Het zijn ook altijd die vrome academici die ze niet op een rijtje lijken te hebben he?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Ticker het volgende:
O mijn god zeg....
Was het toch weer een debunker met een alter ego/persoonlijkheids issue.
Ik vraag me dan ook af, of zo'n toetsenboard danwel beeldscherm heel blijft, bij het lezen, en niet kunnen reageren, op dit soort reacties.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die vrome academici die ze niet op een rijtje lijken te hebben he?
Komen het allemaal even vertellen waarop de wereld draait en hoe dat dan het in elkaar steekt willen ze maar wat graag bij je opdringen, maar ondertussen lopen er wat schizo's tussen hoor
Austisten heb je daar zeker ja, maar denk dat het met de schizo's wel meevaltquote:Op maandag 9 mei 2011 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die vrome academici die ze niet op een rijtje lijken te hebben he?
Komen het allemaal even vertellen waarop de wereld draait en hoe dat dan het in elkaar steekt willen ze maar wat graag bij je opdringen, maar ondertussen lopen er wat schizo's tussen hoor
Ze gebruiken angst om hun doelen te bereiken, tegelijk zijn ze bang voor het gewone volk, omdat ze niemand kunnen vertrouwen.quote:"Moreover, as America becomes an increasingly multicultural society, it may find it more difficult to fashion a concensus on foreign policy issues, except in the circumstances of a truly massive and widely perceived direct external threat."
Maar er zaten wel een paar minuten tussen de posts, dus de mogelijkheid van een opzetje bestaat ook nog.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Ticker het volgende:
O mijn god zeg....
Was het toch weer een debunker met een alter ego/persoonlijkheids issue.
opzetje of niet; het is nier relevant, want ik lees dat soort posts toch vrijwel nooit.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar er zaten wel een paar minuten tussen de posts, dus de mogelijkheid van een opzetje bestaat ook nog.
Maar als het wél zo is is het om te gillen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af, of zo'n toetsenboard danwel beeldscherm heel blijft, bij het lezen, en niet kunnen reageren, op dit soort reacties.
Hoewel.. dat niet reageren is natuurlijk een kwestie van kloon tijd.
Ik vond het juist een erg doorzichtig grapje van oompaloompa en Hoppahoppa. Pff, oompaloompa legt het grapje zelfs nog bijna uit!quote:
Blijft leukquote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vond het juist een erg doorzichtig grapje van oompaloompa en Hoppahoppa. Pff, oompaloompa legt het grapje zelfs nog bijna uit!En alsof oompaloompa dan zo dom zou zijn dat ze ineens niet meer zou weten hoe ze een post moet editen...
Ik voel me gekwetst in mijn grappenkundequote:
Ik doe mee, maar dat spreekt voor zich. Ik vraag het mezelf notabene.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst in mijn grappenkunde
Overigens zat ik te denken, kan het best leuk/interessant zijn om wat persoonlijkheidsschalen af te nemen en te kijken of er patronen bestaan tussen geloof in bepaalde conspiracies & bepaalde types persoonlijkheid. (Misschien zelfs verschillende theorieën, verschillende persoonlijkheidskenmerken). Zouden enige "believers" in de breedste zin van het woord daar interesse in hebben om mee te doen & dat serieus in willen vullen, of is het wantrouwen daar te groot voor?
Neequote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
(Maar Lavenderr wint de magnetron!)
Overigens zat ik te denken, kan het best leuk/interessant zijn om wat persoonlijkheidsschalen af te nemen en te kijken of er patronen bestaan tussen geloof in bepaalde conspiracies & bepaalde types persoonlijkheid. (Misschien zelfs verschillende theorieën, verschillende persoonlijkheidskenmerken). Zouden enige "believers" in de breedste zin van het woord daar interesse in hebben om mee te doen & dat serieus in willen vullen, of is het wantrouwen daar te groot voor?
Tis goed met je Oompaquote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jullie zijn echt geweldig. Dat niemand hier snapt dat dat een geintje was. Geniaal. Gaat het punt van bovengemiddelde intelligentie bij complotdenkers toch niet op. I stand corrected.
Alsof een ervaren gebruiker als oompa niet weet hoe ze een post moet editen... Jullie zijn echt een parodie op jezelf.
Nee, het was geen geintje, meneer oompa.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jullie zijn echt geweldig. Dat niemand hier snapt dat dat een geintje was. Geniaal. Gaat het punt van bovengemiddelde intelligentie bij complotdenkers toch niet op. I stand corrected.
Alsof een ervaren gebruiker als oompa niet weet hoe ze een post moet editen... Jullie zijn echt een parodie op jezelf.
Nee natuurlijk niet!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
(Maar Lavenderr wint de magnetron!)
Ik denk dat, om enigszins conclusies te kunnen trekken, ik wel minimaal 10 zware gelovers nodig heb en 10 skeptici, en dan hopelijk wat mensen er tussenin.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar dat spreekt voor zich. Ik vraag het mezelf notabene.
quote:
Wij hebben directe lijntjes met God mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef oompaloompa het volgende:
(kunnen jullie trouwens de ip-adressen van posters inzien?)
Lees daar 'met Danny'?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij hebben directe lijntjes met God mocht dat nodig zijn
Maar het is geen standaard optie die je zonder veel gedoe kunt gebruiken?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij hebben directe lijntjes met God mocht dat nodig zijn
Tuurlijk... Prutser.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, het was geen geintje, meneer oompa.
Het was een echte vergissing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |