quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:57 schreef JoaC het volgende:
Alsof het Nederlandse sociale stelsel 1 op1 vergelijkbaar is met buitenland.
Non-argument.
Dat zeg ik dus ook niet, maar het geeft wel een significant verschil aan.quote:
Ach dat valt ook nog wel een beetje mee hoor. Er zijn nog altijd wat te veel regels maar daar is wel doorheen te komen en daarbij is allerlei hulp te verkrijgen. Er worden dan ook veel nieuwe ondernemingen opgericht in Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De stap om te ondernemen is hier veel te groot. Bureaucratie van de hoogste plank.
Kom maar met vergelijkend materiaal + nuanceringquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet, maar het geeft wel een significant verschil aan.
We hebben het allebei over de TT?quote:
Eens.quote:
Daar heb je gelijk in, maar innovatief zijn die ondernemingen niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat valt ook nog wel een beetje mee hoor. Er zijn nog altijd wat te veel regels maar daar is wel doorheen te komen en daarbij is allerlei hulp te verkrijgen. Er worden dan ook veel nieuwe ondernemingen opgericht in Nederland.
Zeker niet allemaal. Maar ligt dat (voornamelijk) aan de bureaucratie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar innovatief zijn die ondernemingen niet.
De helft van de nieuwe bedrijven zijn stoppen na 1 jaar alweer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:02 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.kvk.nl/onderne(...)drijf-in-10-stappen/
Meteen een paar zakken ingeslagen, ze gaan uit het assortimentquote:
Dat is voor veel van die bedrijven ook heel verstandig. Nogal wat mensen springen ergens in zonder goed na te denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De helft van de nieuwe bedrijven zijn stoppen na 1 jaar alweer.
Waar haal je die dan?quote:
Zekers, maar dat vinden mijn kiezen niet.quote:
Maf, lijkt me spul dat wel goed verkoopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Meteen een paar zakken ingeslagen, ze gaan uit het assortiment
Aanpassingen in de aanbieding terwijl u wacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit soort TT's krijgen we wel vaak, de laatste tijd.
Ik kon ook geen TT verzinnen, joac heeft'm gewijzigd. Dit maakt mij niet zoveel uit. Maar ik ben meer het geflame van betyar en erik zat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit soort TT's krijgen we wel vaak, de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:05 schreef mlg het volgende:
Ik ga zo eens naar de Mac. Lang niet meer geweest.
en dan bedenk je je niet even waarom je daar lang niet bent geweest?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:05 schreef mlg het volgende:
Ik ga zo eens naar de Mac. Lang niet meer geweest.
IKEAquote:
Maar wel goed voor het milieu, dat moet jou zeker aanspreken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
en dan bedenk je je niet even waarom je daar lang niet bent geweest?
Wat een rommel daar!
Nou en. Vandaag érg gemakzuchtig .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
en dan bedenk je je niet even waarom je daar lang niet bent geweest?
Wat een rommel daar!
Je bedoelt zeker minder vervuilend. Eten is nooit 'goed' voor het milieuquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar wel goed voor het milieu, dat moet jou zeker aanspreken.
Jawel, zolang je het ecosysteem maar in evenwicht houdt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker minder vervuilend. Eten is nooit 'goed' voor het milieu
Met al die papiertjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me ook af hoor, maar toch ''schijnen'' ze goed aangeschreven te zijn.quote:
Zoveel goeds is daar niet te vindenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, minder vervuilend, hoogstens milieuneutraal, maar niet goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, zolang je het ecosysteem maar in evenwicht houdt.
Aderverkalkingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef robin007bond het volgende:
Big Tasty
Chicken Salsa
New York Crispy
Ok, goed was misschien niet op z'n plek. Maar we begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:09 schreef Dutchnative het volgende:
J
[..]
Ja, minder vervuilend, hoogstens milieuneutraal, maar niet goed.
Ben eten.
Maar dat zei ik ook nietquote:
Live Fast Die Youngquote:
Grote kans dat de VVD meegestemd heeft dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, supermarkten mogen maar tot 15% alcohol verkopen? Welke achterlijke beleidsmaker heeft dit nu weer verzonnen?
Komt vast weer uit de hoed van een confessionele partij.
Komt dit niet van het vorige kabinet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
Grote kans dat de VVD meegestemd heeft dus
Nee, er staat al jaren geen whisky in de super.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komt dit niet van het vorige kabinet?
Dus in feite kan dit land zich het niet meer permitteren jou op te leiden, en zou het voor de economie beter zijn als jij stopt met je opleiding en in de fabriek gaat werken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat verdrinkt talent en dat kunnen wij ons niet meer permitteren met al die opkomende economieën.
Dat heeft helemaal niets met positief en negatief te maken, bijv. het onderwijs, het niveau ligt vergeleken met het buitenland ontzettend laag, leerlingen kunnen niet eens meer fatsoenlijk spellen en rekenen. Maar jij doet dit af als “we zijn de beste ter wereld”. Nou, dat heb ik tijdens mijn studie gemerkt, buitenlandse studenten waren de nederlandse studenten mijlenver vooruit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alsof die voorzieningen matig zijn? Wereldwijd zijn er weinig of geen landen die op die gebieden beter scoren. En dat te pleuris betalen aan belastingen doet men elders ook.
Maar goed dat zal het verschil zijn tussen positief en negatief in het leven staan.
Uiteindelijk kan iedereen zich er weer bovenop boksenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus in feite kan dit land zich het niet meer permitteren jou op te leiden, en zou het voor de economie beter zijn als jij stopt met je opleiding en in de fabriek gaat werken?
[..]
Dat heeft helemaal niets met positief en negatief te maken, bijv. het onderwijs, het niveau ligt vergeleken met het buitenland ontzettend laag, leerlingen kunnen niet eens meer fatsoenlijk spellen en rekenen. Maar jij doet dit af als “we zijn de beste ter wereld”. Nou, dat heb ik tijdens mijn studie gemerkt, buitenlandse studenten waren de nederlandse studenten mijlenver vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |