abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:05:04 #121
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_96462566
Fear is the grease of society.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:05:07 #122
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96462568
Toch apart dat iedereen hier hetzelfde doel heeft, maar dat mensen het toch niet kunnen vinden met elkaar.
pi_96462632
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Toch apart dat iedereen hier hetzelfde doel heeft, maar dat mensen het toch niet kunnen vinden met elkaar.
Admins tegen elkaar, daardoor volgen de anderen (heb ik ook gedaan hoor).
pi_96462649
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
pi_96462680
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:07 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Admins tegen elkaar, daardoor volgen de anderen (heb ik ook gedaan hoor).
Oh ik heb geen problemen met de admins die bij ons rondlopen.
pi_96462737
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:08 schreef Toothless het volgende:

[..]

Oh ik heb geen problemen met de admins die bij ons rondlopen.
Nee, maar zij blijkbaar wel met jou. :P
het ligt toch uiteindelijk aan niemand. Alleen iedereen maakt elkaar dingen wijs.
pi_96462751
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:10 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Nee, maar zij blijkbaar wel met jou. :P
het ligt toch uiteindelijk aan niemand. Alleen iedereen maakt elkaar dingen wijs.
Klopt
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:12:09 #128
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_96462786
pi_96462824
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
pi_96463002
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:04 schreef Toothless het volgende:

[..]

probleem is is dat ze bang zijn hun admin rechtjes kwijt te raken en daarom geen denken geen zeggenschap meer te hebben.
Admin rechten kwijtraken?

Als ik mijn map merge met een andere server dan wil ik die rechten wel behouden hoor ik weet niet, net zoals jij de joune en bijv DNB de zijne.

Dat is meer als logisch, maar het mergen met jou heeft sowieso geen zin, niet vanwege haat maar omdat jij al gemerged bent met een andere server en met teveel mensen die niet van Fok zijn. Daarbij hanteer jij hele andere serverregels dan wij dat doen, dus daar moet dan ook overeengekomen worden.

Het kan best wat worden maar dan moeten we serieus en met aannemelijke dingen komen. Ik zeg dit niet vanuit mijn perspectief maar vanuit een neutraal perspectief.
If not now, then when.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:21:27 #131
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_96463034
pi_96463080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:21 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou zich hier vervelen? :P
pi_96463139
pi_96463229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:25 schreef Toothless het volgende:
[ afbeelding ]
Sja, zo gaat het niks worden natuurlijk he als je plaatjes blijft posten.
If not now, then when.
pi_96463253
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Admin rechten kwijtraken?

Als ik mijn map merge met een andere server dan wil ik die rechten wel behouden hoor ik weet niet, net zoals jij de joune en bijv DNB de zijne.

Dat is meer als logisch, maar het mergen met jou heeft sowieso geen zin, niet vanwege haat maar omdat jij al gemerged bent met een andere server en met teveel mensen die niet van Fok zijn. Daarbij hanteer jij hele andere serverregels dan wij dat doen, dus daar moet dan ook overeengekomen worden.

Het kan best wat worden maar dan moeten we serieus en met aannemelijke dingen komen. Ik zeg dit niet vanuit mijn perspectief maar vanuit een neutraal perspectief.
Probleem is dat jij voor mij zit te denken en totaal niet laat blijken dat je open staat voor iets.
Ik backup dagelijks en heb al meer dan 120 mappen van de server staan dus kan gerust de laatste map pakken zonder hun deel.
Easy as cake.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:34:12 #136
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_96463357

Zo en nu me vuurtoren verder bouwen :P. Veel plezier met discussiëren.
pi_96463518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo en nu me vuurtoren verder bouwen :P. Veel plezier met discussiëren.
Waar is dat plaatje van die explosie van?
If not now, then when.
pi_96463641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Waar is dat plaatje van die explosie van?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Sja, zo gaat het niks worden natuurlijk he als ik plaatjes blijf bekijken.
pi_96463675
werkelijk... kom op zeg, zijn jullie een stelletje 10 jarige kinderen?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:55:41 #140
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96463698
Kunnen we stoppen met gifjes posten? mijn telefoon kan het niet handelen.
pi_96463711
Why don't we keep it peaceful? Homeboumy Jesus,
pi_96464321
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef Toothless het volgende:

[..]

[..]

Post ik een plaatje op een serieus antwoord, godverdomme wijf. Kap is met je onnozele infantiele posts.
If not now, then when.
pi_96464325
\\ Ik ben niet helemaal helder meer dus let niet op spel fouten, ben net terug uit de stad //

Ik had het er vandaag met sosua over dat het mij ook wel vet leek om weer 1 server te hebben maar dat het wel moeilijk gaat worden. Zowiezo mogen er unofficele servers zijn, maar die mogen hier niet besproken en gepost worden. Je mag mensen inviten viaia Pm maar daar blijft het bij. Het was gewoon erg leuk toen er 1 server was. Een gezellige sfeer zonder fights in het topic. Ook alle servers gaan weg uit de OP, en er wordt 1 server eigenaar gekozen. Dit gaat niet met een simpele poll maar met een enquete. Bij een poll kan gecheat worden, en dat willen wij niet. Bij een enquete vragen van bijvoorbeeld ''waarom'' enzovoort. Zo kan de gene die de volgende server hoster wordt ook veel verbeteringen uitvoeren. Een samenwerking tussen de servers gaat gewoon simpel weg niet werken. Dnbrainwash heeft meer een server voor collega's en vrienden. Drumpie heeft gewoon een server en Toothless heeft een gemengde server. Elke hoster heeft zo zijn reden om een eigen server te maken. Ik ben zelf geen fan van de Tweakers server, omdat het gewoon te druk is. Maar daar is wel alles goed in orde! Nooit map veranderingen, stabiele admins , nette admins, en gewoon goede technische admins. Zoiets moeten wij ook gaan doen, wij staan toch voor FOK! Een geweldig forum, we moeten onze naam gebruiken. Geen gescheld in de servers, geen griefers, geen rommeltje met plugins, samen gevat een stabiele server met gewoon de zelfde map. Mocht het gaan vervelen kunnen we altijd een paar weken wat anders doen, en daarna gewoon weer terug gaan. Zoals ik al zei moeten we dus wat aannemen van de tweakers server. Het is daar een beetje een rommeltje omdat het wat te druk is, maar wij kunnen dus een perfecte server creeeren.
> Geen ruzie in de topics
> Een eigen topic moderator die ruzie's tegen gaat.
> Misschien een eigen forum? Wat ik had was mfok.nl
> Stabiele admins die de server map releasen
> Stabiele admins die niet schelden
> Stabiele admins die veel online zijn.
> Een goede gezellige TS server

Ik heb hier een beetje van elke admin een probleem gepakt, in mijn mening dan. Maar wat zijn de voordelen van een server? Hier mijn mening..
> Minder gebitch in de topics
> Duidelijker voor nieuwe leden
> Iedereen weer bij elkaar, de real fok sfeer.
> Griefers sneller gebanned, krijgen geen kans op de andere servers.
> De mening van een user is duidelijker
> Meer leuke events, want iedereen kan mee denken.
> Stabiele admins.

Maar hoe wordt er dan een server gekozen? Je kan niet zomaar twee servers weg halen, dat is niet eerlijk. Ik stem er dus voor om elk fok lid dat ouder dan 2 maanden is te laten stemmen. De rest telt niet mee, dat kunnen bots zijn. Natuurlijk mag je bij je server blijven, maar je mag hier niet over praten hier meer. Dat doe je maar lekker ergens anders. Of een idee is twee topics. Een algemeen topic waar mensen over servers mogen praten, en 1 officeel server topic. Ook al mag maar 1 iemand zich officeel noemen, de rest mag op fokken. Kijk naar Tweakers, altijd al 1 servers geweest nooit ruzie's en duidelijk. Dit zijn allemaal ideeen, iedereen mag zijn mening inbrengen.

Kort samengevat: We doen een enquete welke server zich officeel mag noemen. De rest mag op fokken naar een ander forum. Er mag hier niet meer geadverteerd of over gepraat worden, want dat is reclame. Je praat maar lekker op minecraftforum.nl over je server. Die enquete is alleen voor fokkers die al langer dan 2 maanden op FOK zitten. Mensen die niet op fok zitten, maar wel op de servers mogen dus niet mee doen. Dit is beter voor iedereen, een betere sfeer en gewoon stabieler. Geen vele map change, ook al gaat het vervelen. Mensen mogen kiezen welke map ze willen, en welke hoster.

Nog maals, sorry voor de spelfouten en dingen die dubbel op zijn. Ik heb ongeveer een half uurtje aan deze tekst gezeten en niet nagelezen :P

Fok? We gaan er iets stabiels van maken!
pi_96464338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Post ik een plaatje op een serieus antwoord, godverdomme wijf. Kap is met je onnozele infantiele posts.
Laat gewoon iedereen doen wat die wilt, je bent hier vrij om te doen wat je wilt. Als je je irriteert stuur je maar een PM naar haar.

(Wat ik zelf ook fout heb gedaan)
pi_96464383
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ga jij maar een echte admin worden.
Je kan niet eens een server 24 uur draaiende houden
pi_96464390
Erg leuk en aardig Berend, maar zoals je zegt op 1 map blijven. Je zegt nu al dat stel het niks aan wordt we moeten switchen naar een nieuw iets wat aan is. Ik bedoel dat schiet dus al niet op.

Ik heb nu 6 mensen op survival en 6 op creative en beide groepen hebben het naar hun zin, dit is wat mij betreft een prima oplossing, voor ieders wat.

Maar ik ben het niet mee eens dat er 1 admin komt, puur omdat er veel mensen op die Fok! server gaan zitten.

Wat mij betreft lijkt het mij een prima oplossing om bijv. DNB en mij te mergen omdat daar bijna geen verschillen inzitten, voor de rest zouden we moeten kijken.
If not now, then when.
pi_96464393
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:30 schreef Toothless het volgende:

[..]

Ga jij maar een echte admin worden.
Je kan niet eens een server 24 uur draaiende houden
_O-
If not now, then when.
pi_96464406
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

_O-
Zo denk ik inderdaad ja :')
pi_96464416
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Erg leuk en aardig Berend, maar zoals je zegt op 1 map blijven. Je zegt nu al dat stel het niks aan wordt we moeten switchen naar een nieuw iets wat aan is. Ik bedoel dat schiet dus al niet op.

Ik heb nu 6 mensen op survival en 6 op creative en beide groepen hebben het naar hun zin, dit is wat mij betreft een prima oplossing, voor ieders wat.

Maar ik ben het niet mee eens dat er 1 admin komt, puur omdat er veel mensen op die Fok! server gaan zitten.
Moet je een kijken bij Tweakers, daar zitten meestal 50 mensen. Kijk voor de grap eens bij Buxville, Godcraft enzovoort. Rommelige maar stabiele servers.
pi_96464417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:32 schreef Toothless het volgende:

[..]

Zo denk ik inderdaad ja :')
Dan zijn we het daar iig over eens.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')