quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:57 schreef JoaC het volgende:
Alsof het Nederlandse sociale stelsel 1 op1 vergelijkbaar is met buitenland.
Non-argument.
Dat zeg ik dus ook niet, maar het geeft wel een significant verschil aan.quote:
Ach dat valt ook nog wel een beetje mee hoor. Er zijn nog altijd wat te veel regels maar daar is wel doorheen te komen en daarbij is allerlei hulp te verkrijgen. Er worden dan ook veel nieuwe ondernemingen opgericht in Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De stap om te ondernemen is hier veel te groot. Bureaucratie van de hoogste plank.
Kom maar met vergelijkend materiaal + nuanceringquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet, maar het geeft wel een significant verschil aan.
We hebben het allebei over de TT?quote:
Eens.quote:
Daar heb je gelijk in, maar innovatief zijn die ondernemingen niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat valt ook nog wel een beetje mee hoor. Er zijn nog altijd wat te veel regels maar daar is wel doorheen te komen en daarbij is allerlei hulp te verkrijgen. Er worden dan ook veel nieuwe ondernemingen opgericht in Nederland.
Zeker niet allemaal. Maar ligt dat (voornamelijk) aan de bureaucratie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar innovatief zijn die ondernemingen niet.
De helft van de nieuwe bedrijven zijn stoppen na 1 jaar alweer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:02 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.kvk.nl/onderne(...)drijf-in-10-stappen/
Meteen een paar zakken ingeslagen, ze gaan uit het assortimentquote:
Dat is voor veel van die bedrijven ook heel verstandig. Nogal wat mensen springen ergens in zonder goed na te denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De helft van de nieuwe bedrijven zijn stoppen na 1 jaar alweer.
Waar haal je die dan?quote:
Zekers, maar dat vinden mijn kiezen niet.quote:
Maf, lijkt me spul dat wel goed verkoopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Meteen een paar zakken ingeslagen, ze gaan uit het assortiment
Aanpassingen in de aanbieding terwijl u wacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit soort TT's krijgen we wel vaak, de laatste tijd.
Ik kon ook geen TT verzinnen, joac heeft'm gewijzigd. Dit maakt mij niet zoveel uit. Maar ik ben meer het geflame van betyar en erik zat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Dit soort TT's krijgen we wel vaak, de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |