Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gutte gut en ik dacht dat ik een dirtymind had...
En dan zegt WW wat over mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkant
gatverdammequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkant
Kleine man in Augustus dus jarig...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik al tien jaar niet heen gekund, valt altijd op of rond kleine man's verjaardag
Kan je niet iets van sinaasappelsap of zo krijgen? Dat vult ook aardig.quote:
Ik weet niet hoor, maar om de drie uur iets willen eten (als je wakker bent) is vrij normaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nogmaals: woonde het leuk, in de woonwagen?
Ja. Het is best schandalig eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker. Geen exorbitante welvaart zonder een deel van de wereld om uit te buiten en arm en dom te houden.
Nop, alleen taart en yoghurtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet iets van sinaasappelsap of zo krijgen? Dat vult ook aardig.
Kan zijn. Maar na jouw eerdere opmerking had ik direct een MI van een volgevreten woonwagenbewoonsterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar om de drie uur iets willen eten (als je wakker bent) is vrij normaal.
Johquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kleine man in Augustus dus jarig...
Kun je niet een pizza of zo laten bezorgen, altijd lekker op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, alleen taart en yoghurt
en karvanceitan dus.. vul nog wel een flesje bij.
Hou dat beeld vooral vast.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar na jouw eerdere opmerking had ik direct een MI van een volgevreten woonwagenbewoonsterKon er niets aan doen.
Tot nu toe heeft het prima uitgepaktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow god.. hebben we weer een doener ipv denker.. waar gaat de wereld heen
Ik probeer er wel rekening mee te houden, linkse hond die ik ben. Ik eet vrijwel geen vlees. Niet omdat ik vegetarisch ben maar omdat je heel Afrika te eten kan geven van dat wat wij tot diervoeders verwerken. En dat alleen maar om beesten vet te mesten die wij op kunnen eten terwijl Afrika sterft van de honger.quote:
Dat denk je maar. Nou ja niet dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het prima uitgepakt
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traagquote:
Wat is dat laatste?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, alleen taart en yoghurt
en karvanceitan dus.. vul nog wel een flesje bij.
Probeer je nu Cue_ te hosselen met je SQL server?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traag
Select * from _Cuequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer je nu Cue_ te hosselen met je SQL server?
Ja, ik ben zo'n figuur die zich er enerzijds heel kwaad over kan maken en anderzijds denk ik bij mezelf "ik kan dat probleem toch niet oplossen dus laat maar".quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer er wel rekening mee te houden, linkse hond die ik ben. Ik eet vrijwel geen vlees. Niet omdat ik vegetarisch ben maar omdat je heel Afrika te eten kan geven van dat wat wij tot diervoeders verwerken. En dat alleen maar om beesten vet te mesten die wij op kunnen eten terwijl Afrika sterft van de honger.
Een Full outerjoin! Of een innerjoin is ook leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij wil je wel een autojoin met haar doen
Ik denk precies hetzelfde, maar dat soort kleine dingen zijn heel makkelijk. En ik ga vlees ook niet volledig uit de weg, maar thuis eet ik het eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n figuur die zich er enerzijds heel kwaad over kan maken en anderzijds denk ik bij mezelf "ik kan dat probleem toch niet oplossen dus laat maar".
Ik dacht inderdaad ff dat ik in een overleg op werk zat ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
Het is weer pijnlijk duidelijk geworden.
Zullen we het maar Dig SC noemen hier?
Nog erger is dat de nerdjes het ook nog echt grappig vinden.
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
Het is weer pijnlijk duidelijk geworden.
Zullen we het maar Dig SC noemen hier?
Nog erger is dat de nerdjes het ook nog echt grappig vinden.
ik wel...volgens mij is dat ergerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.
okay nu ga ik wel weer lief doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben niet te Selecten.. laat staan Select *!!!!
![]()
[sub] zo genoeg over mij en nerdy talk [/sub
jullie wilden emanciperenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als man is da't nog te accepteren.. als vrouw
cognosquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traag
Gossie. Tweede hossel poging van W-G mislukt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
cognos![]()
Ken alleen de report en analyse ervan.. maar toch..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.
Nou dan weet je waar ik mijn brood mee verdienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
cognos![]()
Ken alleen de report en analyse ervan.. maar toch..
Ik faal hard vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Gossie. Tweede hossel poging van W-G mislukt.
Dan toch liever verstand van computersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben weer verstand van andere dingen. Tepelkloven en spuitluiers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben weer verstand van andere dingen. Tepelkloven en spuitluiers.
Ben ik nu tot notoire doelwit gebombardeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en we hebben nog maar een klein stukje van de dag gehad![]()
Nee hoor, maar als je jezelf daarin plaats.. laat ik het natuurlijk niet voorbij gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
Ben ik nu tot notoire doelwit gebombardeerd
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je jezelf daarin plaats.. laat ik het natuurlijk niet voorbij gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
En toen was het stil en toen was het stil...
NooooooooooooooooooooooooHaha.. vette shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha.. vette shit!Smurfenhouse!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over de smurfen gesproken.. Wat vinden we van de nieuwe "hit" van vader abraham?quote:
heeft hij een nieuw nummer uitgebracht? Na het fiasco van Sineke?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Over de smurfen gesproken.. Wat vinden we van de nieuwe "hit" van vader abraham?
Met de Mosselman of zo toch?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
En toen was het stil en toen was het stil...
NooooooooooooooooooooooooWaarom zag ik die aankomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nog niks van gehoordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Over de smurfen gesproken.. Wat vinden we van de nieuwe "hit" van vader abraham?
Met de Mosselman of zo toch?
heul nietquote:
Vinden ze je er zo ongezond uitzien?quote:
Ja zonder tomaatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe voor mij maar zonder tomaat en extra komkommer
ik mag hopen van nietquote:
Hebben ze geen friet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet
Maar volgens mij is het een massaorde van het bedrijf.. kon ook patat of chinees doen
quote:
Och een babipangang met bami past er best wel inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Belg
Al moet ik voor lunch trouwens niet denken aan chinees
Ja het gaat er wel in, maar toch blijf ik het raar vinden om smiddags chinees te eten....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och een babipangang met bami past er best wel in![]()
al gok ik dat de meesten gewoon iets van een loempiaatje hebben ofzo
Dat is iets andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja het gaat er wel in, maar toch blijf ik het raar vinden om smiddags chinees te eten....
Een van de advocaten eet altijd warm tussen de middagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja het gaat er wel in, maar toch blijf ik het raar vinden om smiddags chinees te eten....
Wij deden dat toen ik op de basisschool zat altijd.. heerlijk warm eten tussen de middagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Een van de advocaten eet altijd warm tussen de middagWij deden dat vroeger ook en mijn opa en oma doen het nog steeds. Boeren he
Ja, wij ook. Was echt ideaal. Maar nu is het haast niet te doen, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij deden dat toen ik op de basisschool zat altijd.. heerlijk warm eten tussen de middag
Vriendin van mij nam wel altijd warm eten mee naar haar werk.. of tenminste, dat warmde ze daar dan op. Ik zou het wel raar vinden.. en voor m'n collega's irritant ivm de geur die er dan vanaf komt. haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Was echt ideaal. Maar nu is het haast niet te doen, dat is wel jammer.
Dat is hier geen probleem blijkbaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van mij nam wel altijd warm eten mee naar haar werk.. of tenminste, dat warmde ze daar dan op. Ik zou het wel raar vinden.. en voor m'n collega's irritant ivm de geur die er dan vanaf komt. haha.
Smakeljik alvastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hier geen probleem blijkbaarHij eet echt alles, vooral veel Chinees.
Mja, ik eet wel gewoon een boterhammetje
Hoe ziet die eruit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hier geen probleem blijkbaarHij eet echt alles, vooral veel Chinees.
Mja, ik eet wel gewoon een boterhammetje
Moet je daarmee stoppenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef Godtje het volgende:
Ik zit op twee dingen te wachten en ik haat wachten
Wachten duurt altijd langquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef Godtje het volgende:
Moet je dan juist niet heel zen niet gaan zitten wachten en dat alles dan naar je toekomt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef Godtje het volgende:
Net als dat je niet moet gaan zoeken en je vindt het vanzelfquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je dan juist niet heel zen niet gaan zitten wachten en dat alles dan naar je toekomt?
Een mail en een prullenbakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wachten duurt altijd lang![]()
En waar wacht je op?
Ik ben een beetje gaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe het hier is
Geen inmens goedkope ritjes naar malta.. stom
bij jou alles goed?
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gaar![]()
Verder alles perfect hiero, morgen weer lamballen op het strand
Je hebt wat gemist gisteren, MissBquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je dan juist niet heel zen niet gaan zitten wachten en dat alles dan naar je toekomt?
Ik wil heel zen naar buiten gaan maar dat lukt dus niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cocktails gedronken in goed gezelschapquote:
Welke andere?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gooi je vuil gewoon in een andere prullenbak.. stukje lopen.. is goed voor je!
Cupsize?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cocktails gedronken in goed gezelschap
Morele bezwaren tegen naar buiten gaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil heel zen naar buiten gaan maar dat lukt dus niet.![]()
Nou ja technisch gezien lukt het wel maar het is even niet heel erg mogelijk vanwege morele bezwaren in mijn mooie koppie
mail.. wachten.. belangrijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morele bezwaren tegen naar buiten gaan?
Een B-nog iets, Een C- nog iets en een dubbel D- nog ietsquote:
Laat die jongen niet zo lang in spanning en druk op send secreet!quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morele bezwaren tegen naar buiten gaan?
Ik wil mijn eigen mooie prullenbakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een prullenbak te vinden!
desnoods buiten
Gij vuige moraalridder!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja
Officieel ben ik aan het werk en krijg ik betaald. In ruil daarvoor moet ik bepaalde werkzaamheden verrichten. Vandaag is het op die mail wachten, daarop antwoorden op de juiste manier en dan ben ik 'vrij' om te gaan.
Moreel voel ik me dus verplicht om dat te doen. Die afspraak ben ik namelijk aan gegaan
Dat is het zeker!quote:
Goedemorgenquote:
Jij bent toch geen bejaarde die op kwaad de winkel in komt omdat een toestel niet deugt, al weken aan het bellen is met vodafone en HTC, en het toestel de schuld geeft van het feit dat meneer zelf niet de instellingen kan overnemen van papier.quote:
quote:
lijkt me geheel terecht dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent toch geen bejaarde die op kwaad de winkel in komt omdat een toestel niet deugt, al weken aan het bellen is met vodafone en HTC, en het toestel de schuld geeft van het feit dat meneer zelf niet de instellingen kan overnemen van papier.
Maar goed dat meneer zijn hele leven in de elektrotechniek gewerkt heeft en precies weet waar het aan ligt.
Jammer voor hem dat ik binnen 2 minuten het toestel wel aan de gang had.
En dan toch blijven volhouden dat hij dat zelf ook honderd keer zo had gedaan, en nog kwaad zijn ook.
Hoeven wij het niet meer te doen!quote:
Nee hoor. Anders zat ik er met 2 in mijn huis.quote:
Dat weet ik nietquote:
Dus heb je er nog 1 waar je je prul in kan gooienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
Nee hoor. Anders zat ik er met 2 in mijn huis.
En wachten tot de nieuwe komt moet ik toch een keer.
Jeeejquote:
Dat hangt ervan af....wat voor vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeeej
Wacht... Ik ga morgen weer vrijwilligerswerk doen. Moet ik daar dan ook mee stoppen?
Het hele punt was dat ik weg wil dat kan in beide gevallen niet. Als ik weg ben merk ik namelijk niet wanneer die komt. En ik heb nu een zak waar ik het in doe dus het vuil is het probleem niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus heb je er nog 1 waar je je prul in kan gooien
En dus hoef je niet te wachten.. je merkt dn vanzelf wel wanneer die komt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
Het hele punt was dat ik weg wil dat kan in beide gevallen niet. Als ik weg ben merk ik namelijk niet wanneer die komt. En ik heb nu een zak waar ik het in doe dus het vuil is het probleem niet.
Je moet hier ook echt alles in 100voud uitspellen voor mensen het snappen.
Boeide je genoeg om er 5 minuten over door te zagenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ik snapte je punt erg goed, maar die boeide mij niet
moet toch iets doen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
Boeide je genoeg om er 5 minuten over door te zagen
Dierenasielquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af....wat voor vrijwilligerswerk?
quote:
Ben je aan het ovuleren?quote:
Hmmmm...het is dat ik dieren leuk vind, maar moraalriddergewijs is het op het randje, Samzz..quote:
I'm a sinnerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm...het is dat ik dieren leuk vind, maar moraalriddergewijs is het op het randje, Samzz..
Als je mij een beetje kent, had je geweten dat het over voedsel ging. Ik bak een ei, voor op brood. Jeweettoggg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben je aan het ovuleren?
of was dat geen vrouwen geheimtaal
ik ken je nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent, had je geweten dat het over voedsel ging. Ik bak een ei, voor op brood. Jeweettoggg.
Oeh!quote:
Ook dat ja.quote:
Ik ook. Maar wel met veul ramen, dus ik zie de zonquote:
Dat maakt het alleen maar erger, ik kan vanaf het balkon twee katten zien, die liggen te slapen in het zonnetjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel met veul ramen, dus ik zie de zon
De gedachte aan bijna weekend, morgen 27 graden en parkhangen met de best friend en de buurvrouw doet me goed, dus ik overleef hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger, ik kan vanaf het balkon twee katten zien, die liggen te slapen in het zonnetje![]()
Gelukkig heb ik een snicker als ontbijt
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gedachte aan bijna weekend, morgen 27 graden en parkhangen met de best friend en de buurvrouw doet me goed, dus ik overleef het
Beetje laatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:38 schreef Cue_ het volgende:
hi nouk!
hoest met de eierstokken?
Alles goed?
Over Snickers gesproken, ik heb nog een stuk Milka met daimquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger, ik kan vanaf het balkon twee katten zien, die liggen te slapen in het zonnetje![]()
Gelukkig heb ik een snicker als ontbijt
Ben je al begonnen met je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog niks gedaan
Ja wat rondspeurwerk enzo, maar echt werkstom!
Nog steeds of alweer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over Snickers gesproken, ik heb nog een stuk Milka met daim
Jazekers. Wil je ook?quote:
mooi zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Beetje laat![]()
Haha, zijn heel rustig![]()
Jazeker, met jou?
Maandag begonnenquote:
Pff, ik heb nog niet eens ontbetenquote:
Goodquote:
Aah vandaar..quote:Maandag begonnen![]()
vandaag is inwerker alleen heeeel druk dus moet mezelf vermaken
Wel goed. heel ander werk, maar zeker interessant. Leuke collega's en als ik eenmaal wat kan.. wordt het vast leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
Aah vandaar..Hoe bevalt het tot nu toe?
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik verga gewoon van de pijn in m'n benen
Ik ben bang dat je me aan gaat randen danquote:
Niks. Maar het voelt alsof iemand met een hamer op m'n knieën en bovenbenen staat te rossenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Maar het voelt alsof iemand met een hamer op m'n knieën en bovenbenen staat te rossen
Het moet toch ergens door ontstaan zijn. En anders is het reden voor de dokter/ziekenhuis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Maar het voelt alsof iemand met een hamer op m'n knieën en bovenbenen staat te rossen
Nou, dat kan ook niet goed zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik verga gewoon van de pijn in m'n benen
quote:
quote:
Ik weet niet waardoor. Ik heb de hele week niks bijzonders gedaan. Ik kwakkel wel met m'n gezondheid, dus het zou kunnen dat ik (weer) ziek word.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het moet toch ergens door ontstaan zijn. En anders is het reden voor de dokter/ziekenhuis.
Daar krijg je dan toch niet zulke pijn van?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waardoor. Ik heb de hele week niks bijzonders gedaan. Ik kwakkel wel met m'n gezondheid, dus het zou kunnen dat ik (weer) ziek word.
Griep zorgt wel voor spierpijn. En dit voelt ook wel als spierpijn, alleen dan veel erger.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar krijg je dan toch niet zulke pijn van?
Eens even goed uitrusten kan misschien helpen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Griep zorgt wel voor spierpijn. En dit voelt ook wel als spierpijn, alleen dan veel erger.
Toch klinkt het niet als iets wat je krijgt als je een griepje krijgt ofzo. of je moet er vaker last van hebben gehad.. maar het klinkt niet gezondquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet waardoor. Ik heb de hele week niks bijzonders gedaan. Ik kwakkel wel met m'n gezondheid, dus het zou kunnen dat ik (weer) ziek word.
Als het goed is ben ik over een week twee weekjes vrij om even bij te komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eens even goed uitrusten kan misschien helpen?
Ik heb het eigenlijk altijd als ik griep heb. Maar het is nog nooit zo erg geweest als vandaag. Als ik loop heb ik nergens last van, trouwens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch klinkt het niet als iets wat je krijgt als je een griepje krijgt ofzo. of je moet er vaker last van hebben gehad.. maar het klinkt niet gezond
Ga lekker liggen en smeer wat Spiroflor op de plekken.. Wil vaak (bij mij) goed helpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Griep zorgt wel voor spierpijn. En dit voelt ook wel als spierpijn, alleen dan veel erger.
Dat klinkt een beetje als slechte doorbloeding....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik over een week twee weekjes vrij om even bij te komen.
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd als ik griep heb. Maar het is nog nooit zo erg geweest als vandaag. Als ik loop heb ik nergens last van, trouwens.
Liggen gaat niet op kantoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ga lekker liggen en smeer wat Spiroflor op de plekken.. Wil vaak (bij mij) goed helpen.
Zou kunnen. M'n gewrichten doen ook zeer. Ik denk echt dat ik een griepje onder de leden heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als slechte doorbloeding....
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liggen gaat niet op kantoor
[..]
Zou kunnen. M'n gewrichten doen ook zeer. Ik denk echt dat ik een griepje onder de leden heb.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenzij je wat extra geld wil verdienen.
Ik eet echt ontzettend veel fruitquote:
Zeg!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenzij je wat extra geld wil verdienen.
Ik zei ook niet dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch net zo goed werken?
Bril?quote:
En nu? Oprollen in foetus-houding onder het bureau en huilen maar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik denk niet dat een andere bril daar tegen zou helpen.
Nee. Even slikken en weer doorgaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu? Oprollen in foetus-houding onder het bureau en huilen maar?
Ang3l, wat heb je met STING gedaan?quote:
Geniet van je boterham dan maarquote:
3 mensen willen niet naar Nick en Simon.quote:
Het lijkt Fok welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
3 mensen willen niet naar Nick en Simon.
pakatoe 1 dag geleden 9
![]()
de originaliteit is ver te zoeken op YT
dat welquote:
Simon was taai, het duurde ff voordat ze hem op hadden.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Simon was taai, het duurde ff voordat ze hem op hadden.
Wahebbiknuweergedaan?!quote:
Eensquote:
Datvraagiktochjuist?quote:
I did not have sexual intercourse with that man!quote:
Ohquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)uwe-oh-oh-reeks.html
Zal ik?
#ofnickensimonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)uwe-oh-oh-reeks.html
Zal ik?
Volgens mij mag je hem gewoon Ang3l noemen.quote:
Dat hoor ik ook regelmatig tijdens de seksquote:
#dingendieikkanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
kappen nou met die hashtags #alsjebliefttoenou
quote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
echt he.. het was wel lekker buiten lopen
en ik heb iets te doen![]()
Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef JoeBravo het volgende:
helemaal mee eens
Vanmiddag maar weer eens de ijssalon met een bezoekje vereren
Gevolgd door " Can it even BE that small?"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook regelmatig tijdens de seks
Ja ik ben de rechterhand, niet de man zelfquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je hem gewoon Ang3l noemen.
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef L-E het volgende:
Pastasalade met blauwe schimmelkaas, pesto, en walnoten.O+
Dank je Barbusse!
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef L-E het volgende:
Pastasalade met blauwe schimmelkaas, pesto, en walnoten.
Dank je Barbusse!
Breek jij ook zo makkelijk dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
Pfff even naar de stad gefietst met kleine man, wat gegeten, naar het park geweest en nu ben ik moe... Mijn energielevel daalt zo snel, ik lijk wel een iPhone
quote:
Dan zou ik nooit met mij de snelweg op gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
Pfff even naar de stad gefietst met kleine man, wat gegeten, naar het park geweest en nu ben ik moe... Mijn energielevel daalt zo snel, ik lijk wel een iPhone
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet ook iedere avond iets in je geplugd krijgen om je weer top te voelen?
daar steken mijn bruine boterham met kaas en bruine boterham met ham schril tegen afquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef L-E het volgende:
Pastasalade met blauwe schimmelkaas, pesto, en walnoten.
Dank je Barbusse!
Pun intended?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet ook iedere avond iets in je geplugd krijgen om je weer top te voelen?
Ik lunch altijd erg overdadigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar steken mijn bruine boterham met kaas en bruine boterham met ham schril tegen af
*neemt zich voor een grotere bak met ijs te bestellen vanmiddag*
niks mis meequote:
Ik weet het..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komen zoveel foute grappen in me op nu.
Laat ik ze maar niet maken
quote:
quote:Luilak Dance Event vrijdag 10 juni 2011
23:00 - 07:00
Leeghwaterpark
LeeghwaterparkPurmerend
Prijs
Deurverkoop: ¤ 5,-
Minimumleeftijd
16
Duh, it's me!quote:
Ik gok het laatstequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gisteren mijn buurvrouw in corset, cancan jurk en kanten broekje gezien... ik ben nu hetero
Of ik wil gewoon zelf die jurk aan.
1 van de 2
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gisteren mijn buurvrouw in corset, cancan jurk en kanten broekje gezien... ik ben nu hetero
1 van de 2
Reuring is er niks bijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken dat niet! Is het geweldig? Dan ga ik ook!
Ja leuk. Maar waar zijn de pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
1 van de 2
op jailbaitjacht?quote:
Kan ik niet maken, ben over een week ook al vrij om wat ik vertelde.quote:
Mooi, het is gelukt dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik niet maken, ben over een week ook al vrij om wat ik vertelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |