abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 01:47:02 #51
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96494908
Ik ben denk ik in de fase waar ik uit dit topic moet stappen. Merk van mezelf dat hoe meer ik het over haar heb (wat vaak gebeurt in dit topic), des te meer ik weer contact met haar wil. Ik zal even 1 maand of langer totaal niets meer met mijn ex te maken willen hebben. Dus oude cadeau's gaan verstopt in de gangkast, foto's ergens opslaan waar ik ze niet een-twee-drie vind; tijdelijk (maandje +) blokkeren op msn en andere social media, en alle smsjes uit mijn telefoon verwijderen.

Ben er klaar mee, want mijn familie ziet dat ik afstandelijker van ze wordt, dat het lijkt alsof ik geen zin meer heb in het leven.

Ik wil weer vrolijk zijn; Ik ben sinds dat het uitging ook zo gekwetst, dat ik uit trots nooit ook maar met een woord heb laten weten dat ik haar miste en haar toch wel miste, maar deed alsof ik haar alleen nog maar zag als een vriendin of vage kennis en het accepteerde dat ze na een week al zowat een nieuwe vriend had, alsof het me allemaal niks deed en mijn frustraties daarmee in mezelf opsloot en verder alleen somberheid naar buiten oogte naar anderen toe , maar tis al 3 maanden uit: fck that.. time to have a life!

Ik hoop dat jullie het allemaal goed afgaat, met mij moet het wel goed komen, heb veel steun van een paar vrienden, ik moet weer leren te houden van het leven. Misschien tot wederziens als ik weet dat ik er TOTAAL overheen ben :P

:W
  zondag 8 mei 2011 @ 10:12:34 #52
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_96498090
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik ben denk ik in de fase waar ik uit dit topic moet stappen. Merk van mezelf dat hoe meer ik het over haar heb (wat vaak gebeurt in dit topic), des te meer ik weer contact met haar wil. Ik zal even 1 maand of langer totaal niets meer met mijn ex te maken willen hebben. Dus oude cadeau's gaan verstopt in de gangkast, foto's ergens opslaan waar ik ze niet een-twee-drie vind; tijdelijk (maandje +) blokkeren op msn en andere social media, en alle smsjes uit mijn telefoon verwijderen.

Ben er klaar mee, want mijn familie ziet dat ik afstandelijker van ze wordt, dat het lijkt alsof ik geen zin meer heb in het leven.

Ik wil weer vrolijk zijn; Ik ben sinds dat het uitging ook zo gekwetst, dat ik uit trots nooit ook maar met een woord heb laten weten dat ik haar miste en haar toch wel miste, maar deed alsof ik haar alleen nog maar zag als een vriendin of vage kennis en het accepteerde dat ze na een week al zowat een nieuwe vriend had, alsof het me allemaal niks deed en mijn frustraties daarmee in mezelf opsloot en verder alleen somberheid naar buiten oogte naar anderen toe , maar tis al 3 maanden uit: fck that.. time to have a life!

Ik hoop dat jullie het allemaal goed afgaat, met mij moet het wel goed komen, heb veel steun van een paar vrienden, ik moet weer leren te houden van het leven. Misschien tot wederziens als ik weet dat ik er TOTAAL overheen ben :P

Goede keuze denk ik van je! Een tijdje niet op het topic komen helpt echt!
Succes!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_96505769
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef trekeennummertje het volgende:

hoop dat je vindt wat je zoekt !
  zondag 8 mei 2011 @ 15:47:55 #54
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_96506915
Hallo iedereen,

Vandaag hebben mijn ex vriendin en ik besloten om het uit te maken na een relatie van 2.5 jaar. Zij vond dat ze was verandert. We hadden de laatste tijd ook veel kibbel ruzies etc. De afgelopen 2 weken hebben we een 'break' gedaan. Het is trouwen fucking raar om nu ex vriendin te zeggen. Dit was echt een gouden chick.

Ze is zelf gelovig en ik niet zij keek heel anders naar dingen dan mij en mijn vrienden allemaal doen. We zijn niet met een drama ruzie uit elkaar gegaan want dat vonden we alle twee overbodig we gaan elkaar ook niet zwart maken. Ik voel me nu wel rustiger dan die afgelopen 2 weken aangezien ik me al redelijk heb voorbereid op dat ze het zou gaan uitmaken. Er is geen andere jongen in der leven dat heeft ze mezelf ook echt duidelijk gemaakt. Ze houd nog heel veel van me ik beteken ook nog veel voor me maar zo ging het ook gewoon niet meer. Dan zou de relatie gebaseerd zijn op een leugen. Zij betekent ook nog onwijs veel van mij, ik zal der heel veel gaan missen waarschijnlijk.

Gelukkig heb ik in die 2.5 jaar wel heel veel tijd gemaakt voor vrienden dus die staan wel gewoon bij me. Vanavond maar naar me beste maat gaan en even goed gaan uithuilen daar. Ik zal foto's enzo allemaal wel bewaren ik gooi niks ervan weg aangezien dit toch een prachtige tijd uit mijn leven was.

We hebben twee uur lang gepraat. Ik was/ben helemaal kapot, ik weet niet waarom ik dit opschrijf eigenlijk maar ja ik heb hier wel eens vaker gekeken. Dus ik dacht waarom zal ik het ook niet met de rest van de wereld mee delen.

We hebben samen onze status veranderd in Facebook,partyflock. Ik weet niet maar ik denk niet dat ik dat in me eentje zou kunnen doen.

Ze betekent heel veel voor me en dat zal ook niet meer veranderen. Ik moet het een plek gaan geven net zoals dat me papie overleed zo voelt het nu ook. Dit was me eerste echte relatie.

Ik denk dat dit mijn grootste post ooit is op een forum.

pfff wat een tering zooi
Je kan me vinden bij de bloemist
  zondag 8 mei 2011 @ 19:32:19 #55
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96514565
Veranderd in welk opzicht?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96525794
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:47 schreef Bartcoah het volgende:
Hallo iedereen,

pfff wat een tering zooi
Welkom bij de club. Heb net hetzelfde meegemaakt, of ja zit er ook nog midden in. Koester de mooie momenten uit je relatie, doe ik ook, die zullen je nooit afgenomen worden! Maar probeer het de tijd te geven.. wordt niet te weemoedig, zet haar niet op een voetstuk enzo. ga lekker met je vrienden leuke dingen doen, veel sporten, dan komt t wel goed met je
  zondag 8 mei 2011 @ 22:21:02 #57
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96525945
If I can't have you, then no one will.
Since I won't, I"ll have to kill.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zondag 8 mei 2011 @ 22:22:39 #58
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96526058
Maar wat als iemand terecht op een voetstuk staat?
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96526157
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Transport_Ink het volgende:
If I can't have you, then no one will.
Since I won't, I"ll have to kill.
Euhm... ik hoop dat je figuurlijk aan't denken bent ;)

quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef Transport_Ink het volgende:
Maar wat als iemand terecht op een voetstuk staat?
Wanneer of waarom zou iemand terecht op een voetstuk staan ?
pi_96526406
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Octagon het volgende:

[..]

Euhm... ik hoop dat je figuurlijk aan't denken bent ;)

[..]

Wanneer of waarom zou iemand terecht op een voetstuk staan ?
ik hoop ook dat t figuurlijk is ja :)

Niemand hoort op een voetstuk te staan, ieder is gelijk. Als je jezelf niet als gelijkwaardige ziet aan je partner dan kom je er ook niet overheen denk ik. jij hebt net zo veel recht om van gehouden te worden als je partner. Maar fuck it.. alleen obama mag je op een voetstuk plaatsen. Fuck Donald Trump ;)
pi_96527583
Wat als jij en je ex dezelfde vrienden hebben? Iemand tips?

Het is inmiddels al bijna 3 maanden uit en mn ex ontlopen is echt lastig. Maar ik trek het nu echt niet meer, ze had binnen de 2 maanden ook al een nieuwe vriend. (terwijl we bijna 5 jaar wat hadden, dat doet pijn)
Iemand die ze "via mij" kent ook nog eens. Gisteren ben ik zelfs nog naar dr verjaardag geweest, veel te bezopen geraakt enzo.

Maar nu ben ik er echt klaar mee. Moet ik maar "schijt" hebben aan de hele "vriendschap" en dr echt overal blokkeren/verwijderen?
Eigenlijk wil ik dit niet eens, maar ik trek het ook echt niet meer om shit voorbij te zien komen.

Ik heb ook gewoon geen zin meer om me nog kut te voelen om iemand die me zoveel pijn heeft gedaan. :)
  zondag 8 mei 2011 @ 22:49:24 #62
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96527875
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Duubje het volgende:

[..]

ik hoop ook dat t figuurlijk is ja :)

Niemand hoort op een voetstuk te staan, ieder is gelijk. Als je jezelf niet als gelijkwaardige ziet aan je partner dan kom je er ook niet overheen denk ik. jij hebt net zo veel recht om van gehouden te worden als je partner. Maar fuck it.. alleen obama mag je op een voetstuk plaatsen. Fuck Donald Trump ;)
Ik bedoel meer op een voetstuk staan boven de anderen... Niet boven jezelf.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96532892
Bah, bah, ik denk dat ik een verkeerd ping bericht heb gestuurd aan mijn ex ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96532952
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
Bah, bah, ik denk dat ik een verkeerd ping bericht heb gestuurd aan mijn ex ;(
hoezo, wat heb je gestuurd dan ?
pi_96534175
Godverdomme wat een fucking ellende.. Ben nu echt op zo'n punt dat ik me het liefste helemaal afsluit voor welke vorm van liefde dan ook.. Het brengt alleen maar pijn met zich mee :(
Gistermiddag belde meneer me ineens op met n afgeschermd nummer en ging een heel verhaal doen over dat hij zich zo schuldig voelt over t feit dat hij al 2 dates heeft gehad met n ander en daarover loog en dat hij eerlijk had moeten zijn tegen me etc.. Ja wat de fucking hel heb ik aan spijt? Het positieve is dat ik zo'n kwal dus echt niet meer hoef, eerst liegen dat het smsen met dat meisje niks voorstelde en dat hij echt niet met andere meisjes bezig zou gaan, en je gaat mij toch niet wijs maken dat meneer nog zoveel moeite heeft met zijn vorige ex als hij zo snel al door kan gaan met een ander meisje :( Voel me belazerd, belogen en diep gekwetst en zelfs gewoon vernederd. Zit er compleet doorheen dat elke jongen die ik ooit leuk vond mij leuk vonden voor een zeer korte periode en er niemand lijkt te zijn die me leuk genoeg vin dt om langer bij te blijven en iets mee op te bouwen. Wat een rotgevoel, voel me echt alsof ik hier nooit meer helemaal overheen ga komen en dit echt een muur rond mn hart heeft gebouwd waarin ik niemand meer toe kan laten :( Twijfel nu zooooo hard aan mezelf, of ik t dan wel waard ben als geen enkele jongen dat al ooit vond, vraag me af wat ik elke keer weer opnieuw fout doe en waarom die lul de behanger me dit aandeed :r
pi_96534433

[ Bericht 100% gewijzigd door J0ycie88 op 09-05-2011 07:08:38 (Geen zin in reacties erop, dan gaat het niet over.) ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_96534842
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:50 schreef missconfessions het volgende:

[..]

hoezo, wat heb je gestuurd dan ?
Ik heb haar een fijne Moederdag sms gestuurd met de complimeten op de manier hoe je ze de kinderen verzorgd en opvoed. Weet niet of ik er goed aan gedaan hem, omdat ik geen bedankje oid heb gehad. Dat houdt bij haar meestal in dat ze het niet op prijs stelt. -O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 9 mei 2011 @ 08:25:03 #68
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_96535183
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ben er bijna zeker van dat "we" nog in de coulissen aanwezig zijn hoor.
Klopt :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_96535407
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 07:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb haar een fijne Moederdag sms gestuurd met de complimeten op de manier hoe je ze de kinderen verzorgd en opvoed. Weet niet of ik er goed aan gedaan hem, omdat ik geen bedankje oid heb gehad. Dat houdt bij haar meestal in dat ze het niet op prijs stelt. -O-
Ik vind het een net bericht. Niets mis mee. Staat ook los van jou gevoel voor haar. Dus niet over twijfelen.
pi_96535502
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 07:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

jemig firefox1, is dat alles, je hebt een aardige sms gestuurd, waarin je haar een compliment geeft, da's toch superlief ! Nee hoor, dat ze er niet op reageert, is gewoon omdat ze het met een grote glimlach ontvangen heeft en gedacht, joepie, 'ben toch maar mooi een goede moeder'. Ben zelf een moeder, dus zo'n compliment is altijd leuk of dat nu van mijn ex is of de buurvrouw.

Nee hoor, no worries, alleen maar goed !!
pi_96535514
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:43 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Ik vind het een net bericht. Niets mis mee. Staat ook los van jou gevoel voor haar. Dus niet over twijfelen.
zooooooooo lief vinno rosso, ga ik je maar noemen.
pi_96535565
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 02:29 schreef mirann88 het volgende:
Godverdomme wat een fucking ellende.. Ben nu echt op zo'n punt dat ik me het liefste helemaal afsluit voor welke vorm van liefde dan ook.. Het brengt alleen maar pijn met zich mee :(
Gistermiddag belde meneer me ineens op met n afgeschermd nummer en ging een heel verhaal doen over dat hij zich zo schuldig voelt over t feit dat hij al 2 dates heeft gehad met n ander en daarover loog en dat hij eerlijk had moeten zijn tegen me etc.. Ja wat de fucking hel heb ik aan spijt? Het positieve is dat ik zo'n kwal dus echt niet meer hoef, eerst liegen dat het smsen met dat meisje niks voorstelde en dat hij echt niet met andere meisjes bezig zou gaan, en je gaat mij toch niet wijs maken dat meneer nog zoveel moeite heeft met zijn vorige ex als hij zo snel al door kan gaan met een ander meisje :( Voel me belazerd, belogen en diep gekwetst en zelfs gewoon vernederd. Zit er compleet doorheen dat elke jongen die ik ooit leuk vond mij leuk vonden voor een zeer korte periode en er niemand lijkt te zijn die me leuk genoeg vin dt om langer bij te blijven en iets mee op te bouwen. Wat een rotgevoel, voel me echt alsof ik hier nooit meer helemaal overheen ga komen en dit echt een muur rond mn hart heeft gebouwd waarin ik niemand meer toe kan laten :( Twijfel nu zooooo hard aan mezelf, of ik t dan wel waard ben als geen enkele jongen dat al ooit vond, vraag me af wat ik elke keer weer opnieuw fout doe en waarom die lul de behanger me dit aandeed :r
hee hallo mirann, vergeet die gozer aub !! Door zo over jezelf te gaan denken en twijfelen, wint hij het helemaal. Meid, je bent bloedmooi en intelligent, je bent gewoon steeds de verkeerde tegen gekomen. Jouw prins komt nog, hij is onderweg!
pi_96537153
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:50 schreef missconfessions het volgende:

[..]

zooooooooo lief vinno rosso, ga ik je maar noemen.
lol
pi_96537907
Nou mijn ex chica wil niet meer afspreken voor vandaag. Ze is bang dat ik zekerheden ga vragen die ze me niet kan geven :) Misschien wel in de toekomst maar niet nu. ik ben er echt ff klaar mee, heb haar geblokkeerd op FB e.d. en ze zoekt het maar lekker uit. Ik ga lekker verder met mijn leven en wellicht hoor ik nog eens iets van haar. Wat een held zeg!
pi_96539563
je bent zeker de held van de dag!

"pluim" "'schouderkloptje" "lintje"

en twee duimen!

^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')