abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 23:44:34 #151
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96530673
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef Tem het volgende:

[..]

Als je die tijd een beetje bewust hebt meegemaakt weet je dat er een klimaat is gecreeërd wat aanleiding was voor Volkert van der G om Fortuyn om te leggen aangezien hij van mening was de Fortuyn een gevaar voor de samenleving zou zijn.

Die mening is niet uit het niets ontstaan. Van mij mag je het ontkennen alleen is het historisch niet juist. Daarmee doe je hetzelfde als die mongolen van de PVV.

Wanneer je dit wil ontkennen is het je goed recht alleen klopt het historisch niet.
De politici van de gevestigde partijen hebben dat vijandige gevoel heus niet alleen gecreerd. Dat was iets wat al breed leefde (breed van VVD tot SP), het is hoogstens aangewakkerd door politici. Je kunt het politiek incorrect noemen, maar om nu te spreken van een 'geschapen' klimaat gaat me wat ver. De gevoelens leefden al. Politici maakten alleen duidelijk waaorm je niet op PF moest stemmen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:48:53 #152
343419 Hakki
kom je halen in een CLS
pi_96530840
:')
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:58:30 #153
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96531230
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Tem het volgende:

[..]

Dan is het dus allemaal oke omdat hunnie het ook doen? sneu argument. Ik keur beide af maar jij hebt zo te zien een nogal selectieve beoordeling. Op de manier ben je geen haar beter dan die hele partij waar je zo over oordeelt.
Gelukkig hebben we in jou iemand die wel kan zien wat wij niet zien, n.l. Dat onschuldige mensen verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de moord. Lang leve de objectieviteit.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_96534912
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat lijkt me een kul argument. Politieke moorden waren niet onbestaanbaar alleen was het in Nederland niet eerder voorgekomen. Er is toen gewoon een inschattingsfout gemaakt door de AIVD, dit is later ook gewoon toegegeven.

Vreemd toch dat omdat iemand een relnicht of dramaqueen was hij het er maar zelf naar gemaakt zou hebben misschien kunnen we dan ook stellen dat Theo van Gogh het er ook maar zelf naar gemaakt heeft omdat hij mensen tegen de schenen schopten.

Daarnaast vind ik het ook merkwaardig dat stemmingmakerij door de politiek toendertijd nu gewoon wordt ontkent door mede users. bizar.
De stemmingmakerij waarbij intentioneel/doelbewust een politieke moord werd uitgelokt, wordt idd ontkend. Verder was er veel stemmingmakerij, ook en m.n. vanuit de kant van Pim Fortuyn, of ontken jij dat op jouw beurt?
I´m back.
  maandag 9 mei 2011 @ 08:12:54 #155
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96535047
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef Tem het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ik zie spoken.

Wat Rosenmöller, van Dam, Melkert, De Graaf allemaal uitkraamden was natuurlijk heel erg moreel verantwoord. Vergelijkingen met Eichmann, Untermensch Anne Frank, WOII zaken aanhalen waren natuurlijk zo normaal.

Het kan ook zijn dat jouw blinde woede tegen mensen die kritiek hebben op de gevestigde orde van die tijd je blik heeft doen vertroebelen.
Eens ^O^ belachelijke vergelijkingen.
Waar Fortuyn tekeer ging tegen anderen over politiek, politiek beslissingen, zienswijzen en dergelijke. Werd hij omgekeerd persoonlijk geprobeerd onderuit te halen door bovenstaande vergelijkingen.

Na zijn dood, konden ineens de overgebleven levende politici herhalen dat er wat gebeuren moest aan de instroom van asielzoekers zonder dat ze vergeleken werden met WOII zaken.
Typisch :{
Rayen 2½ jaar!
pi_96535096
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:12 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Waar Fortuyn tekeer ging tegen anderen over politiek, politiek beslissingen, zienswijzen en dergelijke. Werd hij omgekeerd persoonlijk geprobeerd onderuit te halen door bovenstaande vergelijkingen.

Na zijn dood, konden ineens de overgebleven levende politici herhalen dat er wat gebeuren moest aan de instroom van asielzoekers zonder dat ze vergeleken werden met WOII zaken.
Wat een geschiedsvervalsing weer :). De asielwet van Cohen (destijds de strengste van Europa) werd tijdens Paars 2 al ingevoerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_96535796
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:12 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

"Els Borst heeft meer doden op haar geweten dan Bin Laden"

En dan heb ik het nog niet eens over alle moslims die de gehele integratieproblematiek en criminaliteit op hun persoonlijke bordje kregen. Pim Fortuyn liet merken dat je als moslim in Nederland "te veel" bent.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:10:47 #158
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96535816

At your service
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_96535961
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:09 schreef Klaudias het volgende:

En dan heb ik het nog niet eens over alle moslims die de gehele integratieproblematiek en criminaliteit op hun persoonlijke bordje kregen. Pim Fortuyn liet merken dat je als moslim in Nederland "te veel" bent.
Nou ja, daar hebben we er wel meer van. En een deel van de Moslims in NEderland is wat mij betreft ook ongewenst. Natuurlijk hebben wij de eerste groepen naar Nederland gehaald om ons land op te bouwen en om Philips groot te maken. En natuurlijk hebben wij deze groep grotendeels aan hun lot overgelaten omdat we niet het inzicht hadden om te kunnen voorspellen dat zij niet meer terug zouden gaan. En natuurlijk is de culturele drempel onderschat.

Maar dat neemt niet weg dat de situatie nu is, zoals de situatie is. Grote groepen jongere moslims die de boel verzieken en die een overgrote relatieve meerderheid in de gevangenissen vertegenwoordigen.

Dus ja. Een groot deel van de moslims in Nederland is wat mij betreft ook 'te veel'. Diegene die zich gedragen en aanpassen mogen best blijven. En nee, ze hoeven van mij niet te assimileren en hun cultuur op te geven. Lekker naar de moskee, geen problemen mee, als ze mij er maar niet mee lastig vallen. Dat argument geldt ook voor Christenen....

Edit:O en ik zie geen enkele reden om Pim Fortuyn te herdenken trouwens. Hij is vermoord, ja, kut dat dat gebeurt. Bij mij drie straten verderop is vorige week ook iemand vermoord (eerwraak). Die ga ik ook niet herdenken, terwijl dat net zo'n zinloze moord was. Fortuyn was niet meer dan een passant in de politiek. Hij heeft de boel wakker geschud. Boeiend.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96536283
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nou ja, daar hebben we er wel meer van. En een deel van de Moslims in NEderland is wat mij betreft ook ongewenst. Natuurlijk hebben wij de eerste groepen naar Nederland gehaald om ons land op te bouwen en om Philips groot te maken. En natuurlijk hebben wij deze groep grotendeels aan hun lot overgelaten omdat we niet het inzicht hadden om te kunnen voorspellen dat zij niet meer terug zouden gaan. En natuurlijk is de culturele drempel onderschat.

Maar dat neemt niet weg dat de situatie nu is, zoals de situatie is. Grote groepen jongere moslims die de boel verzieken en die een overgrote relatieve meerderheid in de gevangenissen vertegenwoordigen.

Dus ja. Een groot deel van de moslims in Nederland is wat mij betreft ook 'te veel'. Diegene die zich gedragen en aanpassen mogen best blijven. En nee, ze hoeven van mij niet te assimileren en hun cultuur op te geven. Lekker naar de moskee, geen problemen mee, als ze mij er maar niet mee lastig vallen. Dat argument geldt ook voor Christenen....

Edit:O en ik zie geen enkele reden om Pim Fortuyn te herdenken trouwens. Hij is vermoord, ja, kut dat dat gebeurt. Bij mij drie straten verderop is vorige week ook iemand vermoord (eerwraak). Die ga ik ook niet herdenken, terwijl dat net zo'n zinloze moord was. Fortuyn was niet meer dan een passant in de politiek. Hij heeft de boel wakker geschud. Boeiend.
Ja, dat er een deel van de moslims zijn die niet deugt, dat snap ik ook Een deel van de Amsterdammers deugt ook niet. Een deel van de jongeren deugt ook niet. Of een deel van de VMBO'ers.

Maar Fortuyn en Wilders spreken ALLE moslims aan.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_96536583
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:34 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ja, dat er een deel van de moslims zijn die niet deugt, dat snap ik ook Een deel van de Amsterdammers deugt ook niet. Een deel van de jongeren deugt ook niet. Of een deel van de VMBO'ers.

Maar Fortuyn en Wilders spreken ALLE moslims aan.
Dat klopt deels. Ik geef ook alleen mijn mening. Overigens was Fortuyn daarin (op een enkele uit zijn verband gerukte Telegraaf-kop na) een stuk genuanceerder dan Wilders.

Fortuyn gaf aan dat de Islamitische cultuur achterlijk was, in die zin dat de cultuur in Moslimlanden op dit moment op hetzelfde punt is dan waar wij eeuwen geleden waren. Hij gaf dat mede aan om te verklaren waarom er een integratieprobleem was, niet om alle moslims als achterlijk weg te zetten. Dat is er door de Linkse partijen destijds van gemaakt omdat ze geen antwoord hadden op zijn genuanceerde radicalisme (die term is belachelijk, maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen).

Ik was absoluut geen Fortuyn aanhanger, ik vond zijn manier van discussieren en zijn presentatie walgelijk, maar dat hij werd weggezet als een Hitler-in-de-dop is belachelijk. Hij was veel genuanceerder, intelligenter en politieker dan Wilders.
pi_96536827
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat klopt deels. Ik geef ook alleen mijn mening. Overigens was Fortuyn daarin (op een enkele uit zijn verband gerukte Telegraaf-kop na) een stuk genuanceerder dan Wilders.

Fortuyn gaf aan dat de Islamitische cultuur achterlijk was, in die zin dat de cultuur in Moslimlanden op dit moment op hetzelfde punt is dan waar wij eeuwen geleden waren. Hij gaf dat mede aan om te verklaren waarom er een integratieprobleem was, niet om alle moslims als achterlijk weg te zetten. Dat is er door de Linkse partijen destijds van gemaakt omdat ze geen antwoord hadden op zijn genuanceerde radicalisme (die term is belachelijk, maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen).

Ik was absoluut geen Fortuyn aanhanger, ik vond zijn manier van discussieren en zijn presentatie walgelijk, maar dat hij werd weggezet als een Hitler-in-de-dop is belachelijk. Hij was veel genuanceerder, intelligenter en politieker dan Wilders.
Fortuyn noemde de Islamitische cultuur achterlijk, omdat deze niet een secularisatieproces is doorgegaan zoals de dominante cultuur van het Westen. Of althans wat hij als dominant zag binnen die Westerse cultuur. Het was de hovaardij van het Verlichtingsfundamentalisme dat hij hiermee tot uiting bracht.
I´m back.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:05:22 #163
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96537068
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Fortuyn noemde de Islamitische cultuur achterlijk, omdat deze niet een secularisatieproces is doorgegaan zoals de dominante cultuur van het Westen. Of althans wat hij als dominant zag binnen die Westerse cultuur. Het was de hovaardij van het Verlichtingsfundamentalisme dat hij hiermee tot uiting bracht.
En daar had hij groot gelijk in. Het verklaart ook de culturele problemen van mensen die vanuit een bergdorp uit Turkije of Marokko hier komen wonen. Deze dynamiek is echter door onze samenleving volledig onderschat, waardoor een groot deel van het potentieel van de 2e generatie van de eerste groepen migranten verloren is gegaan.

Het stomme is dat we er nog steeds niets van geleerd hebben. De groepen die nu het land binnenkomen worden net zo hard aan hun lot overgelaten.

Maar het is te simpel om te stellen dat deze mensen het slachtoffer zijn van de onwetendheid en desinteresse van onze samenleving. Mensen die zich misdragen zijn daar zelf natuurlijk schuldig aan.
pi_96537650
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:10 schreef KoosVogels het volgende:

At your service
Walgelijk post, vind je zelf ook niet? :{
  maandag 9 mei 2011 @ 10:39:09 #166
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96537883
quote:
Wat een verademing is toch om naar Fortuyn te luisteren. Al zijn standpunten duidelijk onderbouwt. Geen schreeuwende ondertoon of goedkoop populisme maar alles onderbouwt uiteenzetten.

Het is treurig dat we nu met clown Wilders opgescheept zitten. Die enkel populistisch kan schreeuwen zonder ook maar iets te onderbouwen of een constructieve oplossing aan te dragen
pi_96537935
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Wat een verademing is toch om naar Fortuyn te luisteren. Al zijn standpunten duidelijk onderbouwt. Geen schreeuwende ondertoon of goedkoop populisme maar alles onderbouwt uiteenzetten.

Het is treurig dat we nu met clown Wilders opgescheept zitten. Die enkel populistisch kan schreeuwen zonder ook maar iets te onderbouwen of een constructieve oplossing aan te dragen
Ik heb ook liever professoren in de politiek. Fortuyn was er eentje en Balkenende is het weer.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:46:23 #168
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_96538098
quote:
Fortuyn noemde de Islamitische cultuur achterlijk, omdat deze niet een secularisatieproces is doorgegaan zoals de dominante cultuur van het Westen. Of althans wat hij als dominant zag binnen die Westerse cultuur.
Onze westerse cultuur, of je het nu wilt of niet, is het product van het Christendom, waaruit ook het Humanisme is ontstaan. Het is gewoon een feit, je kunt het terugvinden in alle facetten van onze maatschappij, taal, cultuur, recht etc. etc.
Dat mensen dit blijven ontkennen is een gotzpe, of een bloody shame, om Fortuyn maar weer eens te citeren.
quote:
Het was de hovaardij van het Verlichtingsfundamentalisme dat hij hiermee tot uiting bracht.
In Nederland hebben wij een valse bescheidenheid aangaande onze cultuur en prestaties.
Waarom wil anders iedereen naar Nederland komen, omdat onze maatschappij zo slecht is?
Onze cultuur is nu eenmaal veel verder ontwikkeld, welke maatstaven je hiervoor ook aanlegt, dat is geen fundamentalisme, maar de waarheid.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:47:36 #169
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96538138
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, waarom? Wat kan mij Pim verrotten?
  maandag 9 mei 2011 @ 10:52:00 #170
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96538245
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, waarom? Wat kan mij Pim verrotten?
Door de dood van Fortuyn zitten we met clown Wilders opgescheept
Dom populistisch geschreeuw "vervangt" Intellect.

:r
  maandag 9 mei 2011 @ 10:52:27 #171
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_96538255
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:31 schreef EchtGaaf het volgende:
KoosVogels draagt iig wel voorbeelden aan die bewijzen dat demonisering aan de gang was. Het hele incident werd lachend afgedaan, niemand trad ook op tegen deze linkse bakkersbrigade, de taart was overigens van uitwerpselen en andere rotzooi gemaakt, potentieel niet ongevaarlijk.
"Onze" overheid had na dit "incident" de beveiliging van Fortuyn moeten opvoeren, maar de linkse minister van binnenlandse zaken deed dat natuurlijk niet, terwijl hij vrijwel direct na de moord op Fortuyn wist te melden dat het om een "eenmans actie" ging.
(wel knap dat je dat al gelijk weet, inside kennis ?)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_96538334
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef Oud_student het volgende:

[..]

KoosVogels draagt iig wel voorbeelden aan die bewijzen dat demonisering aan de gang was. Het hele incident werd lachend afgedaan, niemand trad ook op tegen deze linkse bakkersbrigade, de taart was overigens van uitwerpselen en andere rotzooi gemaakt, potentieel niet ongevaarlijk.
"Onze" overheid had na dit "incident" de beveiliging van Fortuyn moeten opvoeren, maar de linkse minister van binnenlandse zaken deed dat natuurlijk niet, terwijl hij vrijwel direct na de moord op Fortuyn wist te melden dat het om een "eenmans actie" ging.
Het is ook schandalig hoe laks de overheid met dat incident omging.

Nog vreemder vind ik dat de politie vrijwel direct te plaatste was om Volkert te arresteren toen deze Fortuyn had neergeknald.

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. :{
  maandag 9 mei 2011 @ 10:55:41 #173
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96538337
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Door de dood van Fortuyn zitten we met clown Wilders opgescheept
Dom populistisch geschreeuw "vervangt" Intellect.

:r
Dat is inderdaad jammer, en ik vind het betreurenswaardig dat de beste man is vermoord. Vind echter dat veel mensen nogal overdrijven. Fortuyn heeft geen ene hol betekent voor ons land.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:56:15 #174
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96538359
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het was een links complot, wat ik je brom!
pi_96538389
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Onze westerse cultuur, of je het nu wilt of niet, is het product van het Christendom, waaruit ook het Humanisme is ontstaan. Het is gewoon een feit, je kunt het terugvinden in alle facetten van onze maatschappij, taal, cultuur, recht etc. etc.
Dat mensen dit blijven ontkennen is een gotzpe, of een bloody shame, om Fortuyn maar weer eens te citeren.

[..]

In Nederland hebben wij een valse bescheidenheid aangaande onze cultuur en prestaties.
Waarom wil anders iedereen naar Nederland komen, omdat onze maatschappij zo slecht is?
Onze cultuur is nu eenmaal veel verder ontwikkeld, welke maatstaven je hiervoor ook aanlegt, dat is geen fundamentalisme, maar de waarheid.
Hier ben ik het inderdaad wel mee eens.
Maar het is makkelijker om het af te doen als"verlichtingsfundamentalisme", als het een politiek tegenstander betreft.
De niet geringe immigratiestroom naar Nederland door de jaren heen bewijst wat dat betreft dat punt aardig.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96538641
quote:

[..]

Daar zit natuurlijk ook wel wat in, waar het even achterlijke christendom 'terug' in zijn hok is gezet en zich ook in Nederland met dat lot verzoend had, voorlopig althans, lag dat bij de islam anders. Die moeten nog wennen aan de buitengrenzen van hun zuil. Bovendien kwamen er meer bij, terwijl het ook een probleem zou geven wanneer je massaal christenen van de Veluwse of Staphorster soort naar de grote steden zou verplaatsen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:08:55 #177
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96538702
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar zit natuurlijk ook wel wat in, waar het even achterlijke christendom 'terug' in zijn hok is gezet en zich ook in Nederland met dat lot verzoend had, voorlopig althans, lag dat bij de islam anders. Die moeten nog wennen aan de buitengrenzen van hun zuil. Bovendien kwamen er meer bij, terwijl het ook een probleem zou geven wanneer je massaal christenen van de Veluwse of Staphorster soort naar de grote steden zou verplaatsen.
Het christendom is niet minder achterlijk geworden, de machtspositie van de kerk is slechts ingedamd. Als wij de R-K vrij spel gaven, dan werd Europa nog steeds met harde christelijke hand geregeerd.
pi_96538980
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het christendom is niet minder achterlijk geworden, de machtspositie van de kerk is slechts ingedamd. Als wij de R-K vrij spel gaven, dan werd Europa nog steeds met harde christelijke hand geregeerd.
Dat is niet helemaal waar. Ik was een tijdje terug bij een RK-uitvaart. Daar werd het scheppingsverhaal voorgedragen, maar pas nadat even uit de doeken werd gedaan dat we dat verhaal natuurlijk niet letterlijk moesten nemen.....

Ik stond perplex.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:21:24 #179
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96539089
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Ik was een tijdje terug bij een RK-uitvaart. Daar werd het scheppingsverhaal voorgedragen, maar pas nadat even uit de doeken werd gedaan dat we dat verhaal natuurlijk niet letterlijk moesten nemen.....

Ik stond perplex.
Ja oke, maar dat hebben we er wel een beetje uit moeten rammen. De R-K kerk past zich gewoon aan aan de nieuwe omstandigheden. Zij kan niet meer de big man on campus uithangen. Maar de reden dat de kerk zich zo gedraagt is omdat Europa haar er praktisch toe heeft gedwongen.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:22:45 #180
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96539130
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]

At your service
Ben jij wel helemaal goed wijs?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')