abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 19:03:49 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96558922
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Ticker het volgende:
O mijn god zeg....
Was het toch weer een debunker met een alter ego/persoonlijkheids issue.
Het zijn ook altijd die vrome academici die ze niet op een rijtje lijken te hebben he?
Komen het allemaal even vertellen waarop de wereld draait en hoe dat dan het in elkaar steekt willen ze maar wat graag bij je opdringen, maar ondertussen lopen er wat schizo's tussen hoor :D
The truth was in here.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:06:21 #127
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96559080
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd die vrome academici die ze niet op een rijtje lijken te hebben he?
Komen het allemaal even vertellen waarop de wereld draait en hoe dat dan het in elkaar steekt willen ze maar wat graag bij je opdringen, maar ondertussen lopen er wat schizo's tussen hoor :D
Ik vraag me dan ook af, of zo'n toetsenboard danwel beeldscherm heel blijft, bij het lezen, en niet kunnen reageren, op dit soort reacties.

Hoewel.. dat niet reageren is natuurlijk een kwestie van kloon tijd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_96559106
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

[..]

[..]

OMG Prrrrriceless _O-
Ik dacht je het allang wist. ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 19:13:58 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96559532
quote:

[..]

Austisten heb je daar zeker ja, maar denk dat het met de schizo's wel meevalt ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96559545
Die lui die zeg maar de macht hebben, wat bij sommigen, een alarm laat afgaan wanneer er bepaalde zaken gebeuren, bv de oorlog tegen het terrorisme/irak, afghanistan etc, met dood makende/zeer breed trekkende woorden (freedom, war on terrorism etc (waar ons land ook braaf achteraan loopt, politiek gezien), zie alleen al de ontevredenheid bij de nederlandse bevolking, omdat wij ook wel ergens weten, dat het niks uitmaakt waar op je op stemt, waar we voor ons gevoel, enkel worden genaaid en dat onze ''leiders'', geen leiders zijn, maar volgers, volgers van een bepaald systeem, waar wordt gewerkt voor al een lange tijd om de macht zeker te stellen of zoiets (one world order bv).

En die hele puinzooi dit zich aan het uitvouwen is in het midden oosten, snipers in bv sirie, zelfs de leiders daar spreken van externe krachten, maar door onze media worden zulke gedachten, en gewoon omdat wij dat simpel ook niet willen geloven, laat staan denken, als onzin worden bestempeld.

Vlak voordat Osama gedood werd gedood, zag je Obama nog mooie grapjes maken over conspiracy's (), wat ze vaak doen, vandaar o.a. dat de meeste enkel gaan lachen bij simpel de gedachte bij zoiets.

Maar bekijk bv deze filmpjes van een adviseur van Obama:

Obama zou de oorlog stoppen? nou het wordt enkel groter?

Ja de meeste conspiracies zijn waarschijnlijk onzin, maar gewoon een breed onderliggend iets moet je zeker wel kunnen zien, dat ze niet ''de mens'' dienen, of iets goeds, maar het is meer zoiets als de vroegere dagen toen we nog kastelen hadden en ze daar ook hun rijkdommen/macht/hun visie beschermen en de gewone mens onderdrukken (door hier o.a. de media en outside hun oorlogen/strijd), maar hier kunnen we nog zoet genoeg worden gehouden door ons o.a. consumptie verslaving, het gevoel hebben, wij hebben het best goed nu, nee wij zijn zeer brave volgers.

quote:
"Moreover, as America becomes an increasingly multicultural society, it may find it more difficult to fashion a concensus on foreign policy issues, except in the circumstances of a truly massive and widely perceived direct external threat."
Ze gebruiken angst om hun doelen te bereiken, tegelijk zijn ze bang voor het gewone volk, omdat ze niemand kunnen vertrouwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Plugin op 09-05-2011 19:36:28 ]
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 19:21:03 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_96559884
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Ticker het volgende:
O mijn god zeg....
Was het toch weer een debunker met een alter ego/persoonlijkheids issue.
Maar er zaten wel een paar minuten tussen de posts, dus de mogelijkheid van een opzetje bestaat ook nog.
Maar als het wél zo is is het om te gillen.
_O-
pi_96560079
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar er zaten wel een paar minuten tussen de posts, dus de mogelijkheid van een opzetje bestaat ook nog.
Maar als het wél zo is is het om te gillen.
_O-
opzetje of niet; het is nier relevant, want ik lees dat soort posts toch vrijwel nooit.
pi_96560214
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik vraag me dan ook af, of zo'n toetsenboard danwel beeldscherm heel blijft, bij het lezen, en niet kunnen reageren, op dit soort reacties.

Hoewel.. dat niet reageren is natuurlijk een kwestie van kloon tijd.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik dacht je het allang wist. ;)
Ik vond het juist een erg doorzichtig grapje van oompaloompa en Hoppahoppa. Pff, oompaloompa legt het grapje zelfs nog bijna uit! :D En alsof oompaloompa dan zo dom zou zijn dat ze ineens niet meer zou weten hoe ze een post moet editen...
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_96560532
Critical error: 74967
pi_96560604
Lol
pi_96560637
stackoverflow
  maandag 9 mei 2011 @ 19:47:18 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96561660
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik vond het juist een erg doorzichtig grapje van oompaloompa en Hoppahoppa. Pff, oompaloompa legt het grapje zelfs nog bijna uit! :D En alsof oompaloompa dan zo dom zou zijn dat ze ineens niet meer zou weten hoe ze een post moet editen...
Blijft leuk :')
The truth was in here.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:50:28 #138
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96561886
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Blijft leuk :')
Ik voel me gekwetst in mijn grappenkunde :(
(Maar Lavenderr wint de magnetron!)

Overigens zat ik te denken, kan het best leuk/interessant zijn om wat persoonlijkheidsschalen af te nemen en te kijken of er patronen bestaan tussen geloof in bepaalde conspiracies & bepaalde types persoonlijkheid. (Misschien zelfs verschillende theorieën, verschillende persoonlijkheidskenmerken). Zouden enige "believers" in de breedste zin van het woord daar interesse in hebben om mee te doen & dat serieus in willen vullen, of is het wantrouwen daar te groot voor? :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96561908
Jullie zijn echt geweldig. Dat niemand hier snapt dat dat een geintje was. Geniaal. Gaat het punt van bovengemiddelde intelligentie bij complotdenkers toch niet op. I stand corrected.

Alsof een ervaren gebruiker als oompa niet weet hoe ze een post moet editen... Jullie zijn echt een parodie op jezelf.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96561987
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Overigens zat ik te denken, kan het best leuk/interessant zijn om wat persoonlijkheidsschalen af te nemen en te kijken of er patronen bestaan tussen geloof in bepaalde conspiracies & bepaalde types persoonlijkheid. (Misschien zelfs verschillende theorieën, verschillende persoonlijkheidskenmerken). Zouden enige "believers" in de breedste zin van het woord daar interesse in hebben om mee te doen & dat serieus in willen vullen, of is het wantrouwen daar te groot voor? :P
Ik doe mee, maar dat spreekt voor zich. Ik vraag het mezelf notabene.
pi_96562102
quote:

[..]

Nee
  maandag 9 mei 2011 @ 19:54:53 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96562201
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jullie zijn echt geweldig. Dat niemand hier snapt dat dat een geintje was. Geniaal. Gaat het punt van bovengemiddelde intelligentie bij complotdenkers toch niet op. I stand corrected.

Alsof een ervaren gebruiker als oompa niet weet hoe ze een post moet editen... Jullie zijn echt een parodie op jezelf.
Tis goed met je Oompa :D
The truth was in here.
pi_96562209
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

Nee, het was geen geintje, meneer oompa.

Het was een echte vergissing.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:55:49 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96562265
quote:

[..]

Nee natuurlijk niet!

The truth was in here.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:55:51 #145
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96562267
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik doe mee, maar dat spreekt voor zich. Ik vraag het mezelf notabene.
Ik denk dat, om enigszins conclusies te kunnen trekken, ik wel minimaal 10 zware gelovers nodig heb en 10 skeptici, en dan hopelijk wat mensen er tussenin.
(En eigenlijk om het plaatje compleet te krijgen, 10 non-BNW-ers)
Misschien wat lurkers?
Het kan redelijk anoniem blijven, gebruik een online tool waarbij je geen adres o.i.d. op hoeft te geven dus ik zal nooit kunnen vinden wie wie was. (behalve als je graag je scores zou willen weten, bouw ik wel een optie voor in dan).

Dan kan de titel veranderen van Studie voor BNW'er naar studie van BNW'er :P

quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tis goed met je Oompa :D
:D

(kunnen jullie trouwens de ip-adressen van posters inzien?)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 19:57:32 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96562389
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef oompaloompa het volgende:

(kunnen jullie trouwens de ip-adressen van posters inzien?)
Wij hebben directe lijntjes met God mocht dat nodig zijn *)
The truth was in here.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:58:07 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96562435
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lees daar 'met Danny'? :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 9 mei 2011 @ 20:00:07 #148
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96562586
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar het is geen standaard optie die je zonder veel gedoe kunt gebruiken?
  maandag 9 mei 2011 @ 20:00:19 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96562602
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lees daar 'met Danny'? :P
Verder dan Danny nog, hij is de puppetmaster.
The truth was in here.
pi_96562686
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, het was geen geintje, meneer oompa.

Het was een echte vergissing.
Tuurlijk... Prutser. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')