Nee.quote:
Nee hoor, twijffels zijn niet meer nodig:quote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikker op man, elk filmpje of beeldmateriaal wordt toch meteen weer in twijfel getrokken
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef zoefbust het volgende:
Hitler finds out that Osama bin Laden is dead
Leuke contacten heb jijquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef C_N het volgende:
ontploffing gehoord in het dorp waar binladen is omgebracht .
ik zal kijken of ik meer te weten kan komen
op telefax
A loud explosion has been heard in the town where Osama bin Laden was killed in Pakistan.
There has been speculation that authorities may demolish the house in Abbottabad to try and stop the intense media attention in the town.
Vind dit leuker...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef zoefbust het volgende:
Zo klopt 't beter.quote:
Dit is dus precies hoe ik er over denk.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind die video's van Bin Laden zéér gevoelig voor bewerking, montage en trucage.
Waarom nou niet gewoon onomstotelijk bewijs. Ik heb er een heel naar gevoel over. Mijn gevoel zegt dat het van A tot Z verzonnen is. Puur omdat de VS een zeer kwalijke reputatie hebben op het gebied van geloofwaardigheid. Elke oorlog is tot nu toe gebaseerd geweest op leugens. Het ligt als zodanig gewoon in de lijn-der-verwachtingen dat ook dit verzonnen is. Met een hoger doel.
Feitelijk is het dus dubbel. En ik heb er een een naar gevoel over, én het is prima te onderbouwen dmv feiten uit het verleden, dat ze tot nu toe altijd liegen over oorlogs-gerelateerde-zaken.
Mensen die dit voor waarheid aannemen vind ik tamelijk naïef. Die weten niets van het leugenachtige verleden van de VS. De beste lessen heb ik gehad van Robert McNamara -voormalig minister van defensie-. Die op zijn ouwe dag even de rol van de VS bij de Vietnam-oorlog fileert. Omdat hij hoogbejaard is, en kennelijk tegen gewetensbezwaar aanliep. Het land leeft van leugens.
Nu ben ik alleen bang dat de aankondiging van "Al-Qaida wil wraak nemen, mogelijk in Europa", verzilverd gaat worden. Vooral om nieuwe verdeeldheid en angst te zaaien, om de boel weer achter de VS te kunnen scharen en de VS opnieuw te kunnen "marketen" als bevrijder en voorvechter van vrijheid. Een opbouwmissie (Marshallhulp-formule) in het "kapitaalkrachtige" Europa zou de VS ook economisch weer uit de stront kunnen trekken. En ze kunnen zich weer 60 jaar verzekeren van schoothond-politiek.
Ik vrees dat we aan de vooravond van iets staan, waarbij 9/11 totaal verbleekt. Als je het verloop van de laatste twee eeuwen erop naslaat in een kroniek, dan zijn we er simpwelweg ook weer aan toe.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef zoefbust het volgende:
Kletspraat.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Chooselife het volgende:Ik vrees dat we aan de vooravond van iets staan, waarbij 9/11 totaal verbleekt. Als je het verloop van de laatste twee eeuwen erop naslaat in een kroniek, dan zijn we er simpwelweg ook weer aan toe.
omdat dit soort poppenkast in geen enkele rechtszaal stand houdt misschien? terwijl europa wel bij evt 'wraakacties' betrokken is?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikker op man, elk filmpje of beeldmateriaal wordt toch meteen weer in twijfel getrokken
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef meth77 het volgende:
[..]
topactie van de USA, dit geeft de superioriteit aan van de USA, ze hebben overal oren en ogen, geweldig die satellietbeelden, waar je Osama zag lopen
Je kan zelf ook aardig zwetsen, wat een debiele opmerking. Typisch voor een zionistenslaaf.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef meth77 het volgende:
[..]
Kletspraat.
Dit krijgen ze geen tweede keer voor elkaar
die palestijnen kunnen niets als in de lucht schieten en hun vrouwen slaan
topactie van de USA, dit geeft de superioriteit aan van de USA, ze hebben overal oren en ogen, geweldig die satellietbeelden, waar je Osama zag lopen
ook die onbemande Drones op 2 Km hoogte zijn super
Ze hadden hem kunnen vernietigen zonder zelf aanwezig te zijn op dat continent , dit is de start van de oorlogen zonder mensen
[ afbeelding ]
Stel je voor zo een drone die aan de andre kant van de wereld een 10 tal spyfly's loslaat die de slachtoffers afluisteren
http://www.gods-inc.de/ma(...)icles/drone-uav.html
Spy Fly
[ afbeelding ]
Maar ook onbemande gevechtsvliegtuigen die zelfstandig in combat kunnen gaan en niet kunne neerstorten of dat de vlieger het bewustzijn verliest door de druk
nee jij trek volle zalen .quote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je kan zelf ook aardig zwetsen, wat een debiele opmerking. Typisch voor een zionistenslaaf.
wel mooie techniek, ik ben gek op techniek, er is nog zoveel meer mogelijk, vooral de combinatie van GPS, onbemande apparaten en laser techniekquote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je kan zelf ook aardig zwetsen, wat een debiele opmerking. Typisch voor een zionistenslaaf.
Oh tjee, nee dat durf ik niet aan hoor, ik pas.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Manono het volgende:
Voor wie zich niet bedreigd voelt door een afwijkende (minder geruststellende) visie loont het de moeite om zijn beredenering te horen hier deel 1/3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |