goed idee wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef apij4125 het volgende:
Hmmh als jullie ooit de server in 1 maken maar ik denkdat het toch gaat falen.
Maar als jullie dat toch doen heb ik een idee. Zeg maar multi worlds. Ik denk dat het wel instabiel gaat worden veel lag etc etc, Maar het is wel een oplossing om het op een server te houden en nog van elkaar weg te blijven. Je kan natuurlijk heel makelijk een oplossing bedenken met /warp etc etc of een stargate ombouwen zodat je kunt kiezen waar je naar toe gaat of je kunt dit doen:
[ afbeelding ]tm
Want?quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Want?
Lekker moddergooien en de discussie weer aanwakkeren. Als mod had ik je reactie verwijdert
Kan, maar dit is leuker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:49 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ach zonder poll was het wel duidelijk toch xD
Maar die kunnen ook op een grotere server lekker eenzaam spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, het is wel leuker met meer mensen maar ik denk dat het onbegonnen werk is. Te veel ego's...
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar die kunnen ook op een grotere server lekker eenzaam spelen.
Dat zijn we nu aan het overleggenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.
Alle drie admin en dan grotendeels over hun eigen spelers?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb het niet over spelers maar over het beheer. Stel alles wordt samengevoegd, wie beheert dan de server? Wie krijgt welke rechten? Gaan er weer admins lopen cheaten? Ik noem geen namen maar dat soort dingen gebeuren helaas.
Zonder jou heb ik geen plezier meer maur en dan is mijn leven waardeloos.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Ah wie kan het hier niks schelen wat voor gameplay Minecraft heeft?
dat bannen wij uit zoals eerder gezegd werdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dan heb je alle servers tot 1 gesmolten met veel moeite, en dan komt er iemand anders die een toffe server start, then what?
Bekijk niet alles altijd zo negatief.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dan heb je alle servers tot 1 gesmolten met veel moeite, en dan komt er iemand anders die een toffe server start, then what?
Dan gaat niemand er spelen omdat onze server veelste omgwtfbbq vet is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef dreams.psd het volgende:
Dit zijn we nu aan het bespreken nogmaalsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk ben ik voor een grote server trouwens maar hoe ziet dit er dan uit? De losse servers aan elkaar koppelen? Of één grote server met nieuwe map?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |