abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 12:11:09 #151
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_96500369
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef Montov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Obama is een hoax! :o
Obama verft zijn haar net als wijlen Bin Laden deed
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 mei 2011 @ 12:13:10 #152
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_96500427
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Valt me nu pas op dat ie exact dezelfde kleding aanheeft :D
Denk dat ie slechts een soort kleding koopt of laat maken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 mei 2011 @ 12:34:49 #153
93664 waht
Mushir
pi_96501101
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:59 schreef vanhal het volgende:

[..]

lol, altijd dat ge-onkracht. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar voor mij komen reacites als deze echt niet serieus over hoor..
Het is m.i. gewoon vraag en aanbod. Men wil van CIA-medewerkers horen dat hun vermoedens terecht blijken. Aangezien een huidige CIA-medewerker niets mag vertellen doen ze het met de ex-CIA-medewerkers die zich aanbieden. En wat maakt het voor hen ook uit? Niemand kan hun verhalen controleren.

Dat overheden desinformatie gebruiken om de publieke opinie te beïnvloeden is geen geheim. Maar niet álle informatie die overheden vrijgeven valt onder desinformatie. Vaak gebeurt het onbewust omdat overheden ook niet alles kunnen voorzien. Zeker in een conflict weten overheden vaak zelf niet eens wat er aan de hand is.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:05:50 #154
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96502126
Fox zei op 28 April al dat die dood was

quote:
megneverlands Meg
The Fox News ticker is saying Osama bin Laden is dead. No breaking news & no other channels reporting. How odd.
28 Apr
pi_96502333
CNN Breaking News! (may/8/11) - The Bin Laden Video - Now Let's See the Pictures!!

pi_96503928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind de video wel vreemd...
Als je iemand filmt ga je toch niet de hele tijd heen en weer met de camera en laat je de camera toch ook niet opeens een stuk omhoog gaan (zoals halverwege het filmpje)...
misschien is het gefilmd door een kind?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_96504068
Ik vind die video's van Bin Laden zéér gevoelig voor bewerking, montage en trucage.

Waarom nou niet gewoon onomstotelijk bewijs. Ik heb er een heel naar gevoel over. Mijn gevoel zegt dat het van A tot Z verzonnen is. Puur omdat de VS een zeer kwalijke reputatie hebben op het gebied van geloofwaardigheid. Elke oorlog is tot nu toe gebaseerd geweest op leugens. Het ligt als zodanig gewoon in de lijn-der-verwachtingen dat ook dit verzonnen is. Met een hoger doel.
Feitelijk is het dus dubbel. En ik heb er een een naar gevoel over, én het is prima te onderbouwen dmv feiten uit het verleden, dat ze tot nu toe altijd liegen over oorlogs-gerelateerde-zaken.

Mensen die dit voor waarheid aannemen vind ik tamelijk naïef. Die weten niets van het leugenachtige verleden van de VS. De beste lessen heb ik gehad van Robert McNamara -voormalig minister van defensie-. Die op zijn ouwe dag even de rol van de VS bij de Vietnam-oorlog fileert. Omdat hij hoogbejaard is, en kennelijk tegen gewetensbezwaar aanliep. Het land leeft van leugens.

Nu ben ik alleen bang dat de aankondiging van "Al-Qaida wil wraak nemen, mogelijk in Europa", verzilverd gaat worden. Vooral om nieuwe verdeeldheid en angst te zaaien, om de boel weer achter de VS te kunnen scharen en de VS opnieuw te kunnen "marketen" als bevrijder en voorvechter van vrijheid. Een opbouwmissie (Marshallhulp-formule) in het "kapitaalkrachtige" Europa zou de VS ook economisch weer uit de stront kunnen trekken. En ze kunnen zich weer 60 jaar verzekeren van schoothond-politiek.

Ik vrees dat we aan de vooravond van iets staan, waarbij 9/11 totaal verbleekt. Als je het verloop van de laatste twee eeuwen erop naslaat in een kroniek, dan zijn we er simpwelweg ook weer aan toe.

[ Bericht 9% gewijzigd door Chooselife op 08-05-2011 14:18:33 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 14:24:27 #158
93664 waht
Mushir
pi_96504784
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Chooselife het volgende:
De beste lessen heb ik gehad van Robert McNamara -voormalig minister van defensie-. Die op zijn ouwe dag even de rol van de VS bij de Vietnam-oorlog fileert. Omdat hij hoogbejaard is, en kennelijk tegen gewetensbezwaar aanliep. Het land leeft van leugens.
Heb hem laatst nog maar eens bekeken, The Fog of War. Moet iedereen kijken inderdaad.

Maar die docu toont voornamelijk aan dat politici kortzichtig zijn, niet dat ze kwade bedoelingen hebben.
  zondag 8 mei 2011 @ 14:24:58 #159
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96504803
quote:
Ik vind die video's van Bin Laden zéér gevoelig voor bewerking, montage en trucage.

Waarom nou niet gewoon onomstotelijk bewijs. Ik heb er een heel naar gevoel over. Mijn gevoel zegt dat het van A tot Z verzonnen is.
Flikker op man, elk filmpje of beeldmateriaal wordt toch meteen weer in twijfel getrokken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 08-05-2011 14:32:42 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96504927
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef erikdewaal het volgende:
CNN Breaking News! (may/8/11) - The Bin Laden Video - Now Let's See the Pictures!!

aw my gaaaaawwwd
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 14:52:14 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96505581
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef waht het volgende:

[..]

Heb hem laatst nog maar eens bekeken, The Fog of War. Moet iedereen kijken inderdaad.

Maar die docu toont voornamelijk aan dat politici kortzichtig zijn, niet dat ze kwade bedoelingen hebben.
hij heeft het volgens mij uberhaupt niet over leugens of de rol van de VS fileren?
tijdje geleden alweer maar volgens mij was de USS Maddox al eerder aangevallen in de golf van Tonkin (wat voor mcNamarra ook vast staat) alleen waren de torpedo aanvallen achteraf gezien te vaag voor een militaire reactie

maja hindsight is 20/20
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_96505637
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij heeft het volgens mij uberhaupt niet over leugens of de rol van de VS fileren?
tijdje geleden alweer maar volgens mij was de USS Maddox al eerder aangevallen in de golf van Tonkin (wat voor mcNamarra ook vast staat) alleen waren de torpedo aanvallen achteraf gezien te vaag voor een militaire reactie

maja hindsight is 20/20
Dan heb je niet gekeken/gelezen. Wat te denken van de keiharde zin: "..It never happened..."?

McNamara wist dus, dat het nooit had plaatsgevonden.
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 15:03:59 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96505855
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:55 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dan heb je niet gekeken/gelezen. Wat te denken van de keiharde zin: "..It never happened..."?

ja toen de docu werd opgenomen wist iedereen het :')

maar je kunt ook de hele docu kijken en niet alleen dat ene zinnetje meenemen wat je wel bevalt
pi_96506009
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja toen de docu werd opgenomen wist iedereen het :')

maar je kunt ook de hele docu kijken en niet alleen dat ene zinnetje meenemen wat je wel bevalt
Daar draait het toch om? Waarom probeer je er iets anders van te smeden? Het draait juist om die ene zin. Dat is de keiharde "coming out". Het maakt alle nuances overbodig.
Er bestaan geen verzachtende omstandigheden voor naties die op basis van een bewust leugen een oorlog starten. Dat zou eenvoudige menselijke beschaafdheid je kunnen vertellen.
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 15:19:12 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96506212
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:11 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Daar draait het toch om? Waarom probeer je er iets anders van te smeden? Het draait juist om die ene zin. Dat is de keiharde "coming out". Het maakt alle nuances overbodig.
Er bestaan geen verzachtende omstandigheden voor naties die op basis van een bewust leugen een oorlog starten. Dat zou eenvoudige menselijke beschaafdheid je kunnen vertellen.
jij probeert er iets anders van te smeden

dat het een bewuste leugen was heb ik mcnamara iig nooit horen zeggen

bovendien gaat dit enkel om het tweede incident, het eerste incident is geen twijfel over
pi_96506689
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij probeert er iets anders van te smeden

dat het een bewuste leugen was heb ik mcnamara iig nooit horen zeggen

bovendien gaat dit enkel om het tweede incident, het eerste incident is geen twijfel over
Je redeneert vanuit je onderbuik. Kennelijk heb je ooit besloten om vanuit een glas-half-leeg theorie alles in het voordeel van één partij te beschouwen.

Het is feitelijk zo gegaan, ik praat over de 4-augustus-incidenten in de golf van Tonkin: 4 Augustus is een "aanval" geweest op de USS Maddox en 2 torpedoboten. Er werd gesproken van 9 torpedo's. Toen werd nagevraagd, wie schoot, welke torpedo's, wat zijn de details.. Werd door een officier verklaard: "Tja, die berichten krijgen wij door van de overijverige sonar-medewerkers die op elk geluidje reageren". "..Volgens hem noemden ze op dat moment elk geluidje een mogelijke torpedoaanval". "It could be anything..." "Zijn we wel aangevallen?" "Oh ja, zeker... Denk ik..." Autoriteiten buigden dit om tot een feitelijke aanval met 9 torpedo's door Noord-Vietnamezen en er werd direct door Lyndon Johnson besloten om aan te vallen.

Dus, op basis van berichten van obscure overijverige (dat woord werd letterlijk gebruikt) sonar-medewerkers die geluiden hadden gehoord wat ze plaatsten als torpedo-aanvallen. Niets van bewijs. Niets van schade. Geen sporen van aanvallen, alleen geruchten.
En dan kan McNamara achteraf prima zeggen; "It didn't happen...". Want dat is natuurlijk zo klaar als een klontje. Een kleuter van 4 trekt die conclusie zelfs.

En ja, hierdoor werd de aanval op Vietnam ingezet. Dus zo redeneren de VS. En zo redeneerden ze ook richting Irak met die aankoop van Yellowcake uit Niger.

Op basis van lucht en leugens..
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 15:47:32 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96506905
ik heb uberhaupt geen partij gekozen :')
moet ik er sowieso op reageren of is pot/ketel genoeg?

Tonkin Gulf was overigens niet de start van de oorlog maar een escalatie ervan ... dat wist je natuurlijk heus wel maar je bewoording suggereert van niet
pi_96507244
Als je kijkt naar de reacties op de 5 videos, moet je voorstellen wat de reacties op dat beeldmateriaal van een dode bin laden zouden zijn. Wat de vs ook vrijgeven, het zal nooit goed zijn...
  zondag 8 mei 2011 @ 17:03:56 #169
93664 waht
Mushir
pi_96508959
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:55 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Achteraf is alles zo makkelijk hè. Waarom heet de docu 'the fog of war' denk je? Omdat die lui NIETS zeker konden weten. Dus hebben ze het zekere voor het onzekere genomen. McNamara wist destijds niet zeker wat wel of niet gebeurd was.
  zondag 8 mei 2011 @ 17:18:07 #170
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96509424
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:37 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Je redeneert vanuit je onderbuik. Kennelijk heb je ooit besloten om vanuit een glas-half-leeg theorie alles in het voordeel van één partij te beschouwen.
_O-
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_96510831
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef vanhal het volgende:
Als je kijkt naar de reacties op de 5 videos, moet je voorstellen wat de reacties op dat beeldmateriaal van een dode bin laden zouden zijn. Wat de vs ook vrijgeven, het zal nooit goed zijn...
Dit. Als foto's van Abu Ghraib tot rellen, aanslagen en meer haat leidt; dan kan ik me de terughoudendheid om foto's van een dood lichaam van Bin Laden openbaar te maken goed voorstellen. Laat staan bewegende beelden daarvan.
  zondag 8 mei 2011 @ 18:42:44 #172
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96512414
Waar slaat het uberhaupt op dat ze met deze video's naar buiten komen
We moeten nu geloven dat ze Osama vorige week gekilled hebben ofzo? :')
pi_96515864
1000"den ,waren ter plaatsen voor de begravenis van Osamah binladen , in Turkije.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4066313,00.html

acht ja ,we weten nu waar hij begraven is . |:( 8)7
  zondag 8 mei 2011 @ 19:59:06 #174
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_96515944
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef C_N het volgende:
1000"den ,waren ter plaatsen voor de begravenis van Osamah binladen , in Turkije.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4066313,00.html

acht ja ,we weten nu waar hij begraven is . |:( 8)7
"Thousands participated in a funeral ceremony for assassinated al-Qaeda leader Osama bin Laden in Istanbul on Friday, following Muslim burial rites but not including an actual burial."
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_96516961
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

"Thousands participated in a funeral ceremony for assassinated al-Qaeda leader Osama bin Laden in Istanbul on Friday, following Muslim burial rites but not including an actual burial."
huh meen je dat nou.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:19:50 #176
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_96517108
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef C_N het volgende:

[..]

huh meen je dat nou.
Nee. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_96519364
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:19 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Nee. ;)
ow gelukkig ;)
pi_96520300
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Flikker op man, elk filmpje of beeldmateriaal wordt toch meteen weer in twijfel getrokken :)
Nee hoor, twijffels zijn niet meer nodig:

Osama Bin Photoshop Laden

versies 2001, 2007 en 2011 zijn identiek.

http://www.prisonplanet.c(...)are-new-footage.html

Welterusten iedereen.

:)
pi_96520414
ontploffing gehoord in het dorp waar binladen is omgebracht .
ik zal kijken of ik meer te weten kan komen

op telefax
A loud explosion has been heard in the town where Osama bin Laden was killed in Pakistan.

There has been speculation that authorities may demolish the house in Abbottabad to try and stop the intense media attention in the town.

[ Bericht 27% gewijzigd door C_N op 08-05-2011 21:42:25 ]
pi_96521187
Hitler finds out that Osama bin Laden is dead
pi_96521905
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef zoefbust het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  zondag 8 mei 2011 @ 21:47:07 #183
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_96523558
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef C_N het volgende:

ontploffing gehoord in het dorp waar binladen is omgebracht .
ik zal kijken of ik meer te weten kan komen

op telefax
A loud explosion has been heard in the town where Osama bin Laden was killed in Pakistan.

There has been speculation that authorities may demolish the house in Abbottabad to try and stop the intense media attention in the town.

Leuke contacten heb jij ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 04:35:58 #184
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_96534486
Jullie zijn veel te goedgelovig, ik zei toch dat die niet dood was.

If not now, then when.
pi_96534500
quote:
Vind dit leuker...
  maandag 9 mei 2011 @ 05:25:47 #186
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_96534515
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Bankfurt het volgende:

www.prisonplanet.borrelpraat.

Zo klopt 't beter.

Alles wat de media ons meedeelt is flauwekul maar ondertussen zijn dit soort Jip en Janneke sites natuurlijk wel geloofwaardig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:18:44 #187
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96537328
quote:

Waarom nou niet gewoon onomstotelijk bewijs. Ik heb er een heel naar gevoel over. Mijn gevoel zegt dat het van A tot Z verzonnen is. Puur omdat de VS een zeer kwalijke reputatie hebben op het gebied van geloofwaardigheid. Elke oorlog is tot nu toe gebaseerd geweest op leugens. Het ligt als zodanig gewoon in de lijn-der-verwachtingen dat ook dit verzonnen is. Met een hoger doel.
Feitelijk is het dus dubbel. En ik heb er een een naar gevoel over, én het is prima te onderbouwen dmv feiten uit het verleden, dat ze tot nu toe altijd liegen over oorlogs-gerelateerde-zaken.

Mensen die dit voor waarheid aannemen vind ik tamelijk naïef. Die weten niets van het leugenachtige verleden van de VS. De beste lessen heb ik gehad van Robert McNamara -voormalig minister van defensie-. Die op zijn ouwe dag even de rol van de VS bij de Vietnam-oorlog fileert. Omdat hij hoogbejaard is, en kennelijk tegen gewetensbezwaar aanliep. Het land leeft van leugens.

Nu ben ik alleen bang dat de aankondiging van "Al-Qaida wil wraak nemen, mogelijk in Europa", verzilverd gaat worden. Vooral om nieuwe verdeeldheid en angst te zaaien, om de boel weer achter de VS te kunnen scharen en de VS opnieuw te kunnen "marketen" als bevrijder en voorvechter van vrijheid. Een opbouwmissie (Marshallhulp-formule) in het "kapitaalkrachtige" Europa zou de VS ook economisch weer uit de stront kunnen trekken. En ze kunnen zich weer 60 jaar verzekeren van schoothond-politiek.

Ik vrees dat we aan de vooravond van iets staan, waarbij 9/11 totaal verbleekt. Als je het verloop van de laatste twee eeuwen erop naslaat in een kroniek, dan zijn we er simpwelweg ook weer aan toe.
Dit is dus precies hoe ik er over denk.
pi_96537516
Hebben de VS de 5 videos gebracht alszijnde bewijs? Volgens mij hebben de VS die 5 videos naar buiten gebracht alsin 'kijk, we hebben ook 5 videos gevonden' en niet direct als bewijs dat ze bin laden gevonden/gedood hebben.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:37:44 #189
324665 meth77
to do or not to do
pi_96537839
quote:
_O- _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 10:39:18 #190
324665 meth77
to do or not to do
pi_96537895
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Chooselife het volgende:Ik vrees dat we aan de vooravond van iets staan, waarbij 9/11 totaal verbleekt. Als je het verloop van de laatste twee eeuwen erop naslaat in een kroniek, dan zijn we er simpwelweg ook weer aan toe.
Kletspraat.

Dit krijgen ze geen tweede keer voor elkaar
die palestijnen kunnen niets als in de lucht schieten en hun vrouwen slaan

topactie van de USA, dit geeft de superioriteit aan van de USA, ze hebben overal oren en ogen, geweldig die satellietbeelden, waar je Osama zag lopen
ook die onbemande Drones op 2 Km hoogte zijn super

Ze hadden hem kunnen vernietigen zonder zelf aanwezig te zijn op dat continent , dit is de start van de oorlogen zonder mensen

Stel je voor zo een drone die aan de andre kant van de wereld een 10 tal spyfly's loslaat die de slachtoffers afluisteren
http://www.gods-inc.de/ma(...)icles/drone-uav.html

Spy Fly

Maar ook onbemande gevechtsvliegtuigen die zelfstandig in combat kunnen gaan en niet kunne neerstorten of dat de vlieger het bewustzijn verliest door de druk

[ Bericht 4% gewijzigd door meth77 op 09-05-2011 11:45:38 ]
pi_96541049
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

omdat dit soort poppenkast in geen enkele rechtszaal stand houdt misschien? terwijl europa wel bij evt 'wraakacties' betrokken is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 09-05-2011 12:24:46 ]
pi_96541135
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef meth77 het volgende:

[..]

topactie van de USA, dit geeft de superioriteit aan van de USA, ze hebben overal oren en ogen, geweldig die satellietbeelden, waar je Osama zag lopen
Heb ik iets gemist?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 12:24:45 ]
pi_96541246
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
irony?
  maandag 9 mei 2011 @ 12:26:31 #194
324665 meth77
to do or not to do
pi_96541332
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
koop een TV
pi_96541357
Link s.v.p.
pi_96541507
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef meth77 het volgende:

[..]

Kletspraat.

Dit krijgen ze geen tweede keer voor elkaar
die palestijnen kunnen niets als in de lucht schieten en hun vrouwen slaan

ook die onbemande Drones op 2 Km hoogte zijn super

Ze hadden hem kunnen vernietigen zonder zelf aanwezig te zijn op dat continent , dit is de start van de oorlogen zonder mensen
[ afbeelding ]
Stel je voor zo een drone die aan de andre kant van de wereld een 10 tal spyfly's loslaat die de slachtoffers afluisteren
http://www.gods-inc.de/ma(...)icles/drone-uav.html

Spy Fly
[ afbeelding ]

Maar ook onbemande gevechtsvliegtuigen die zelfstandig in combat kunnen gaan en niet kunne neerstorten of dat de vlieger het bewustzijn verliest door de druk
Je kan zelf ook aardig zwetsen, wat een debiele opmerking. Typisch voor een zionistenslaaf.
pi_96542095
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je kan zelf ook aardig zwetsen, wat een debiele opmerking. Typisch voor een zionistenslaaf.
nee jij trek volle zalen .
ben blij dat jou opmerkingen veel inhoud hebben . |:(
  maandag 9 mei 2011 @ 13:07:59 #198
324665 meth77
to do or not to do
pi_96542891
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef HyperViper het volgende:

[..]

wel mooie techniek, ik ben gek op techniek, er is nog zoveel meer mogelijk, vooral de combinatie van GPS, onbemande apparaten en laser techniek

ik ben ervan overtuigd dat oorlogvoeren de komende tien jaar een enorme verandering zal ondergaan
pi_96543582
Gerald Celente is een trendwatcher die sinds 95 de belangrijkste politiek economische trends heeft voorspeld- was oa te gast bij Oprah, The Today Show, Good Morning America, CBS Morning News, The Glenn Beck Show, NBC Nightly News, The Alex Jones Show, Russia Today..

Voor wie zich niet bedreigd voelt door een afwijkende (minder geruststellende) visie loont het de moeite om zijn beredenering te horen hier deel 1/3

maandag 9 mei 2011 @ 13:32:52 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_96543946
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Manono het volgende:
Voor wie zich niet bedreigd voelt door een afwijkende (minder geruststellende) visie loont het de moeite om zijn beredenering te horen hier deel 1/3
Oh tjee, nee dat durf ik niet aan hoor, ik pas.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')