abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:17:39 #91
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96458370
Een soort fok hall of fame is ook wel leuk met de mooiste bouwwerken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_96458516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Toothless het volgende:

[..]

9 FOK!kers.
En 40 andere onbekenden?

No offence, maar wel frappant dat je eerst uit de OP wou en nu niet meer, maarja.

I rest my case.
If not now, then when.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:24:49 #93
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96458657
Zit ook tegelijk te brainstormen over hoe we dan de Fok! Community wat hechter en gezelliger kunnen krijgen. Zal eens met wat regulars wat dingen bespreken. Feit is dat er nu 2 servers zijn die allebei hetzelfde aanbieden. 1 met wat meer beginners en 1 met wat meer gevorderde spelers.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:28:00 #94
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96458782
Zal morgen dan de 2 overgebleven servers wat beter rangschikken in de auto op wiki. En maybe wat nieuwe graphics toevoegen. Een filmpje van mau is ook wel leuk misschien?
pi_96458985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En 40 andere onbekenden?

No offence, maar wel frappant dat je eerst uit de OP wou en nu niet meer, maarja.

I rest my case.
in feite zijn wij allemaal onbekenden van elkaar.
pi_96459088
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef Toothless het volgende:

[..]

in feite zijn wij allemaal onbekenden van elkaar.
Als je dingen zo gaat stellen dan wel ja, maar het is als beginnende MC'er of Fokker toch leuker om Fokkers tegen te komen dan mensen van een andere community..
If not now, then when.
pi_96459163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je dingen zo gaat stellen dan wel ja, maar het is als beginnende MC'er of Fokker toch leuker om Fokkers tegen te komen dan mensen van een andere community..
Hoe het ook went of keert.
We spreken allemaal Nederlanders en er komen nog regelmatig FOK!kers.
Dus ik blijf erin :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:39:55 #98
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96459381
We kunnen ook een poll maken. Laten we de users beslissen
pi_96459955
t.b.h.:
ik vind het een beetje vreemde actie van je toothless, eerst wilde je eruit en je richten op een andere community; en nu opeens wil je dat niet meer? waarom vraag ik me dan af.. te weinig animo in die andere community?, niet genoeg nieuwe spelers?
Kijk, het boeit mij opzich niet hoeveel servers er in de OP staan (en of jou server er wel of niet in staat), zolang dit maar overzichtelijk is en niet met ellelange lappen tekst (daar hebben we e.v.t. de wiki nog voor)
pi_96460231
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
t.b.h.:
ik vind het een beetje vreemde actie van je toothless, eerst wilde je eruit en je richten op een andere community; en nu opeens wil je dat niet meer? waarom vraag ik me dan af.. te weinig animo in die andere community?, niet genoeg nieuwe spelers?
Kijk, het boeit mij opzich niet hoeveel servers er in de OP staan (en of jou server er wel of niet in staat), zolang dit maar overzichtelijk is en niet met ellelange lappen tekst (daar hebben we e.v.t. de wiki nog voor)
Zoveel tekst staat er niet in de OP.
Animo genoeg.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:00:28 #101
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96460291
Ik blijf het jammer vinden dat er niet meer 1 server is. Volgens mij moet dat makkelijk kunnen namelijk, zeker nu je tegenwoordig werelden aan elkaar kunt linken zoals sommige servers aanbieden.
pi_96460455
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat er niet meer 1 server is. Volgens mij moet dat makkelijk kunnen namelijk, zeker nu je tegenwoordig werelden aan elkaar kunt linken zoals sommige servers aanbieden.
met gates ja
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:05:23 #103
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96460510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:04 schreef Toothless het volgende:

[..]

met gates ja
In principe is het dus mogelijk ieder te bieden wat wils, op 1 server. Maarja....
pi_96460526
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

In principe is het dus mogelijk ieder te bieden wat wils, op 1 server. Maarja....
Ik heb zo'n link gehad en werkt prima :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:06:26 #105
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96460556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Toothless het volgende:

[..]

Ik heb zo'n link gehad en werkt prima :)
Dat geloof ik meteen, maar dat is het punt niet :P
pi_96460601
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dat geloof ik meteen, maar dat is het punt niet :P
Punt is dat men niet van delen houd hier :') maar liever elkaar de grond inbeuken :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:08:39 #107
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96460643
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Toothless het volgende:

[..]

Punt is dat men niet van delen houd hier :') maar liever elkaar de grond inbeuken :')
Klopt wel een beetje ja. Er zullen altijd mensen ontevreden blijven.
pi_96461086
quote:

[..]

Daar klopt niks van, en ik vind delen niet erg, maar jij maakt aannames die je uiteindelijk ineens laat vallen dus ja, dan vragen wij ons natuurlijk ook af waarom.
If not now, then when.
pi_96461159
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Daar klopt niks van, en ik vind delen niet erg, maar jij maakt aannames die je uiteindelijk ineens laat vallen dus ja, dan vragen wij ons natuurlijk ook af waarom.
Het is ook het einde van de wereld natuurlijk.
pi_96461252
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Daarom de 3 servers met elkaar verbinden via gates die bij de spawns staan.
Kan men zelf kiezen waar ze op dat moment willen spelen.
Ik ben er voor in.
pi_96461574
Toothless hoe zorg je er dan voor dat de niet-fokkers op je server in die portals gaan.
pi_96461628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef dreams.psd het volgende:
Toothless hoe zorg je er dan voor dat de niet-fokkers op je server in die portals gaan.
je kan men rechten geven die er wel en niet doorheen mogen.
pi_96461716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:27 schreef Toothless het volgende:

[..]

Daarom de 3 servers met elkaar verbinden via gates die bij de spawns staan.
Kan men zelf kiezen waar ze op dat moment willen spelen.
Ik ben er voor in.
Ik ben ook in voor 1 Fok server, alleen niet met jou.

Waarom, omdat het dan waarschijnlijk bij jou gehost gaat worden wat betekent dat jij altijd de eindverantwoordelijke bent over de gehele server. Dat is voor mij net teveel vertrouwen in jou hebben.

Daarbij heb jij al samengevoegd met een andere community die ik liever niet op die Fok server zie, hebt ook donerende users wat ik ook onnodig vindt.

Daarbij vind ik gates ook belachelijk is omdat het 1 server moet worden en dan niet nog gescheiden, doe dan warps ofzo. Ik bedoel jij hebt zelfs een eigen ruimte voor noobs op je server, beetje hokjesgevoel dan.

Maarja, als DNB ooit interesse heeft om de server samen te voegen dan zou ik dat helemaal niet erg vinden.
If not now, then when.
pi_96461835
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik ben ook in voor 1 Fok server, alleen niet met jou.

Waarom, omdat het dan waarschijnlijk bij jou gehost gaat worden wat betekent dat jij altijd de eindverantwoordelijke bent over de gehele server. Dat is voor mij net teveel vertrouwen in jou hebben.

Daarbij heb jij al samengevoegd met een andere community die ik liever niet op die Fok server zie, hebt ook donerende users wat ik ook onnodig vindt.

Daarbij vind ik gates ook belachelijk is omdat het 1 server moet worden en dan niet nog gescheiden, doe dan warps ofzo. Ik bedoel jij hebt zelfs een eigen ruimte voor noobs op je server, beetje hokjesgevoel dan.

Maarja, als DNB ooit interesse heeft om de server samen te voegen dan zou ik dat helemaal niet erg vinden.
Vooroordelen :')
Wie zegt dat ik wil hosten :')
het is altijd makkelijk negatief te zijn dan in bespreking te gaan :')
pi_96461899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:45 schreef Toothless het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vooroordelen :')
Wie zegt dat ik wil hosten :')
Lijkt me logisch omdat je een dikke verbinding en en kast heb met veel slots, dus ga nou niet zeggen dat je zou gaan betalen voor een host terwijl je er zelf 1 hebt.
If not now, then when.
pi_96461925
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lijkt me logisch omdat je een dikke verbinding en en kast heb met veel slots, dus ga nou niet zeggen dat je zou gaan betalen voor een host terwijl je er zelf 1 hebt.
Niks logisch aan.
3 servers die 1 worden betekend meer mensen en die hoeveelheid hoef ik niet op mijn lijntje.
Wat uiteindelijk goedkoper is voor mij dan wat ik nu betaal :')
pi_96462187
1 server zou leuk zijn, maar ik denk dat we het nog even zo moeten laten, omdat het er nu niet op gaat lijken dat iedereen het ermee eens is. Jammer genoeg zijn de meeste mensen al vertrokken naar andere servers buiten Fok!. Overigens vind ik dat de server van toothless gewoon in de OP moet blijven, aangezien er nog altijd screenshots en maprenders worden gepost.
pi_96462286
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:54 schreef maurisioo het volgende:
1 server zou leuk zijn, maar ik denk dat we het nog even zo moeten laten, omdat het er nu niet op gaat lijken dat iedereen het ermee eens is. Jammer genoeg zijn de meeste mensen al vertrokken naar andere servers buiten Fok!. Overigens vind ik dat de server van toothless gewoon in de OP moet blijven, aangezien er nog altijd screenshots en maprenders worden gepost.
En nieuwe mensen vanuit FOK! komen.
het werkt voor sommige mensen niet omdat ze persoonlijke 'haat' naar bepaalde mensen hebben en daarom het niet zakelijk voor de community kunnen bekijken.
Zielig maar waar.
pi_96462465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:57 schreef Toothless het volgende:

[..]

En nieuwe mensen vanuit FOK! komen.
het werkt voor sommige mensen niet
omdat ze persoonlijke 'haat' naar
bepaalde mensen hebben en daarom het niet zakelijk voor de community kunnen bekijken.
Zielig maar waar.
Tja, ik denk dat iedereen (hoe moeilijk dat voor sommigen ook is) de anderen gewoon even moeten accepteren. Met ruzie en emoticons als :') bereik je niks.
pi_96462551
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:01 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat iedereen (hoe moeilijk dat voor sommigen ook is) de anderen gewoon even moeten accepteren. Met ruzie en emoticons als :') bereik je niks.
probleem is is dat ze bang zijn hun admin rechtjes kwijt te raken en daarom geen denken geen zeggenschap meer te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')