Dat is in jouw geval niet relevant:quote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat, om enigszins conclusies te kunnen trekken, ik wel minimaal 10 zware gelovers nodig heb en 10 skeptici, en dan hopelijk wat mensen er tussenin.
(En eigenlijk om het plaatje compleet te krijgen, 10 non-BNW-ers)
Misschien wat lurkers?
Het kan redelijk anoniem blijven, gebruik een online tool waarbij je geen adres o.i.d. op hoeft te geven dus ik zal nooit kunnen vinden wie wie was. (behalve als je graag je scores zou willen weten, bouw ik wel een optie voor in dan).
Dan kan de titel veranderen van Studie voor BNW'er naar studie van BNW'er
[..]
(kunnen jullie trouwens de ip-adressen van posters inzien?)
en ik op de fiets naar huis maar denken "pfoe dat was echt een heel erg slechte grap, daar gaat m'n internetcred". Soms is de werkelijkheid zo ontzettend veel beter dan je ooit zelf had kunnen verzinnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval niet relevant:
oompaloompa = Hoppahoppa
Zat jij dat ook al op de fiets naar huis te denken? Typisch....quote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en ik op de fiets naar huis maar denken "pfoe dat was echt een heel erg slechte grap, daar gaat m'n internetcred". Soms is de werkelijkheid zo ontzettend veel beter dan je ooit zelf had kunnen verzinnen.
2 alters in 1 persoonquote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zat jij dat ook al op de fiets naar huis te denken? Typisch....
Wacht even op je antwoord van je andere alter meneer oompaloompa.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en ik op de fiets naar huis maar denken "pfoe dat was echt een heel erg slechte grap, daar gaat m'n internetcred". Soms is de werkelijkheid zo ontzettend veel beter dan je ooit zelf had kunnen verzinnen.
Ik heb Bastard wel eens eerder verzocht om een IP-check, om van het gezever van een aantal sujetten af te zijn die dachten dat wij dezelfde persoon waren. Dat wilde hij niet doen toen, werd alleen gebruikt bij uitzonderlijk lastige typetjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar het is geen standaard optie die je zonder veel gedoe kunt gebruiken?
Ik zal eens aan Bastard vragen of hij dit een leuk topic vindt voor BNW:quote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb Bastard wel eens eerder verzocht om een IP-check, om van het gezever van een aantal sujetten af te zijn die dachten dat wij dezelfde persoon waren. Dat wilde hij niet doen toen, werd alleen gebruikt bij uitzonderlijk lastige typetjes.
Dus zolang we niet uitzonderlijk lastig worden, komen ze er nooit achter!
Omdat we allebei een fiets hebben, zijn we dus één persoon. Lekker simpele verbanden worden hier toch ook weer gelegd.quote:
Heten jullie samen dan Hompalompa?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb Bastard wel eens eerder verzocht om een IP-check, om van het gezever van een aantal sujetten af te zijn die dachten dat wij dezelfde persoon waren. Dat wilde hij niet doen toen, werd alleen gebruikt bij uitzonderlijk lastige typetjes.
Dus zolang we niet uitzonderlijk lastig worden, komen ze er nooit achter!
Whut?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
btw, je hebt wel hele grote verwachtingen in de verschillen al wil je met zo'n kleine N wat bewijzen
reactie op:quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat, om enigszins conclusies te kunnen trekken, ik wel minimaal 10 zware gelovers nodig heb en 10 skeptici, en dan hopelijk wat mensen er tussenin.
(En eigenlijk om het plaatje compleet te krijgen, 10 non-BNW-ers)
Misschien wat lurkers?
Het kan redelijk anoniem blijven, gebruik een online tool waarbij je geen adres o.i.d. op hoeft te geven dus ik zal nooit kunnen vinden wie wie was. (behalve als je graag je scores zou willen weten, bouw ik wel een optie voor in dan).
Dan kan de titel veranderen van Studie voor BNW'er naar studie van BNW'er
[..]
(kunnen jullie trouwens de ip-adressen van posters inzien?)
Er zijn wel wat kenmerken waar ik enorme verschillen op verwacht jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
btw, je hebt wel hele grote verwachtingen in de verschillen al wil je met zo'n kleine N wat bewijzen
Nog een 3e kloon van meneer oompaloompa.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vond het juist een erg doorzichtig grapje van oompaloompa en Hoppahoppa. Pff, oompaloompa legt het grapje zelfs nog bijna uit!En alsof oompaloompa dan zo dom zou zijn dat ze ineens niet meer zou weten hoe ze een post moet editen...
Jij ook al? Zijn jullie met zijn drietjes?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Omdat we allebei een fiets hebben, zijn we dus één persoon. Lekker simpele verbanden worden hier toch ook weer gelegd.
Ik hield ze inderdaad al zo moeilijk uit elkaar he.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook al? Zijn jullie met zijn drietjes?
... of meer vrees ik ...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jamaar ik heb ook een fietsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en wie ben jij nu weer?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
tuurlijk
een beetje lurker zegt nu dat het een kloon (van mij(6))is om de rest te laten geloven in de conspiracy die oompaloompa heet
oompaloompa is geen conspiracy.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
tuurlijk
een beetje lurker zegt nu dat het een kloon (van mij(6))is om de rest te laten geloven in de conspiracy die oompaloompa heet
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
tuurlijk
My name is legion, for we are manyquote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en wie ben jij nu weer?
Ik word er helemaal nerveus van
In vergelijking met je geloof in NWO, zou je dan zeggen dat je minder zeker, even zeker, of zekerder bent dat ik een man en hoppahoppa ben ten opzichte van je geloof in reptielen die achter 9-11 zaten?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
oompaloompa is geen conspiracy.
oompaloompa is vastgelopen in zijn eigen spaghetti van nietszeggende gedachtenspinsels.
Deze stelling ben ik het ten dele mee eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef Dhalsim het volgende:
Ik zie dat dit topic nogal ontspoort is, dus ik laat het bij nog 1 enkele bevinding: Mensen die simpelweg niet geïnteresseerd zijn in zaken waar ze niet direct iets van merken (en die zich, zeg maar, buiten hun belevingswereld bevinden) zullen zich ook niet bezig houden met conspiracy-theorieën (uiteraard met uitzondering van personen met een psychische stoornis waarbij paranoïde wanen een symptoom zijn).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |