Nee, alleen heel links de daad van een gestoorde activist in de schoenen schuiven is natuurlijk wel het toppunt van logica, he?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:58 schreef huhggh het volgende:
En het slaat natuurlijk nergens op om het debacle rond de LPF na zijn dood Fortuyn nog in de schoenen te schuiven.
Je weet toch dat als je dit kunt bewijzen, en je doet aangifte, justitie bij wet verplicht is dit te onderzoeken, he? Wanneer kunnen we je aangifte verwachten?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:52 schreef huhggh het volgende:
[..]
Daarom is het ook niets meer of minder dan een ordinaire politieke moord, als je alleen al kijkt naar de gevolgen ervan.
En de mensen die daarvoor verantwoordelijk voor zijn, die lopen nog steeds ongestraft rond in allerlei bestuursfuncties zoals het burgemeesterschap bijvoorbeeld en elders.
Niet heel links, maar wel een grote groep stokers met in hun kielzog allerlei soorten meelopers uit linkse hoek.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, alleen heel links de daad van een gestoorde activist in de schoenen schuiven is natuurlijk wel het toppunt van logica, he?
Aha en welke groep is dat dan precies?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:01 schreef huhggh het volgende:
[..]
Niet heel links, maar wel een grote groep stokers met in hun kielzog allerlei soorten meelopers uit linkse hoek.
Dramaqueenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:01 schreef huhggh het volgende:
[..]
Niet heel links, maar wel een grote groep stokers met in hun kielzog allerlei soorten meelopers uit linkse hoek.
De hetze die tegen hem werd gevoerd heeft in ieder geval wel resultaat gehad, hij is uiteindelijk vermoord.quote:
Het directe verband tussen die hetze en de moord is op z'n minst erg discutabel te noemen. Als het al geen laster is.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef huhggh het volgende:
[..]
De hetze die tegen hem werd gevoerd heeft in ieder geval wel resultaat gehad, hij is uiteindelijk vermoord.
PS: fantastisch inhoudelijke post weer.
Prima. Jij bewijst, hier en nu, dat de moord op Fortuyn het gevolg was van een hetze tegen hem en als je dat niet kunt, hou je de rest van je leven je mond erover. Deal?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef huhggh het volgende:
[..]
De hetze die tegen hem werd gevoerd heeft in ieder geval wel resultaat gehad, hij is uiteindelijk vermoord.
Jij gaat beweren dat het klimaat wat toendertijd is gecreeërd niets met zijn dood te maken heeft?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Prima. Jij bewijst, hier en nu, dat de moord op Fortuyn het gevolg was van een hetze tegen hem en als je dat niet kunt, hou je de rest van je leven je mond erover. Deal?
Aha, hij loopt voor de lol altijd met beveiliging rond?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef fervente het volgende:
Ik vind het bijzonder dat dit Pim fortuyn wel is overkomen en dat Geert Wilders er niet 'bang' voor is.
Zou ik wel zijn, als ik hem was.
Hoe weet je dat nou. Er wordt zoveel gezegd zonder dat mensen vermoord worden, en er worden mensen vermoord zonder dat er iets is gezegd.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Tem het volgende:
Jij gaat beweren dat het klimaat wat toendertijd is gecreeërd niets met zijn dood te maken heeft?
Dan kan je beter zelf je mond houden.
Anderen hebben ook beveiliging, neem ik aan? Dat is toch wel een redelijk 'normaal' iets bij politici?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, hij loopt voor de lol altijd met beveiliging rond?
Bij hem toch wel wat actiever en groter hoor. Maar het valt inderdaad mee dat er nog niks gebeurd is.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef fervente het volgende:
[..]
Anderen hebben ook beveiliging, neem ik aan? Dat is toch wel een redelijk 'normaal' iets bij politici?
Anyway ik vind het niet gek. Verbaas me er dus wel over dat hij nog niet is neergeschoten.
(Niet dat ik het wil, hoor)
Als je die tijd een beetje bewust hebt meegemaakt weet je dat er een klimaat is gecreeërd wat aanleiding was voor Volkert van der G om Fortuyn om te leggen aangezien hij van mening was de Fortuyn een gevaar voor de samenleving zou zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou. Er wordt zoveel gezegd zonder dat mensen vermoord worden, en er worden mensen vermoord zonder dat er iets is gezegd.
Dat heb ik ook gemist, net als een klimaat dat een moord 'rechtvaardigt'quote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef Disana het volgende:
Ik heb die tijd bewust meegemaakt en heb geen enkele aanleiding waargenomen voor Van der G. om Fortuyn te vermoorden. Hij was een nieuwe ster aan het politieke firmament die vooral zelf veel kritiek en weerstand uitlokte - maar nooit heb ik van de andere kant iets gezien dat kon worden uitgelegd als een oproep tot moord.
Omdat ik niet zie wat jij meent te zien, heb ik veel gemist? Misschien zie jij wel iets wat er niet is, dat kan toch ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef Tem het volgende:
Dan heb je erg veel gemist ben ik bang. Maar goed erg objectief zijn jullie hier ook niet in dus dan kan ik het wel weer begrijpen.
Natuurlijk. Ik zie spoken.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ik niet zie wat jij meent te zien, heb ik veel gemist? Misschien zie jij wel iets wat er niet is, dat kan toch ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |