De vlag gaat uit!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
Eindelijk een topic wat door de onzen is geopend, waarvoor hulde.
Dank u dank u, het doet mij deugd om te horen dat men de waarheid op de wijze zoals ik hem presenteer ook weet te waarderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
Parels van posts in het vorige topic nog dhr. Preussen, smakelijk gelachen.
De jullies?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
Eindelijk een topic wat door de onzen is geopend, waarvoor hulde.
Exact.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank u dank u, het doet mij deugd om te horen dat men de waarheid op de wijze zoals ik hem presenteer ook weet te waarderen.
Jij behoort ook (enigszins) wel bij de goeierikken hoor.quote:
je liegt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem mis ik Papierversnipperaar![]()
"Landen concurreren met elkaar ten koste van de burgers!!!!"
"Ad hominem!"
"Graaiers, allemaal graaiers!"
Ik heb me echt kostelijk vermaakt.
U heeft helemaal gelijk, hoe had ik deze details over het hoofd kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact.
Je zat er enkel naast met Osama bin Laden, het ware verhaal zat wel in het overheidsverslag maar niemand keek er goed naar! Herinnert u allen nog de vrouw c.q. zus en vrouw van Osama die allemaal aanwezig waren? Aha! Niemand verdedigde Osama, maar hij z'n vrouw, daarom is hij doodgeschoten!
De "technisch probleempje" helikopter is gewoon neergestort omdat er een vrouw achter de stuurknuppel zat, makkelijk genoeg die conclusie te trekken.
Ik dacht dat men in uw tijdperk nog gewoon faxen stuurt.quote:
Dat is redelijk makkelijk mijnheer Preussen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft helemaal gelijk, hoe had ik deze details over het hoofd kunnen zien.![]()
Overigens vind ik het maar raar dat er allemaal regels zijn gekomen van wat wel en niet aan boord van vliegtuigen mag, maar dat men de meest voor de hand liggende maatregel nog niet heeft genomen. Het verbieden van vrouwen in de cockpit, het is immers een "cock"pit en geen "pussy"pit.
Wat voor soort samenzwering zou hier achter zitten?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is redelijk makkelijk mijnheer Preussen!
Na 2001 moeten we allen onze schoenen uit doen tijdens controles op vliegvelden, dit geeft de internationale feministen netwerk de mogelijkheid te scannen welke schoenen het zijn en ze te convesceren, gratis schoenen!!
Inderdaad, ze gebruiken ons zelfs om nog meer vrouwen te produceren, het is een wereldwijd complot dat z'n weerga niet kent!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Wat een minne schepsels zijn het ook, maar toch kan men niet zonder.![]()
Trouwens, controleert men op Schiphol ook de tieten van vrouwen op bolletjes? Anders heb ik zojuist een heel lucratieve wijze van transport ontdekt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, ze gebruiken ons zelfs om nog meer vrouwen te produceren, het is een wereldwijd complot dat z'n weerga niet kent!
Pfew. Ow ja, ik moet zo nog effe een Che shirt scorenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij behoort ook (enigszins) wel bij de goeierikken hoor.
Een beetje keuken heeft toch wel zo'n klein liftje om de maaltijd naar de werkkamer van de man te vervoeren? Aangezien we de keuken niet uitmogen kunnen we het niet persoonlijk brengen tenslotte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef robin007bond het volgende:
Vrouwen en transport?![]()
Zit er infrastructuur in de keuken?
Die was slecht
Onzin, jullie ketting is lang genoeg om ons het eten te komen brengen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een beetje keuken heeft toch wel zo'n klein liftje om de maaltijd naar de werkkamer van de man te vervoeren? Aangezien we de keuken niet uitmogen kunnen we het niet persoonlijk brengen tenslotte.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe duidt u het volgende, dat er ogenschijnlijk alleen mannen op de POL-meet komen terwijl alle vrouwen ontkennen te komen.
Merkt u het? Als iedereen op de meet zit hebben de vrouwen hier vrij spel, dan liggen wij er vervolgens allemaal uit hoor!
Don't push it!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Pfew. Ow ja, ik moet zo nog effe een Che shirt scoren
Ketting is lang genoeg voor het eten, wat dhr. Preussen al accuraat aangaf. Bovendien leert de Heineken commercial ons dat een geïntegreerd bier-delivery systeem ook aan te leggen is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een beetje keuken heeft toch wel zo'n klein liftje om de maaltijd naar de werkkamer van de man te vervoeren? Aangezien we de keuken niet uitmogen kunnen we het niet persoonlijk brengen tenslotte.
quote:
Verkijk je daar niet op, ze verleggen gewoon hun activiteiten vanuit de keuken naar de cockpit en het internet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ketting is lang genoeg voor het eten, wat dhr. Preussen al accuraat aangaf. Bovendien leert de Heineken commercial ons dat een geïntegreerd bier-delivery systeem ook aan te leggen is.
Jullie "nut" wordt steeds minder, het netwerk ligt op sterven na dood.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze de stuurknuppel aanzien voor een staafmixer en daardoor de torens in zijn gevlogen inderdaad. De rest van de pilotes is er gewoon op gaan zitten uit verveling boven de oceaan, zie daar de verklaring voor het Air France drama in Brazilië.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
Verkijk je daar niet op, ze verleggen gewoon hun activiteiten vanuit de keuken naar de cockpit en het internet.
Mannen van belang gaan vaker vreemd begreep in van de week.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef dotCommunism het volgende:
Toch schattig, hoe mannen denken dat ze vrouwen beheersen, terwijl iedereen weet dat elke man van belang gecontroleerd wordt door zijn vrouw achter de schermen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze de stuurknuppel aanzien voor een staafmixer en daardoor de torens in zijn gevlogen inderdaad. De rest van de pilotes is er gewoon op gaan zitten uit verveling boven de oceaan, zie daar de verklaring voor het Air France drama in Brazilië.
Alleen maar om zielig over te komen in de rechtszaal wanneer ze de inboedel willen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef dotCommunism het volgende:
Toch schattig, hoe mannen denken dat ze vrouwen beheersen, terwijl iedereen weet dat elke man van belang gecontroleerd wordt door zijn vrouw achter de schermen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
De reden waarom Ghadaffi's luchtmacht tijdens de opstand zo slecht presteerde laat zich wel raden, al helemaal n.a.v. de foto's van z'n vrouwelijke stafleden die in het vorige topic werd gepost.
Trouwens is nu ook bekend geworden waarom de luchtaanvallen van de NAVO zo weinig effect hebben, ze worden geleid door onderstaand persoon:
[ afbeelding ]
Dat hebben we gezien in Roswell ja, zelfs vliegende schotels kunnen ze niet in te lucht houden. Waarmee die hele complottheorie ook overboord kan, de vrouwen hebben hun eigen falen gemaskeerd door aliens de schuld van het ongeluk te geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Laten we maar bij voorbaat capituleren, dit gaat niet meer goed komen. Of we stappen over op nieuw wapentuig. Maar wellicht zijn die er al, daar is de verklaring voor de vliegende schotels, vrouwen kunnen nou eenmaal beter overweg met eetgerij.
quote:
Inderdaad, rare terroristen, aliens, dictators, overal waar vrouwen bij betrokken zijn wordt er een onverklaarbare sinistere schuldige aangewezen! Het ligt zo voor de hand, we zijn hier iets op het spoor volgens mij!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien in Roswell ja, zelfs vliegende schotels kunnen ze niet in te lucht houden. Waarmee die hele complottheorie ook overboord kan, de vrouwen hebben hun eigen falen gemaskeerd door aliens de schuld van het ongeluk te geven.
Soms geven we na veel tegensputteren de vrouwen opzettelijk een keer hun zin om ze in hun waan te laten dat ze machtig zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef dotCommunism het volgende:
Alleen het volgende kan ik niet plaatsen, we hadden het over een grote meteoriet die binnenkort de aarde zal passeren, op welke manier hebben vrouwen daar nu weer iets mee te maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, rare terroristen, aliens, dictators, overal waar vrouwen bij betrokken zijn wordt er een onverklaarbare sinistere schuldige aangewezen! Het ligt zo voor de hand, we zijn hier iets op het spoor volgens mij!
Waarschijnlijk is die asteroïde van diamant, en trekken ze hem naar de Aarde zoals die Austin Powers film! Even doorspitten wie er aan het hoofd van de NASA staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen het volgende kan ik niet plaatsen, we hadden het over een grote meteoriet die binnenkort de aarde zal passeren, op welke manier hebben vrouwen daar nu weer iets mee te maken?
Vandaar die mislukte landingen enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die asteroïde van diamant, en trekken ze hem naar de Aarde zoals die Austin Powers film! Even doorspitten wie er aan het hoofd van de NASA staat.
PANIC!
3e punt is allang pijnlijk duidelijk geworden.quote:
Onderstaande vrouw probeert leiders d.m.v. hypnose tot concessie's te dwingen:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die asteroïde van diamant, en trekken ze hem naar de Aarde zoals die Austin Powers film! Even doorspitten wie er aan het hoofd van de NASA staat.
PANIC!
De illuminatie en vrouwen. Ze horen bij het complot!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderstaande vrouw probeert leiders d.m.v. hypnose tot concessie's te dwingen:
[ afbeelding ]
Zelfs de Übermann Berlu is er niet tegen bestand, wat rest ons nog deze boze barre tijden?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderstaande vrouw probeert leiders d.m.v. hypnose tot concessie's te dwingen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De illuminatie en vrouwen. Ze horen bij het complot!!!!
NEW WORLD ORDER MET VROUWEN OPEN JE OGEN!
De rechters van Berlu, dat zijn toch niet toevallig vrouwen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs de Übermann Berlu is er niet tegen bestand, wat rest ons nog deze boze barre tijden?!
Overigens is de "downfall" van Berlu ook de schuld van die verleidende vrouwen op de Bonga Bonga feestjes, allemaal hun schuld!
Dat zijn ze wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De rechters van Berlu, dat zijn toch niet toevallig vrouwen?
Ik wou ook komen, maar kon geen vrij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:
Wat waren er gisteren weer een boel provincialen in Zwolle.
Inderdaad, aanslagen, meteorieten, vliegtuig crashes, bonga-bonga rechtszaken, Princess Diane, allemaal vrouwen achter het stuur!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het begint nu wel beangstigende proporties aan te nemen.....
Tijd om SGP te stemmenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, aanslagen, meteorieten, vliegtuig crashes, bonga-bonga rechtszaken, Princess Diane, allemaal vrouwen achter het stuur!
We gaan er allemaal aan.
Ik ben onaantastbaar, ik heb een (on)natuurlijke resistentie tegen de vrouwen ontwikkeld.quote:
Daarom hebben we sinds vorig jaar onze bevrijdingsbarbecue. Zwolle is met bevrijdingsfestival zo achterlijk druk dat het niet leuk meer is. Dan maar je eigen feestje bouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:
Wat waren er gisteren weer een boel provincialen in Zwolle.
Ja nee, dat gaat niet werken, die geloven in een fantasie opperwezen en daar wil ik mijn vertrouwen nu ook niet aan schenken.quote:
Lucky you, ik heb een zwakke plek voor vrouwen en kan er niet omheen, al helemaal niet als ze grote tieten hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben onaantastbaar, ik heb een (on)natuurlijke resistentie tegen de vrouwen ontwikkeld.
Je hebt heel wat uit te leggen aan Echtgaafquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja nee, dat gaat niet werken, die geloven in een fantasie opperwezen en daar wil ik mijn vertrouwen nu ook niet aan schenken.
[..]
Lucky you, ik heb een zwakke plek voor vrouwen en kan er niet omheen, al helemaal niet als ze grote tieten hebben.
Geeft niet, ik heb dan weer problemen met gladde goed uitziende autoverkopers, I'd buy anything.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lucky you, ik heb een zwakke plek voor vrouwen en kan er niet omheen, al helemaal niet als ze grote tieten hebben.
Ervaring?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef Dutchnative het volgende:
Als biseksueel heb je de meeste problemen
Of juist de grootste markt in de relatievijver.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef Dutchnative het volgende:
Als biseksueel heb je de meeste problemen
Nee, maar met logisch nadenken kom je al een heel eindquote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of juist de grootste markt in de relatievijver.
Hm, biseksueel lijkt me wel een prettige positie, alles maar bekijken, een zee der genot aan lichamen die voorbij wandelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar met logisch nadenken kom je al een heel eind
Mwah, het grootste deel van de lichamen in de westerse wereld zijn gevormd (misvormd) door de welvaartsmaatschappij, dik en overgewichtig (inc. mijn lichaam).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, biseksueel lijkt me wel een prettige positie, alles maar bekijken, een zee der genot aan lichamen die voorbij wandelen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. De vrouw en man ieder een eigen rol .
Mager is ook lelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, het grootste deel van de lichamen in de westerse wereld zijn gevormd (misvormd) door de welvaartsmaatschappij, dik en overgewichtig (inc. mijn lichaam).
Het gaat om de binnenkantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mager is ook lelijk.
Gespierd al beter.
Normaal is mooi.
Overgewicht al minder.
Vet is lelijk.
Maar, van "gespierd" tot aan "overgewicht" is het goed vertoeven. Beetje meer geeft niet.
Overgave en vertrouwen. En de schoonheid van de vrouw integer waarderen ipv een lustobjectquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja nee, dat gaat niet werken, die geloven in een fantasie opperwezen en daar wil ik mijn vertrouwen nu ook niet aan schenken.
[..]
Laat Oprah je niks wijsmaken jongen.quote:
Heb je zelf een relatie als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Overgave en vertrouwen. En de schoonheid van de vrouw integer waarderen ipv een lustobject
Aha, zit dat zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat Oprah je niks wijsmaken jongen.
Ze is namelijk een dikke vrouw.
Inderdaad, Oprah is de php voor dikke vrouwen.quote:
EG heeft een oogje op zijn buurvrouw.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb je zelf een relatie als ik vragen mag?
Ik geloof dat hij niet de enige is die wat uit te leggen heeft. We moeten ons immer verantwoorden op wat we doen en nalaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je hebt heel wat uit te leggen aan Echtgaaf
Veel mensen doen dat in bedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij niet de enige is die wat uit te leggen heeft. We moeten ons immer verantwoorden op wat we doen en nalaten.
Je mag dat vragen. Het antwoord is neen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb je zelf een relatie als ik vragen mag?
Och ja, celibaat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je mag dat vragen. Het antwoord is neen.
De mensen die naast je wonen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou nee... Al hangt eea wel af wie je als buren moet verstaan
Is dat even mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
Het enige waar je verantwoording aan moet afleggen is je eigen geweten.
Jij?!quote:
Neen. Ook eigenrichting keur ik af.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
Het enige waar je verantwoording aan moet afleggen is je eigen geweten.
Wat keur je eigenlijk niet af?quote:
Ach hoe je 't went of keert, lang leve natte dromen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |