Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkantquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gutte gut en ik dacht dat ik een dirtymind had...
En dan zegt WW wat over mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkant
gatverdammequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Toenet begon ze ook al over dat ze het fijn vond om eens met de achterkant bezig te zijn, ipv de voorkant
Kleine man in Augustus dus jarig...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik al tien jaar niet heen gekund, valt altijd op of rond kleine man's verjaardag
Kan je niet iets van sinaasappelsap of zo krijgen? Dat vult ook aardig.quote:
Ik weet niet hoor, maar om de drie uur iets willen eten (als je wakker bent) is vrij normaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nogmaals: woonde het leuk, in de woonwagen?
Ja. Het is best schandalig eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker. Geen exorbitante welvaart zonder een deel van de wereld om uit te buiten en arm en dom te houden.
Nop, alleen taart en yoghurtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet iets van sinaasappelsap of zo krijgen? Dat vult ook aardig.
Kan zijn. Maar na jouw eerdere opmerking had ik direct een MI van een volgevreten woonwagenbewoonsterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar om de drie uur iets willen eten (als je wakker bent) is vrij normaal.
Johquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kleine man in Augustus dus jarig...
Kun je niet een pizza of zo laten bezorgen, altijd lekker op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, alleen taart en yoghurt
en karvanceitan dus.. vul nog wel een flesje bij.
Hou dat beeld vooral vast.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar na jouw eerdere opmerking had ik direct een MI van een volgevreten woonwagenbewoonsterKon er niets aan doen.
Tot nu toe heeft het prima uitgepaktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow god.. hebben we weer een doener ipv denker.. waar gaat de wereld heen
Ik probeer er wel rekening mee te houden, linkse hond die ik ben. Ik eet vrijwel geen vlees. Niet omdat ik vegetarisch ben maar omdat je heel Afrika te eten kan geven van dat wat wij tot diervoeders verwerken. En dat alleen maar om beesten vet te mesten die wij op kunnen eten terwijl Afrika sterft van de honger.quote:
Dat denk je maar. Nou ja niet dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het prima uitgepakt
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traagquote:
Wat is dat laatste?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, alleen taart en yoghurt
en karvanceitan dus.. vul nog wel een flesje bij.
Probeer je nu Cue_ te hosselen met je SQL server?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traag
Select * from _Cuequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer je nu Cue_ te hosselen met je SQL server?
Ja, ik ben zo'n figuur die zich er enerzijds heel kwaad over kan maken en anderzijds denk ik bij mezelf "ik kan dat probleem toch niet oplossen dus laat maar".quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer er wel rekening mee te houden, linkse hond die ik ben. Ik eet vrijwel geen vlees. Niet omdat ik vegetarisch ben maar omdat je heel Afrika te eten kan geven van dat wat wij tot diervoeders verwerken. En dat alleen maar om beesten vet te mesten die wij op kunnen eten terwijl Afrika sterft van de honger.
Een Full outerjoin! Of een innerjoin is ook leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij wil je wel een autojoin met haar doen
Ik denk precies hetzelfde, maar dat soort kleine dingen zijn heel makkelijk. En ik ga vlees ook niet volledig uit de weg, maar thuis eet ik het eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n figuur die zich er enerzijds heel kwaad over kan maken en anderzijds denk ik bij mezelf "ik kan dat probleem toch niet oplossen dus laat maar".
Ik dacht inderdaad ff dat ik in een overleg op werk zat ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
Het is weer pijnlijk duidelijk geworden.
Zullen we het maar Dig SC noemen hier?
Nog erger is dat de nerdjes het ook nog echt grappig vinden.
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
Het is weer pijnlijk duidelijk geworden.
Zullen we het maar Dig SC noemen hier?
Nog erger is dat de nerdjes het ook nog echt grappig vinden.
ik wel...volgens mij is dat ergerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.
okay nu ga ik wel weer lief doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben niet te Selecten.. laat staan Select *!!!!
![]()
[sub] zo genoeg over mij en nerdy talk [/sub
jullie wilden emanciperenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als man is da't nog te accepteren.. als vrouw
cognosquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ik al aan het doen, ben een virtual machine aan het inrichten met SQL server en Cognos Planning.... maar mijn laptop is traag
Gossie. Tweede hossel poging van W-G mislukt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
cognos![]()
Ken alleen de report en analyse ervan.. maar toch..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik begrijp er echt he-le-maal niets van.
Nou dan weet je waar ik mijn brood mee verdienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
cognos![]()
Ken alleen de report en analyse ervan.. maar toch..
Ik faal hard vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Gossie. Tweede hossel poging van W-G mislukt.
Dan toch liever verstand van computersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben weer verstand van andere dingen. Tepelkloven en spuitluiers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben weer verstand van andere dingen. Tepelkloven en spuitluiers.
Ben ik nu tot notoire doelwit gebombardeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en we hebben nog maar een klein stukje van de dag gehad![]()
Nee hoor, maar als je jezelf daarin plaats.. laat ik het natuurlijk niet voorbij gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
Ben ik nu tot notoire doelwit gebombardeerd
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je jezelf daarin plaats.. laat ik het natuurlijk niet voorbij gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
En toen was het stil en toen was het stil...
NooooooooooooooooooooooooHaha.. vette shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha.. vette shit!Smurfenhouse!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over de smurfen gesproken.. Wat vinden we van de nieuwe "hit" van vader abraham?quote:
heeft hij een nieuw nummer uitgebracht? Na het fiasco van Sineke?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Over de smurfen gesproken.. Wat vinden we van de nieuwe "hit" van vader abraham?
Met de Mosselman of zo toch?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
En toen was het stil en toen was het stil...
NooooooooooooooooooooooooWaarom zag ik die aankomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nog niks van gehoordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Over de smurfen gesproken.. Wat vinden we van de nieuwe "hit" van vader abraham?
Met de Mosselman of zo toch?
heul nietquote:
Vinden ze je er zo ongezond uitzien?quote:
Ja zonder tomaatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe voor mij maar zonder tomaat en extra komkommer
ik mag hopen van nietquote:
Hebben ze geen friet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet
Maar volgens mij is het een massaorde van het bedrijf.. kon ook patat of chinees doen
quote:
Och een babipangang met bami past er best wel inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Belg
Al moet ik voor lunch trouwens niet denken aan chinees
Ja het gaat er wel in, maar toch blijf ik het raar vinden om smiddags chinees te eten....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och een babipangang met bami past er best wel in![]()
al gok ik dat de meesten gewoon iets van een loempiaatje hebben ofzo
Dat is iets andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja het gaat er wel in, maar toch blijf ik het raar vinden om smiddags chinees te eten....
Een van de advocaten eet altijd warm tussen de middagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja het gaat er wel in, maar toch blijf ik het raar vinden om smiddags chinees te eten....
Wij deden dat toen ik op de basisschool zat altijd.. heerlijk warm eten tussen de middagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Een van de advocaten eet altijd warm tussen de middagWij deden dat vroeger ook en mijn opa en oma doen het nog steeds. Boeren he
Ja, wij ook. Was echt ideaal. Maar nu is het haast niet te doen, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij deden dat toen ik op de basisschool zat altijd.. heerlijk warm eten tussen de middag
Vriendin van mij nam wel altijd warm eten mee naar haar werk.. of tenminste, dat warmde ze daar dan op. Ik zou het wel raar vinden.. en voor m'n collega's irritant ivm de geur die er dan vanaf komt. haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Was echt ideaal. Maar nu is het haast niet te doen, dat is wel jammer.
Dat is hier geen probleem blijkbaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van mij nam wel altijd warm eten mee naar haar werk.. of tenminste, dat warmde ze daar dan op. Ik zou het wel raar vinden.. en voor m'n collega's irritant ivm de geur die er dan vanaf komt. haha.
Smakeljik alvastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hier geen probleem blijkbaarHij eet echt alles, vooral veel Chinees.
Mja, ik eet wel gewoon een boterhammetje
Hoe ziet die eruit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hier geen probleem blijkbaarHij eet echt alles, vooral veel Chinees.
Mja, ik eet wel gewoon een boterhammetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |