abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:26:18 #226
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_96470920
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:21 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dit zijn we nu aan het bespreken nogmaals :P

Als alle admin's er over eens zijn wordt het voor gesteld aan de leden :)
Oké. Wij wachten. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_96471000
In bespreking
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:30:36 #228
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96471001
Wat ik ideaal zou vinden, is een server met een creative deel, waar iedereen /give kan gebruiken etc en waar vuur en tnt uit staan(en misschien waar lava+water alleen door admins geplaatst kunnen worden) en dat je dat ook met een gate naar een survival deel kan waar (in het ideale geval) zelfs de admins geen rights hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Verbodsbord op 07-05-2011 13:33:44 (er stond creative ipv survival.) ]
pi_96471083
De bespreking gaat goed, we komen er wel :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:35:54 #230
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_96471097
Spannend :D
pi_96471210
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:35 schreef Berend. het volgende:
De bespreking gaat goed, we komen er wel :)
wauw! dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! had gedacht dat het alleen maar over en weer kinderachtig doen werd.
pi_96471226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:41 schreef Jesse_van_Laar het volgende:

[..]

wauw! dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! had gedacht dat het alleen maar over en weer kinderachtig doen werd.
Doen wij ook.
Ik ben de moeder.
pi_96471441
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:30 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat ik ideaal zou vinden, is een server met een creative deel, waar iedereen /give kan gebruiken etc en waar vuur en tnt uit staan(en misschien waar lava+water alleen door admins geplaatst kunnen worden) en dat je dat ook met een gate naar een survival deel kan waar (in het ideale geval) zelfs de admins geen rights hebben.
Oftewel een grote drumpie server :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:51:43 #234
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96471469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Oftewel een grote drumpie server :')
Daar komt het op neer denk ik.
pi_96471727
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door Berend. op 07-05-2011 14:08:00 ]
pi_96472621
en komt er al wat?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:35:57 #237
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96472630
Heb ff wat gemist zeker. Wat gaat er gebeuren?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:37:12 #238
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96472666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Er is overleg tussen 'the families' om te kijken wie de nieuwe don gaat worden.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:38:35 #239
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96472707
Ik wordt wel "the hand" net als game of thrones.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_96472953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Kom maar op steam :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:49:37 #241
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96473049
Kan niet helaas. Ben bezig met verhuizing. Skype msg kan wel.
pi_96473284
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef Toothless het volgende:
Maprender 06-05
http://toothless.nl/render/map.html
Wat maken jullie mooie dingen zeg :o
pi_96473800
Berend kan niet praten :[
pi_96474772
[[ Omdat ik neutraal ben post ik dit, dit is namens ons allen ]]
Na een hele ochtend/middag vergaderen zijn we er eindelijk uit. Natuurlijk is nog lang niet alles klaar, maar dat gaat wel snel hoor!Wij denken dat de server vannacht/morgen klaar is :)

Gisteren heb ik een groot bericht gemaakt met allemaal dingen die mij goed leken voor FOK, en ik denk dat die dingen nu eindelijk volbracht zijn. Ik denk dat wij eindelijk aan de kwaliteit van Tweakers kunnen voldoen. We hebben techische admins, aardige admins, dat noem ik dus gewoon stabiele admins. Ook is de map een keertje definitief, geen gezeur meer. Een stabiele server met de creme de la creme admins. Maar natuurlijk ook leuke users, we worden weer een gezellige server! Geen gebitch meer over welke server nou het beste is, maar gewoon 1 mooie server. De map is prachtig, echt really nice. FOk gaat zich bewijzen door een stabiele server te maken. Wij wensen jullie heel veel plezier, en vooral veel gezelligheid in de nieuwe server!

Maar wie gaat de server hosten?
Dit wordt Toothless, Toothless heeft een dikke server en vele ervaring. Toothless server kan wel 100 mensen aan, dat is wel wat anders dan 10/16 mensen! Zoals ik al zei heeft Toothless heel veel technische ervaring, er zal dus ook een heel mooi systeem aan komen. Helaas mag ik hier nog niet veel over vertellen, maar dit zal niet meer lang op zich laten wachten!

Welke map?
Wij hebben besloten om de map van Dnbrainwash en Toothless samen te voegen. Vooral Toothless map heeft een ziek mooie map. Maar hij is wel een beetje de groot, alle lege stukken worden er dus ook uit gehaald! Natuurlijk kan je wel gewoon een nieuw stuk pakken, de map blijft genereren. Maar ook de map van Dnbrainwash is zeker niet slecht.

Creatief en survival!
Omdat hier veel animo is hebben wij zoals Dnbrainwash ook had, weer een survival wereld! In de creatief map kan je je zelf alles geven en hoef je dus niets meer te vragen. In de survival kan je lekker tegen de monsters vechten, of gewoon ergens gaan verkennen.

Wij staan voor veilig en stabiel!
Wij denken dat de FOK servers nooit zo stabiel zijn geweest als ze nu gaan worden. Een geweldige server, goede admins, technische admins en vriendelijke admins. Onze server is veilig! Wij hebben de nieuwste anti grief plugins, en griefen zal dus ook niet lukken. Wij krijgen ingame een message als je iets doet wat niet mag.. Maar dat doe je natuurlijk niet, hehe!

Gezelligheid? Dat is er zeker!
Er zijn altijd wel veel mensen online op de server, als je langs komt krijg je gelijk een bakkie koffie met een stukje Minecraft cake! Je krijgt een rondleiding en wordt hartelijk welkom geheten. Wij verwachten ook dat jij als lid natuurlijk ook wel is iemand een rondleiding geeft, of wat leuks zegt! Natuurlijk hebben wij ook een Teamspeak server waar je gezellig langs kan komen. Als je geen headset hebt kan je gewoon gezellig ons gebabbel aanhoren, dat is ook wel leuk hoor! Maar als je wel een headset hebt kan je gezellig met ons praten. Met een lid, met een admin, met vrienden!

Drumpie's server
In overleg met het team van Dnbrainwash, Pixiio, Toothless en Utsi zijn wij van mening gekomen dat wij (nog) niet gaan samen werken met Drumpie. Dit heeft te maken met gedrag en ervaring, maar hier ga ik verder niet op in. Wij wensen mensen op de server van Drumpie ook veel plezier toe!

IP en website
Het IP wordt binnenkort mfok.nl. Je kan nu nog naar Toothless.nl, maar dit is nog niet de server van ons. Die komt waarschijnlijk pas morgen online!, maar er zullen ook wat leuke nieuwe dingen zijn. Ook krijgen wij een website, wat hier op komt is nog niet duidelijk! Je zal hier zeker meer van horen!

Ten slotte
Wij hopen je is te zien op een van de stabielste servers van FOK, waar je bouwwerken veilig zijn. Al kom je maar even kijken! Gezellig toch? Even een praatje maken, en je blijft toch wel. Je merkt de gezelligheid en bam!

Met vriendelijke groeten,
Toothless, Utsi, Dnbrainwash en Pixiio.
pi_96474976
Als er vragen zijn over de server. Wij beantwoorden ze.

Vannacht/morgen zal de server online komen :)
pi_96475011
Oke en waar slaat dit op als ik vragen mag?
If not now, then when.
pi_96475026
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke en waar slaat dit op als ik vragen mag?
Voeg mij even toe op steam, en ik voeg je in het gesprek :)
pi_96475102
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:06 schreef Berend. het volgende:

[..]

Voeg mij even toe op steam, en ik voeg je in het gesprek :)
Ben er mee bezig, maar vind het erg jammer dat jullie van alles hebben lopen bespreken zonder mij erbij, beetje achter me rug om maar oke.
If not now, then when.
pi_96475107
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ben er mee bezig, maar vind het erg jammer dat jullie van alles hebben lopen bespreken zonder mij erbij, beetje achter me rug om maar oke.
moet je niet overdag gaan slapen en je krijgt je kans wel.
pi_96475123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:09 schreef Toothless het volgende:

[..]

moet je niet overdag gaan slapen en je krijgt je kans wel.
Ik was 10 uur er al uit maar ik heb ook nog een leven, sorry hoor. En in dat stukje Drumpie's Server staat niks over dat ik sliep dus het heeft wellicht met iets anders te maken. :)
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')