goed idee wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef apij4125 het volgende:
Hmmh als jullie ooit de server in 1 maken maar ik denkdat het toch gaat falen.
Maar als jullie dat toch doen heb ik een idee. Zeg maar multi worlds. Ik denk dat het wel instabiel gaat worden veel lag etc etc, Maar het is wel een oplossing om het op een server te houden en nog van elkaar weg te blijven. Je kan natuurlijk heel makelijk een oplossing bedenken met /warp etc etc of een stargate ombouwen zodat je kunt kiezen waar je naar toe gaat of je kunt dit doen:
[ afbeelding ]tm
Want?quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Want?
Lekker moddergooien en de discussie weer aanwakkeren. Als mod had ik je reactie verwijdert
Kan, maar dit is leuker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:49 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ach zonder poll was het wel duidelijk toch xD
Maar die kunnen ook op een grotere server lekker eenzaam spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, het is wel leuker met meer mensen maar ik denk dat het onbegonnen werk is. Te veel ego's...
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar die kunnen ook op een grotere server lekker eenzaam spelen.
Dat zijn we nu aan het overleggenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.
Alle drie admin en dan grotendeels over hun eigen spelers?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.
Zonder jou heb ik geen plezier meer maur en dan is mijn leven waardeloos.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Ah wie kan het hier niks schelen wat voor gameplay Minecraft heeft?
dat bannen wij uit zoals eerder gezegd werdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dan heb je alle servers tot 1 gesmolten met veel moeite, en dan komt er iemand anders die een toffe server start, then what?
Bekijk niet alles altijd zo negatief.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dan heb je alle servers tot 1 gesmolten met veel moeite, en dan komt er iemand anders die een toffe server start, then what?
Dan gaat niemand er spelen omdat onze server veelste omgwtfbbq vet is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dit zijn we nu aan het bespreken nogmaalsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk ben ik voor een grote server trouwens maar hoe ziet dit er dan uit? De losse servers aan elkaar koppelen? Of één grote server met nieuwe map?
Oké. Wij wachten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dit zijn we nu aan het bespreken nogmaals
Als alle admin's er over eens zijn wordt het voor gesteld aan de leden
wauw! dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! had gedacht dat het alleen maar over en weer kinderachtig doen werd.quote:
Doen wij ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:41 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
wauw! dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! had gedacht dat het alleen maar over en weer kinderachtig doen werd.
Oftewel een grote drumpie serverquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:30 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat ik ideaal zou vinden, is een server met een creative deel, waar iedereen /give kan gebruiken etc en waar vuur en tnt uit staan(en misschien waar lava+water alleen door admins geplaatst kunnen worden) en dat je dat ook met een gate naar een survival deel kan waar (in het ideale geval) zelfs de admins geen rights hebben.
Daar komt het op neer denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Oftewel een grote drumpie server
Er is overleg tussen 'the families' om te kijken wie de nieuwe don gaat worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ff wat gemist zeker. Wat gaat er gebeuren?
Kom maar op steamquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ff wat gemist zeker. Wat gaat er gebeuren?
Wat maken jullie mooie dingen zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef Toothless het volgende:
Maprender 06-05
http://toothless.nl/render/map.html
Voeg mij even toe op steam, en ik voeg je in het gesprekquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke en waar slaat dit op als ik vragen mag?
Ben er mee bezig, maar vind het erg jammer dat jullie van alles hebben lopen bespreken zonder mij erbij, beetje achter me rug om maar oke.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Voeg mij even toe op steam, en ik voeg je in het gesprek
moet je niet overdag gaan slapen en je krijgt je kans wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben er mee bezig, maar vind het erg jammer dat jullie van alles hebben lopen bespreken zonder mij erbij, beetje achter me rug om maar oke.
Ik was 10 uur er al uit maar ik heb ook nog een leven, sorry hoor. En in dat stukje Drumpie's Server staat niks over dat ik sliep dus het heeft wellicht met iets anders te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:09 schreef Toothless het volgende:
[..]
moet je niet overdag gaan slapen en je krijgt je kans wel.
Dat snap ik, maar ik ga er hier niet verder op in. Ik wacht op jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was 10 uur er al uit maar ik heb ook nog een leven, sorry hoor. En in dat stukje Drumpie's Server staat niks over dat ik sliep dus het heeft wellicht met iets anders te maken.
Reageer even op me DM dan..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ga er hier niet verder op in. Ik wacht op je
Dit is eventueel mogelijk met overleg. Toch wilde we wel alvast een aankondiging doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:12 schreef Graseter het volgende:
Beter importen jullie ook die survival map van drumpie's server anders ga ik echt met aids en tumoren gooien.
Ah jammer. Maarja, daar kwam toch niemand meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Toothless het volgende:
de mappen worden nu gemerged.
Het oude zuidelijke timkuik deel gaat eraf.
[ afbeelding ]
Het drebbelplaza deel?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Toothless het volgende:
de mappen worden nu gemerged.
Het oude zuidelijke timkuik deel gaat eraf.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dat met stargates werkt, dat het dus wel een aparte wereld is?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Overigens; hoe zit dat met het survival gedeelte? Een nieuwe map of is dat ook allemaal samengevoegd?
drebbelplaza staat in 1 van de 120 backups die ik heb(in alle eigenlijk) dus indien gewenst kan die altijd erbij gezet wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het drebbelplaza deel?
Hoe zit het trouwens met plugins etc. Ik had nu genoeg rechten etc om bijvoorbeeld worldedit te gebruiken. Hoe gaat dat in de toekomst zijn?
Oke oke, niet heel belangrijk ook verder hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:52 schreef Toothless het volgende:
[..]
drebbelplaza staat in 1 van de 120 backups die ik heb(in alle eigenlijk) dus indien gewenst kan die altijd erbij gezet worden
Survival komt later zodra op creative alles werkt en gangbaar is gemaakt. Dan komen de survivals aan de buurt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Overigens; hoe zit dat met het survival gedeelte? Een nieuwe map of is dat ook allemaal samengevoegd?
-edit-
De enige regel die ik in survival wl zien is dat admins en mods NIET mensen mogen helpen
yes please. het liefst heb ik (nog steeds) een link waar ik hem zelf kan downloaden voor offline gebruik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:52 schreef Toothless het volgende:
[..]
drebbelplaza staat in 1 van de 120 backups die ik heb(in alle eigenlijk) dus indien gewenst kan die altijd erbij gezet worden
Als het goed is komt er nu iets waar iedereen tevreden mee kan zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
yes please. het liefst heb ik (nog steeds) een link waar ik hem zelf kan downloaden voor offline gebruik.
Verder heb ik weinig behoefte/tijd om 300 posts te lezen dus ik zie allemaal wel wat er deze keer uit komt rollen en of ik nog eens moeite ga stoppen in het bouwen van iets of niet.
Het leukste moet weer wachten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Survival komt later zodra op creative alles werkt en gangbaar is gemaakt. Dan komen de survivals aan de buurt.
Je server is al offline gehaald braddah?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Survival komt later zodra op creative alles werkt en gangbaar is gemaakt. Dan komen de survivals aan de buurt.
Yeah ik wil even de OP, want ik moet nog veel veranderenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
dit is wel de allerslechtste lapohunt die ik ooit heb gezien
Oja?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:38 schreef dnbrainwash het volgende:
Maarja we moeten de OP even aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |