abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96454926
Haha yess ik was net voor de update :D vind de 2e ook mooier klinken hoor hehe....

Je hebt gelijk hoor, zeker weten.. Alleen ik moet nu iets gaan doen wat ik nog nooit van mijn leven gedaan heb, namelijk : initiatief nemen...

Merk toch dat het probleem voornamelijk in mijn hoofd zit. Die meid is speciaal voor mij naar oud en nieuw gekomen, 1 dag later begon ze met sms' en en een week later belde ze me ( denk aangeschoten ) zaterdagavond op.. Weer 2 weken later was ze in amsterdam uit en vroeg ze waar ik was, die week daarop was ze aan het oppassen in het huis van een kennis, en vroeg ze of ik langs kwam....

Telefoon toen niet opgenomen, niet langsgegaan, saai teruggesms' t etc etc... Inderdaad misschien vertellen dat ik nog met mijn ex zat toen..
Moet wel eerlijk zeggen : Dit meisje is wel echt totaal het tegenovergestelde van mijn ex. Waar mijn ex meer het naieve, brave meisje was is deze echt outgoing, iemand waar vriendinnen achteraan lopen, niet op haar mondje gevallen...

Dit vind ik juist hartstikke leuk aan haar, maar dat maakt het voor mij wel wat ''enger'' om haar te benaderen, ze is veel uitgekookter dan mijn ex..
Het liefste krijg ik weer contact met haar via een veilige omweg, maar dat kan zomaar weer maanden duren...
Daarnaast vind ik het erg moeilijk om in te schatten wat haar intenties zijn... Ze heeft op veel manieren aangegeven me leuk te vinden, maar ik vind het helemaal geen type die op zoek is naar een relatie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')