Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gutte gut en ik dacht dat ik een dirtymind had...
En dan zegt WW wat over mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkant
gatverdammequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkant
Kleine man in Augustus dus jarig...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik al tien jaar niet heen gekund, valt altijd op of rond kleine man's verjaardag
Kan je niet iets van sinaasappelsap of zo krijgen? Dat vult ook aardig.quote:
Ik weet niet hoor, maar om de drie uur iets willen eten (als je wakker bent) is vrij normaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nogmaals: woonde het leuk, in de woonwagen?
Ja. Het is best schandalig eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker. Geen exorbitante welvaart zonder een deel van de wereld om uit te buiten en arm en dom te houden.
Nop, alleen taart en yoghurtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet iets van sinaasappelsap of zo krijgen? Dat vult ook aardig.
Kan zijn. Maar na jouw eerdere opmerking had ik direct een MI van een volgevreten woonwagenbewoonsterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar om de drie uur iets willen eten (als je wakker bent) is vrij normaal.
Johquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kleine man in Augustus dus jarig...
Kun je niet een pizza of zo laten bezorgen, altijd lekker op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, alleen taart en yoghurt
en karvanceitan dus.. vul nog wel een flesje bij.
Hou dat beeld vooral vast.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar na jouw eerdere opmerking had ik direct een MI van een volgevreten woonwagenbewoonsterKon er niets aan doen.
Tot nu toe heeft het prima uitgepaktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow god.. hebben we weer een doener ipv denker.. waar gaat de wereld heen
Ik probeer er wel rekening mee te houden, linkse hond die ik ben. Ik eet vrijwel geen vlees. Niet omdat ik vegetarisch ben maar omdat je heel Afrika te eten kan geven van dat wat wij tot diervoeders verwerken. En dat alleen maar om beesten vet te mesten die wij op kunnen eten terwijl Afrika sterft van de honger.quote:
Dat denk je maar. Nou ja niet dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het prima uitgepakt
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traagquote:
Wat is dat laatste?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, alleen taart en yoghurt
en karvanceitan dus.. vul nog wel een flesje bij.
Probeer je nu Cue_ te hosselen met je SQL server?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traag
Select * from _Cuequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer je nu Cue_ te hosselen met je SQL server?
Ja, ik ben zo'n figuur die zich er enerzijds heel kwaad over kan maken en anderzijds denk ik bij mezelf "ik kan dat probleem toch niet oplossen dus laat maar".quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer er wel rekening mee te houden, linkse hond die ik ben. Ik eet vrijwel geen vlees. Niet omdat ik vegetarisch ben maar omdat je heel Afrika te eten kan geven van dat wat wij tot diervoeders verwerken. En dat alleen maar om beesten vet te mesten die wij op kunnen eten terwijl Afrika sterft van de honger.
Een Full outerjoin! Of een innerjoin is ook leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij wil je wel een autojoin met haar doen
Ik denk precies hetzelfde, maar dat soort kleine dingen zijn heel makkelijk. En ik ga vlees ook niet volledig uit de weg, maar thuis eet ik het eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n figuur die zich er enerzijds heel kwaad over kan maken en anderzijds denk ik bij mezelf "ik kan dat probleem toch niet oplossen dus laat maar".
Ik dacht inderdaad ff dat ik in een overleg op werk zat ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
Het is weer pijnlijk duidelijk geworden.
Zullen we het maar Dig SC noemen hier?
Nog erger is dat de nerdjes het ook nog echt grappig vinden.
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
Het is weer pijnlijk duidelijk geworden.
Zullen we het maar Dig SC noemen hier?
Nog erger is dat de nerdjes het ook nog echt grappig vinden.
ik wel...volgens mij is dat ergerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.
okay nu ga ik wel weer lief doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben niet te Selecten.. laat staan Select *!!!!
![]()
[sub] zo genoeg over mij en nerdy talk [/sub
jullie wilden emanciperenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als man is da't nog te accepteren.. als vrouw
cognosquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traag
Gossie. Tweede hossel poging van W-G mislukt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
cognos![]()
Ken alleen de report en analyse ervan.. maar toch..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |