De laatste serieuze onderhandelingen hebben vooral agressie bij de Palestijnen opgewekt inderdaad, zie de resultaten van Oslo of 2000. Waarom weer die éénzijdige blik?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook, bij elke 'onderhandelingsronde' worden immers weer nieuwe 'facts on the ground' gepresenteerd die uiteraard onverteerbaar zijn en agressie opwekken bij de Palestijnen, zo gaat dat al geruime tijd en zo zal het denk ik ook nog geruime tijd doorgaan .. het eindigt ergens in de volgende eeuw met een paar 'reservaten' voor de Palestijnen?
palestijnen en palestijnen niets en niet doen ze ze zijn zo lief en en staan open voor iederen onderhandelingen .wat een hypocrieten niet normaal .quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook, bij elke 'onderhandelingsronde' worden immers weer nieuwe 'facts on the ground' gepresenteerd die uiteraard onverteerbaar zijn en agressie opwekken bij de Palestijnen, zo gaat dat al geruime tijd en zo zal het denk ik ook nog geruime tijd doorgaan .. het eindigt ergens in de volgende eeuw met een paar 'reservaten' voor de Palestijnen?
Het ontgaat je even dat dit joint statement nog geen half jaar geleden werd gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:20 schreef C_N het volgende:
[..]
als het een normaal term is, je kom met een stukje uit 2010 en noem ze nu ratten ok .
en je weet wat ik bedoel . rat.
Dus als je tijdens een 'bouwstop' gewoon door zit te bouwen, dat is okay, dat is geen torpederen van de onderhandelingen, maar als een individu dan uitflipt en iets geks doet, dat ineens weer wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:35 schreef C_N het volgende:
[..]
palestijnen en palestijnen niets en niet doen ze ze zijn zo lief en en staan open voor iederen onderhandelingen .wat een hypocrieten niet normaal .
wie torpedeer iedere keer de onderhandelingen wie moord gvd burgers in bussen eet plaatsen op het moment dat er weer onderhandelingen worden gestart jullie vergeten snel als het om de palestijnen gaat,,wie steel geld van burgers wie zijn niet instaat om maar een kakkerlak op te groeien .nee wijs maar met je vingertje voor je iets 100%weet..word je slim van .kijk eens rond voor je wat zeg en kom uit het eenzijdigen hoekje
nee hoor dat ontgaat mij niet .quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Het ontgaat je even dat dit joint statement nog geen half jaar geleden werd gemaakt?
Het ontgaat je ook dat het een draai van 180 graden is, wat een half jaar geleden nog geaccepteerd uitgangspunt was is nu ineens onacceptabel?
Dat zal een combinatie van gewoonte, angst, onwil en koppigheid zijn. Overgoten met een haatsausje, natuurlijk.quote:
gewoon door vuren op burgers met raketten en noem maar op dat is okquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:48 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus als je tijdens een 'bouwstop' gewoon door zit te bouwen, dat is okay,
hou nou toch op joh . met je eenzijdigen blikquote:dat is geen torpederen van de onderhandelingen, maar als een individu dan uitflipt en iets geks doet, dat ineens weer wel.
als dit mij zou over komen dan blaim ik mijn regeering die zijn de schuldigen MEKUDAH .quote:Kijk nou potverdorie eens echt kritisch naar wat je eigen regering doet, en probeer je in te denken hoe jij zou reageren als dat jou zou overkomen
quote:
zet de link maar neer en dan antwoord ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:25 schreef C_N het volgende:
[..]
zuid africa honoloulu vergelijken en vergelijken , maar niet eens dicht in de buurd komen .en domme vergelijkingen .,,,, ik wacht nog steeds op een antwoord by the way .
nederland zou ook eens wat vlugtelingen moeten terug stuuren .dan is er niets aan de hand moslim hindou noem maar opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
zet de link maar neer en dan antwoord ik.
het is pijnlijk maar wel waar. zionisme zoals doorgaans wordt begrepen = gebaseerd op bloedbanden en als politieke ideologie PER DEFINITIE racistisch. dat jij dat niet wil inzien is een ander iets, en dat snap ik ook als je in land woont waar het de staatsideologie is en alles op is ontstaan. kom je buiten je eigen wereldje en onder die steen vooral dan vervang je "joods" voor iets anders en lees je het opnieuw dan zie je het wel in. Zoals het feit dat Netanyahu niet-joodse vluchtelingen deporteerde omdat het "het karakter van de joodse staat bedreigt". Als Zuid-Afrika niet blanke Afrikaanse vluchtelingen deporteert omdat het "het blank-Afrikaanse karakter van Zuid Afrika bedreigd" snap je hoe fout de redenatie achter zulke zaken vooral is.
Amerika blokkeert uitroepen van Palestijnse staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, jij weet net zo goed als ik dat ook Israël zich niet aan haar afspraken heeft gehouden. Je weet ook dat middels het bouwen van nederzettingen al flinke stukken van de Westbank verovert zijn die ook nooit terug gegeven zullen worden, onlangs bevestigt door Bibi. En je zou ook moeten weten dat de Palestijnse bevolking niet alleen te lijden heeft onder die 'beeldbepalende' kolonisten, maar ook door soldaten (waarvan sommigen niet meer zwijgen en/of anoniem zijn).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De laatste serieuze onderhandelingen hebben vooral agressie bij de Palestijnen opgewekt inderdaad, zie de resultaten van Oslo of 2000. Waarom weer die éénzijdige blik?
Beste vriend,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:14 schreef C_N het volgende:
[..]
nederland zou ook eens wat vlugtelingen moeten terug stuuren .dan is er niets aan de hand moslim hindou noem maar op
en ja dan doet israel dit dan is het om dat ze niet joods zijn .
om er maar weer eens een draai aan te geven
als je andermans land inpikt moet je op de blaren zitten, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:57 schreef C_N het volgende:
[..]
gewoon door vuren op burgers met raketten en noem maar op dat is ok
Lieve schat, wat jij maar niet wil begrijpen is dat je in hun ogen een indringer bent, een bezetter, een dief .. er bestaan geen goddelijke of historische rechten .. je bent een gewone veroveraar. Heel schattig natuurlijk als je denkt dat met de 'zachte' hand te kunnen doen, maar zo werkt het dus niet.quote:hou nou toch op joh . met je eenzijdigen blik
ja leuk, maar mijn 'regering' kan daar dus even weinig aan doen als ik, verrekte weinig tot helemaal niets, het is de regering van de ander die mij dit aandoet, en ik sta mezelf met een stok en een steen te verdedigen tegen een militaire overmacht van heb-ik-jou-daar.quote:als dit mij zou over komen dan blaim ik mijn regeering die zijn de schuldigen MEKUDAH .
en die overeenkomst stond op het punt van getekend te worden, weet je nog. En wie gooide er roet in het eten, omdat die het delen van Jeruzalem/de tempelberg niet zag zitten .. was dat de provocatie van Sharon met zijn 1000 man beveiliging op de tempelberg?quote:ze konden gvd een staat hebben .mous .ga nu niet heiliger doen dan de pope .
Dat in het bold, daar valt mijn mond nou echt van open .. ga potverdorie in een hoek staan en je schamen zeg, met dat soort uitsprakenquote:zij kiezen voor terror nou dan geef ik israel groot gelijk ikzal ze niets geven laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze het menen zo niet pleur op probeer het maar weer eens in jordanien zou ik zeggen .
israel denk aan ZIJN STAAT ,ZIJN BURGERS, EN ZIJN GRENZEN , als die keer op keer worden aan gevallen geef ik Israel groot gelijk zo we moeten nu alles geven zoals we deden in de strook en er dan binnen de kortsten keren een teror hol van laten maken . ik wou dat we het deden dan kunnen we eindelijk de zooi,, eens en voor altijd opruimen en dan kunnen wij gelukkig in vrede leven .
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:43 schreef moussie het volgende:
als je andermans land inpikt moet je op de blaren zitten, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Kom op zeg, om je eigen woorden te gebruiken, beide partijen hebben zich niet aan afspraken gehouden, maar jij hebt alleen oog voor de fouten van Israëlquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Kom nou zeg, jij weet net zo goed als ik dat ook Israël zich niet aan haar afspraken heeft gehouden. Je weet ook dat middels het bouwen van nederzettingen al flinke stukken van de Westbank verovert zijn die ook nooit terug gegeven zullen worden, onlangs bevestigt door Bibi. En je zou ook moeten weten dat de Palestijnse bevolking niet alleen te lijden heeft onder die 'beeldbepalende' kolonisten, maar ook door soldaten (waarvan sommigen niet meer zwijgen en/of anoniem zijn).
En de rest, tja, het is een geschiedenis die zich maar blijft herhalen, het gebied voor de Palestijnen blijft maar krimpen, en een einde lijkt niet in zicht, dus dan is een staat met reservaten voor de Palestijnen een logische uitkomst.
er is niets gepikt er word aan hum gegeven,na het geprobeerd te hebben in jordanien en libanon was de beurd aan israel voor ass arafath valt dat nu zo moeilijk te begrijpenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:43 schreef moussie het volgende:
[..]
als je andermans land inpikt moet je op de blaren zitten, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
lekker ding,ik begrijp dat ik in hun oogen een indringer ben maar daar lig het punt wand we zijn geen indringers .ze hadden niets en kunnen een staat krijgen en ja die krijg je niet met terror en het niet erkennen van de staat Israel,na dat je de gazza strook heb GEKREGEN er een terror hol van maakt.deze dingen schieten niet op voor de bevolking helaas .na deze uit stap denkt israel twee keer na voor het ook maar iets geef.quote:[..]
Lieve schat, wat jij maar niet wil begrijpen is dat je in hun ogen een indringer bent, een bezetter, een dief .. er bestaan geen goddelijke of historische rechten .. je bent een gewone veroveraar. Heel schattig natuurlijk als je denkt dat met de 'zachte' hand te kunnen doen, maar zo werkt het dus niet.
stok en een steen... je vergeet snel ,,wij namelijk niet ,quote:[..]
ja leuk, maar mijn 'regering' kan daar dus even weinig aan doen als ik, verrekte weinig tot helemaal niets, het is de regering van de ander die mij dit aandoet, en ik sta mezelf met een stok en een steen te verdedigen tegen een militaire overmacht van heb-ik-jou-daar.
pw ja denk je nu echt , je wil en kan maar niet begrijpen dat de palestijnnen van alle mogelijkheden gebruik maken om een excuses te hebben voor terror .en om zielig te zijn .na dat de verovering van jordanien en libanon niet werkten zoals arafath wilden .een terror organisatie die over vrede praat . is als binladen, maakt een disney world in torra borraquote:[..]
en die overeenkomst stond op het punt van getekend te worden, weet je nog. En wie gooide er roet in het eten, omdat die het delen van Jeruzalem/de tempelberg niet zag zitten .. was dat de provocatie van Sharon met zijn 1000 man beveiliging op de tempelberg?
niet echt, sorry,quote:[..]
Dat in het bold, daar valt mijn mond nou echt van open .. ga potverdorie in een hoek staan en je schamen zeg, met dat soort uitspraken
Ik denk dat dat meer aan de loop van de discussie ligt dan aan mijn instelling/visie, de fouten van de Palestijnen worden immers al kamerbreed uitgemeten terwijl Israël niets fout blijkt te kunnen doen (in de ogen van sommigen dan) ..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kom op zeg, om je eigen woorden te gebruiken, beide partijen hebben zich niet aan afspraken gehouden, maar jij hebt alleen oog voor de fouten van Israël
ik weet echt niet welken berichten je zoal leest maar pro israel is het echt niet hoor in europa.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:43 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan de loop van de discussie ligt dan aan mijn instelling/visie, de fouten van de Palestijnen worden immers al kamerbreed uitgemeten terwijl Israël niets fout blijkt te kunnen doen (in de ogen van sommigen dan) ..
Gekregen, nou nou wat aardig zegt, dat je je eigen land terugkrijgt nadat het eerst van je gestolen is .. komt er een zut buitenlanders je land binnen, houdt zich niet aan de oorspronkelijke afspraken en verdeelt jouw land even naar eigen goeddunken, want hé, het is geen staat/natie zoals wij die kennen dus dan kan het, en dan moet je ook nog blij zijn als je iets terug krijgt .. lekker makkelijk zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef C_N het volgende:
[..]
er is niets gepikt er word aan hum gegeven,na het geprobeerd te hebben in jordanien en libanon was de beurd aan israel voor ass arafath valt dat nu zo moeilijk te begrijpen
[..]
lekker ding,ik begrijp dat ik in hun oogen een indringer ben maar daar lig het punt wand we zijn geen indringers .ze hadden niets en kunnen een staat krijgen en ja die krijg je niet met terror en het niet erkennen van de staat Israel,na dat je de gazza strook heb GEKREGEN er een terror hol van maakt.deze dingen schieten niet op voor de bevolking helaas .na deze uit stap denkt israel twee keer na voor het ook maar iets geef.
Nou, als ze allemaal machinegeweren zouden hebben en raketten die ook aankomen waar ze zouden moeten aankomen zou het gehele plaatje er ietsje anders uitzien, denk je niet ook?quote:stok en een steen... je vergeet snel ,,wij namelijk niet ,
zo A het is dom , je krijg er niets van niet meer dan alleen elende
Maak er een staat van die zich normaal kan verdedigen tegen indringers, dan heet het geen terror meer maar gewoon oorlogquote:pw ja denk je nu echt , je wil en kan maar niet begrijpen dat de palestijnnen van alle mogelijkheden gebruik maken om een excuses te hebben voor terror .en om zielig te zijn .na dat de verovering van jordanien en libanon niet werkten zoals arafath wilden .een terror organisatie die over vrede praat . is als binladen, maakt een disney world in torra borra
Dat is gewoon het eigen belastinginkomen van de bevolking, te zot voor woorden dat het überhaupt door Israël beheert wordt, nog zotter dat het (niet voor de eerste keer) ongestraft gebruikt wordt om de Palestijnen onder druk te zettenquote:niet echt, sorry,
jij bekijkt alleen de dingen aan de palestijnse kant en geen weer word en of info van uit de israelishe kant absorbeer je.
Shalit activists stall Gaza-bound Brink's truck
Dozens of protesters block path of armored vehicle carrying $13 millions in funds to Gaza Strip, demand government 'halt funds until Shalit is freed'
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4073299,00.html
13 miljoen voor een terror organisatie.ik kan je zeggen wat daar van gedaan word .en Israel ook maar tegen beter weten in Israel aproof het.
Veroverd != gestolen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:16 schreef moussie het volgende:
[..]
Gekregen, nou nou wat aardig zegt, dat je je eigen land terugkrijgt nadat het eerst van je gestolen is
De verlichte westerling leeft in een droom waar oorlog niet bestaat en land eeuwig door hetzelfde volk wordt bewoond.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Veroverd != gestolen.
Wat is er voor nodig om je dat in te laten zien?
Wat in godsnaam bedoel je nou? Je bent zó ongelooflijk onduidelijk, dat er geen touw aan vast te knopen is. Probeer het eens begrijpelijk te verwoorden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:20 schreef C_N het volgende:
[..]
als het een normaal term is, je kom met een stukje uit 2010 en noem ze nu ratten ok .
en je weet wat ik bedoel . rat.
aah, dus als ik jou je land met een slinkse truc en/of geweld afneem heb ik het op jou veroverd en heet het ineens geen stelen meer? Dat telt dan zeker alleen voor land, bij elk ander eigendom heet zoiets namelijk gewoon diefstal ..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Veroverd != gestolen.
Wat is er voor nodig om je dat in te laten zien?
Zie het boek Genesis en hoe Jakob door regelrecht bedrog het eerstgeboortenrecht afpakte van zijn broer. Niet alleen door de linzensoep, maar nog meer door de lamsvellen op zijn armen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:06 schreef moussie het volgende:
[..]
aah, dus als ik jou je land met een slinkse truc en/of geweld afneem heb ik het op jou veroverd en heet het ineens geen stelen meer? Dat telt dan zeker alleen voor land, bij elk ander eigendom heet zoiets namelijk gewoon diefstal ..
Maar ja, het klinkt natuurlijk ook stukken minder leuk hé, we hebben de oorspronkelijke bewoners grotendeels afgemaakt en hun land ingepikt .. we hebben het land in een heldhaftige strijd op de inheemse barbaren veroverd, zeg nou zelf, dat klinkt toch veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |