Obama verft zijn haar net als wijlen Bin Laden deedquote:
Denk dat ie slechts een soort kleding koopt of laat makenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat ie exact dezelfde kleding aanheeft
Het is m.i. gewoon vraag en aanbod. Men wil van CIA-medewerkers horen dat hun vermoedens terecht blijken. Aangezien een huidige CIA-medewerker niets mag vertellen doen ze het met de ex-CIA-medewerkers die zich aanbieden. En wat maakt het voor hen ook uit? Niemand kan hun verhalen controleren.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:59 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol, altijd dat ge-onkracht. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar voor mij komen reacites als deze echt niet serieus over hoor..
quote:megneverlands Meg
The Fox News ticker is saying Osama bin Laden is dead. No breaking news & no other channels reporting. How odd.
28 Apr
misschien is het gefilmd door een kind?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind de video wel vreemd...
Als je iemand filmt ga je toch niet de hele tijd heen en weer met de camera en laat je de camera toch ook niet opeens een stuk omhoog gaan (zoals halverwege het filmpje)...
Heb hem laatst nog maar eens bekeken, The Fog of War. Moet iedereen kijken inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Chooselife het volgende:
De beste lessen heb ik gehad van Robert McNamara -voormalig minister van defensie-. Die op zijn ouwe dag even de rol van de VS bij de Vietnam-oorlog fileert. Omdat hij hoogbejaard is, en kennelijk tegen gewetensbezwaar aanliep. Het land leeft van leugens.
Flikker op man, elk filmpje of beeldmateriaal wordt toch meteen weer in twijfel getrokkenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind die video's van Bin Laden zéér gevoelig voor bewerking, montage en trucage.
Waarom nou niet gewoon onomstotelijk bewijs. Ik heb er een heel naar gevoel over. Mijn gevoel zegt dat het van A tot Z verzonnen is.
aw my gaaaaawwwdquote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef erikdewaal het volgende:
CNN Breaking News! (may/8/11) - The Bin Laden Video - Now Let's See the Pictures!!
hij heeft het volgens mij uberhaupt niet over leugens of de rol van de VS fileren?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef waht het volgende:
[..]
Heb hem laatst nog maar eens bekeken, The Fog of War. Moet iedereen kijken inderdaad.
Maar die docu toont voornamelijk aan dat politici kortzichtig zijn, niet dat ze kwade bedoelingen hebben.
Dan heb je niet gekeken/gelezen. Wat te denken van de keiharde zin: "..It never happened..."?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij heeft het volgens mij uberhaupt niet over leugens of de rol van de VS fileren?
tijdje geleden alweer maar volgens mij was de USS Maddox al eerder aangevallen in de golf van Tonkin (wat voor mcNamarra ook vast staat) alleen waren de torpedo aanvallen achteraf gezien te vaag voor een militaire reactie
maja hindsight is 20/20
ja toen de docu werd opgenomen wist iedereen hetquote:Op zondag 8 mei 2011 14:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dan heb je niet gekeken/gelezen. Wat te denken van de keiharde zin: "..It never happened..."?
McNamara wist dus, dat het nooit had plaatsgevonden.
Daar draait het toch om? Waarom probeer je er iets anders van te smeden? Het draait juist om die ene zin. Dat is de keiharde "coming out". Het maakt alle nuances overbodig.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja toen de docu werd opgenomen wist iedereen het
maar je kunt ook de hele docu kijken en niet alleen dat ene zinnetje meenemen wat je wel bevalt
jij probeert er iets anders van te smedenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Daar draait het toch om? Waarom probeer je er iets anders van te smeden? Het draait juist om die ene zin. Dat is de keiharde "coming out". Het maakt alle nuances overbodig.
Er bestaan geen verzachtende omstandigheden voor naties die op basis van een bewust leugen een oorlog starten. Dat zou eenvoudige menselijke beschaafdheid je kunnen vertellen.
Je redeneert vanuit je onderbuik. Kennelijk heb je ooit besloten om vanuit een glas-half-leeg theorie alles in het voordeel van één partij te beschouwen.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij probeert er iets anders van te smeden
dat het een bewuste leugen was heb ik mcnamara iig nooit horen zeggen
bovendien gaat dit enkel om het tweede incident, het eerste incident is geen twijfel over
Achteraf is alles zo makkelijk hè. Waarom heet de docu 'the fog of war' denk je? Omdat die lui NIETS zeker konden weten. Dus hebben ze het zekere voor het onzekere genomen. McNamara wist destijds niet zeker wat wel of niet gebeurd was.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dan heb je niet gekeken/gelezen. Wat te denken van de keiharde zin: "..It never happened..."?
McNamara wist dus, dat het nooit had plaatsgevonden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:37 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je redeneert vanuit je onderbuik. Kennelijk heb je ooit besloten om vanuit een glas-half-leeg theorie alles in het voordeel van één partij te beschouwen.
Dit. Als foto's van Abu Ghraib tot rellen, aanslagen en meer haat leidt; dan kan ik me de terughoudendheid om foto's van een dood lichaam van Bin Laden openbaar te maken goed voorstellen. Laat staan bewegende beelden daarvan.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef vanhal het volgende:
Als je kijkt naar de reacties op de 5 videos, moet je voorstellen wat de reacties op dat beeldmateriaal van een dode bin laden zouden zijn. Wat de vs ook vrijgeven, het zal nooit goed zijn...
"Thousands participated in a funeral ceremony for assassinated al-Qaeda leader Osama bin Laden in Istanbul on Friday, following Muslim burial rites but not including an actual burial."quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef C_N het volgende:
1000"den ,waren ter plaatsen voor de begravenis van Osamah binladen , in Turkije.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4066313,00.html
acht ja ,we weten nu waar hij begraven is .![]()
huh meen je dat nou.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Thousands participated in a funeral ceremony for assassinated al-Qaeda leader Osama bin Laden in Istanbul on Friday, following Muslim burial rites but not including an actual burial."
Nee.quote:
Nee hoor, twijffels zijn niet meer nodig:quote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikker op man, elk filmpje of beeldmateriaal wordt toch meteen weer in twijfel getrokken
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef zoefbust het volgende:
Hitler finds out that Osama bin Laden is dead
Leuke contacten heb jijquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef C_N het volgende:
ontploffing gehoord in het dorp waar binladen is omgebracht .
ik zal kijken of ik meer te weten kan komen
op telefax
A loud explosion has been heard in the town where Osama bin Laden was killed in Pakistan.
There has been speculation that authorities may demolish the house in Abbottabad to try and stop the intense media attention in the town.
Vind dit leuker...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef zoefbust het volgende:
Zo klopt 't beter.quote:
Dit is dus precies hoe ik er over denk.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind die video's van Bin Laden zéér gevoelig voor bewerking, montage en trucage.
Waarom nou niet gewoon onomstotelijk bewijs. Ik heb er een heel naar gevoel over. Mijn gevoel zegt dat het van A tot Z verzonnen is. Puur omdat de VS een zeer kwalijke reputatie hebben op het gebied van geloofwaardigheid. Elke oorlog is tot nu toe gebaseerd geweest op leugens. Het ligt als zodanig gewoon in de lijn-der-verwachtingen dat ook dit verzonnen is. Met een hoger doel.
Feitelijk is het dus dubbel. En ik heb er een een naar gevoel over, én het is prima te onderbouwen dmv feiten uit het verleden, dat ze tot nu toe altijd liegen over oorlogs-gerelateerde-zaken.
Mensen die dit voor waarheid aannemen vind ik tamelijk naïef. Die weten niets van het leugenachtige verleden van de VS. De beste lessen heb ik gehad van Robert McNamara -voormalig minister van defensie-. Die op zijn ouwe dag even de rol van de VS bij de Vietnam-oorlog fileert. Omdat hij hoogbejaard is, en kennelijk tegen gewetensbezwaar aanliep. Het land leeft van leugens.
Nu ben ik alleen bang dat de aankondiging van "Al-Qaida wil wraak nemen, mogelijk in Europa", verzilverd gaat worden. Vooral om nieuwe verdeeldheid en angst te zaaien, om de boel weer achter de VS te kunnen scharen en de VS opnieuw te kunnen "marketen" als bevrijder en voorvechter van vrijheid. Een opbouwmissie (Marshallhulp-formule) in het "kapitaalkrachtige" Europa zou de VS ook economisch weer uit de stront kunnen trekken. En ze kunnen zich weer 60 jaar verzekeren van schoothond-politiek.
Ik vrees dat we aan de vooravond van iets staan, waarbij 9/11 totaal verbleekt. Als je het verloop van de laatste twee eeuwen erop naslaat in een kroniek, dan zijn we er simpwelweg ook weer aan toe.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef zoefbust het volgende:
Kletspraat.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Chooselife het volgende:Ik vrees dat we aan de vooravond van iets staan, waarbij 9/11 totaal verbleekt. Als je het verloop van de laatste twee eeuwen erop naslaat in een kroniek, dan zijn we er simpwelweg ook weer aan toe.
omdat dit soort poppenkast in geen enkele rechtszaal stand houdt misschien? terwijl europa wel bij evt 'wraakacties' betrokken is?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikker op man, elk filmpje of beeldmateriaal wordt toch meteen weer in twijfel getrokken
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef meth77 het volgende:
[..]
topactie van de USA, dit geeft de superioriteit aan van de USA, ze hebben overal oren en ogen, geweldig die satellietbeelden, waar je Osama zag lopen
Je kan zelf ook aardig zwetsen, wat een debiele opmerking. Typisch voor een zionistenslaaf.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef meth77 het volgende:
[..]
Kletspraat.
Dit krijgen ze geen tweede keer voor elkaar
die palestijnen kunnen niets als in de lucht schieten en hun vrouwen slaan
topactie van de USA, dit geeft de superioriteit aan van de USA, ze hebben overal oren en ogen, geweldig die satellietbeelden, waar je Osama zag lopen
ook die onbemande Drones op 2 Km hoogte zijn super
Ze hadden hem kunnen vernietigen zonder zelf aanwezig te zijn op dat continent , dit is de start van de oorlogen zonder mensen
[ afbeelding ]
Stel je voor zo een drone die aan de andre kant van de wereld een 10 tal spyfly's loslaat die de slachtoffers afluisteren
http://www.gods-inc.de/ma(...)icles/drone-uav.html
Spy Fly
[ afbeelding ]
Maar ook onbemande gevechtsvliegtuigen die zelfstandig in combat kunnen gaan en niet kunne neerstorten of dat de vlieger het bewustzijn verliest door de druk
nee jij trek volle zalen .quote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je kan zelf ook aardig zwetsen, wat een debiele opmerking. Typisch voor een zionistenslaaf.
wel mooie techniek, ik ben gek op techniek, er is nog zoveel meer mogelijk, vooral de combinatie van GPS, onbemande apparaten en laser techniekquote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je kan zelf ook aardig zwetsen, wat een debiele opmerking. Typisch voor een zionistenslaaf.
Oh tjee, nee dat durf ik niet aan hoor, ik pas.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Manono het volgende:
Voor wie zich niet bedreigd voelt door een afwijkende (minder geruststellende) visie loont het de moeite om zijn beredenering te horen hier deel 1/3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |