Ok, jullie zijn sort of friends.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo zwart wit is het niet, ik date ook allang weer met anderen? Daar toont hij ook interesse is.. (alleen weet ik niet of hij de juiste bedoelingen daar bij heeft, maar goed dat is het vertrouwen dat hij nu eenmaal beschadigd heeft)
Sort of.. jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, jullie zijn sort of friends.
Dan had ik het verkeerd begrepen, sorry
Ik ben ook gewoon vrienden met de meeste van mijn exenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:10 schreef Pinguino81 het volgende:
Toch zit je er wel degelijk mee anders zou je hier geen berichtje plaatsen. Je zegt dat je over hen heen bent, gelukkig maar. Maar toch zitten je bepaalde dingen dwars. Ik vind het knap als je vrienden kan blijven
Naja ik zit er niet heel erg mee, ik vroeg me vooral af hoe andere over deze situatie zouden denken en of ik misschien toch geen blinde vlek naar mijn ex toe heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:10 schreef Pinguino81 het volgende:
Toch zit je er wel degelijk mee anders zou je hier geen berichtje plaatsen. Je zegt dat je over hen heen bent, gelukkig maar. Maar toch zitten je bepaalde dingen dwars. Ik vind het knap als je vrienden kan blijven
nee ik heb ook wel contact met exen van hele tijd geleden. die doen me ook niets meer. Maar mijn laatste paar exen kan ik echt niet meer mee omgaan. Uit het oog uit het hart.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon vrienden met de meeste van mijn exenAlleen niet met diegene waar ik echt van gehouden heb
Afgelopen Koninginnedag kwam ik mijn ex van 2 jaar geleden tegen (ook een ex van mijn beste maatje, maar dat terzijde) en daar heb ik nog een tijdje mee gekletst. Ook heeft ze nog even met mijn kinderen gespeeld, en dat vond ik ook wel een raar gezicht omdat ze als 2 druppels water lijkt op de moeder van mijn kinderenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
nee ik heb ook wel contact met exen van hele tijd geleden. die doen me ook niets meer. Maar mijn laatste paar exen kan ik echt niet meer mee omgaan. Uit het oog uit het hart.
Ben er bijna zeker van dat "we" nog in de coulissen aanwezig zijn hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zie trouwens bijna geen oude bekende meer op het topic! Dat is fijn!
(En jammer, want nu kan ik niet vragen hoe het met hun is)
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ben er bijna zeker van dat "we" nog in de coulissen aanwezig zijn hoor.
(ondertussen ook antwoorden op de door Joyce nog niet gestelde vraagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Pinguino81 het volgende:
Maar jullie zijn helemaal herstelt van?
Zijn hoeveelste woord Goofy ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:51 schreef goofy_goober het volgende:
Toch wel respect voor Neo dat hij zich aan zijn woord heeft gehouden.
Ok, de mijne ook. 2x voor de PET dus....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:08 schreef goofy_goober het volgende:
Oh, voor de mannen met een kersverse ex:
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ex-girlfriend
En voor de vrouwen:
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ex-boyfriend
De mijne was een PET, btw.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Volgens mij was ik aan het eind van de relatie een behoorlijk PET.
Ups & downs, ups & downs... Over het algemeen kan ik zeggen van wel, al heb ik m'n moeilijke momenten nog wel. Maar ik weet wel dat ik er klaar mee ben, toe aan 'iets nieuws' (oh wat klinkt dat lekker denigrerend, maar zo bedoel ik het niet). Dus als er iets op m'n pad zou komen, zou ik het zeker niet uit de weg gaan, en ik zou voor mezelf ook echt weten dat het geen rebound zou zijn/worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Pinguino81 het volgende:
Maar jullie zijn helemaal herstelt van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |