quote:Op maandag 9 mei 2011 13:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh tjee, nee dat durf ik niet aan hoor, ik pas.
Als ze zich bedreigd voelen door een stel Arabische boeren valt het met die superioriteit ook wel mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef meth77 het volgende:
topactie van de USA, dit geeft de superioriteit aan van de USA, ze hebben overal oren en ogen, geweldig die satellietbeelden, waar je Osama zag lopen
Eerste deel gekeken. En echt. Kom de fuck op.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Manono het volgende:
Gerald Celente is een trendwatcher die sinds 95 de belangrijkste politiek economische trends heeft voorspeld- was oa te gast bij Oprah, The Today Show, Good Morning America, CBS Morning News, The Glenn Beck Show, NBC Nightly News, The Alex Jones Show, Russia Today..
Voor wie zich niet bedreigd voelt door een afwijkende (minder geruststellende) visie loont het de moeite om zijn beredenering te horen hier deel 1/3
Techniek is ok inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef meth77 het volgende:
[..]
wel mooie techniek, ik ben gek op techniek, er is nog zoveel meer mogelijk, vooral de combinatie van GPS, onbemande apparaten en laser techniek
Wat? Te echt voor je?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Eerste deel gekeken. En echt. Kom de fuck op.
Sowieso Gerald Celentequote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Eerste deel gekeken. En echt. Kom de fuck op.
Ik snap amper wat hij bedoelt maar als hij bedoelt dat consumerisme in 2010 plaats maakt voor survavilisme dan heeft hij het toch heel goed fout.quote:In 2010, survivalism will go mainstream. Unemployed or fearing it, foreclosed or nearing it, pensions lost and savings gone, all sorts of folk who once believed in the system have lost their faith. Motivated not by worst-case scenario fears but by do-or-die necessity, the new non-believers, unwilling to go under or live on the streets, will devise ingenious stratagems to beat the system, get off the grid (as much as possible), and stay under the radar.
Echt? Zoek die guy maar op en kijk kritisch naar wat hij zegt. Alles wat hij zegt over de economische crisis zei hij in november '08.quote:
Ik heb hem al veel vaker horen praten en persoonlijk vind ik zijn mening altijd zeer waardevol. Hij legt zijn vinger vrijwel altijd op de zere plek.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Sowieso Gerald Celente![]()
Krijgt ontzettend veel media aandacht als je kijkt naar zijn kunnen.
[..]
Ik snap amper wat hij bedoelt maar als hij bedoelt dat consumerisme in 2010 plaats maakt voor survavilisme dan heeft hij het toch heel goed fout.
[..]
Echt? Zoek die guy maar op en kijk kritisch naar wat hij zegt.
Meh, ik ken hem inderdaad al iets langer maar ook al is hij geen gek, ik vind zijn voorspellingen iets te anti-amerikaans ipv objectief.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb hem al veel vaker horen praten en persoonlijk vind ik zijn mening altijd zeer waardevol. Hij legt zijn vinger vrijwel altijd op de zere plek.
Ik vraag me ernstig af wat de intellectuele capaciteiten zijn van de mensen die op sites als infowars komen. Ik begrijp dat mensen dergelijke verhalen interessant vinden, daarom zijn series als Prison Break en Lost ook populair geweest, maar het verbaast me hoeveel mensen fantasie en realiteit niet uit elkaar weten te houden.quote:
Je moet Celente niet verwarren met conspiracy theorists. Celente is IMO een hack maar geen gek.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vraag me ernstig af wat de intellectuele capaciteiten zijn van de mensen die op sites als infowars komen. Ik begrijp dat mensen dergelijke verhalen interessant vinden, daarom zijn series als Prison Break en Lost ook populair geweest, maar het verbaast me hoeveel mensen fantasie en realiteit niet uit elkaar weten te houden.
Ik heb nog ergens een lijstje met zijn belachelijke, allemaal niet uitgekomen, voorspelling in BNW zwerven ergens.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb hem al veel vaker horen praten en persoonlijk vind ik zijn mening altijd zeer waardevol. Hij legt zijn vinger vrijwel altijd op de zere plek.
Na het zien van dat filmpje zou ik daar niet zeker van zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Je moet Celente niet verwarren met conspiracy theorists. Celente is IMO een hack maar geen gek.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef oompaloompa het volgende:
Gerald Celente is een charlatan. Als ik elke dag voorspel dat er een beurscrash plaats zal vinden heb ik ook ooit gelijk. Als je zijn voorspellingen er bij pakt blijkt dat hij toch meestal erg fout heeft gezeten. Bijvoorbeeld uit 1997:
Somewhere around the year 2000, the revelation--and revolution--will come. The lawn! Lawns are everywhere: millions of costly, intensively cared for suburban lawns have been doing nothing but growing grass. But a lawn that's turned into a vegetable patch can produce fresh food.
Kon gisteren mijn auto al nergens kwijt omdat al die voortuinen al 9 jaar vol wortels staan
the USA loses the Iraq war", in 2003
![]()
Other predictions for 2009 and beyond include a possible revolutionary advance in renewable energy technologies, miracle cures from stem cell research, a shift toward holistic healing practices, and a crash of the overpriced college-industrial complex
Dus medische vooruitgang en een terugkeer naar holistische genezing, een van de twee moet wel goed zijn!
Maar het allermooiste is wel zijn voorspelling uit 1990 dat we binnenkort een wereldwijde epidemie van de builenpest zouden krijgen.
In andere woorden, als je altijd kop zegt, ben je gemiddeld 50% van de worpen een hele goede voorspeller.
Tenzij.......quote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef oompaloompa het volgende:
In andere woorden, als je altijd kop zegt, ben je gemiddeld 50% van de worpen een hele goede voorspeller.
Dat komt omdat mensen last hebben van de availability heuristic.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef Manono het volgende:
heb zelf niet de kennis om a-z te kunnen beoordelen wat hij zegt maar wanneer hij welke al dan niet kloppende voorspelling deed maakt weinig uit imo
sommigen zullen hem idd zien als een conspiracy thinker - hij lijkt mij meer een down to earth amerikaan uit de bronx met een kritische visie
vind het overall een intelligent beredenerende man en hij wordt blijkbaar serieus genomen door de media die hij bekritiseert, dus het is allicht de moeite om te horen wat hij zegt
Nee, sorry. Dom.quote:
availability heuristic, die moet ik onthoudenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen last hebben van de availability heuristic.
Dat is ook de reden waarom mensen denken dat je eerder met een vliegtuig neerstort dan een auto-ongeluk krijgt, de vliegtuigen komen in het nieuws.
Dat is de reden dat mensen in mediums geloven, Char ratelt 10 letters op, maar die ene keer dat het een juiste letter is, is wat de mensen onthouden.
Mensen denken dat Marokkanen crimineler zijn dan Antillianen omdat Marokkanen vaker in het nieuws komen.
etcetc.
Als je Celentes uitspraken opzoekt, vind je dat 99% niet uitgekomen is en 1% wel, wat betekent dat?
mooie term, availability heuristiscquote:Op maandag 9 mei 2011 14:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom mensen denken dat je eerder met een vliegtuig neerstort dan een auto-ongeluk krijgt, de vliegtuigen komen in het nieuws.
Dat is de reden dat mensen in mediums geloven, Char ratelt 10 letters op, maar die ene keer dat het een juiste letter is, is wat de mensen onthouden.
Mensen denken dat Marokkanen crimineler zijn dan Antillianen omdat Marokkanen vaker in het nieuws komen.
etcetc.
Als je Celentes uitspraken opzoekt, vind je dat 99% niet uitgekomen is en 1% wel, wat betekent dat?
Want het is altijd kop of munt in de realiteit? Het zou interessanter zijn als je er ook bij had gezet wat hij wel goed voorspeld heeft.quote:In andere woorden, als je altijd kop zegt, ben je gemiddeld 50% van de worpen een hele goede voorspeller.
Welke mensen? Retarderende primaten? Ik ken ze niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mensen onthouden haar omdat ze goed koud kan lezen en zo mensen manipuleert. Als ze eerst 10 letters op moest noemen was niemand onder de indruk.quote:Dat is de reden dat mensen in mediums geloven, Char ratelt 10 letters op, maar die ene keer dat het een juiste letter is, is wat de mensen onthouden.
Dat kunnen we niet opmaken uit jouw lijstje met uitspraken.quote:Als je Celentes uitspraken opzoekt, vind je dat 99% niet uitgekomen is en 1% wel, wat betekent dat?
Zelfs de uitvaartdienst die de Taliban vandaag organiseert is natuurlijk door Barack Obama georganiseerd. Allemaal opplakbaarden daar. Je kunt het zo zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef maartena het volgende:
De alu-hoedjes brigade is nog steeds niet tevreden zie ik..... dit is nep, dat is gefotoshopped, etc.... en alsof zij de forensische experts zijn analyseren ze de boel wel even met hulp van sites die echt nergens op slaan.....
....en wat de wereldwijde media aangeeft, Amerikaans, Europees, en elders, dat wordt met een korreltje zout over de schouder gesmeten. DAT kan natuurlijk nooit kloppen!
Kom op zeg.....
Waarom wil je toch zo graag gerustgesteld worden en ben je meteen van de aluhoedjesbigade als je wacht op enig bewijs wat in een normale rechtszaak stand zou houden?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef maartena het volgende:
De alu-hoedjes brigade is nog steeds niet tevreden zie ik..... dit is nep, dat is gefotoshopped, etc.... en alsof zij de forensische experts zijn analyseren ze de boel wel even met hulp van sites die echt nergens op slaan.....
....en wat de wereldwijde media aangeeft, Amerikaans, Europees, en elders, dat wordt met een korreltje zout over de schouder gesmeten. DAT kan natuurlijk nooit kloppen!
Kom op zeg.....
Down to earth en intelligent beredenerend? Kom de fuck op.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef Manono het volgende:
heb zelf niet de kennis om a-z te kunnen beoordelen wat hij zegt maar wanneer hij welke al dan niet kloppende voorspelling deed maakt weinig uit imo
sommigen zullen hem idd zien als een conspiracy thinker - hij lijkt mij meer een down to earth amerikaan uit de bronx met een kritische visie
vind het overall een intelligent beredenerende man en hij wordt blijkbaar serieus genomen door de media die hij bekritiseert, dus het is allicht de moeite om te horen wat hij zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |