abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96464434
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:32 schreef Berend. het volgende:

[..]

Moet je een kijken bij Tweakers, daar zitten meestal 50 mensen. Kijk voor de grap eens bij Buxville, Godcraft enzovoort. Rommelige maar stabiele servers.
Wij moeten dus gaan voor geordend en stabiel.
If not now, then when.
pi_96464470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wij moeten dus gaan voor geordend en stabiel.
En die verstand hebben van iets draaiend te houden.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:37:27 #153
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_96464487
Mau5ville zit altijd vol en heeft geen tot bijna geen lag of problemen.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_96464508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:36 schreef Toothless het volgende:

[..]

En die verstand hebben van iets draaiend te houden.
Gozer, wie was er laatst nou offline voor weet ik veel hoelang en niemand wist wat er aan de hand was. Mijn server was 1x 's morgens gecrasht. Voor de rest niks aan de hand. Ga niet oordelen terwijl je niks weet.
If not now, then when.
pi_96464518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gozer, wie was er laatst nou offline voor weet ik veel hoelang en niemand wist wat er aan de hand was. Mijn server was 1x 's morgens gecrasht. Voor de rest niks aan de hand. Ga niet oordelen terwijl je niks weet.
Was aangegeven wijf.
CHINA en verhuist :D

En daarnaast ik vroeg om een vervanger en niemand wou.
Dus kom niet klagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga niet oordelen terwijl je niks weet.
pi_96464553
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:39 schreef Toothless het volgende:

[..]

Was aangegeven wijf.
CHINA en verhuist :D

En daarnaast ik vroeg om een vervanger en niemand wou.
Dus kom niet klagen.

[..]

I rest my case, schiet niet op dit. Je wilt toch het laatste woord.
If not now, then when.
pi_96464566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

I rest my case, schiet niet op dit. Je wilt toch het laatste woord.
Kan er niks aan doen dat ik gelijk heb.
pi_96464611
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:42 schreef Toothless het volgende:

[..]

Kan er niks aan doen dat ik gelijk heb.
Je hebt wel het arrogante gedrag en temperament van een latina maarja of dat zo is.... :%
If not now, then when.
pi_96464613
Ook even hier voor de mensen die altijd alleen de laatste pagina lezen:

\\ Ik ben niet helemaal helder meer dus let niet op spel fouten, ben net terug uit de stad //

Ik had het er vandaag met sosua over dat het mij ook wel vet leek om weer 1 server te hebben maar dat het wel moeilijk gaat worden. Zowiezo mogen er unofficele servers zijn, maar die mogen hier niet besproken en gepost worden. Je mag mensen inviten viaia Pm maar daar blijft het bij. Het was gewoon erg leuk toen er 1 server was. Een gezellige sfeer zonder fights in het topic. Ook alle servers gaan weg uit de OP, en er wordt 1 server eigenaar gekozen. Dit gaat niet met een simpele poll maar met een enquete. Bij een poll kan gecheat worden, en dat willen wij niet. Bij een enquete vragen van bijvoorbeeld ''waarom'' enzovoort. Zo kan de gene die de volgende server hoster wordt ook veel verbeteringen uitvoeren. Een samenwerking tussen de servers gaat gewoon simpel weg niet werken. Dnbrainwash heeft meer een server voor collega's en vrienden. Drumpie heeft gewoon een server en Toothless heeft een gemengde server. Elke hoster heeft zo zijn reden om een eigen server te maken. Ik ben zelf geen fan van de Tweakers server, omdat het gewoon te druk is. Maar daar is wel alles goed in orde! Nooit map veranderingen, stabiele admins , nette admins, en gewoon goede technische admins. Zoiets moeten wij ook gaan doen, wij staan toch voor FOK! Een geweldig forum, we moeten onze naam gebruiken. Geen gescheld in de servers, geen griefers, geen rommeltje met plugins, samen gevat een stabiele server met gewoon de zelfde map. Mocht het gaan vervelen kunnen we altijd een paar weken wat anders doen, en daarna gewoon weer terug gaan. Zoals ik al zei moeten we dus wat aannemen van de tweakers server. Het is daar een beetje een rommeltje omdat het wat te druk is, maar wij kunnen dus een perfecte server creeeren.
> Geen ruzie in de topics
> Een eigen topic moderator die ruzie's tegen gaat.
> Misschien een eigen forum? Wat ik had was mfok.nl
> Stabiele admins die de server map releasen
> Stabiele admins die niet schelden
> Stabiele admins die veel online zijn.
> Een goede gezellige TS server

Ik heb hier een beetje van elke admin een probleem gepakt, in mijn mening dan. Maar wat zijn de voordelen van een server? Hier mijn mening..
> Minder gebitch in de topics
> Duidelijker voor nieuwe leden
> Iedereen weer bij elkaar, de real fok sfeer.
> Griefers sneller gebanned, krijgen geen kans op de andere servers.
> De mening van een user is duidelijker
> Meer leuke events, want iedereen kan mee denken.
> Stabiele admins.

Maar hoe wordt er dan een server gekozen? Je kan niet zomaar twee servers weg halen, dat is niet eerlijk. Ik stem er dus voor om elk fok lid dat ouder dan 2 maanden is te laten stemmen. De rest telt niet mee, dat kunnen bots zijn. Natuurlijk mag je bij je server blijven, maar je mag hier niet over praten hier meer. Dat doe je maar lekker ergens anders. Of een idee is twee topics. Een algemeen topic waar mensen over servers mogen praten, en 1 officeel server topic. Ook al mag maar 1 iemand zich officeel noemen, de rest mag op fokken. Kijk naar Tweakers, altijd al 1 servers geweest nooit ruzie's en duidelijk. Dit zijn allemaal ideeen, iedereen mag zijn mening inbrengen.

Kort samengevat: We doen een enquete welke server zich officeel mag noemen. De rest mag op fokken naar een ander forum. Er mag hier niet meer geadverteerd of over gepraat worden, want dat is reclame. Je praat maar lekker op minecraftforum.nl over je server. Die enquete is alleen voor fokkers die al langer dan 2 maanden op FOK zitten. Mensen die niet op fok zitten, maar wel op de servers mogen dus niet mee doen. Dit is beter voor iedereen, een betere sfeer en gewoon stabieler. Geen vele map change, ook al gaat het vervelen. Mensen mogen kiezen welke map ze willen, en welke hoster.

Nog maals, sorry voor de spelfouten en dingen die dubbel op zijn. Ik heb ongeveer een half uurtje aan deze tekst gezeten en niet nagelezen :P

Fok? We gaan er iets stabiels van maken!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:52:11 #160
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_96464669
Hey kindjes het is maar een spelletje.
In de tussentijd dat jullie zaten te bitchendit gemaakt :p

De vuurtoren dan he, de vliegmod is te googlen.
Fear is the grease of society.
pi_96464695
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:52 schreef vogelkooi het volgende:
Hey kindjes het is maar een spelletje.
In de tussentijd dat jullie zaten te bitchendit gemaakt :p
[ afbeelding ]
De vuurtoren dan he, de vliegmod is te googlen.
En toch steek je veel tijd in een spel, en moet het ook gezellig zijn :)

Ben weg, lathur
  zaterdag 7 mei 2011 @ 04:31:31 #162
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_96465186
Drumpie's server is beter. Toen ik voor het eerst op de Minecraft kwam ging ik naar Toothless, daar werd ik nietgeholpen en ik werd genegeerd. Toen ik bij drumpie's server kwam werd ik gelijk rondgeleid door heel de server en ik kreeg uitleg over een aantal dingen. Ik heb er nooit last van lag's. Drumpie is vaak online dus als je iets nodig hebt kan je het gewoon vragen. Het is er gezellig. Perfecte server dus.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zaterdag 7 mei 2011 @ 08:32:09 #163
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96465633
Daarom zijn imho de server van Dnb en drumpie de 2 enige FOK! Servers. Tis natuurlijk wel zo dat er op de server van Dnb wat meer mensen rondhangen die meer verstand hebben van de technische kant van het verhaal. Opzich kan het leuk uitpakken om te mergen. Zo kunnen we bijvoorbeeld het maurisioo event een vaste spot geven enzo. Je kan dan meer rommelen met de multiworlds. Een waterworld een nether een survival en een creative.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_96465769
@berend Ik heb het hele verhaal
Even gelezen. op zich een goed idee, alleen we hebben het er al over gehad, dat het gaat niet zou lukken. Je hebt wel gelijk dat de Fok! community op 1 server moet komen.

Alleen een server kiezen lijkt me geen goed idee, omdat er altijd mensen zijn met vooroordelen, terwijl ze de andere admins niet eens kennen. Als we nou
gewoon alle 3 admin laten worden over hun eigen deel van hun server en alle
belangrijke dingen met elkaar moeten bespreken, dan zou zou dat denk ik wel kunnen lukken.

Misschien een vergadering over TS met
alle (oude) admins?

@Sosua Lijkt me leuk maar dan wel met het Fok! gedeelte van de server van Toothless.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:04:08 #165
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96465773
Mjah, alleen die geeft nooit zn maps vrij.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_96465800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 04:31 schreef Graseter het volgende:
Drumpie's server is beter. Toen ik voor het eerst op de Minecraft kwam ging ik naar Toothless, daar werd ik nietgeholpen en ik werd genegeerd. Toen ik bij drumpie's server kwam werd ik
gelijk rondgeleid door heel de server en ik kreeg uitleg over een aantal dingen. Ik heb er nooit last van lag's. Drumpie is vaak online dus als je iets nodig hebt kan je het gewoon vragen. Het is er gezellig. Perfecte server dus.
En stel je voor als je ze alle 3 op 1 server had. één goed in uitleggen, ander goed in het technische gedeelte van de server, en weer een ander die alles goed kan organiseren.
pi_96465814
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Tja, maar ik heb nu ook nog maar een andere map (van NietTeVolgen) online zien staan.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:11:42 #168
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96465839
Ja die heb ik ook, en de oude van berend nog.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:15:52 #169
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96465881

Ook maar even een link van mn bio dome in wording.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:17:06 #170
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96465894

Van boven.
pi_96465935
Oja, berend. Ook denk ik dat er geen apart forum of topic moet komen van de server. Dan splits de denk ik de boel nog meer op.

Als jullie 5 (oude en nieuwe admins, dus ook NTV. En jij) op jouw TS server gaan overleggen. Ik denk dat er dan wat beter gepraat kan worden. :)
pi_96465947
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Van boven.
Wow, ziet er mooi uit. :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:59:05 #173
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96466498
Leuk filmpje. Kon alleen niet embedden.

http://www.dumpert.nl/med(...)_minecraft_time.html
pi_96466675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Leuk filmpje. Kon alleen niet embedden.

http://www.dumpert.nl/med(...)_minecraft_time.html
Ah jammer, kan hem niet bekijken op mijn mobiel. :P
pi_96467696
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:04 schreef SosuaCafe het volgende:
3x raden waarom
pi_96467800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:03 schreef Toothless het volgende:

[..]

3x raden waarom
luiheid..?
pi_96467862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:09 schreef mschol het volgende:

[..]

luiheid..?
Oh nee hoor, binnen 1 sec kan ik het ter download aanbieden.
maar nog 2 kansen om te raden.
pi_96467899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:12 schreef Toothless het volgende:

[..]

Oh nee hoor, binnen 1 sec kan ik het ter download aanbieden.
maar nog 2 kansen om te raden.
:')
ik vind het iig vrij triest om de map niet gewoon aan te bieden, ik vind het getuige van enige zelfzucht
pi_96467904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:09 schreef mschol het volgende:

[..]

luiheid..?
dE

edit: AAH

Maar hij geeft de oude map wel op zijn server staan en volgens mij is iedereen in staat daarop in te loggen
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:16:13 #180
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96467926
Ik stel me alvast beschikbaar als mod voor dit topic :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')