Goede keuze denk ik van je! Een tijdje niet op het topic komen helpt echt!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik ben denk ik in de fase waar ik uit dit topic moet stappen. Merk van mezelf dat hoe meer ik het over haar heb (wat vaak gebeurt in dit topic), des te meer ik weer contact met haar wil. Ik zal even 1 maand of langer totaal niets meer met mijn ex te maken willen hebben. Dus oude cadeau's gaan verstopt in de gangkast, foto's ergens opslaan waar ik ze niet een-twee-drie vind; tijdelijk (maandje +) blokkeren op msn en andere social media, en alle smsjes uit mijn telefoon verwijderen.
Ben er klaar mee, want mijn familie ziet dat ik afstandelijker van ze wordt, dat het lijkt alsof ik geen zin meer heb in het leven.
Ik wil weer vrolijk zijn; Ik ben sinds dat het uitging ook zo gekwetst, dat ik uit trots nooit ook maar met een woord heb laten weten dat ik haar miste en haar toch wel miste, maar deed alsof ik haar alleen nog maar zag als een vriendin of vage kennis en het accepteerde dat ze na een week al zowat een nieuwe vriend had, alsof het me allemaal niks deed en mijn frustraties daarmee in mezelf opsloot en verder alleen somberheid naar buiten oogte naar anderen toe , maar tis al 3 maanden uit: fck that.. time to have a life!
Ik hoop dat jullie het allemaal goed afgaat, met mij moet het wel goed komen, heb veel steun van een paar vrienden, ik moet weer leren te houden van het leven. Misschien tot wederziens als ik weet dat ik er TOTAAL overheen ben![]()
hoop dat je vindt wat je zoekt !quote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik ben denk ik in de fase waar ik uit dit topic moet stappen. Merk van mezelf dat hoe meer ik het over haar heb (wat vaak gebeurt in dit topic), des te meer ik weer contact met haar wil. Ik zal even 1 maand of langer totaal niets meer met mijn ex te maken willen hebben. Dus oude cadeau's gaan verstopt in de gangkast, foto's ergens opslaan waar ik ze niet een-twee-drie vind; tijdelijk (maandje +) blokkeren op msn en andere social media, en alle smsjes uit mijn telefoon verwijderen.
Ben er klaar mee, want mijn familie ziet dat ik afstandelijker van ze wordt, dat het lijkt alsof ik geen zin meer heb in het leven.
Ik wil weer vrolijk zijn; Ik ben sinds dat het uitging ook zo gekwetst, dat ik uit trots nooit ook maar met een woord heb laten weten dat ik haar miste en haar toch wel miste, maar deed alsof ik haar alleen nog maar zag als een vriendin of vage kennis en het accepteerde dat ze na een week al zowat een nieuwe vriend had, alsof het me allemaal niks deed en mijn frustraties daarmee in mezelf opsloot en verder alleen somberheid naar buiten oogte naar anderen toe , maar tis al 3 maanden uit: fck that.. time to have a life!
Ik hoop dat jullie het allemaal goed afgaat, met mij moet het wel goed komen, heb veel steun van een paar vrienden, ik moet weer leren te houden van het leven. Misschien tot wederziens als ik weet dat ik er TOTAAL overheen ben![]()
Welkom bij de club. Heb net hetzelfde meegemaakt, of ja zit er ook nog midden in. Koester de mooie momenten uit je relatie, doe ik ook, die zullen je nooit afgenomen worden! Maar probeer het de tijd te geven.. wordt niet te weemoedig, zet haar niet op een voetstuk enzo. ga lekker met je vrienden leuke dingen doen, veel sporten, dan komt t wel goed met jequote:
Euhm... ik hoop dat je figuurlijk aan't denken bentquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Transport_Ink het volgende:
If I can't have you, then no one will.
Since I won't, I"ll have to kill.
Wanneer of waarom zou iemand terecht op een voetstuk staan ?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef Transport_Ink het volgende:
Maar wat als iemand terecht op een voetstuk staat?
ik hoop ook dat t figuurlijk is jaquote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Octagon het volgende:
[..]
Euhm... ik hoop dat je figuurlijk aan't denken bent
[..]
Wanneer of waarom zou iemand terecht op een voetstuk staan ?
Ik bedoel meer op een voetstuk staan boven de anderen... Niet boven jezelf.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Duubje het volgende:
[..]
ik hoop ook dat t figuurlijk is ja
Niemand hoort op een voetstuk te staan, ieder is gelijk. Als je jezelf niet als gelijkwaardige ziet aan je partner dan kom je er ook niet overheen denk ik. jij hebt net zo veel recht om van gehouden te worden als je partner. Maar fuck it.. alleen obama mag je op een voetstuk plaatsen. Fuck Donald Trump
hoezo, wat heb je gestuurd dan ?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
Bah, bah, ik denk dat ik een verkeerd ping bericht heb gestuurd aan mijn ex
Ik heb haar een fijne Moederdag sms gestuurd met de complimeten op de manier hoe je ze de kinderen verzorgd en opvoed. Weet niet of ik er goed aan gedaan hem, omdat ik geen bedankje oid heb gehad. Dat houdt bij haar meestal in dat ze het niet op prijs stelt.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:50 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hoezo, wat heb je gestuurd dan ?
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ben er bijna zeker van dat "we" nog in de coulissen aanwezig zijn hoor.
Ik vind het een net bericht. Niets mis mee. Staat ook los van jou gevoel voor haar. Dus niet over twijfelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb haar een fijne Moederdag sms gestuurd met de complimeten op de manier hoe je ze de kinderen verzorgd en opvoed. Weet niet of ik er goed aan gedaan hem, omdat ik geen bedankje oid heb gehad. Dat houdt bij haar meestal in dat ze het niet op prijs stelt.
jemig firefox1, is dat alles, je hebt een aardige sms gestuurd, waarin je haar een compliment geeft, da's toch superlief ! Nee hoor, dat ze er niet op reageert, is gewoon omdat ze het met een grote glimlach ontvangen heeft en gedacht, joepie, 'ben toch maar mooi een goede moeder'. Ben zelf een moeder, dus zo'n compliment is altijd leuk of dat nu van mijn ex is of de buurvrouw.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb haar een fijne Moederdag sms gestuurd met de complimeten op de manier hoe je ze de kinderen verzorgd en opvoed. Weet niet of ik er goed aan gedaan hem, omdat ik geen bedankje oid heb gehad. Dat houdt bij haar meestal in dat ze het niet op prijs stelt.
zooooooooo lief vinno rosso, ga ik je maar noemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:43 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Ik vind het een net bericht. Niets mis mee. Staat ook los van jou gevoel voor haar. Dus niet over twijfelen.
hee hallo mirann, vergeet die gozer aub !! Door zo over jezelf te gaan denken en twijfelen, wint hij het helemaal. Meid, je bent bloedmooi en intelligent, je bent gewoon steeds de verkeerde tegen gekomen. Jouw prins komt nog, hij is onderweg!quote:Op maandag 9 mei 2011 02:29 schreef mirann88 het volgende:
Godverdomme wat een fucking ellende.. Ben nu echt op zo'n punt dat ik me het liefste helemaal afsluit voor welke vorm van liefde dan ook.. Het brengt alleen maar pijn met zich mee![]()
Gistermiddag belde meneer me ineens op met n afgeschermd nummer en ging een heel verhaal doen over dat hij zich zo schuldig voelt over t feit dat hij al 2 dates heeft gehad met n ander en daarover loog en dat hij eerlijk had moeten zijn tegen me etc.. Ja wat de fucking hel heb ik aan spijt? Het positieve is dat ik zo'n kwal dus echt niet meer hoef, eerst liegen dat het smsen met dat meisje niks voorstelde en dat hij echt niet met andere meisjes bezig zou gaan, en je gaat mij toch niet wijs maken dat meneer nog zoveel moeite heeft met zijn vorige ex als hij zo snel al door kan gaan met een ander meisjeVoel me belazerd, belogen en diep gekwetst en zelfs gewoon vernederd. Zit er compleet doorheen dat elke jongen die ik ooit leuk vond mij leuk vonden voor een zeer korte periode en er niemand lijkt te zijn die me leuk genoeg vin dt om langer bij te blijven en iets mee op te bouwen. Wat een rotgevoel, voel me echt alsof ik hier nooit meer helemaal overheen ga komen en dit echt een muur rond mn hart heeft gebouwd waarin ik niemand meer toe kan laten
Twijfel nu zooooo hard aan mezelf, of ik t dan wel waard ben als geen enkele jongen dat al ooit vond, vraag me af wat ik elke keer weer opnieuw fout doe en waarom die lul de behanger me dit aandeed
lolquote:Op maandag 9 mei 2011 08:50 schreef missconfessions het volgende:
[..]
zooooooooo lief vinno rosso, ga ik je maar noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |