Hier staan altijd wel vette shirts tussen, maar is wel vanuit Amerika:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet shirts met van die overdreven dertien in een dozijn vrouwengrappen of overdreven teksten. Beetje art maar niet te alternatief dat het opvalt.
Thanks, zal later even kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier staan altijd wel vette shirts tussen, maar is wel vanuit Amerika:
http://www.threadless.com/
Voor Nederlandse webshops kijk ik meestal op
http://www.freshcotton.com/
http://www.tenuedenimes.com/shop/
http://www.label54.nl/
http://www.freshlabelz.nl/
Label54 bestel ik ook wel eens ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier staan altijd wel vette shirts tussen, maar is wel vanuit Amerika:
http://www.threadless.com/
Voor Nederlandse webshops kijk ik meestal op
http://www.freshcotton.com/
http://www.tenuedenimes.com/shop/
http://www.label54.nl/
http://www.freshlabelz.nl/
Daar heb ik de meeste van mijn vrouwenshirts vandaanquote:
''PLEASE NOTE: No Jews were hurt during the creation of this soap!''quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
http://aryanwear.com/inde(...)ap-eagle-shield.html
Hoe kom je op deze sites man?
Is het nou een grap of zijn ze bloed serieus?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''PLEASE NOTE: No Jews were hurt during the creation of this soap!''
Wat.
Weet ik niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
http://aryanwear.com/inde(...)ap-eagle-shield.html
Hoe kom je op deze sites man?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat.
Slechte zeep dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat.
Geen idee. In beide gevallen is het misselijkmakend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is het nou een grap of zijn ze bloed serieus?
Teh fuckquote:
quote:Listen while driving, while relaxing at home, or anytime. This audio version is also the Ford Translation which is the easiest to understand English translation of Mein Kampf ever produced. This version is only available through this website.
Everything you thought you knew about Mein Kampf is a lie!
For the first time in 65 years, a modern, easy to understand, truly complete and uncensored edition of Mein Kampf has been released which reveals more than any past translation. This is also the first translation available in an English language audio format.
ik heb nog over jou geroddeld vandaag met flippiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb ooit uit nieuwsgierigheid een gedeelte van Mein Kampf op internet gelezen. Mijn Duits lezen is redelijk en die shit was echt door een kleuter geschreven leek wel.
Heb je ook nog een jurkje voor me kunnen vinden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik heb nog over jou geroddeld vandaag met flippie
vertel mij alles in de dm alstublieftquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik heb nog over jou geroddeld vandaag met flippie
Bij de Vila hing er wel 1quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je ook nog een jurkje voor me kunnen vinden?
Winkel ken ik nietquote:
En Zwolle 1-1quote:
jupquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Winkel ken ik nietVrouwenwinkel neem ik aan?
[..]
En Zwolle 1-1
wel te verwachtenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zoals we altijd over fokker roddelen, negatief
Dat roddelen jullie dus nooit over mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zoals we altijd over fokkers roddelen, negatief
Jij bent helemaal niet eens ter sprake gekomen vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat roddelen jullie dus nooit over mij [ afbeelding ]
Namen willen we.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet eens ter sprake gekomen vandaagvorige week wel
Dan was vorige week een positieve roddelweekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En ik en ik ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Appeltje!! Zeg snel iets leuks over ons allen. Wij hebben positieve energie nodig.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Appeltje!! Zeg snel iets leuks over ons allen. Wij hebben positieve energie nodig.
Hoi
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie zijn de leukste fokkers van allemaal
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom de hele tijd negatief alles.quote:
draalquote:
Jullie zijn lieeeeeevv en we hebben nog steeds onze eigen SC.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Appeltje!! Zeg snel iets leuks over ons allen. Wij hebben positieve energie nodig.
Hoi
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Geloofwaardigheid straalt er vanafquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
De smiley der waarheid stond erbij, hoe kan ik nu liegen met de vlag erbijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid straalt er vanaf [ afbeelding ]
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Omdat je kut doetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom de hele tijd negatief alles.
[..]
draal
[..]
Jullie zijn lieeeeeevv en we hebben nog steeds onze eigen SC.
Jij bent Fries..Nederlandse vlag doet jou niets.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De smiley der waarheid stond erbij, hoe kan ik nu liegen met de vlag erbij
Wat doet appel dan?quote:
popcorngifje gewenstquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, hier is het openbaar en kunnen wij stoken.
Ditquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, hier is het openbaar en kunnen wij stoken.
quote:
Het zou fijn zijn als ik ook zou weten waar het over gaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Er valt niks uit te vechten, sommige mensen kunnen gewoon gigantisch tegenvallen en dat vind ik toch wel even nodig om te vermelden.
what happend?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Er valt niks uit te vechten, sommige mensen kunnen gewoon gigantisch tegenvallen en dat vind ik toch wel even nodig om te vermelden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Moet ik me nu ook aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Beetje naïef denk je niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als ik ook zou weten waar het over gaat.
haha, teringquote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, nou dan ga ik even in mezelf snijden...
Picsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Emotioneel ben jij een beetje instabiel,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Deze is lekkerder:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
Ok laat de strijd beginnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
ding ding ding
[ afbeelding ]
Ik deed alleen maar Appel naquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Emotioneel ben jij een beetje instabiel,
Mijne ook, ben echt blij vandaagquote:
nu volg ik het niet meerquote:
oeiiii jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze is lekkerder:
[ afbeelding ]
Arianny
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die andere die er vaak bij is, die donkere is minder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze is lekkerder:
[ afbeelding ]
Arianny
Championship bout, 5 rondes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het al voorbij
Ja..maar ik val ook gewoon niet zo op donker. Maar die nieuwe (Britney geloof ik) is wel lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Die andere die er vaak bij is, die donkere is minder.
Shit..dan hadden we ook rondes van 5 minuten moeten doenquote:
Pauze nu.....even tijd voor een artiest tussendoor op het podiumquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee meer. Ik denk dat 110 de laatste was die ik gekeken hebquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja..maar ik val ook gewoon niet zo op donker. Maar die nieuwe (Britney geloof ik) is wel lekker
Bud Lightquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Zondequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer. Ik denk dat 110 de laatste was die ik gekeken heb
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ZondeDit is die nieuwe trouwens..Brittney Palmer:
[ afbeelding ]
Te weinig tijd om dat allemaal te kijken man. Ik heb al meer sporten moeten droppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ZondeDit is die nieuwe trouwens..Brittney Palmer:
[ afbeelding ]
Jij begint hier wel te klagen dat ze kut doet, maar vervolgens zeg je niks inhoudelijks.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
nou, doe de laatste rondes ook maar... dit schiet niet op zo
Pleur toch op wil jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
nou, doe de laatste rondes ook maar... dit schiet niet op zo
Is maar 1 keer per maand ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Te weinig tijd om dat allemaal te kijken man. Ik heb al meer sporten moeten droppen.
Oh niet verkeerd
Haar acties van afgelopen weekend waren toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij begint hier wel te klagen dat ze kut doet, maar vervolgens zeg je niks inhoudelijks.
Tegen wie moet onze Skyscraper?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is maar 1 keer per maand ofzoEn aankomende moet onze eigen Struve weer vechten
Hier Brittney nog even in UFC outfit
[ afbeelding ]
Jij dramaqueen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Haar acties van afgelopen weekend waren toch wel duidelijkDaarnaast haar aandachtsgehoer, altijd een reden om iemand niet mogen (tsja, jaloezie?) Maar goed, ik zie mezelf ook niet 50 keer melden dat ik weg ga zodat ik de groetjes van iedereen heb.
Teeeeeerrrinngquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Haar acties van afgelopen weekend waren toch wel duidelijkDaarnaast haar aandachtsgehoer, altijd een reden om iemand niet mogen (tsja, jaloezie?) Maar goed, ik zie mezelf ook niet 50 keer melden dat ik weg ga zodat ik de groetjes van iedereen heb.
Tegen Travis Brownie. Vorige keer dat Struve vocht had ie wel een goede overwinning..dus ben weer benieuwdquote:
Ik ken Brownie nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegen Travis Brownie. Vorige keer dat Struve vocht had ie wel een goede overwinning..dus ben weer benieuwdEn Rampage moet weer vechten..ook wel weer leuk
Doe normaal of ga weg ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar eucalyptus daar in tegenquote:
En wat precies is normaal? Volgens mij is dit voor mij normaal, maar ach meningen verschillen.quote:
Op iemand zeiken als hij hallo zegt is normaal?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En wat precies is normaal? Volgens mij is dit voor mij normaal, maar ach meningen verschillen.
Hoi appelquote:
Geen conclusies trekken als je het verhaal toch niet kent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Op iemand zeiken als hij hallo zegt is normaal?
Of praat je ook al niet meer met Henkie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Op iemand zeiken als hij hallo zegt is normaal?
GSP vorige week z'n titel verdedigd en Randy verloren door de kraanvogel techniek uit Karate Kidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken Brownie niet
Ik vond GSP en Randy Coutoure altijd wel tof om te zien.
Ik ga naar Waalwijk zuipen met jou en dan gaan we vieren enzo en bier drinken en kut roepen. Waalwijkquote:
Fucking homo's die beetje halfnaakt elkaar lopen te betasten enzoquote:
Ja, goed genotenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey, leuke dag gehad gister?
[..]
Nee, gelukkig niet!
Gestopt???quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GSP vorige week z'n titel verdedigd en Randy verloren door de kraanvogel techniek uit Karate KidEn Randy is er nu ook definitief mee gestopt
Jan ff afgewerkt?quote:
Mmm, ook maar eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fucking homo's die beetje halfnaakt elkaar lopen te betasten enzoGadver.
Jammerquote:
Is goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga naar Waalwijk zuipen met jou en dan gaan we vieren enzo en bier drinken en kut roepen. Waalwijk
dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi zo! Merel zei dat ze je had gezien.
Ik heb ook wel een leuke dag gehad.
Rookt ze shag?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We liggen naakt naast elkaar te fokken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mmm, ook maar eens gaan kijken.
hvj.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We liggen naakt naast elkaar te fokken![]()
![]()
quote:
Bier drinkenquote:
Haha, veel gedronken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen ja
al was ik niet heel helder meer
Geen dank, ben nog maar een paar uur terug.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga een admin irriteren en een ban krijgen
Haha, echt veel te veelquote:
Wow, dan ben je brak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Haha, echt veel te veel
Ik was met mijn klas, we hadden de dag erna gewoon qweer om 8 uur les
ik lag 5 uur in mijn nest
zo grappig om de klas te zien om 8 uurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow, dan ben je brak.Heb je het wel een beetje overleefd?
Haha awh! Maar had je überhaupt nog wel iets geslapen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zo grappig om de klas te zien om 8 uur
Sommige waren echt nog dronken
maarja, we hadden maar 6 uur vandaag, dus eventjes afzien, toen lekker naar huis gegaan
Kaarten zijn tof.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb een kaart gekregen met een kat erop.
Ok dat was het weer
Das echt mooi, klasgenoten dronken in de les te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zo grappig om de klas te zien om 8 uur
Sommige waren echt nog dronken
maarja, we hadden maar 6 uur vandaag, dus eventjes afzien, toen lekker naar huis gegaan
2 uurtjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha awh! Maar had je überhaupt nog wel iets geslapen?
[..]
Kaarten zijn tof.
Met een speedkop in de klas zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Das echt mooi, klasgenoten dronken in de les te zien
Bij mij zitten er wel soms een aantal stoned in de les
Dolletjes nee toch ?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Das echt mooi, klasgenoten dronken in de les te zien
Bij mij zitten er wel soms een aantal stoned in de les
Fokkers?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:32 schreef K-Cash het volgende:
Bij mij zitten wel eens mensen met bergschoenen en een fototoestel in de klas [ afbeelding ]
Iedereen op z'n oncharmantst.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
2 uurtjes
er zijn echt een paar goede foto's gemaakt gister
Ik luister nu dezequote:
Ik luister nu deze harde pokkoe.quote:
hehequote:
oke, jij gaat harderquote:
hoezo?quote:
Laterrrrrrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, jij gaat harder
ik ben naar een verjaardag.
de groeten
Haha, tof!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
hehe
Als ze niet te erg zijn, zal ik ze wel delen met Arg
Doeg giannquote:
Je naam enzoquote:
Doeiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, jij gaat harder
ik ben naar een verjaardag.
de groeten
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je naam enzoOf is het niet Grieks en ben ik hier heel slecht in?
Hihiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
haha
vader is grieks
Moeder nederlands
Halve liter AH-pils erbij?quote:
je ziet het haast niet aan me hoorquote:
Hoe zijn Griekse vrouwen eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je ziet het haast niet aan me hoor
Mijn vader was dan ook een Originele griek, donkerblond haar, blauwe ogen
Moest wel beetje grinnikenquote:
Dies zo lievquote:
vieze vatsige hoeren... op een kleine 0,01% na...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe zijn Griekse vrouwen eigenlijk?
[..]
Moest wel beetje grinniken
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vieze vatsige hoeren... op een kleine 0,01% na...
Daarna stond ie op de weblog, dus toen dacht ik dat ie misschien toch de moeite waard was om te kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
toen Henkie m plaatste keek niemand hem
K-Cash heeft keiharde statusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar hoef ik dus ook niet meer heen op vakantiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vieze vatsige hoeren... op een kleine 0,01% na...
Als ie op de weblog staat moet het wel kwaliteit zijn!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Daarna stond ie op de weblog, dus toen dacht ik dat ie misschien toch de moeite waard was om te kijken
Nee, voor vrouwen moet je niet zoeken in griekenlandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar hoef ik dus ook niet meer heen op vakantieAlleen keertje op Kreta geweest..maar kan me weinig van herinneren
En echt Griekse vrouwen waren er volgens mij ook niet veel
quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Jan kom op zeg, waar is je harde bazenstatus?quote:
wat mis ik?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik moet jullie allemaal bedanken!
Pilot bril ziet er goed uit, mede dankzij jullie betaald!
Vrouwtje tevreden houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jan kom op zeg, waar is je harde bazenstatus?
Hoezo door mede door mij betaald?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik moet jullie allemaal bedanken!
Pilot bril ziet er goed uit, mede dankzij jullie betaald!
dibs op donderdag vrijdag en zaterdagavondquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoezo door mede door mij betaald?En dan neem ik de bril elke dinsdag.
Kreeg alles terug van de belastingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoezo door mede door mij betaald?En dan neem ik de bril elke dinsdag.
quote:
Hoezo kreeg je het van de belasting terug?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Kreeg alles terug van de belasting
Ik kom voor het bier. Niet voor de clubquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]BIER BIJ PATJE! YOU'LL NEVER WOLLUK ALONE! KOM MAAR OP MET DAT PILS!
Heb hem nodig voor mijn opleidingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoezo kreeg je het van de belasting terug?
Gratis bier niet gekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]BIER BIJ PATJE! YOU'LL NEVER WOLLUK ALONE! KOM MAAR OP MET DAT PILS!
quote:
Oo..je opleiding heeft 'm al wel ruimschoots betaaldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Heb hem nodig voor mijn opleiding
Precies wat ik dacht...quote:
echt een classic aviatorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oo..je opleiding heeft 'm al wel ruimschoots betaaldMaar toch heb ik 'm op de dinsdag
Wat voor model is het trouwens?
Want zo'n Aviator is niet echt mijn ding.
Dat jan kaal wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wat wat is daar mis mee dan?
Als vent moet je je vrouw zo onderdrukken dat ze alles voor je doet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vorm een eigen smaak en mening!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watttt. Nooitquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
Als vent moet je je vrouw zo onderdrukken dat ze alles voor je doet.
Hebben we ook, sluit perfect aan op elkaar.quote:
Dan hoop ik dat de zon op de dinsdag niet zo vaak schijntquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
echt een classic aviator
Zoals de Canadese ze droegen tijdens de tweede wereld oorlog
en mijn vader tijdens zijn tijd in het leger
Schattige Nero en zijn vriendinnetje voor jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
1 Doerak bovenop een kast voor je aanwezigheid
[ afbeelding ]
haha, nee, die jassen vind ik dan weer neit zo mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de zon op de dinsdag niet zo vaak schijntHeb je er ook gelijk zo'n leren jas bijgekocht
Pendulum tochquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Feed the fire
Break your vision
Throw your fists up
Come on with me
Geen softie van Jan maken. Anders gaat hij met mij mee op trainingskamp!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hebben we ook, sluit perfect aan op elkaar.
WAT?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen softie van Jan maken. Anders gaat hij met mij mee op trainingskamp!
ik ben sowieso een softiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen softie van Jan maken. Anders gaat hij met mij mee op trainingskamp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |