Hooikoorts.quote:
Afgezien van een mooie kop lijkt hij me ook echt een fijne kerel, leuke persoonlijkheidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar liever had ik toch een andere gezien, maar goed.
Hij heeft mooie ogen. Hij biologeert me.
Dat doen we toch?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgezien van een mooie kop lijkt hij me ook echt een fijne kerel, leuke persoonlijkheid
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef MaLo het volgende:
Het is echt net een musical
Wij zijn laatst naar Dolfje Weerwolfje de musical geweest met onze dochter en dit liedje zo uitgevoerd, past er zo tussen
De solo's gaan prima, maar als ze gaan blèren...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niet mooi en die piano is veel te hard.
Dolfje Weerwolfjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef MaLo het volgende:
Wij zijn laatst naar Dolfje Weerwolfje de musical geweest met onze dochter en dit liedje zo uitgevoerd, past er zo tussen
Dolfje weerwolfjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef MaLo het volgende:
Jij kijkt alleen voor de chicks.quote:
Ja hoor je zit goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef Flounder het volgende:
Goedeavond, ben ik hier goed voor X-Factor?
Sorry, ik ben een beetje laat, maar was het helemaal vergeten.
Jaquote:
Das het toffe van jonge kinderen hebben, kun je ongegeneerd naar dat soort dingen toequote:
Wel verfrissend al dat commentaar van Gordon, na al dat gewauwel in VOH waar 4x jury elke week liep te soppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |