En Bin Laden heeft had het bewijs dat we NIET op de maan zijn geland, dus moest ie dood!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef nikk het volgende:
Bin Laden is een CIA agent! Het is allemaal desinformatie! Open je ogen!
Ik geef toe; Ik heb de nieuwsberichten omtrent de bevestiging niet gelezen, maar; zeiden ze ook wanneer die dood ging?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef vanhal het volgende:
[..]
En hoe zie jij de bevestiging van de taliban en al qaeda in dit geval? En de verklaring van de dochter van bin laden?
Grappig idd dat geloven plotseling het rationele antwoord zou zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Manono het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nodig hebben? Ik geloof allang dat hij dood is. Maar in NWS deden we toch niet aan aanname van feiten op basis van geloof?
Heb jij een link naar het oorspronkelijke bericht wat van de al qaeda af zou moeten komen?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:00 schreef DionysuZ het volgende:
Die verklaring van Al Qaeda vind ik nog het lachwekkendst. Iemand zet op een site een verklaring en ondertekent met 'de leiding van Al Qaeda', zonder naam, zonder video, zonder geluid. En de hele 'serieuze' mediawereld duikt erop alsof er geen twijfel bestaat dat het echt van ze afkomt.
Naja lachwekkend..eerder enorm triest
Nope. Slechts wat via de media naar voren is gekomen:quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef vanhal het volgende:
[..]
Heb jij een link naar het oorspronkelijke bericht wat van de al qaeda af zou moeten komen?
En de bron van CNN is "SITE Intelligence Group", opgericht door Rita Katz, een Israëlische spion.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Nope. Slechts wat via de media naar voren is gekomen:
http://articles.cnn.com/2(...)al-qaeda?_s=PM:WORLD
Dit.quote:
quote:ISLAMABAD - De radicaalislamitische Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP) heeft ontkend dat terroristenleider Osama bin Laden dood is. Dat meldde de Pakistaanse nieuwszender Geo News maandag.
© Novum Nieuws
De TTP is een los verband van dertien extremistische organisaties die verantwoordelijk worden gehouden voor een lange reeks gewelddaden in Pakistan.
De Talibanbeweging, die met name bekend is vanwege de activiteiten in Afghanistan, werkte samen met het terreurnetwerk al-Qaeda van Osama bin Laden.
Nu nog even wachten op de "Ik ben toch nog levend" video van Bin Laden.quote:
Maar wat is het nou?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Nu nog even wachten op de "Ik ben toch nog levend" video van Bin Laden.
Who knows.. mijn gok gaat uit naar wat Iran naar buiten brengt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Maar wat is het nou?
Is hij vermoord in de raid? (VS)
Was hij al dood? (Iran)
Leeft hij nog? (Taliban)
Allemaal beweren ze tegenstrijdige dingen, zeggen ze onomstotelijk bewijs te hebben, maar laten dit niet zien
Wat is het nou?
Laatste misschien omdat juist Amerikanen altijd tot op de bodem gaan en over de geavanceerdste middelen beschikken. Vind jij het dan serieus vreemd dat er vragen rijzen bij wat er tot nu is opgevoerd? Kan het ff niet bewijzen maar gun het Obama echt hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon dood, maar volgens sommigen zijn we ook nooit op de maan geweest en was het allemaal in scene gezet in een Hollywood studio.
Tja, voor sommigen zal het nooit genoeg zijn.
Als de Amerikaanse regering er niet 100% zeker van was dat ie dood was, hadden ze natuurlijk nooit zo'n statement gemaakt. Als ie nog leefde, dan hadden we ondertussen al een videoboodschap van Osama gezien waar hij de Amerikaanse regering voor schut zet.
Zelfs zijn eigen vrouw(en), Al Queda, en de Taliban hebben aangegeven dat het waar is: Hij is dood.
MAAR: Amerikanen, dus MOET er ergens iets niet kloppen.
Ik denk door hart- en vaatziekten. Het is de perfecte moord. Osama had een Big Mac te veel op. En het schapenvolk maar geloven dat de Amerikanen hem hebben neergeschoten.quote:
Hij droomde van 72 Big Macs na zijn dood.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ik denk door hart- en vaatziekten. Het is de perfecte moord. Osama had een Big Mac te veel op. En het schapenvolk maar geloven dat de Amerikanen hem hebben neergeschoten.
Nee, ik vind vragen niet vreemd. En ik hoop ook nog steeds dat ze uiteindelijk de foto's en video van de zeebegrafenis vrijgeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:18 schreef Manono het volgende:
Laatste misschien omdat juist Amerikanen altijd tot op de bodem gaan en over de geavanceerdste middelen beschikken. Vind jij het dan serieus vreemd dat er vragen rijzen bij wat er tot nu is opgevoerd? Kan het ff niet bewijzen maar gun het Obama echt hoor
Je vergeet nog dat sommige lieden uberhaupt niets geloven wat de Amerikaanse regering verklaart. Als Obama morgen zegt dat de aarde rond is gaan dezelfde mensen ernstig twijfelen of dit wel zo is. Kritisch denken is lastig, klakkeloos alles van tafel vegen is makkelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, ik vind vragen niet vreemd. En ik hoop ook nog steeds dat ze uiteindelijk de foto's en video van de zeebegrafenis vrijgeven.
Maar ik geloof het verhaal van de Amerikanen wel.... zeker aangezien het bevestigd wordt door Pakistan, door media in de gehele wereld, inclusief de Nederlandse, en van wat er door de overlevenden is verteld.
En ik heb er verder ook geen problemen mee. Sommigen hebben er problemen mee dat hij niet is berecht, etc.... maar ik heb in dit geval geen enkel probleem met een ordinaire afrekening.
Hij is vermoord in de raid. (VS)quote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Maar wat is het nou?
Is hij vermoord in de raid? (VS)
Was hij al dood? (Iran)
Leeft hij nog? (Taliban)
Allemaal beweren ze tegenstrijdige dingen, zeggen ze onomstotelijk bewijs te hebben, maar laten dit niet zien
Wat is het nou?
Als je alle fluff weglaat blijft van je betoog alleen over "ze zouden nooit over zoiets liegen".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |