Kom maar op met die absolute waarheid, Orakel.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vraag me ernstig af wat de intellectuele capaciteiten zijn van de mensen die op sites als infowars komen. Ik begrijp dat mensen dergelijke verhalen interessant vinden, daarom zijn series als Prison Break en Lost ook populair geweest, maar het verbaast me hoeveel mensen fantasie en realiteit niet uit elkaar weten te houden.
Goede argumenten.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef nikk het volgende:
[..]
Down to earth en intelligent beredenerend? Kom de fuck op.
Je weet wat down to earth betekent? En stellen dat Bin Laden gepakt is omdat Obama slecht in de peilingen staat vanwege de hoge olie- en goudprijzen kan je een redenering noemen, ik zou het alleen geen intelligente noemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kom maar op met die absolute waarheid, Orakel.
[..]
Goede argumenten.
Zoals jij het zegt niet, maar zo zei hij dat ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 16:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Je weet wat down to earth betekent? En stellen dat Bin Laden gepakt is omdat Obama slecht in de peilingen staat vanwege de hoge olie- en goudprijzen kan je een redenering noemen, ik zou het alleen geen intelligente noemen.
Omdat de Amerikaanse overheid bekend staat om het vertellen van de waarheid?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Je weet wat down to earth betekent? En stellen dat Bin Laden gepakt is omdat Obama slecht in de peilingen staat vanwege de hoge olie- en goudprijzen kan je een redenering noemen, ik zou het alleen geen intelligente noemen.
Je doet het nu weer, dat vermogen valt dus wel mee.quote:Overigens beweer ik niet de absolute waarheid in pacht te hebben. Ik heb echter wel het vermogen fantasie en realiteit van elkaar te onderscheiden.
En uitgaande van jouw zelfbenoemde onderscheidingsvermogen, vind jij de white house campagne rond de dood van OBL aannemelijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:03 schreef nikk het volgende:
Overigens beweer ik niet de absolute waarheid in pacht te hebben. Ik heb echter wel het vermogen fantasie en realiteit van elkaar te onderscheiden.
Grappig dat je het over retarderende (een woord dat ironisch genoeg helemaal niet bestaat in het Nederlands) mensen hebt terwijl je er zelf net zo hard last van hebt en niet in staat bent zelf Celentes lijstje zelf te google-en.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Want het is altijd kop of munt in de realiteit? Het zou interessanter zijn als je er ook bij had gezet wat hij wel goed voorspeld heeft.
[..]
Welke mensen? Retarderende primaten? Ik ken ze niet.
[..]
Mensen onthouden haar omdat ze goed koud kan lezen en zo mensen manipuleert. Als ze eerst 10 letters op moest noemen was niemand onder de indruk.
[..]
Dat kunnen we niet opmaken uit jouw lijstje met uitspraken.
Waarom post je uberhaubt een link naar een video van die knakker? Wat heeft het te maken met dit onderwerp?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:23 schreef Manono het volgende:
een trendwatcher is niet noodzakeljk iemand die feiten voorspelt, hij geeft oa een beeld van de richting van trends en ontwikkelingen
en zo underground conspiracy is Celentes niet, gezien de lijst van main stream programma's en zenders waarbij hj te gast was - moet toch een geruststelling zijn
Je geeft dus graag de halve waarheid? Heel goed knul, maak dan geen post. Je mist blijkbaar het hele punt met je arrogante rotsmoel.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Grappig dat je het over retarderende (een woord dat ironisch genoeg helemaal niet bestaat in het Nederlands) mensen hebt terwijl je er zelf net zo hard last van hebt en niet in staat bent zelf Celentes lijstje zelf te google-en.
Grappig dat iemand die alleen maar op de man speelt, te dom is om een post fatsoenlijk te lezen en geen argumenten heeft dat zegt.quote:Hoe je je eigen gepretendeerde superioriteit 3 keer om zeep kunt halen in zo weinig woorden is bijna een medaille waard.
Hoe zegt hij het dan? Van minuut 2 tot 4 is hij daar toch vrij duidelijk in hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:10 schreef Manono het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt niet, maar zo zei hij dat ook niet
reactie op voorgaande users die speculeerden over what nextquote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef vanhal het volgende:
[..]
Waarom post je uberhaubt een link naar een video van die knakker? Wat heeft het te maken met dit onderwerp?
Het heet hier nieuws & achtergronden, ze doet niets verkeerd. Zit niet te zeiken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:29 schreef vanhal het volgende:
Dus dan post je een filmpje met iemand die daarover speculeert?
We hebben BNW voor dat zulk filmpjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef HyperViper het volgende:
Het heet hier nieuws & achtergronden, ze doet niets verkeerd. Zit niet te zeiken.
Dan ga je huilen in de FB, niet hier. Je kan je dus blijkbaar zelf ook niet aan de regels houden.quote:
Nou heeft hij wel voorspeld dat er meer 14-jarigen hun zelf-vertrouwen op proberen te krikken door stoer te doen op het internet, dus misschien heeft hij wel gelijk...quote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je geeft dus graag de halve waarheid? Heel goed knul, maak dan geen post. Je mist blijkbaar het hele punt met je arrogante rotsmoel.
[..]
Grappig dat iemand die alleen maar op de man speelt, te dom is om een post fatsoenlijk te lezen en geen argumenten heeft dat zegt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee hoor, twijffels zijn niet meer nodig:
Osama Bin Photoshop Laden
versies 2001, 2007 en 2011 zijn identiek.
http://www.prisonplanet.c(...)are-new-footage.html
Welterusten iedereen.
Kritisch zijn over de machthebbers, wie deze ook heeft, is een prima eigenschap. Er is alleen een verschil tussen een militaire actie geloven (op basis van verklaringen, beelden, foto's, historie, etc, etc, etc) en verhalen op infowars die je zelfs in filmscenario's niet ziet (op basis van ehm... speculatie en fantasie).quote:Op maandag 9 mei 2011 16:11 schreef HyperViper het volgende:
Edit foutje opnieuw proberen:
[..]
Omdat de Amerikaanse overheid bekend staat om het vertellen van de waarheid?
Laat ik het zo met je afspreken. Als het allemaal ooit uit komt sta ik voor gek okee? Voorlopig ben jij het.quote:Je doet het nu weer, dat vermogen valt dus wel mee.
Pff moet het..quote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoe zegt hij het dan? Van minuut 2 tot 4 is hij daar toch vrij duidelijk in hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |