Correct en zelfs de oude van TimKuik heb ik nog.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:15 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 kansen over.
Maar hij geeft de oude map wel op zijn server staan en volgens mij is iedereen in staat daarop in te loggen
als dat waar was had je enigsinds gelijk....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:15 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 kansen over.
Maar hij geeft de oude map wel op zijn server staan en volgens mij is iedereen in staat daarop in te loggen
Op mijn mobiel kan ik niet alle reacties zo snel lezen, vandaar die edit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:16 schreef Toothless het volgende:
[..]
Correct en zelfs de oude van TimKuik heb ik nog.
Maakt Toothless niet slecther.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:31 schreef Graseter het volgende:
Drumpie's server is beter. Toen ik voor het eerst op de Minecraft kwam ging ik naar Toothless, daar werd ik nietgeholpen en ik werd genegeerd. Toen ik bij drumpie's server kwam werd ik gelijk rondgeleid door heel de server en ik kreeg uitleg over een aantal dingen. Ik heb er nooit last van lag's. Drumpie is vaak online dus als je iets nodig hebt kan je het gewoon vragen. Het is er gezellig. Perfecte server dus.
Ik ga wel zo'n poll maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
ik snap niet helemaal waarom de werelden aan elkaar gekoppeld zouden moeten worden!? je ziet hier duidelijk dat iedereen een andere mening heeft. voor mij is het nu wel goed zo. alleen moet er niet zo onderling gebitcht worden! laat elkaar beslissingen maken die zij willen maken. boeiend dat er andere mensen in de server komen!? daarom zijn het verschillende servers! laat elkaar gewoon met rust! laat mensen zelf beslissen waar ze heen gaan! als mensen bij de een en de ander willen: wissel gewoon van server! zou niet weten wat het nou voor voordeel zou hebben als het allemaal in één server zou komen, alleen maar meer gedoe voor een opgeruimde op?
Het feit dat het leuker is om de hele community op 1 server te hebben snap jij niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
ik snap niet helemaal waarom de werelden aan elkaar gekoppeld zouden moeten worden!? je ziet hier duidelijk dat iedereen een andere mening heeft. voor mij is het nu wel goed zo. alleen moet er niet zo onderling gebitcht worden! laat elkaar beslissingen maken die zij willen maken. boeiend dat er andere mensen in de server komen!? daarom zijn het verschillende servers! laat elkaar gewoon met rust! laat mensen zelf beslissen waar ze heen gaan! als mensen bij de een en de ander willen: wissel gewoon van server! zou niet weten wat het nou voor voordeel zou hebben als het allemaal in één server zou komen, alleen maar meer gedoe voor een opgeruimde op?
Ik denk dat al die nieuwere mensen daar geen belang bij hebben, maar wij wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het feit dat het leuker is om de hele community op 1 server te hebben snap jij niet?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het toch ook uitleggen of upload hem nu dan kunnen we je helpen.
Daarom vind ik het een goed idee dat mensen die hier korter dan 2 maanden zitten geen mening hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik denk dat al die nieuwere mensen daar geen belang bij hebben, maar wij wel.
Ik kies voor iedereen die alle drie de admins kent (dus gesproken heeft bijv.)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daarom vind ik het een goed idee dat mensen die hier korter dan 2 maanden zitten geen mening hebben
Hmm weet niet of ik dan in aanmerking komquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik kies voor iedereen die alle drie de admins kent (dus gesproken heeft bijv.)
Ik was ook van plan dat te gaan doen, maar kost zo veel inktquote:
dat KAN leuker zijn, maar gezien de meningen qua server managment, regels e.d. nogal uiteenlopen is het niet te bewerkstellen om daar 1 goed functionerende server van te maken waar 1 van de oude admins ook admin is...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het feit dat het leuker is om de hele community op 1 server te hebben snap jij niet?
Vast nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm weet niet of ik dan in aanmerking kom
Ahquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm weet niet of ik dan in aanmerking kom
jesus! meteen weer vooroordelen!! natuurlijk snap ik dat dat leuk is! naar mijn mening had het niet uit elkaar moeten gaan! als het lukt lijkt het me ook gaaf! maar ik snap idd niet helemaal dat dit al dat gezeik waart moet zijn! zoals je ziet kunnen sommige mensen niet goed met elkaar omgaan (noem geen namenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daarom vind ik het een goed idee dat mensen die hier korter dan 2 maanden zitten geen mening hebben
goed idee wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef apij4125 het volgende:
Hmmh als jullie ooit de server in 1 maken maar ik denkdat het toch gaat falen.
Maar als jullie dat toch doen heb ik een idee. Zeg maar multi worlds. Ik denk dat het wel instabiel gaat worden veel lag etc etc, Maar het is wel een oplossing om het op een server te houden en nog van elkaar weg te blijven. Je kan natuurlijk heel makelijk een oplossing bedenken met /warp etc etc of een stargate ombouwen zodat je kunt kiezen waar je naar toe gaat of je kunt dit doen:
[ afbeelding ]tm
Want?quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Want?
Lekker moddergooien en de discussie weer aanwakkeren. Als mod had ik je reactie verwijdert
Kan, maar dit is leuker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:49 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ach zonder poll was het wel duidelijk toch xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |