Ook al in je ondertitel hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
Zeer terechte TT. Erg fijne knaap die Kash.
quote:
quote:
Rebel is knettttttttergek. Bizar beest geworden, maar ook superlief en mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ook al in je ondertitel hoorwat een dag wat een dag
[..]![]()
Rebel is ook al een grote kat geworden zeker ?
Dat doet me vrij weinig, sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef Ragboer het volgende:
Godver, die dierenplaatjes. Misschien moet ik wel foto's posten van de konijnen die ik heb afgeschoten.
7 schaafwonden, dikke vleeswond, binnenkort 2 littekens erbij, kan mn pols en knie amper bewegen. Gr gr.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie verdomd ik maakte me zorgen mannn![]()
Watskeburt!?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
7 schaafwonden, dikke vleeswond, binnenkort 2 littekens erbij, kan mn pols en knie amper bewegen. Gr gr.
ohhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)
hoe is je kringspier?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
7 schaafwonden, dikke vleeswond, binnenkort 2 littekens erbij, kan mn pols en knie amper bewegen. Gr gr.
oiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
Oeiii je hebt weer sex gehad met de printer lees ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Pluis_konijn anders veel
Ik zag haar paar weken terug nog trouwens
Grind op de weg, 30 km/h op de brommer -> 10 meter doorgegleden met een ding van 100 kilo op mn been.quote:
Strak.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Pluis_konijn anders veel
Ik zag haar paar weken terug nog trouwens
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii je hebt weer sex gehad met de printer lees ik
sryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gatver, Henkie. Kantoorartikelen zijn daar niet voor.
Dat is zo fijn. Dan schiet je ze af, en dan spartelen ze nog na. Dan snij je met een groot jachtmes dat keeltje door. En dan kijk je ernaar. Dat gevoel dat het leven uit dat beestje vloeit is zo fijn. Ik straal er weer van als ik er aan terugdenk.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Grind op de weg, 30 km/h op de brommer -> 10 meter doorgegleden met een ding van 100 kilo op mn been.
[..]
Strak.
Oke, dus?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is zo fijn. Dan schiet je ze af, en dan spartelen ze nog na. Dan snij je met een groot jachtmes dat keeltje door. En dan kijk je ernaar. Dat gevoel dat het leven uit dat beestje vloeit is zo fijn. Ik straal er weer van als ik er aan terugdenk.
Vervang het konijn door een pony en je hebt veel meer effectquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is zo fijn. Dan schiet je ze af, en dan spartelen ze nog na. Dan snij je met een groot jachtmes dat keeltje door. En dan kijk je ernaar. Dat gevoel dat het leven uit dat beestje vloeit is zo fijn. Ik straal er weer van als ik er aan terugdenk.
Daar mag je niet op jagen! En er leven geen wilde paarden hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vervang het konijn door een pony en je hebt veel meer effect
Hihi.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wowww wut, omg kom maar bij mij op schoot.![]()
HEIL!quote:
Kan ook prima jagen op niet wildequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar mag je niet op jagen! En er leven geen wilde paarden hier.
Maar dan ben ik in overtreding enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kan ook prima jagen op niet wilde
Kunnen we doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom maar, zullen we morgen koekjes bakken als ik thuis ben van het werken?
[..]
Daaag.
Paps vindt dat ook vast heel fijn, een moment voor ons drietjes. Sinds H_F en Rainb0ws op kamer zitten doen we niet meer zoveel dingen samen he?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Paps vindt dat ook vast heel fijn, een moment voor ons drietjes. Sinds H_F en Rainb0ws op kamer zitten doen we niet meer zoveel dingen samen he?
Zozo, snel groot geworden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Paps vindt dat ook vast heel fijn, een moment voor ons drietjes. Sinds H_F en Rainb0ws op kamer zitten doen we niet meer zoveel dingen samen he?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.Wordt weer eens hoog tijd enzo.
Feest in je dorp nu?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb echt een goede dag vandaag, nieuwe auto en me club kampioen![]()
Iedereen neukt hier met elkaar.quote:
Stad ja, zondag is feest hier.quote:
/arg7quote:
Wat wanneer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:12 schreef Henkie94 het volgende:
Binnenkort misschien Sharrelien irl pesten.
Ik woon niet in Dordrecht, maar ik kom wel even langs om Furrrrr en jou te spotten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Misschien dat ik binnenkort optief hiero, en dat ik dan in Dordrecht ga wonen. ;3
Oud-Beijerland is vlakbij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik woon niet in Dordrecht, maar ik kom wel even langs om Furrrrr en jou te spotten.
presentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Leuk hoe niet Noord-Holland ARG7 is. Wel fijn om speciaal te zijn
Smoken met Sharr toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:18 schreef sharr het volgende:
[..]
QFT.
Is goed, kom maar langs. Ga ik rook in je gezicht blazen
A'damquote:
waarom zat jij eigenlijk op mijn facebook?quote:
Ik op jouw facebook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
waarom zat jij eigenlijk op mijn facebook?
hoe kwam je anders achter mijn achternaam?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
hoe kwam je anders achter mijn achternaam?
begrijpelijk...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Facebook [ afbeelding ] En was opzoek naar fap-materiaal
Ja beetje wel, rotzooi.quote:
Jan is de plek waar je moet zoekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
begrijpelijk...
Nu ben ik niuewsgierig naar de jouwe
Ik ben ook NOord-Holland ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Leuk hoe niet Noord-Holland ARG7 is. Wel fijn om speciaal te zijn
Flips, Breezerslet..hoe speciaal ben je nou eigenlijk?quote:
quote:
Mijn sjaal hang aan het balkon hahaquote:
quote:
quote:
Hmm. Geen idee eigenlijk, is van kleins af aan al zo. Vanaf '95 zeg maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Ragboer het volgende:
Zeroku, Mierlo ligt toch bij Eindhoven? Waarom dan geen PSV-fan?
Zojuist geleerd bij het Man Liberation Front dat mannen die geen voetbal kijken.. strijken!quote:
Artistiek..quote:
En dat je ruzie met je vrouw beeindigt door haar een puppy te geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zojuist geleerd bij het Man Liberation Front dat mannen die geen voetbal kijken.. strijken!
Ik strijk dus kennelijk.
Oh maar ik vind puppy's wel tof. Dus doen we.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En dat je ruzie met je vrouw beeindigt door haar een puppy te geven.
Oh, nu wel he.quote:
Ohja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh maar ik vind puppy's wel tof. Dus doen we.
Moeten we alleen niet te vaak ruzie krijgen, shit is duur
Groetjens.quote:
de Rudy blijftquote:
Hoezo gewoon?quote:
Ragbroeder!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Lady GaGa addict.![]()
"Your musical compatibility with Zeroku1 is HIGH"
Zandpadje voor die leventje, sjek je DM!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ragbroeder!
Mijn broer van een andere hoer
Die van vanmiddag?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zandpadje voor die leventje, sjek je DM!
Mijn vader strijkt onder het voetbal kijken (of hij vouwt de was op ofzo)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zojuist geleerd bij het Man Liberation Front dat mannen die geen voetbal kijken.. strijken!
Ik strijk dus kennelijk.
dm.fok.nlquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die van vanmiddag?
Halverwege zag je er toch een slaan met 'n stok?
Dat was ik haha.
Of heb je nog een DM gestuurd?
nu dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef mc-Piel het volgende:
Oh hey die dm heb ik helemaal niet gehad mangzz
ja nu krijg ik hem dubbel.quote:
Naar beneden gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:54 schreef TWP het volgende:
Trek in bier. Maar dan moet ik weer naar beneden. Wat te doen?
Truste appeltjequote:
Apenheul is helemaal niet in Rotterdam.quote:
jeweetzellufquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Ragboer het volgende:
CASH DE MAN MET KAPOT INTERNET ALLES VOOR DIE LEVENTJE
Oke jammerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben even op m'n buik aan het liggen hopend dat m'n rugpijn wegzakt [ afbeelding ] Als ik niet meer terugkom heeft mijn laatste uurtje geslagen.
Wat denk je zelf?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: