En 40 andere onbekenden?quote:
in feite zijn wij allemaal onbekenden van elkaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En 40 andere onbekenden?
No offence, maar wel frappant dat je eerst uit de OP wou en nu niet meer, maarja.
I rest my case.
Als je dingen zo gaat stellen dan wel ja, maar het is als beginnende MC'er of Fokker toch leuker om Fokkers tegen te komen dan mensen van een andere community..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef Toothless het volgende:
[..]
in feite zijn wij allemaal onbekenden van elkaar.
Hoe het ook went of keert.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je dingen zo gaat stellen dan wel ja, maar het is als beginnende MC'er of Fokker toch leuker om Fokkers tegen te komen dan mensen van een andere community..
Zoveel tekst staat er niet in de OP.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
t.b.h.:
ik vind het een beetje vreemde actie van je toothless, eerst wilde je eruit en je richten op een andere community; en nu opeens wil je dat niet meer? waarom vraag ik me dan af.. te weinig animo in die andere community?, niet genoeg nieuwe spelers?
Kijk, het boeit mij opzich niet hoeveel servers er in de OP staan (en of jou server er wel of niet in staat), zolang dit maar overzichtelijk is en niet met ellelange lappen tekst (daar hebben we e.v.t. de wiki nog voor)
met gates jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat er niet meer 1 server is. Volgens mij moet dat makkelijk kunnen namelijk, zeker nu je tegenwoordig werelden aan elkaar kunt linken zoals sommige servers aanbieden.
Ik heb zo'n link gehad en werkt primaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In principe is het dus mogelijk ieder te bieden wat wils, op 1 server. Maarja....
Dat geloof ik meteen, maar dat is het punt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik heb zo'n link gehad en werkt prima
Punt is dat men niet van delen houd hierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, maar dat is het punt niet
Klopt wel een beetje ja. Er zullen altijd mensen ontevreden blijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Toothless het volgende:
[..]
Punt is dat men niet van delen houd hiermaar liever elkaar de grond inbeuken
Daar klopt niks van, en ik vind delen niet erg, maar jij maakt aannames die je uiteindelijk ineens laat vallen dus ja, dan vragen wij ons natuurlijk ook af waarom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Toothless het volgende:
[..]
Het is ook het einde van de wereld natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar klopt niks van, en ik vind delen niet erg, maar jij maakt aannames die je uiteindelijk ineens laat vallen dus ja, dan vragen wij ons natuurlijk ook af waarom.
Daarom de 3 servers met elkaar verbinden via gates die bij de spawns staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje ja. Er zullen altijd mensen ontevreden blijven.
je kan men rechten geven die er wel en niet doorheen mogen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef dreams.psd het volgende:
Toothless hoe zorg je er dan voor dat de niet-fokkers op je server in die portals gaan.
Ik ben ook in voor 1 Fok server, alleen niet met jou.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:27 schreef Toothless het volgende:
[..]
Daarom de 3 servers met elkaar verbinden via gates die bij de spawns staan.
Kan men zelf kiezen waar ze op dat moment willen spelen.
Ik ben er voor in.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Toothless het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje ja. Er zullen altijd mensen ontevreden blijven.
Vooroordelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook in voor 1 Fok server, alleen niet met jou.
Waarom, omdat het dan waarschijnlijk bij jou gehost gaat worden wat betekent dat jij altijd de eindverantwoordelijke bent over de gehele server. Dat is voor mij net teveel vertrouwen in jou hebben.
Daarbij heb jij al samengevoegd met een andere community die ik liever niet op die Fok server zie, hebt ook donerende users wat ik ook onnodig vindt.
Daarbij vind ik gates ook belachelijk is omdat het 1 server moet worden en dan niet nog gescheiden, doe dan warps ofzo. Ik bedoel jij hebt zelfs een eigen ruimte voor noobs op je server, beetje hokjesgevoel dan.
Maarja, als DNB ooit interesse heeft om de server samen te voegen dan zou ik dat helemaal niet erg vinden.
Lijkt me logisch omdat je een dikke verbinding en en kast heb met veel slots, dus ga nou niet zeggen dat je zou gaan betalen voor een host terwijl je er zelf 1 hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:45 schreef Toothless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vooroordelen
Wie zegt dat ik wil hosten
Niks logisch aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt me logisch omdat je een dikke verbinding en en kast heb met veel slots, dus ga nou niet zeggen dat je zou gaan betalen voor een host terwijl je er zelf 1 hebt.
En nieuwe mensen vanuit FOK! komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:54 schreef maurisioo het volgende:
1 server zou leuk zijn, maar ik denk dat we het nog even zo moeten laten, omdat het er nu niet op gaat lijken dat iedereen het ermee eens is. Jammer genoeg zijn de meeste mensen al vertrokken naar andere servers buiten Fok!. Overigens vind ik dat de server van toothless gewoon in de OP moet blijven, aangezien er nog altijd screenshots en maprenders worden gepost.
Tja, ik denk dat iedereen (hoe moeilijk dat voor sommigen ook is) de anderen gewoon even moeten accepteren. Met ruzie en emoticons alsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:57 schreef Toothless het volgende:
[..]
En nieuwe mensen vanuit FOK! komen.
het werkt voor sommige mensen niet
omdat ze persoonlijke 'haat' naar
bepaalde mensen hebben en daarom het niet zakelijk voor de community kunnen bekijken.
Zielig maar waar.
probleem is is dat ze bang zijn hun admin rechtjes kwijt te raken en daarom geen denken geen zeggenschap meer te hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat iedereen (hoe moeilijk dat voor sommigen ook is) de anderen gewoon even moeten accepteren. Met ruzie en emoticons alsbereik je niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |