en braaf zei je? Ging zeker ook niet zo makkelijk :P
Collectible solid silver personalised..
pi_96458533
Weet ik maar dat heeft wel bijna een jaar geduurd he ;)

Na al die maanden van alleen maar ellendigheid hier neerzetten- en lezen vind ik het ook lekker om eindelijk eens een positieve post, gericht op de toekomst en niet alleen maar naar het verleden terugzwijmelend te plaatsen..
Hoe meer ik weer mijn ''oude ( maar wijzere :P ) ik'' begin te worden, hoe meer ik er ook achter kom hoe enorm ellendig ik me afgelopen tijd heb gevoeld, zat zeker wel tegen een depressie aan misschienw was het er wel een...

Dat wil ik koste wat het kost niet opnieuw meemaken, misschien ben ik daarom wel wat (te) voorzichtig... Maar aan de andere kant: Eigen geluk moet je maken, met thuis zitten en afwachten kom je ook niet ver..
Tja mijn ex die heeft mij als het ware bijna als vriend in haar leven ''getrokken''.. Tegen haar stelde ik me zo' n beetje hetzelfde op als tegen dit meisje, alleen mijn ex kent geen schaamte en boeit het niet om een blauwtje te lopen...
Die bleef maar vragen, en als ik niet antwoordde op een sms of deed alsof ik een hint niet begreep, stuurde ze gewoon nog een keer, of vroeg ze het gewoon direct :D Maar zo gemakkelijk zal het me niet meer afgaan denk :P

Misschien verwacht ik dat nu ook wel te veel van dit meisje...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:26:19 #4
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96458718
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Tja mijn ex die heeft mij als het ware bijna als vriend in haar leven ''getrokken''.. Tegen haar stelde ik me zo' n beetje hetzelfde op als tegen dit meisje, alleen mijn ex kent geen schaamte en boeit het niet om een blauwtje te lopen...
Die bleef maar vragen, en als ik niet antwoordde op een sms of deed alsof ik een hint niet begreep, stuurde ze gewoon nog een keer, of vroeg ze het gewoon direct :D Maar zo gemakkelijk zal het me niet meer afgaan denk :P

Misschien verwacht ik dat nu ook wel te veel van dit meisje...
Ik denk ook niet dat je dat nog gemakkelijk een tweede keer zult vinden, dus vanaf nu een goed idee om initiatief te nemen voor dat (zo te horen) oh-zo leuke meisje. ;)

Niet teveel natuurlijk; subtiel laten weten dat je haar ook wel mag is ondanks geen zonde.
pi_96459733
Nee inderdaad dat zal me geen tweede keer gebeuren...

Al heeft deze meid overigens ook al best veel initiatief genomen...
Zij is een goede vriendin van de vriendin van een van mijn beste vrienden. ( :+ ), en wij vieren oud en nieuw altijd in ons studentenhuis met een zooitje mensen...

Zelf is ze volgens mij best populair en heeft ze een heel leger aan vriendinnen, maar toch kwam ze oud en nieuw bij ons vieren, waar ze eigenlijk alleen haar vriendin goed kent...
Mij dan ook wel van die keer dat we hadden gezoend in september, en nog een aantal andere mensen oppervlakkig maar zelf zou ik toch oud en nieuw willen vieren met eigen goede vrienden in mijn eigen woonplaats..

Vooraf zei dat stel al ( haar vriendin, en mijn vriend ) een beetje op een grappige manier dat zei maar bij mij in bed terecht moest komen, en eigenlijk zonder enige moeite is dat die nacht ook zo gegaan...
Nu twijfel ik dus of het niet een beetje ver gaat om te denken dat IK de reden was waarom ze helemaal oud en nieuw bij ons zou komen vieren... Mijn zelfbeeld is denk ik een beetje te laag om te kunnen begrijpen dat er kennelijk iemand de moeite neemt om zoiets voor mij te ondernemen...
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:30:27 #6
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96461333
Tja, op een gegeven moment is het klaar en heb jij het nakijken. Vrouwen houden vaak niet van die afwachtende types.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96461363
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, op een gegeven moment is het klaar en heb jij het nakijken. Vrouwen houden vaak niet van die afwachtende types.
Klopt. Jezelf zwak opstellen is not done.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96462073
zo net weer 1tje de deur uit. leuke meid maar word er niet warm of koud van :(
pi_96462111
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:52 schreef Pinguino81 het volgende:
zo net weer 1tje de deur uit. leuke meid maar word er niet warm of koud van :(
Je had een date?
pi_96462253
ja zoiets.. me oude gewoonte weer opgepakt
pi_96462892
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef Pinguino81 het volgende:
ja zoiets.. me oude gewoonte weer opgepakt
Dit is toch niet de oplossing?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:46:46 #12
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_96467421
Toch maar weer eenns een updatje, het is een maand of 3 uit, we zien (zagen nu denk ik) elkaar zo een 1x in de week, dan is het klef, met en zonder sex, als ze weer weg is houd ze weer afstand.

Gisteravond besloten dat ik een keuze moest maken om verder te gaan met mijn leven, omdat ik hier aan onderdoor ga. Haar laatste sms gestuurd met nog 1x de vraag hoe ze de toekomst ziet, kreeg als antwoord dat ze geen toekomst ziet tussen ons.

Nu heb ik besloten dat ik klaar mee ben, ik stop ook voorlopig met contact. Voelt wel sterk van mijzelf, maar ook weer heel kut :(
pi_96467542
Goede keus. :)
pi_96467708
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Goede keus. :)
pi_96468235
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:46 schreef DuracellPower het volgende:
Toch maar weer eenns een updatje, het is een maand of 3 uit, we zien (zagen nu denk ik) elkaar zo een 1x in de week, dan is het klef, met en zonder sex, als ze weer weg is houd ze weer afstand.

Gisteravond besloten dat ik een keuze moest maken om verder te gaan met mijn leven, omdat ik hier aan onderdoor ga. Haar laatste sms gestuurd met nog 1x de vraag hoe ze de toekomst ziet, kreeg als antwoord dat ze geen toekomst ziet tussen ons.

Nu heb ik besloten dat ik klaar mee ben, ik stop ook voorlopig met contact. Voelt wel sterk van mijzelf, maar ook weer heel kut :(
Dit is de enige juiste keus! Ik lees al 2 maanden verhalen over vrouwen die dit flikken. Die het lijntje open houden maar als dat er verder toch niets meer komt. Heb verhalen gelezen waarbij dit 2 jaar aan de gang is. Dat moet je niet willen je blijft dan stilstaan en daar heb je niets aan. Mijn ex flikt bij mij precies hetzelfde en heb vd week ook gezegd dat ik dat niet meer wil. Dan maar ff een tijdje een rot gevoel dat ik der mis en alles maar ook daar kom je wel overheen. Zolang je elkaar af en toe blijft zien maar meer niet dan kom je er nooit overheen
pi_96468369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:46 schreef DuracellPower het volgende:

Goede keus! Alleen nu moet je beginnen met loslaten! :)
En de enige manier daarvoor is denk ik inderdaad geen contact meer hebben met elkaar!

Ik zie trouwens bijna geen oude bekende meer op het topic! Dat is fijn!
(En jammer, want nu kan ik niet vragen hoe het met hun is :P )

Misschien heeft iemand nog een tip voor me.. Ik heb mijn ex ondertussen wel losgelaten, heb nog wel contact met hem, en hij zoekt op bepaalde momenten ook contact. Vind ik niet erg. Alleen het lijkt nu zo te zijn dat hij het contact alleen maar zoekt wanneer het hem uitkomt, en wanneer hij weer een date heeft, hoor ik niets..

Zou ik hier wat van zeggen, of zou ik heb ook geen lekker negeren en niet vragen hoe het met hem is?
(Van nature uit zou ik hem dus morgenavond een berichtje sturen hoe zijn date was, gewoon omdat ik zo in elkaar zit. En soms zou ik willen dat ik anders in elkaar zat ;) )
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_96468428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En de enige manier daarvoor is denk ik inderdaad geen contact meer hebben met elkaar!

Misschien heeft iemand nog een tip voor me.. Ik heb mijn ex ondertussen wel losgelaten, heb nog wel contact met hem, en hij zoekt op bepaalde momenten ook contact. Vind ik niet erg. Alleen het lijkt nu zo te zijn dat hij het contact alleen maar zoekt wanneer het hem uitkomt, en wanneer hij weer een date heeft, hoor ik niets..

Zou ik hier wat van zeggen, of zou ik heb ook geen lekker negeren en niet vragen hoe het met hem is?
(Van nature uit zou ik hem dus morgenavond een berichtje sturen hoe zijn date was, gewoon omdat ik zo in elkaar zit. En soms zou ik willen dat ik anders in elkaar zat ;) )
Je gaat je ex toch niet vragen hoe zijn date is geweest, of ligt het aan mij? :?
pi_96468514
quote:

[..]

je zegt het zelf al hij zoekt alleen contact als het hem uitkomt. en dat is ook inderdaad zo. Als hij alleen is en even niets om handen dan heeft die tijd voor jou. Anders niet. Opzouten dan. Wat hebbie daar nou aan. Ik geloof ook niet in vriendschap na een relatie. Onbewust doet de een de ander toch pijn. Heb ik ook tegen mijn ex gezegd, ik hoef niet te weten met wie jij nu allemaal bezig bent. Jij maakt het uit dus dan wil ik ook niets meer van je weten of horen.
pi_96468518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je gaat je ex toch niet vragen hoe zijn date is geweest, of ligt het aan mij? :?
Hoezo niet, hij heeft mij toch verteld dat hij een date heeft? Waarom zou ik dat niet de interesse tonen hoe het was? Wat moet ik anders met de informatie dat hij een date heeft?
pi_96468558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:41 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

je zegt het zelf al hij zoekt alleen contact als het hem uitkomt. en dat is ook inderdaad zo. Als hij alleen is en even niets om handen dan heeft die tijd voor jou. Anders niet. Opzouten dan. Wat hebbie daar nou aan. Ik geloof ook niet in vriendschap na een relatie. Onbewust doet de een de ander toch pijn. Heb ik ook tegen mijn ex gezegd, ik hoef niet te weten met wie jij nu allemaal bezig bent. Jij maakt het uit dus dan wil ik ook niets meer van je weten of horen.
Ik wou dat dat zo werkte.. Denk niet dat hij zomaar opzout :P
pi_96468703
hij date toch al met anderen. Dan moet je toch willen dat die opzout en geen contact meer?
pi_96468774
Zo zwart wit is het niet, ik date ook allang weer met anderen? Daar toont hij ook interesse is.. (alleen weet ik niet of hij de juiste bedoelingen daar bij heeft, maar goed dat is het vertrouwen dat hij nu eenmaal beschadigd heeft)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:54:14 #23
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_96468822
Goede keus en alles, weet ik allemaal wel :P Maar voelt toch ook heel kut, +4 jaar lief en leed door de gootsteen ofzo, voelt er als opgeven...:(

Maar het is blijkbaar niet anders, moet er inderdaad doorheen. Ga zo op het terras zitten met vrienden :)

Bedankt voor de reacties!
pi_96468874
je moet wel. Je kan niet anders. liefde is oh zo mooi maar kan ook oh zo kut zijn.
pi_96468916
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:54 schreef DuracellPower het volgende:
Goede keus en alles, weet ik allemaal wel :P Maar voelt toch ook heel kut, +4 jaar lief en leed door de gootsteen ofzo, voelt er als opgeven...:(

Maar het is blijkbaar niet anders, moet er inderdaad doorheen. Ga zo op het terras zitten met vrienden :)

Bedankt voor de reacties!
Inderdaad lekker het terras op! Afleiding zoeken :)
pi_96468968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo zwart wit is het niet, ik date ook allang weer met anderen? Daar toont hij ook interesse is.. (alleen weet ik niet of hij de juiste bedoelingen daar bij heeft, maar goed dat is het vertrouwen dat hij nu eenmaal beschadigd heeft)
Ok, jullie zijn sort of friends. :)

Dan had ik het verkeerd begrepen, sorry :*
pi_96469065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ok, jullie zijn sort of friends. :)

Dan had ik het verkeerd begrepen, sorry :*
Sort of.. ja :) Alleen zoals ik hier boven al zei, kan ik niet goed inschatten wat zijn bedoelingen hiermee zijn.. De kans is er ook dat het gewoon een botte lul is die wil pijlen of hij nog kansen heeft bij me.. Of die kans iig wilt vegroten, zodat hij wat achter de hand heeft..

Het is gewoon zo lastig omdat hij in onze relatie is vreemdgegaan, en daar over heeft gelogen en ik er vervolgens zelf achter ben gekomen. (sommige hier zullen het verhaal misschien wel kennen) Mijn vertrouwen in hem op dit gebied is gewoon ver weg..
pi_96469172
Toch zit je er wel degelijk mee anders zou je hier geen berichtje plaatsen. Je zegt dat je over hen heen bent, gelukkig maar. Maar toch zitten je bepaalde dingen dwars. Ik vind het knap als je vrienden kan blijven
pi_96469221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:10 schreef Pinguino81 het volgende:
Toch zit je er wel degelijk mee anders zou je hier geen berichtje plaatsen. Je zegt dat je over hen heen bent, gelukkig maar. Maar toch zitten je bepaalde dingen dwars. Ik vind het knap als je vrienden kan blijven
Ik ben ook gewoon vrienden met de meeste van mijn exen ;) Alleen niet met diegene waar ik echt van gehouden heb ;(
pi_96469233
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:10 schreef Pinguino81 het volgende:
Naja ik zit er niet heel erg mee, ik vroeg me vooral af hoe andere over deze situatie zouden denken en of ik misschien toch geen blinde vlek naar mijn ex toe heb.
Ik zie mijn ex niet meer, ik heb alleen contact via msn, telefoon e.d (hij woont niet echt naast de deur :P )
pi_96469278
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben ook gewoon vrienden met de meeste van mijn exen ;) Alleen niet met diegene waar ik echt van gehouden heb ;(
nee ik heb ook wel contact met exen van hele tijd geleden. die doen me ook niets meer. Maar mijn laatste paar exen kan ik echt niet meer mee omgaan. Uit het oog uit het hart.
pi_96469386
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

nee ik heb ook wel contact met exen van hele tijd geleden. die doen me ook niets meer. Maar mijn laatste paar exen kan ik echt niet meer mee omgaan. Uit het oog uit het hart.
Afgelopen Koninginnedag kwam ik mijn ex van 2 jaar geleden tegen (ook een ex van mijn beste maatje, maar dat terzijde) en daar heb ik nog een tijdje mee gekletst. Ook heeft ze nog even met mijn kinderen gespeeld, en dat vond ik ook wel een raar gezicht omdat ze als 2 druppels water lijkt op de moeder van mijn kinderen :P
pi_96469648
quote:
Ben er bijna zeker van dat "we" nog in de coulissen aanwezig zijn hoor.
pi_96470091
Ja hoor! Ik lees nog gewoon mee... :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:55:51 #35
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96470267
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Octagon het volgende:

[..]

:+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96470590
Maar jullie zijn helemaal herstelt van?
pi_96471150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Pinguino81 het volgende:
(ondertussen ook antwoorden op de door Joyce nog niet gestelde vraag :) )

Persoonlijk heb ik de indruk dat ik hersteld ben : denk niet meer hele dagen aan haar, voel me stukken beter als toen ik hier van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te vinden was, al passeert ze wel nog door mijn hoofd. Meestal is zo'n passage slechts enkele seconden, en doet dat niks meer met mijn gevoel.

Date ik ? Neen, maar dat heb ik nooit gedaan dus is daar ook niet zovéél verschil met mijn vroegere ik. Ik heb het nl. altijd moeilijk gehad met contact leggen met mensen (van beide kundes).

Heb ik behoefte aan iemand 'speciaal' in mijn leven ? Ja, maar niet altijd (en neen, niet enkel als ik sex zou willen hebben :+ ) - dus ben ik er niet uit of ik klaar ben voor een volgende relatie.

Hoi Mr.Myst, Hi ww ! ;)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:51:49 #38
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96471472
Toch wel respect voor Neo dat hij zich aan zijn woord heeft gehouden. ^O^
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:08:34 #39
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96471893
Oh, voor de mannen met een kersverse ex:

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ex-girlfriend

En voor de vrouwen:

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ex-boyfriend

De mijne was een PET, btw. ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 07-05-2011 14:15:18 ]
pi_96472082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:51 schreef goofy_goober het volgende:
Toch wel respect voor Neo dat hij zich aan zijn woord heeft gehouden. ^O^
Zijn hoeveelste woord Goofy ? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 07-05-2011 16:20:12 (Typo) ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:25:06 #41
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96472312
Dat 'ie na zijn verjaardag hier niet meer zou posten. Heb 'm al een tijdje niet meer gezien. :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:45:56 #42
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96472927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:08 schreef goofy_goober het volgende:

En voor de vrouwen:

Ok, de mijne ook. 2x voor de PET dus....
Strek je eens uit !
pi_96473324
Volgens mij was ik aan het eind van de relatie een behoorlijk PET. :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:11:38 #44
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96473676
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Volgens mij was ik aan het eind van de relatie een behoorlijk PET. :')
~O> !
Strek je eens uit !
pi_96473873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:11 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

~O> !
:@ Tja, ik kon er niet anders mee omgaan.
pi_96474802
Goed te lezen dat het goed met je gaat Octagon!!

En idd GG, Neo houdt het goed vol!
pi_96479223
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Pinguino81 het volgende:
Ups & downs, ups & downs... Over het algemeen kan ik zeggen van wel, al heb ik m'n moeilijke momenten nog wel. Maar ik weet wel dat ik er klaar mee ben, toe aan 'iets nieuws' (oh wat klinkt dat lekker denigrerend, maar zo bedoel ik het niet). Dus als er iets op m'n pad zou komen, zou ik het zeker niet uit de weg gaan, en ik zou voor mezelf ook echt weten dat het geen rebound zou zijn/worden. :)
Alleen afgelopen week had ik het even moeilijk, maar waarom? Ik heb geen idee. Er was geen aanleiding toe, puur een kwestie van gevoel. Denk dat het meer het missen van 'iemand' is.
Dat was dan een 'down'-moment, maar zoals ik me een aantal maanden geleden voelde, zo voel ik me nu absoluut niet meer. Moeilijk om het in percentages te omschrijven natuurlijk, maar het zijn maar korte momentjes waarop ik me even minder voel, verder gaat het gewoon goed. :)

@Octa: Heey! :W Leuk om te zien dat je ook nog meeleest, en dat het goed met je gaat!
@WW: Lang niet meer gesproken! Hoop dat 't met jou ook goed gaat! :)
pi_96479855
vanavond party :)
pi_96480816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:54 schreef Pinguino81 het volgende:
vanavond party :)
Happy hunt!
pi_96480976
komt goed :) voel dat t vanavond knallen gaat worden!
  zondag 8 mei 2011 @ 01:47:02 #51
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96494908
Ik ben denk ik in de fase waar ik uit dit topic moet stappen. Merk van mezelf dat hoe meer ik het over haar heb (wat vaak gebeurt in dit topic), des te meer ik weer contact met haar wil. Ik zal even 1 maand of langer totaal niets meer met mijn ex te maken willen hebben. Dus oude cadeau's gaan verstopt in de gangkast, foto's ergens opslaan waar ik ze niet een-twee-drie vind; tijdelijk (maandje +) blokkeren op msn en andere social media, en alle smsjes uit mijn telefoon verwijderen.

Ben er klaar mee, want mijn familie ziet dat ik afstandelijker van ze wordt, dat het lijkt alsof ik geen zin meer heb in het leven.

Ik wil weer vrolijk zijn; Ik ben sinds dat het uitging ook zo gekwetst, dat ik uit trots nooit ook maar met een woord heb laten weten dat ik haar miste en haar toch wel miste, maar deed alsof ik haar alleen nog maar zag als een vriendin of vage kennis en het accepteerde dat ze na een week al zowat een nieuwe vriend had, alsof het me allemaal niks deed en mijn frustraties daarmee in mezelf opsloot en verder alleen somberheid naar buiten oogte naar anderen toe , maar tis al 3 maanden uit: fck that.. time to have a life!

Ik hoop dat jullie het allemaal goed afgaat, met mij moet het wel goed komen, heb veel steun van een paar vrienden, ik moet weer leren te houden van het leven. Misschien tot wederziens als ik weet dat ik er TOTAAL overheen ben :P

:W
  zondag 8 mei 2011 @ 10:12:34 #52
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_96498090
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik ben denk ik in de fase waar ik uit dit topic moet stappen. Merk van mezelf dat hoe meer ik het over haar heb (wat vaak gebeurt in dit topic), des te meer ik weer contact met haar wil. Ik zal even 1 maand of langer totaal niets meer met mijn ex te maken willen hebben. Dus oude cadeau's gaan verstopt in de gangkast, foto's ergens opslaan waar ik ze niet een-twee-drie vind; tijdelijk (maandje +) blokkeren op msn en andere social media, en alle smsjes uit mijn telefoon verwijderen.

Ben er klaar mee, want mijn familie ziet dat ik afstandelijker van ze wordt, dat het lijkt alsof ik geen zin meer heb in het leven.

Ik wil weer vrolijk zijn; Ik ben sinds dat het uitging ook zo gekwetst, dat ik uit trots nooit ook maar met een woord heb laten weten dat ik haar miste en haar toch wel miste, maar deed alsof ik haar alleen nog maar zag als een vriendin of vage kennis en het accepteerde dat ze na een week al zowat een nieuwe vriend had, alsof het me allemaal niks deed en mijn frustraties daarmee in mezelf opsloot en verder alleen somberheid naar buiten oogte naar anderen toe , maar tis al 3 maanden uit: fck that.. time to have a life!

Ik hoop dat jullie het allemaal goed afgaat, met mij moet het wel goed komen, heb veel steun van een paar vrienden, ik moet weer leren te houden van het leven. Misschien tot wederziens als ik weet dat ik er TOTAAL overheen ben :P

Goede keuze denk ik van je! Een tijdje niet op het topic komen helpt echt!
Succes!
pi_96505769
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef trekeennummertje het volgende:

hoop dat je vindt wat je zoekt !
  zondag 8 mei 2011 @ 15:47:55 #54
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_96506915
Hallo iedereen,

Vandaag hebben mijn ex vriendin en ik besloten om het uit te maken na een relatie van 2.5 jaar. Zij vond dat ze was verandert. We hadden de laatste tijd ook veel kibbel ruzies etc. De afgelopen 2 weken hebben we een 'break' gedaan. Het is trouwen fucking raar om nu ex vriendin te zeggen. Dit was echt een gouden chick.

Ze is zelf gelovig en ik niet zij keek heel anders naar dingen dan mij en mijn vrienden allemaal doen. We zijn niet met een drama ruzie uit elkaar gegaan want dat vonden we alle twee overbodig we gaan elkaar ook niet zwart maken. Ik voel me nu wel rustiger dan die afgelopen 2 weken aangezien ik me al redelijk heb voorbereid op dat ze het zou gaan uitmaken. Er is geen andere jongen in der leven dat heeft ze mezelf ook echt duidelijk gemaakt. Ze houd nog heel veel van me ik beteken ook nog veel voor me maar zo ging het ook gewoon niet meer. Dan zou de relatie gebaseerd zijn op een leugen. Zij betekent ook nog onwijs veel van mij, ik zal der heel veel gaan missen waarschijnlijk.

Gelukkig heb ik in die 2.5 jaar wel heel veel tijd gemaakt voor vrienden dus die staan wel gewoon bij me. Vanavond maar naar me beste maat gaan en even goed gaan uithuilen daar. Ik zal foto's enzo allemaal wel bewaren ik gooi niks ervan weg aangezien dit toch een prachtige tijd uit mijn leven was.

We hebben twee uur lang gepraat. Ik was/ben helemaal kapot, ik weet niet waarom ik dit opschrijf eigenlijk maar ja ik heb hier wel eens vaker gekeken. Dus ik dacht waarom zal ik het ook niet met de rest van de wereld mee delen.

We hebben samen onze status veranderd in Facebook,partyflock. Ik weet niet maar ik denk niet dat ik dat in me eentje zou kunnen doen.

Ze betekent heel veel voor me en dat zal ook niet meer veranderen. Ik moet het een plek gaan geven net zoals dat me papie overleed zo voelt het nu ook. Dit was me eerste echte relatie.

Ik denk dat dit mijn grootste post ooit is op een forum.

pfff wat een tering zooi
Je kan me vinden bij de bloemist
  zondag 8 mei 2011 @ 19:32:19 #55
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96514565
Veranderd in welk opzicht?
pi_96525794
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:47 schreef Bartcoah het volgende:
Hallo iedereen,

pfff wat een tering zooi
Welkom bij de club. Heb net hetzelfde meegemaakt, of ja zit er ook nog midden in. Koester de mooie momenten uit je relatie, doe ik ook, die zullen je nooit afgenomen worden! Maar probeer het de tijd te geven.. wordt niet te weemoedig, zet haar niet op een voetstuk enzo. ga lekker met je vrienden leuke dingen doen, veel sporten, dan komt t wel goed met je
  zondag 8 mei 2011 @ 22:21:02 #57
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96525945
If I can't have you, then no one will.
Since I won't, I"ll have to kill.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zondag 8 mei 2011 @ 22:22:39 #58
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96526058
Maar wat als iemand terecht op een voetstuk staat?
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96526157
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Transport_Ink het volgende:
If I can't have you, then no one will.
Since I won't, I"ll have to kill.
Euhm... ik hoop dat je figuurlijk aan't denken bent ;)

quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef Transport_Ink het volgende:
Maar wat als iemand terecht op een voetstuk staat?
Wanneer of waarom zou iemand terecht op een voetstuk staan ?
pi_96526406
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Octagon het volgende:

[..]

Euhm... ik hoop dat je figuurlijk aan't denken bent ;)

[..]

Wanneer of waarom zou iemand terecht op een voetstuk staan ?
ik hoop ook dat t figuurlijk is ja :)

Niemand hoort op een voetstuk te staan, ieder is gelijk. Als je jezelf niet als gelijkwaardige ziet aan je partner dan kom je er ook niet overheen denk ik. jij hebt net zo veel recht om van gehouden te worden als je partner. Maar fuck it.. alleen obama mag je op een voetstuk plaatsen. Fuck Donald Trump ;)
pi_96527583
Wat als jij en je ex dezelfde vrienden hebben? Iemand tips?

Het is inmiddels al bijna 3 maanden uit en mn ex ontlopen is echt lastig. Maar ik trek het nu echt niet meer, ze had binnen de 2 maanden ook al een nieuwe vriend. (terwijl we bijna 5 jaar wat hadden, dat doet pijn)
Iemand die ze "via mij" kent ook nog eens. Gisteren ben ik zelfs nog naar dr verjaardag geweest, veel te bezopen geraakt enzo.

Maar nu ben ik er echt klaar mee. Moet ik maar "schijt" hebben aan de hele "vriendschap" en dr echt overal blokkeren/verwijderen?
Eigenlijk wil ik dit niet eens, maar ik trek het ook echt niet meer om shit voorbij te zien komen.

Ik heb ook gewoon geen zin meer om me nog kut te voelen om iemand die me zoveel pijn heeft gedaan. :)
  zondag 8 mei 2011 @ 22:49:24 #62
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96527875
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Duubje het volgende:

[..]

ik hoop ook dat t figuurlijk is ja :)

Niemand hoort op een voetstuk te staan, ieder is gelijk. Als je jezelf niet als gelijkwaardige ziet aan je partner dan kom je er ook niet overheen denk ik. jij hebt net zo veel recht om van gehouden te worden als je partner. Maar fuck it.. alleen obama mag je op een voetstuk plaatsen. Fuck Donald Trump ;)
Ik bedoel meer op een voetstuk staan boven de anderen... Niet boven jezelf.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96532892
Bah, bah, ik denk dat ik een verkeerd ping bericht heb gestuurd aan mijn ex ;(
pi_96532952
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
Bah, bah, ik denk dat ik een verkeerd ping bericht heb gestuurd aan mijn ex ;(
hoezo, wat heb je gestuurd dan ?
pi_96534175
Godverdomme wat een fucking ellende.. Ben nu echt op zo'n punt dat ik me het liefste helemaal afsluit voor welke vorm van liefde dan ook.. Het brengt alleen maar pijn met zich mee :(
Gistermiddag belde meneer me ineens op met n afgeschermd nummer en ging een heel verhaal doen over dat hij zich zo schuldig voelt over t feit dat hij al 2 dates heeft gehad met n ander en daarover loog en dat hij eerlijk had moeten zijn tegen me etc.. Ja wat de fucking hel heb ik aan spijt? Het positieve is dat ik zo'n kwal dus echt niet meer hoef, eerst liegen dat het smsen met dat meisje niks voorstelde en dat hij echt niet met andere meisjes bezig zou gaan, en je gaat mij toch niet wijs maken dat meneer nog zoveel moeite heeft met zijn vorige ex als hij zo snel al door kan gaan met een ander meisje :( Voel me belazerd, belogen en diep gekwetst en zelfs gewoon vernederd. Zit er compleet doorheen dat elke jongen die ik ooit leuk vond mij leuk vonden voor een zeer korte periode en er niemand lijkt te zijn die me leuk genoeg vin dt om langer bij te blijven en iets mee op te bouwen. Wat een rotgevoel, voel me echt alsof ik hier nooit meer helemaal overheen ga komen en dit echt een muur rond mn hart heeft gebouwd waarin ik niemand meer toe kan laten :( Twijfel nu zooooo hard aan mezelf, of ik t dan wel waard ben als geen enkele jongen dat al ooit vond, vraag me af wat ik elke keer weer opnieuw fout doe en waarom die lul de behanger me dit aandeed :r
pi_96534433

[ Bericht 100% gewijzigd door J0ycie88 op 09-05-2011 07:08:38 (Geen zin in reacties erop, dan gaat het niet over.) ]
pi_96534842
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:50 schreef missconfessions het volgende:

[..]

hoezo, wat heb je gestuurd dan ?
Ik heb haar een fijne Moederdag sms gestuurd met de complimeten op de manier hoe je ze de kinderen verzorgd en opvoed. Weet niet of ik er goed aan gedaan hem, omdat ik geen bedankje oid heb gehad. Dat houdt bij haar meestal in dat ze het niet op prijs stelt. -O-
  maandag 9 mei 2011 @ 08:25:03 #68
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_96535183
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Octagon het volgende:

[..]

Klopt :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_96535407
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 07:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb haar een fijne Moederdag sms gestuurd met de complimeten op de manier hoe je ze de kinderen verzorgd en opvoed. Weet niet of ik er goed aan gedaan hem, omdat ik geen bedankje oid heb gehad. Dat houdt bij haar meestal in dat ze het niet op prijs stelt. -O-
Ik vind het een net bericht. Niets mis mee. Staat ook los van jou gevoel voor haar. Dus niet over twijfelen.
pi_96535502
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 07:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

jemig firefox1, is dat alles, je hebt een aardige sms gestuurd, waarin je haar een compliment geeft, da's toch superlief ! Nee hoor, dat ze er niet op reageert, is gewoon omdat ze het met een grote glimlach ontvangen heeft en gedacht, joepie, 'ben toch maar mooi een goede moeder'. Ben zelf een moeder, dus zo'n compliment is altijd leuk of dat nu van mijn ex is of de buurvrouw.

Nee hoor, no worries, alleen maar goed !!
pi_96535514
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:43 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Ik vind het een net bericht. Niets mis mee. Staat ook los van jou gevoel voor haar. Dus niet over twijfelen.
zooooooooo lief vinno rosso, ga ik je maar noemen.
pi_96535565
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 02:29 schreef mirann88 het volgende:
Godverdomme wat een fucking ellende.. Ben nu echt op zo'n punt dat ik me het liefste helemaal afsluit voor welke vorm van liefde dan ook.. Het brengt alleen maar pijn met zich mee :(
Gistermiddag belde meneer me ineens op met n afgeschermd nummer en ging een heel verhaal doen over dat hij zich zo schuldig voelt over t feit dat hij al 2 dates heeft gehad met n ander en daarover loog en dat hij eerlijk had moeten zijn tegen me etc.. Ja wat de fucking hel heb ik aan spijt? Het positieve is dat ik zo'n kwal dus echt niet meer hoef, eerst liegen dat het smsen met dat meisje niks voorstelde en dat hij echt niet met andere meisjes bezig zou gaan, en je gaat mij toch niet wijs maken dat meneer nog zoveel moeite heeft met zijn vorige ex als hij zo snel al door kan gaan met een ander meisje :( Voel me belazerd, belogen en diep gekwetst en zelfs gewoon vernederd. Zit er compleet doorheen dat elke jongen die ik ooit leuk vond mij leuk vonden voor een zeer korte periode en er niemand lijkt te zijn die me leuk genoeg vin dt om langer bij te blijven en iets mee op te bouwen. Wat een rotgevoel, voel me echt alsof ik hier nooit meer helemaal overheen ga komen en dit echt een muur rond mn hart heeft gebouwd waarin ik niemand meer toe kan laten :( Twijfel nu zooooo hard aan mezelf, of ik t dan wel waard ben als geen enkele jongen dat al ooit vond, vraag me af wat ik elke keer weer opnieuw fout doe en waarom die lul de behanger me dit aandeed :r
hee hallo mirann, vergeet die gozer aub !! Door zo over jezelf te gaan denken en twijfelen, wint hij het helemaal. Meid, je bent bloedmooi en intelligent, je bent gewoon steeds de verkeerde tegen gekomen. Jouw prins komt nog, hij is onderweg!
pi_96537153
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:50 schreef missconfessions het volgende:

[..]

zooooooooo lief vinno rosso, ga ik je maar noemen.
lol
pi_96537907
Nou mijn ex chica wil niet meer afspreken voor vandaag. Ze is bang dat ik zekerheden ga vragen die ze me niet kan geven :) Misschien wel in de toekomst maar niet nu. ik ben er echt ff klaar mee, heb haar geblokkeerd op FB e.d. en ze zoekt het maar lekker uit. Ik ga lekker verder met mijn leven en wellicht hoor ik nog eens iets van haar. Wat een held zeg!
pi_96539563
je bent zeker de held van de dag!

"pluim" "'schouderkloptje" "lintje"

en twee duimen!

^O^
pi_96544876
Yo. Wat bedoelen jullie met geblokkeerd op facebook?

Gewoon verwijderd? Cheers...
pi_96544944
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:49 schreef missconfessions het volgende:

[..]

jemig firefox1, is dat alles, je hebt een aardige sms gestuurd, waarin je haar een compliment geeft, da's toch superlief ! Nee hoor, dat ze er niet op reageert, is gewoon omdat ze het met een grote glimlach ontvangen heeft en gedacht, joepie, 'ben toch maar mooi een goede moeder'. Ben zelf een moeder, dus zo'n compliment is altijd leuk of dat nu van mijn ex is of de buurvrouw.

Nee hoor, no worries, alleen maar goed !!
Dan ken je me ex niet :') zij kan zelfs hrt grootste compliment omdraaien tot een bedreiging :')
  maandag 9 mei 2011 @ 14:09:46 #78
343214 badisbad
free man's mind
pi_96545529
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef nosleep het volgende:

Het is inmiddels al bijna 3 maanden uit en mn ex ontlopen is echt lastig. Maar ik trek het nu echt niet meer, ze had binnen de 2 maanden ook al een nieuwe vriend. (terwijl we bijna 5 jaar wat hadden, dat doet pijn)
Iemand die ze "via mij" kent ook nog eens. Gisteren ben ik zelfs nog naar dr verjaardag geweest, veel te bezopen geraakt enzo.

Maar nu ben ik er echt klaar mee. Moet ik maar "schijt" hebben aan de hele "vriendschap" en dr echt overal blokkeren/verwijderen?
Eigenlijk wil ik dit niet eens, maar ik trek het ook echt niet meer om shit voorbij te zien komen.

Ik heb ook gewoon geen zin meer om me nog kut te voelen om iemand die me zoveel pijn heeft gedaan. :)
probeer het contact met die vrienden zo veel mogelijk te houden (geef wel bij ze aan dat je nu los staat van je ex) en zie waar het schip strand. sommige vrienden zullen meer naar jou toe trekken en anderen meer naar haar, je weet pas hoe ze denken wanneer zij ook aan het idee zijn gewent om jullie los van elkaar te zien.

als je het moeilijk vind om met haar geconfronteerd te worden, ga haar dan ook zoveel mogelijk uit de weg. je bewijst jezelf geen eer wanneer je haar opzoekt met pijn in je hart. zo te horen is ze ook niet iemand die echt je moeite waard is...

harde woorden, maar ze komen van iemand die door eenzelfde hel is gegaan ;)
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
pi_96545820
bwuhh. Best een pijnlijk moment als ze op facebook hun relatie "officieel" maken. :(

edit;
Bedankt badisbad. Ik zal het wel door moeten zetten nu ja.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:23:04 #80
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96546091
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dan ken je me ex niet :') zij kan zelfs hrt grootste compliment omdraaien tot een bedreiging :')
Zo'n ex ken ik ook. In de 'after-break' op een gegeven moment een reactie per sms van haar: "Zie je wel, je zegt onzin dus je ontkent en daarmee bevestig je het eigenlijk....."
Wft? Ik dacht dat houtworm zich alleen een weg vrat door hout offe.......? :+
Strek je eens uit !
pi_96548538
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef nosleep het volgende:
Yo. Wat bedoelen jullie met geblokkeerd op facebook?

Gewoon verwijderd? Cheers...
Dat je die persoon geblokkeerd hebt, dus diegene kan niet meer op jouw profiel kijken en jij niet meer op het profiel van diegene. Tevens wordt diegene dan uit je vrienden lijst verwijdert.
pi_96549090
heb ik ook gedaan met mijn ex. dan is t alsof je geen facebook hebt voor elkaar
  maandag 9 mei 2011 @ 15:41:43 #83
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_96549374
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef nosleep het volgende:

Contact met je vrienden houden, en het contact met haar verbreken. Je ziet vanzelf wel wie jouw vrienden zijn en wie haar vrienden. :)
Het is niet leuk, ook niet makkelijk maar je moet toch voor jezelf kiezen. Je elke keer kut voelen als je haar hebt gezien is het toch niet waard?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:08 schreef goofy_goober het volgende:

En voor de vrouwen:

_O-
Niceguyus

quote:
You will try to break up with the Complete Psycho. You will try. But inevitably, when confronting said psycho, he will guilt trip you. What an evil bitch you are, after he was so self- sacrificing! On some level, do not want him to be utterly destroyed, as he claims he will be if you leave him. Who knows? He might really love you. Plus, the sex is good. Fine, you stay with him.

However he, ironically, will be the one to break up with YOU. After deciding, ultimately, that he will settle nothing less for mindless zombie- like devotion and worship, he will reveal that he has "fallen in love" with your best friend, who TRULY understands his passionate, heroic struggles of upper middle class suburbia. Finally, he has found someone who TRULY appreciates his deep, poetic nature, unlike you, you evil bitch. "You never loved me!" he will exclaim again, this time out of bitter conviction.
Dit stukje gaat gewoon over mijn ex. :')
Hij wilde nog wel een keer sex toen we uit elkaar waren, ik niet. Kreeg gelijk naar mn kop gegooid dat ik nooit van hem gehouden heb enz enz.
Uiteindelijk neukt hij iemand die mn vriendin was. :')
pi_96549569
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:52 schreef missconfessions het volgende:

[..]

hee hallo mirann, vergeet die gozer aub !! Door zo over jezelf te gaan denken en twijfelen, wint hij het helemaal. Meid, je bent bloedmooi en intelligent, je bent gewoon steeds de verkeerde tegen gekomen. Jouw prins komt nog, hij is onderweg!
Thanks missconfessions! Je hebt wel gelijk dat hij het 'wint' doordat ik zo over mezelf denk en twijfel.. Thanks ook voor t compliment maar bloedmooi? Vind mezelf op het moment alles behalve dat! Voel me echt lelijk.. Grappig dat iemand je zo naar beneden kan halen op zo'n makkelijke manier, wat een klootzak :( Ik hoop echt dat mn prins onderweg is maar die komt niet meer zo makkelijk binnen denk ik..
  maandag 9 mei 2011 @ 15:59:25 #85
151344 Queen_Minny
pi_96550163
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef mirann88 het volgende:

[..]

Thanks missconfessions! Je hebt wel gelijk dat hij het 'wint' doordat ik zo over mezelf denk en twijfel.. Thanks ook voor t compliment maar bloedmooi? Vind mezelf op het moment alles behalve dat! Voel me echt lelijk.. Grappig dat iemand je zo naar beneden kan halen op zo'n makkelijke manier, wat een klootzak :( Ik hoop echt dat mn prins onderweg is maar die komt niet meer zo makkelijk binnen denk ik..
We hebben allemaal ergens een prins/prinses onderweg. ook jij. We weten alleen niet wanneer hij/zij aankomt. de mijne mag zn knol ook wel eens laten doorlopen.
Prinsen verwachten niet makkelijk binnen te komen, ze moeten altijd eerst draken slachten. ;)

Kom op meid, die lamlul verdiend het niet dat je aan hem denkt. En al helemaal niet dat je je kut voelt door hem.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:03:08 #86
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96550319
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

We hebben allemaal ergens een prins/prinses onderweg. ook jij. We weten alleen niet wanneer hij/zij aankomt. de mijne mag zn knol ook wel eens laten doorlopen.
Prinsen verwachten niet makkelijk binnen te komen, ze moeten altijd eerst draken slachten. ;)

Kom op meid, die lamlul verdiend het niet dat je aan hem denkt. En al helemaal niet dat je je kut voelt door hem.
Euhm.....bedoel je Shrek? ;)
Strek je eens uit !
pi_96550391
l
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Ik voel me vaak wel een idioot daar door. Dat ik nu nog aan hem denk.. en wou dat het wel werkte. Terwijl hij allang er niet meer mee zit!

Ik vind het zo maf hoe hij de feiten zo vreemd heeft. Hij zei laatst dat het alweer drie maanden geleden was. Eh, try bijna 2 maanden. Waarop hij zei eind februari terwijl het midden maart was.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:11:02 #88
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96550696
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
l

[..]

Ik voel me vaak wel een idioot daar door. Dat ik nu nog aan hem denk.. en wou dat het wel werkte. Terwijl hij allang er niet meer mee zit!

Ik vind het zo maf hoe hij de feiten zo vreemd heeft. Hij zei laatst dat het alweer drie maanden geleden was. Eh, try bijna 2 maanden. Waarop hij zei eind februari terwijl het midden maart was.
@LBR:
Wat je nu doet is een verkapt soort zelfkastijding. Wat je jezelf ook afvraagt; de uitkomst veranderd toch niet. Het is en blijft een lamlul. Dan kun je ook maar beter stoppen met vragen want eigenlijk houd je daarmee het verleden levend, terwijl 'closure' toch echt de beste pijnstiller is.... :)
Strek je eens uit !
pi_96551113
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:11 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@LBR:
Wat je nu doet is een verkapt soort zelfkastijding. Wat je jezelf ook afvraagt; de uitkomst veranderd toch niet. Het is en blijft een lamlul. Dan kun je ook maar beter stoppen met vragen want eigenlijk houd je daarmee het verleden levend, terwijl 'closure' toch echt de beste pijnstiller is.... :)
Ik heb nooit echt een goede closure gehad eigenlijk. Nooit heeft hij me tegen me gezegd dat hij niet meer wilde. We hebben nooit kunnen praten of mijn vragen kunnen beantwoorden. Het is een onduidelijk einde geweest wat me soms wel doet afvragen wat hij zou doen als ik hem nu zou terugvragen.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:24:40 #90
151344 Queen_Minny
pi_96551372
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Euhm.....bedoel je Shrek? ;)
_O-
Eerder aan de prins van Doornroosje. Maar shrek is uiteindelijk ook goed terecht gekomen... Alles beter dan de ex zullen we maar zeggen. :')

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
l

[..]

Niemand zegt dat het makkelijk is in het begin zeker niet. Maar je zal steeds minder aan hem gaan denken. Als hij al over jou heen is is hij niet goed genoeg voor je.

En mijn ex is ook niet goed met data. Een paar weken geleden kreeg ik een bosje bloemen toegestuurd van hem, kaartje erbij... "gefeliciteerd met je verjaardag schat"
3 weken te vroeg :')
En dat schat erbij deed mijn woede weer oplaaien. Ze maakten prima vuilnisbak vulling. :Y
  maandag 9 mei 2011 @ 16:24:48 #91
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96551380
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt een goede closure gehad eigenlijk. Nooit heeft hij me tegen me gezegd dat hij niet meer wilde. We hebben nooit kunnen praten of mijn vragen kunnen beantwoorden. Het is een onduidelijk einde geweest wat me soms wel doet afvragen wat hij zou doen als ik hem nu zou terugvragen.
Dit heet dus zelfkastijding.....

Wat denk je wat ie zou doen als je hem nu zou terugvragen? Ff een realitycheck dame...waarom ben je op dit draadje actief anders....
Strek je eens uit !
pi_96551512
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dit heet dus zelfkastijding.....

Wat denk je wat ie zou doen als je hem nu zou terugvragen? Ff een realitycheck dame...waarom ben je op dit draadje actief anders....
Waarschijnlijk zou hij zeggen: Ik weet het niet, maar nu denk ik van niet. Of een ander vaag antwoord.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:27:00 #93
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96551515
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Queen_Minny het volgende:
En mijn ex is ook niet goed met data. Een paar weken geleden kreeg ik een bosje bloemen toegestuurd van hem, kaartje erbij... "gefeliciteerd met je verjaardag schat"
3 weken te vroeg :')
En dat schat erbij deed mijn woede weer oplaaien. Ze maakten prima vuilnisbak vulling. :Y
Pfff.....had ie zich niet vergist in de naam en het adres en was ie juist met de timing perfect? ;)

(maarre....waarom die kansloze actie? ben wel benieuwd.....)
Strek je eens uit !
  maandag 9 mei 2011 @ 16:28:29 #94
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96551588
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:26 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zou hij zeggen: Ik weet het niet, maar nu denk ik van niet. Of een ander vaag antwoord.
Ja dus? Helder blijven LBR, of zit je in een soort ontkenningsfase? Waar denk je dat al dat verdriet van je vandaan komt?

No offence ok?
Strek je eens uit !
pi_96551831
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja dus? Helder blijven LBR, of zit je in een soort ontkenningsfase? Waar denk je dat al dat verdriet van je vandaan komt?

No offence ok?
Haha, opnieuw de ontkenningsfase. I dunno, ik raak altijd in de war als ik hem spreek. Omdat hij dan zo onduidelijk is over wat hij wil. En diep van binnen zou ik hem nog terugwillen, dat gevoel kan ik niet zo goed uitbannen en komt nog wel es boven helaas.

None taken. ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 16:39:41 #96
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96552155
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Haha, opnieuw de ontkenningsfase. I dunno, ik raak altijd in de war als ik hem spreek. Omdat hij dan zo onduidelijk is over wat hij wil. En diep van binnen zou ik hem nog terugwillen, dat gevoel kan ik niet zo goed uitbannen en komt nog wel es boven helaas.

None taken. ;)
Natuurlijk is ie onduidelijk! Prachtig toch om jou te zien spartelen! Wakker worden ok? Daarmee toont ie eigenlijk aan dat ie nog minder om jou geeft dan om een gewone vriend of vriendin. Dat mag je niet accepteren dame. :N
Strek je eens uit !
  maandag 9 mei 2011 @ 16:39:43 #97
151344 Queen_Minny
pi_96552157
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:26 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Je kan jezelf blijven martelen met het wat als? Maar waarom zou je dat doen als je het antwoord eigenlijk wel weet?
En wil je hem eigenlijk wel echt terug? Of wil je gewoon van het klotegevoel af?

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Pfff.....had ie zich niet vergist in de naam en het adres en was ie juist met de timing perfect? ;)

(maarre....waarom die kansloze actie? ben wel benieuwd.....)
Hij is nogal jaloers aangelegd en vind het vervelend dat ik gewoon verder ga met mijn leven en niet huilend in een hoekje op hem zit te wachten. Maar hem moet ik natuurlijk wel alles gunnen en laten doen. :')
Ik had een date.. ex boos. Maar hij mag wel de koffer induiken met mn vriendin terwijl we nog samen waren. :(

Ik heb een nieuwe tactiek. Op alles wat hij me toestuurt (meestal met iets ik hou nog steeds van je blabla) krijgt hij terug val dood. Ik hoor steeds minder van hem. Dat is het nadeel als je wederzijdse kennisen hebt... alles word door gespeeld naar de ander.

Oh iets leuks ik hoorde net dat mn neefjes zijn geboren. *O*
  maandag 9 mei 2011 @ 16:42:02 #98
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96552274
@Queen_Minny:

Gefeliciteerd met je neefjes...(oeps m'n fantasie gaat met me aan de haal....) nu heet jij Minnie.....en heb je nu neefjes....? Hoeveel? 3? :+
Strek je eens uit !
pi_96552318
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:35 schreef Pinguino81 het volgende:
heb ik ook gedaan met mijn ex. dan is t alsof je geen facebook hebt voor elkaar
Ok klinkt goed. Zie ik haar likes/reacties dan ook niet meer op posts van vrienden? Dat zou helemaal mooi zijn. :)
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:41 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Contact met je vrienden houden, en het contact met haar verbreken. Je ziet vanzelf wel wie jouw vrienden zijn en wie haar vrienden. :)
Het is niet leuk, ook niet makkelijk maar je moet toch voor jezelf kiezen. Je elke keer kut voelen als je haar hebt gezien is het toch niet waard?

Nee dat is het zeker niet waard. Het blijven sowieso allemaal ook mijn vrienden. Ze heeft deze vrienden eigenlijk zelfs aan mij te danken, dat maakt het misschien extra kut.
Ze is met de jaren flink gegroeid, ontpopt tot een mooi prinsesje en daar heb ik een flinke rol in gespeeld. En blijkbaar als het van mijn kant even iets minder gaat ben ik inmiddels dus gewoon vervangbaar. Beetje stank voor dank ofzo. Maargoed laat ik maar stoppen met dit zelfmedelijden en gewoon voor mezelf kiezen. Ik ga ze blocken en al het contact zoveel mogelijk vermijden. :)
pi_96552421
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Natuurlijk is ie onduidelijk! Prachtig toch om jou te zien spartelen! Wakker worden ok? Daarmee toont ie eigenlijk aan dat ie nog minder om jou geeft dan om een gewone vriend of vriendin. Dat mag je niet accepteren dame. :N
Mwah, hij zei dat hij ook nogal twijfelde. Maar hij geeft niet heel veel om me nee.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Je kan jezelf blijven martelen met het wat als? Maar waarom zou je dat doen als je het antwoord eigenlijk wel weet?
En wil je hem eigenlijk wel echt terug? Of wil je gewoon van het klotegevoel af?
Ik zou hem wel terugwillen... denk ik. Ik ben in de war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')