Met alle respect, dergelijke zaken horen toch echt thuis in BNW.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef Manono het volgende:
[..]
Pff moet het..
Okay, een poging, De tendentieuze vraag wat voor manipulatieve bedoelingen Obama (als in het witte huis) kan hebben met het OBL circus, kwam van de interviewer.
Vanaf 1:23 gaat Celentes terug in de tijd, naar april 27th, constateert dat nog tijdens de press conf van Feds Bernie Bernanke, goldprices went up 20 dollars an ounce, Obama down in the poles.(..) Since OBL death, this has all changed. Tot zover geeft hij geen meningen, maar constateert hij feiten. Die ik trouwens niet allemaal heb gedubbelcheckt.
Op 2:15 vervolgt hij met: 'A comedy as this is' (het OBL circus, waar hij in mijn ogen gelijk in heeft) 'they still been very succesful in turning the tide' Vervolgens heeft hij het over het bewust herinstalleren van angst (waar ik het niet mee eens ben, ik denk dat Obama het OBL af wil sluiten om middelen vrij te maken) en over 'the installation van 'fear and hysteria' zoals dat onder Bush begon met 'the war on terror', waardoor Bush meer goodwill (en animo voor oorlogen) kreeg dan hij verdiende.
Vervolgens chargeert hij dat Obama 'outhypocryths' Bush door 15 onschuldige mensen neer te schieten in Pakistan, terwijl dat in een Europees land oorlog zou betekenen. Hier heeft hij imo een belangrijk punt, want blijkbaar zijn er mensen neergeschoten die worden gezien als casualties of war (want: geen proces OF hard evidence nodig!), so ' apperently they have been succesful in setting the stage for terror' (nl, je kan iedereen - zelfs onbewapend, indien under suspicion- zonder proces of hard evidence neerschieten zolang het onder de noemer 'war on terror' valt)
Dat is tenminste wat ik hoor, in de 2 minuten die jij noemt
Right. En trollen hoort thuis in Onzinquote:Op maandag 9 mei 2011 17:48 schreef nikk het volgende:
Met alle respect, dergelijke zaken horen toch echt thuis in BNW.
Waarom heb je dat echt nodig om te geloven dat ie dood is?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:53 schreef Manono het volgende:
Waarom wil je toch zo graag gerustgesteld worden en ben je meteen van de aluhoedjesbigade als je wacht op enig bewijs wat in een normale rechtszaak stand zou houden?
Kijk in dat vrijgegeven filmpje van die oude man met de grijze baard en de TV; na 50 seconden, draait hij zijn hoofd even naar links, voldoende om zijn gehele linkeroor te zien.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarom heb je dat echt nodig om te geloven dat ie dood is?
Dit is een NWS topic, niet een BNW topic.
Lol in BNW is het JUIST dat zaken met gebrek aan solide bewijs geponeerd worden als feit. Dat is het hele eieren eten bij conspiracy theorists. Maakt dat van jou niet een aluhoedje dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef maartena het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Manono het volgende:
[..]
Right. En trollen hoort thuis in Onzin
Als je niet inhoudelijker wordt dan 'kom de fuck op' ben ik ff naar de gym
Of twee verschillende orenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kijk in dat vrijgegeven filmpje van die oude man met de grijze baard en de TV; na 50 seconden, draait hij zijn hoofd even naar links, voldoende om zijn gehele linkeroor te zien.
Vergelijk dat oor met het rechteroor van OBL op deze foto (OBL met een wapen tegen de groen-gele achtergrond).
http://blog.reflexfm.nl/2(...)sama-bin-laden-dood/
Dus: 2 verschillende personen.
Waarom zou ik dat nodig hebben? Ik geloof allang dat hij dood is. Maar in NWS deden we toch niet aan aanname van feiten op basis van geloof?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef maartena het volgende:
[..]
En volgens mij heb jij te lang in de zon gezeten met een hersenprobleem.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Pas op dat je niet achtervolgt wordt. Ik denk dat je nu de waarheid kent op de hitlist van de AIVD staat.
maar als al-queda en de taliban nu toegeven dat ie dood is, hoe kan jij dan het tegendeel beweren>??quote:Op maandag 9 mei 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kijk in dat vrijgegeven filmpje van die oude man met de grijze baard en de TV; na 50 seconden, draait hij zijn hoofd even naar links, voldoende om zijn gehele linkeroor te zien.
Vergelijk dat oor met het rechteroor van OBL op deze foto (OBL met een wapen tegen de groen-gele achtergrond).
http://blog.reflexfm.nl/2(...)sama-bin-laden-dood/
Dus: 2 verschillende personen.
Dit. Heb hierdoor de neiging om alleen te trollen in dit topic door het hoge BNW gehalte.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Enig actief modden om de BNW-posts binnen de perken te houden zou geen kwaad kunnen....
Dit gaat Amerika Iran niet in dank afnemen. Ik vertrouw meer op Iran dan Amerika in deze.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Rambolin het volgende:
Iran: ‘Bin Laden is al lang dood’
De Iraanse minister Heidar Moslehi beweert keiharde bewijzen te hebben dat de voormalige al-Qaeda leider een lange tijd geleden is overleden. Hij zou bezweken zijn aan een ziekte. Dat meldt de website Wireupdate.com.
Moslehi denkt te weten waarom Amerika de ‘leugen’ de wereld in heeft geholpen. Ze zouden volgens hem bin Laden gebruiken als bliksemafleider. De Amerikaanse media zijn zo druk met het verslaan van het nieuws omtrent bin Laden, dat ze geen tijd meer hebben om de binnenlandse problemen aan de kaak te stellen.
MSN.nl
En hoe zie jij de bevestiging van de taliban en al qaeda in dit geval? En de verklaring van de dochter van bin laden?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit gaat Amerika Iran niet in dank afnemen. Ik vertrouw meer op Iran dan Amerika in deze.
En jouw begrip van revolutie is de wens van je gedachte. Namelijk alleen die van jou alleen!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit gaat Amerika Iran niet in dank afnemen. Ik vertrouw meer op Iran dan Amerika in deze.
De één is een fictieve groep gecreëerd door de VS en de ander bestaat uit CIA agenten. Zo klopt het weer.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef vanhal het volgende:
[..]
En hoe zie jij de bevestiging van de taliban en al qaeda in dit geval? En de verklaring van de dochter van bin laden?
Hij is ook gewoon dood, maar volgens sommigen zijn we ook nooit op de maan geweest en was het allemaal in scene gezet in een Hollywood studio.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
maar als al-queda en de taliban nu toegeven dat ie dood is, hoe kan jij dan het tegendeel beweren>??
Bin Laden is een CIA agent! Het is allemaal desinformatie! Open je ogen!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon dood, maar volgens sommigen zijn we ook nooit op de maan geweest en was het allemaal in scene gezet in een Hollywood studio.
Tja, voor sommigen zal het nooit genoeg zijn.
Als de Amerikaanse regering er niet 100% zeker van was dat ie dood was, hadden ze natuurlijk nooit zo'n statement gemaakt. Als ie nog leefde, dan hadden we ondertussen al een videoboodschap van Osama gezien waar hij de Amerikaanse regering voor schut zet.
Zelfs zijn eigen vrouw(en), Al Queda, en de Taliban hebben aangegeven dat het waar is: Hij is dood.
MAAR: Amerikanen, dus MOET er ergens iets niet kloppen.
Waarom zou Iran meer te vertrouwen zijn dan de VS in deze?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Revolution-NL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |