abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96565913
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

En hoe zie jij de bevestiging van de taliban en al qaeda in dit geval? En de verklaring van de dochter van bin laden?
De één is een fictieve groep gecreëerd door de VS en de ander bestaat uit CIA agenten. Zo klopt het weer.

Dat het allemaal nergens op slaat deert niet.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:09:18 #272
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_96567835
verkeerd
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 9 mei 2011 @ 21:48:46 #273
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96570791
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
maar als al-queda en de taliban nu toegeven dat ie dood is, hoe kan jij dan het tegendeel beweren>??
Hij is ook gewoon dood, maar volgens sommigen zijn we ook nooit op de maan geweest en was het allemaal in scene gezet in een Hollywood studio.

Tja, voor sommigen zal het nooit genoeg zijn.

Als de Amerikaanse regering er niet 100% zeker van was dat ie dood was, hadden ze natuurlijk nooit zo'n statement gemaakt. Als ie nog leefde, dan hadden we ondertussen al een videoboodschap van Osama gezien waar hij de Amerikaanse regering voor schut zet.

Zelfs zijn eigen vrouw(en), Al Queda, en de Taliban hebben aangegeven dat het waar is: Hij is dood.

MAAR: Amerikanen, dus MOET er ergens iets niet kloppen. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_96570970
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Hij is ook gewoon dood, maar volgens sommigen zijn we ook nooit op de maan geweest en was het allemaal in scene gezet in een Hollywood studio.

Als de Amerikaanse regering er niet 100% zeker van was dat ie dood was, hadden ze natuurlijk nooit zo'n statement gemaakt. Als ie nog leefde, dan hadden we ondertussen al een videoboodschap van Osama gezien waar hij de Amerikaanse regering voor schut zet.

Zelfs zijn eigen vrouw(en), Al Queda, en de Taliban hebben aangegeven dat het waar is: Hij is dood.

Bin Laden is een CIA agent! Het is allemaal desinformatie! Open je ogen!
  maandag 9 mei 2011 @ 21:51:37 #275
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96570989
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Dit gaat Amerika Iran niet in dank afnemen. Ik vertrouw meer op Iran dan Amerika in deze.
Waarom zou Iran meer te vertrouwen zijn dan de VS in deze?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 9 mei 2011 @ 21:52:38 #276
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96571060
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef nikk het volgende:
Bin Laden is een CIA agent! Het is allemaal desinformatie! Open je ogen!
En Bin Laden heeft had het bewijs dat we NIET op de maan zijn geland, dus moest ie dood! :D
-
  maandag 9 mei 2011 @ 21:56:32 #277
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_96571314
Bin Laden was een zielige ouwe vent :P

potentiemiddel in huis
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_96571506
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

En hoe zie jij de bevestiging van de taliban en al qaeda in dit geval? En de verklaring van de dochter van bin laden?
Ik geef toe; Ik heb de nieuwsberichten omtrent de bevestiging niet gelezen, maar; zeiden ze ook wanneer die dood ging? :9

Ik geloof best dat ie dood is hoor, en ook dat het op dat moment gebeurd is. Ik snap ook waarom de VS geen foto's wil vrijgeven. Ik snap alleen niet waarom ze dan wel foto's vrijgaven van die andere 2 doodgeschoten mannen. Dat is dan toch ook "gruwelijk" en kan toch ook aanzetten tot wraakacties?
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 22:28:24 #279
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_96573774
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Manono het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat nodig hebben? Ik geloof allang dat hij dood is. Maar in NWS deden we toch niet aan aanname van feiten op basis van geloof?

Grappig idd dat geloven plotseling het rationele antwoord zou zijn.

Het tegenargument is dan waarom je niet zou geloven of blind op Washington zou vertrouwen. Ja waarom niet? Right. :)

De meeste mensen twijfelen idd niet of Osama dood is, maar sinds wanneer hij dood is. Al die fake video's doen namelijk vermoeden dat ie al een tijdje onder de zoden lag.

En dit helpt ook al niet: It was all staged say neighbours
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 22:37:58 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96574520
ik twijfel vooral aan hoe hij dood is gemaakt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 mei 2011 @ 23:00:21 #281
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_96576140
Die verklaring van Al Qaeda vind ik nog het lachwekkendst. Iemand zet op een site een verklaring en ondertekent met 'de leiding van Al Qaeda', zonder naam, zonder video, zonder geluid. En de hele 'serieuze' mediawereld duikt erop alsof er geen twijfel bestaat dat het echt van ze afkomt.

Naja lachwekkend..eerder enorm triest
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_96576432
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:00 schreef DionysuZ het volgende:
Die verklaring van Al Qaeda vind ik nog het lachwekkendst. Iemand zet op een site een verklaring en ondertekent met 'de leiding van Al Qaeda', zonder naam, zonder video, zonder geluid. En de hele 'serieuze' mediawereld duikt erop alsof er geen twijfel bestaat dat het echt van ze afkomt.

Naja lachwekkend..eerder enorm triest
Heb jij een link naar het oorspronkelijke bericht wat van de al qaeda af zou moeten komen?
  maandag 9 mei 2011 @ 23:10:15 #283
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_96576791
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef vanhal het volgende:

[..]

Heb jij een link naar het oorspronkelijke bericht wat van de al qaeda af zou moeten komen?
Nope. Slechts wat via de media naar voren is gekomen:

http://articles.cnn.com/2(...)al-qaeda?_s=PM:WORLD

Een bericht op een forum, dan durf ik te wedden dat al Qaeda ook op fok zit!
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_96576969
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Nope. Slechts wat via de media naar voren is gekomen:

http://articles.cnn.com/2(...)al-qaeda?_s=PM:WORLD
En de bron van CNN is "SITE Intelligence Group", opgericht door Rita Katz, een Israëlische spion.
pi_96577134
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef sp3c het volgende:
Dit.
Dat hij dood is mag best voor waar worden aangenomen.

Maar er MOET iets inderdaad niet kloppen. De berichtgeving blijft te schimmig.
Alsof ze zelf nog ruzie maken welk verhaal het best is voor het beeld.
En ja dat komt voor een deel omdat het Amerikanen zijn.
pi_96577554
Taliban ontkent dood Bin Laden

quote:
ISLAMABAD - De radicaalislamitische Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP) heeft ontkend dat terroristenleider Osama bin Laden dood is. Dat meldde de Pakistaanse nieuwszender Geo News maandag.

© Novum Nieuws

De TTP is een los verband van dertien extremistische organisaties die verantwoordelijk worden gehouden voor een lange reeks gewelddaden in Pakistan.

De Talibanbeweging, die met name bekend is vanwege de activiteiten in Afghanistan, werkte samen met het terreurnetwerk al-Qaeda van Osama bin Laden.
  maandag 9 mei 2011 @ 23:26:58 #288
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96577797
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Trippii het volgende:
Taliban ontkent dood Bin Laden

[..]

Nu nog even wachten op de "Ik ben toch nog levend" video van Bin Laden.
-
  maandag 9 mei 2011 @ 23:32:32 #289
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_96578125
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef maartena het volgende:

[..]

Nu nog even wachten op de "Ik ben toch nog levend" video van Bin Laden.
Maar wat is het nou?

Is hij vermoord in de raid? (VS)
Was hij al dood? (Iran)
Leeft hij nog? (Taliban)

Allemaal beweren ze tegenstrijdige dingen, zeggen ze onomstotelijk bewijs te hebben, maar laten dit niet zien

Wat is het nou?
pi_96578391
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Maar wat is het nou?

Was hij al dood? (Iran)
Leeft hij nog? (Taliban)

Allemaal beweren ze tegenstrijdige dingen, zeggen ze onomstotelijk bewijs te hebben, maar laten dit niet zien

Wat is het nou?
Who knows.. mijn gok gaat uit naar wat Iran naar buiten brengt.
pi_96578603

Ben Stout Geweest.
pi_96580425
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Laatste misschien omdat juist Amerikanen altijd tot op de bodem gaan en over de geavanceerdste middelen beschikken. Vind jij het dan serieus vreemd dat er vragen rijzen bij wat er tot nu is opgevoerd? Kan het ff niet bewijzen maar gun het Obama echt hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 10-05-2011 00:46:17 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:32:34 #293
93664 waht
Mushir
pi_96580915
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef sp3c het volgende:
Ik denk door hart- en vaatziekten. Het is de perfecte moord. Osama had een Big Mac te veel op. En het schapenvolk maar geloven dat de Amerikanen hem hebben neergeschoten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_96581368
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:32 schreef waht het volgende:

[..]

Ik denk door hart- en vaatziekten. Het is de perfecte moord. Osama had een Big Mac te veel op. En het schapenvolk maar geloven dat de Amerikanen hem hebben neergeschoten.
Hij droomde van 72 Big Macs na zijn dood.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:00:33 #295
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96582631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:18 schreef Manono het volgende:
Laatste misschien omdat juist Amerikanen altijd tot op de bodem gaan en over de geavanceerdste middelen beschikken. Vind jij het dan serieus vreemd dat er vragen rijzen bij wat er tot nu is opgevoerd? Kan het ff niet bewijzen maar gun het Obama echt hoor
Nee, ik vind vragen niet vreemd. En ik hoop ook nog steeds dat ze uiteindelijk de foto's en video van de zeebegrafenis vrijgeven.

Maar ik geloof het verhaal van de Amerikanen wel.... zeker aangezien het bevestigd wordt door Pakistan, door media in de gehele wereld, inclusief de Nederlandse, en van wat er door de overlevenden is verteld.

En ik heb er verder ook geen problemen mee. Sommigen hebben er problemen mee dat hij niet is berecht, etc.... maar ik heb in dit geval geen enkel probleem met een ordinaire afrekening.
-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:17:59 #296
93664 waht
Mushir
pi_96582815
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, ik vind vragen niet vreemd. En ik hoop ook nog steeds dat ze uiteindelijk de foto's en video van de zeebegrafenis vrijgeven.

Maar ik geloof het verhaal van de Amerikanen wel.... zeker aangezien het bevestigd wordt door Pakistan, door media in de gehele wereld, inclusief de Nederlandse, en van wat er door de overlevenden is verteld.

En ik heb er verder ook geen problemen mee. Sommigen hebben er problemen mee dat hij niet is berecht, etc.... maar ik heb in dit geval geen enkel probleem met een ordinaire afrekening.
Je vergeet nog dat sommige lieden uberhaupt niets geloven wat de Amerikaanse regering verklaart. Als Obama morgen zegt dat de aarde rond is gaan dezelfde mensen ernstig twijfelen of dit wel zo is. Kritisch denken is lastig, klakkeloos alles van tafel vegen is makkelijk.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:21:37 #297
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96582860
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Maar wat is het nou?

Was hij al dood? (Iran)
Leeft hij nog? (Taliban)

Wat is het nou?
Hij is vermoord in de raid. (VS)
Hij is vermoord in de raid. (Pakistaanse overheid)
Hij is vermoord in de raid. (Dochter van Osama Bin Laden)
Hij is vermoord in de raid. (3 Vrouwen van Osama Bin Laden)
Hij is vermoord in de raid. (Al Queda)
Hij is vermoord in de raid. (Andere Taliban fracties dan jouw bron)
Hij is vermoord in de raid. (Alle westerse media, inclusief uit bijv. Frankrijk, Duitsland, Rusland)

Verder nogmaals: De VS zou zichzelf niet voor schut laten zetten..... als ze er niet 100% zeker van waren dat ze hem persoonlijk hebben neergeschoten, dan zouden ze nooit met zoveel trots een President laten spreken over de missie. Als zou blijken dat het niet klopt, dan lacht niet alleen de hele wereld Amerika uit, maar kan Obama ook wel inpakken voor de 2012 verkiezingen.

Wat betreft Iran en dat ie al jaren dood is: In Januari 2011 kwam ie nog met een tape, waarin hij specifiek Franse gegijzelden noemde, die in December 2010 ergens in Afrika werden gegijzeld. Hij eisste daarin het vertrek van alle Franse troepen uit Afghanistan: http://abcnews.go.com/Blo(...)pe/story?id=12731174

Dus het geblaat van Iran, kun je sowieso wel wegstrepen. (<Alu-hoedje-modus>Tenzij natuurlijk er een CIA complot is, en de tape en de Franse gegijzelden natuurlijk allemaal in scene zijn gezet).

Tevens denk ik dat je het geblaat van de Taliban wel kunt wegstrepen. Ten eerste kwamen ze naar voren dat ie dood was, en nu opeens weer levend? Als ie inderdaad nog leefde, had hij al een teken van zich laten horen mbv van een video of audio tape, waarin hij de exacte datum vermeld en evt. een recente krant ophoudt als bewijs of zoiets.

Blijft over:

De Amerikaanse overheid, de dochter van Osama, de vrouwen van Osama, de Pakistaanse overheid, de eerdere statements van de Taliban, de statements van Al Queda, en alle bekende media ter wereld, van Reuters tot de BBC, van CNN tot de NOS, en die beweren allemaal hetzelfde verhaal: Osama Bin Laden is omgekomen door kogels.

Een terroristische organisatie zou trouwens ook niets anders willen. Hun leider die overleed aan een ziekte, stilletjes in een hoek wegkwijnde? Nee....door neergeschoten te worden stierf hij in het harnas, en is hij een ECHTE martelaar.

Maar goed, er zal altijd een kleine groep mensen blijven die blijven twijfelen aan het officiele verhaal.... net zoals die er nog steeds zijn met betrekking tot 9/11, de maanlanding, en er zijn zelfs nog enkele zielen die steevast niet geloven dat de aarde rond is. (En dat schreef ik al voordat ik waht's z'n post zag! :D )
-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:28:33 #298
93664 waht
Mushir
pi_96582954
Great minds... ;)
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2011 @ 03:10:43 #299
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_96583233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:21 schreef maartena het volgende:

[..]

Als je alle fluff weglaat blijft van je betoog alleen over "ze zouden nooit over zoiets liegen".

Nou zou ik die redenatie nog een beetje kunnen begrijpen als Washington een goede reputatie had. Maar als de recente geschiedenis nou iets heeft geleerd is het dat ze overal over liegen. Als de Amerikaanse regering een ebay verkoper was het eentje met pagina's vol negatieve feedback waar geen zinnig mens iets van zou kopen.

Vertrouwen? Serieus, waarom zou iemand ook nog maar iets geloven van wat ze zeggen?

En natuurlijk kunnen ze best zo'n stunt uithalen als ze weten dat Bin Laden allang dood is. Dan is er geen risico dat hij morgen ineens op Time Square verschijnt. Het zou wel betekenen dat ze hem jarenlang als boeman hebben gebruikt terwijl ie al dood was. Dat is imo het echte schandaal. Jarenlang op opportune momenten weer zo'n filmpje dumpen om de mythe maar in leven te houden. Hell, de laatste jaren deden ze alleen nog maar audiotapes omdat de filmpjes zelfs voor het grote publiek te verdacht geworden waren.

Ze liegen over alles maartena. Ze deinzen er zelfs niet voor terug oorlogen te beginnen op basis van leugens. Wat blijft er dan in godesnaam nog over?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 04:02:25 #300
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96583433
Wat als Al Qaida een verzinsel en creatie is van de Amerikaanse CIA zelf. Dat zij zelf Al Qaida in leven hebben geroepen en gesteund en groot gemaakt met geld. En dat blijft doen op voorwaarde dat zij terreur-daden begaan. Zonder dat volgelingen dat doorhebben dat dit spelletje gespeeld wordt uiteraard. Gewoon ophitsen en geld en wapens toeschuiven.. En daarnaast een leider hebben gecreerd, een mythe. Zodat Amerika het excuus kan blijven houden over Moslim-terreur in de wereld en dat ze dat zouden moeten bestrijden. met alle gevolgen vandien.

Ik zag ooit een Interview met Pakistaanse studenten op youtube die aangaven dat de Al Qaida sentimenten vóór 9/11 helemaal niet leefden. Wat Als Al Qaida zelf nieteens doorheeft dat zij worden gebruikt als rennende ezels die een wortel najagen, een ideologie. Zodat Amerika imperialistische spelletjes kan blijven spelen. Op een enkele Al Qaida leider na die samen eet met Pentagon-officials uiteraard (fact)

Net ook weer P&W gekeken en het viel mij op dat A) Al Qaida volgelingen geloven in een held die nu is vergaan maar wat zij koste wat kost in leven willen houden. Zij worden opgezweept heb ik het idee en hebben geen idee dat zij wordne gebruikt. B) En dan weer een of andere miep dat zg deskundige is en analyseert wat terroristen zijn op tv enzovoorts met alle O en AAH. Maar niet doorheeft dat zij wellicht op deze manier JUIST deze mythe, dit tereur, "van een niet te pakken grote gevaar", via de media, via HYPE allemaal JUIST in stand houdt. Voor de Amerikanen. Zonder dat zij daar bewust van is natuurlijk.

Wat als wij allemaal gewoon voor de gek worden gehouden?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')