abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96468968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo zwart wit is het niet, ik date ook allang weer met anderen? Daar toont hij ook interesse is.. (alleen weet ik niet of hij de juiste bedoelingen daar bij heeft, maar goed dat is het vertrouwen dat hij nu eenmaal beschadigd heeft)
Ok, jullie zijn sort of friends. :)

Dan had ik het verkeerd begrepen, sorry :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96469065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ok, jullie zijn sort of friends. :)

Dan had ik het verkeerd begrepen, sorry :*
Sort of.. ja :) Alleen zoals ik hier boven al zei, kan ik niet goed inschatten wat zijn bedoelingen hiermee zijn.. De kans is er ook dat het gewoon een botte lul is die wil pijlen of hij nog kansen heeft bij me.. Of die kans iig wilt vegroten, zodat hij wat achter de hand heeft..

Het is gewoon zo lastig omdat hij in onze relatie is vreemdgegaan, en daar over heeft gelogen en ik er vervolgens zelf achter ben gekomen. (sommige hier zullen het verhaal misschien wel kennen) Mijn vertrouwen in hem op dit gebied is gewoon ver weg..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_96469172
Toch zit je er wel degelijk mee anders zou je hier geen berichtje plaatsen. Je zegt dat je over hen heen bent, gelukkig maar. Maar toch zitten je bepaalde dingen dwars. Ik vind het knap als je vrienden kan blijven
pi_96469221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:10 schreef Pinguino81 het volgende:
Toch zit je er wel degelijk mee anders zou je hier geen berichtje plaatsen. Je zegt dat je over hen heen bent, gelukkig maar. Maar toch zitten je bepaalde dingen dwars. Ik vind het knap als je vrienden kan blijven
Ik ben ook gewoon vrienden met de meeste van mijn exen ;) Alleen niet met diegene waar ik echt van gehouden heb ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96469233
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:10 schreef Pinguino81 het volgende:
Naja ik zit er niet heel erg mee, ik vroeg me vooral af hoe andere over deze situatie zouden denken en of ik misschien toch geen blinde vlek naar mijn ex toe heb.
Ik zie mijn ex niet meer, ik heb alleen contact via msn, telefoon e.d (hij woont niet echt naast de deur :P )
pi_96469278
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben ook gewoon vrienden met de meeste van mijn exen ;) Alleen niet met diegene waar ik echt van gehouden heb ;(
nee ik heb ook wel contact met exen van hele tijd geleden. die doen me ook niets meer. Maar mijn laatste paar exen kan ik echt niet meer mee omgaan. Uit het oog uit het hart.
pi_96469386
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

nee ik heb ook wel contact met exen van hele tijd geleden. die doen me ook niets meer. Maar mijn laatste paar exen kan ik echt niet meer mee omgaan. Uit het oog uit het hart.
Afgelopen Koninginnedag kwam ik mijn ex van 2 jaar geleden tegen (ook een ex van mijn beste maatje, maar dat terzijde) en daar heb ik nog een tijdje mee gekletst. Ook heeft ze nog even met mijn kinderen gespeeld, en dat vond ik ook wel een raar gezicht omdat ze als 2 druppels water lijkt op de moeder van mijn kinderen :P
pi_96469648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zie trouwens bijna geen oude bekende meer op het topic! Dat is fijn!
(En jammer, want nu kan ik niet vragen hoe het met hun is :P )
Ben er bijna zeker van dat "we" nog in de coulissen aanwezig zijn hoor.
pi_96470091
Ja hoor! Ik lees nog gewoon mee... :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:55:51 #35
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96470267
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ben er bijna zeker van dat "we" nog in de coulissen aanwezig zijn hoor.
:+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96470590
Maar jullie zijn helemaal herstelt van?
pi_96471150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Pinguino81 het volgende:
(ondertussen ook antwoorden op de door Joyce nog niet gestelde vraag :) )

Persoonlijk heb ik de indruk dat ik hersteld ben : denk niet meer hele dagen aan haar, voel me stukken beter als toen ik hier van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te vinden was, al passeert ze wel nog door mijn hoofd. Meestal is zo'n passage slechts enkele seconden, en doet dat niks meer met mijn gevoel.

Date ik ? Neen, maar dat heb ik nooit gedaan dus is daar ook niet zovéél verschil met mijn vroegere ik. Ik heb het nl. altijd moeilijk gehad met contact leggen met mensen (van beide kundes).

Heb ik behoefte aan iemand 'speciaal' in mijn leven ? Ja, maar niet altijd (en neen, niet enkel als ik sex zou willen hebben :+ ) - dus ben ik er niet uit of ik klaar ben voor een volgende relatie.

Hoi Mr.Myst, Hi ww ! ;)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:51:49 #38
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96471472
Toch wel respect voor Neo dat hij zich aan zijn woord heeft gehouden. ^O^
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:08:34 #39
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96471893
Oh, voor de mannen met een kersverse ex:

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ex-girlfriend

En voor de vrouwen:

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ex-boyfriend

De mijne was een PET, btw. ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 07-05-2011 14:15:18 ]
pi_96472082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:51 schreef goofy_goober het volgende:
Toch wel respect voor Neo dat hij zich aan zijn woord heeft gehouden. ^O^
Zijn hoeveelste woord Goofy ? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 07-05-2011 16:20:12 (Typo) ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:25:06 #41
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96472312
Dat 'ie na zijn verjaardag hier niet meer zou posten. Heb 'm al een tijdje niet meer gezien. :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:45:56 #42
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96472927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:08 schreef goofy_goober het volgende:
Oh, voor de mannen met een kersverse ex:

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ex-girlfriend

En voor de vrouwen:

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ex-boyfriend

De mijne was een PET, btw. ;)
Ok, de mijne ook. 2x voor de PET dus....
Strek je eens uit !
pi_96473324
Volgens mij was ik aan het eind van de relatie een behoorlijk PET. :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:11:38 #44
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96473676
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Volgens mij was ik aan het eind van de relatie een behoorlijk PET. :')
~O> !
Strek je eens uit !
pi_96473873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:11 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

~O> !
:@ Tja, ik kon er niet anders mee omgaan.
pi_96474802
Goed te lezen dat het goed met je gaat Octagon!!

En idd GG, Neo houdt het goed vol!
pi_96479223
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Pinguino81 het volgende:
Ups & downs, ups & downs... Over het algemeen kan ik zeggen van wel, al heb ik m'n moeilijke momenten nog wel. Maar ik weet wel dat ik er klaar mee ben, toe aan 'iets nieuws' (oh wat klinkt dat lekker denigrerend, maar zo bedoel ik het niet). Dus als er iets op m'n pad zou komen, zou ik het zeker niet uit de weg gaan, en ik zou voor mezelf ook echt weten dat het geen rebound zou zijn/worden. :)
Alleen afgelopen week had ik het even moeilijk, maar waarom? Ik heb geen idee. Er was geen aanleiding toe, puur een kwestie van gevoel. Denk dat het meer het missen van 'iemand' is.
Dat was dan een 'down'-moment, maar zoals ik me een aantal maanden geleden voelde, zo voel ik me nu absoluut niet meer. Moeilijk om het in percentages te omschrijven natuurlijk, maar het zijn maar korte momentjes waarop ik me even minder voel, verder gaat het gewoon goed. :)

@Octa: Heey! :W Leuk om te zien dat je ook nog meeleest, en dat het goed met je gaat!
@WW: Lang niet meer gesproken! Hoop dat 't met jou ook goed gaat! :)
pi_96479855
vanavond party :)
pi_96480816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:54 schreef Pinguino81 het volgende:
vanavond party :)
Happy hunt!
pi_96480976
komt goed :) voel dat t vanavond knallen gaat worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')