Dus 7 uur op bed morgenavond?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 2 flessen, maar die tweede fles bewaaar ik voor morgen overdag, als ik lekker lig te zonnen in me tuinje
Hij was wel lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou 8 dan, wij allemaal 1 glas
En niet uit de fles maar echte met 6 soorten drank erin
je compenseert me goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 2 flessen, maar die tweede fles bewaaar ik voor morgen overdag, als ik lekker lig te zonnen in me tuinje
quote:
Ja iets tequote:
Als je het wil:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Omg nu gaan we het hier weer over piepstem ewbank hebben
Was blij dat het mormel van de buis is.
Breng hem maar naar mij, Jeroen danquote:
Zal wel weer de categorie hoe-trekken-we-kijkcijfers zijn, laat ze gewoon lekker een leuk thema doen of gewone nummers kiezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Absurd ook, dat ze zo''n thema nemen, en dan gaan zeuren over dat iets niet bij iemand past, nee hehe.
Die thema's moeten ze afschaffen, gaat nergens over.
FANBOYquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als je het wil:
Haar 1e single komt deze maand nog uit, haar 2e in september. Dan verschijnt ook haar album!
Jen is Lievvvv!!![]()
Ja maar die hoef ik niet te kopenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als je het wil:
Haar 1e single komt deze maand nog uit, haar 2e in september. Dan verschijnt ook haar album!
Jen is Lievvvv!!![]()
En als ze dan een leuk thema doen, laat ze zich er dan ook aan houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel weer de categorie hoe-trekken-we-kijkcijfers zijn, laat ze gewoon lekker een leuk thema doen of gewone nummers kiezen.
Ach wat zal ik zeggen....quote:
Een ECHT thema dan inderdaad, Big Bandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel weer de categorie hoe-trekken-we-kijkcijfers zijn, laat ze gewoon lekker een leuk thema doen of gewone nummers kiezen.
En jij denkt met je piem0lquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als je het wil:
Jen is Lievvvv!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |