Maar die kunnen ook op een grotere server lekker eenzaam spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, het is wel leuker met meer mensen maar ik denk dat het onbegonnen werk is. Te veel ego's...
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar die kunnen ook op een grotere server lekker eenzaam spelen.
Dat zijn we nu aan het overleggenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.
Alle drie admin en dan grotendeels over hun eigen spelers?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.
Zonder jou heb ik geen plezier meer maur en dan is mijn leven waardeloos.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Ah wie kan het hier niks schelen wat voor gameplay Minecraft heeft?
dat bannen wij uit zoals eerder gezegd werdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dan heb je alle servers tot 1 gesmolten met veel moeite, en dan komt er iemand anders die een toffe server start, then what?
Bekijk niet alles altijd zo negatief.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dan heb je alle servers tot 1 gesmolten met veel moeite, en dan komt er iemand anders die een toffe server start, then what?
Dan gaat niemand er spelen omdat onze server veelste omgwtfbbq vet is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dit zijn we nu aan het bespreken nogmaalsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk ben ik voor een grote server trouwens maar hoe ziet dit er dan uit? De losse servers aan elkaar koppelen? Of één grote server met nieuwe map?
Oké. Wij wachten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dit zijn we nu aan het bespreken nogmaals
Als alle admin's er over eens zijn wordt het voor gesteld aan de leden
wauw! dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! had gedacht dat het alleen maar over en weer kinderachtig doen werd.quote:
Doen wij ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:41 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
wauw! dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! had gedacht dat het alleen maar over en weer kinderachtig doen werd.
Oftewel een grote drumpie serverquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:30 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat ik ideaal zou vinden, is een server met een creative deel, waar iedereen /give kan gebruiken etc en waar vuur en tnt uit staan(en misschien waar lava+water alleen door admins geplaatst kunnen worden) en dat je dat ook met een gate naar een survival deel kan waar (in het ideale geval) zelfs de admins geen rights hebben.
Daar komt het op neer denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Oftewel een grote drumpie server
Er is overleg tussen 'the families' om te kijken wie de nieuwe don gaat worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ff wat gemist zeker. Wat gaat er gebeuren?
Kom maar op steamquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ff wat gemist zeker. Wat gaat er gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |