Het zal wel weer een tuinbon ofzo worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]nou de tips zijn gegeven in het topic! Moet nu niet moeilijk meer zijn
Mijn moeder wilde me ooit (toen ik zes was) stekeltjes geven bovenop mijn hoofd, en de rest lang laten. Zie je het voor je?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had daar toen ik jong was, niet heel veel over te zeggenMa knipte m'n haar altijd op schouderlengte.
Ieh!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde me ooit (toen ik zes was) stekeltjes geven bovenop mijn hoofd, en de rest lang laten. Zie je het voor je?Ik heb me verzet, met succes, maar het heeft de band tussen ons voorgoed veranderd.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me de dag nog herinneren dat mijn haar dat tot over mijn kont was eraf was en zoiets als dit werd:
[ afbeelding ]
En het gezicht van mijn pa toen ik thuiskwam. Die kon wel janken, zijn dochter met kort haar.
Woonde het leuk, in de woonwagen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde me ooit (toen ik zes was) stekeltjes geven bovenop mijn hoofd, en de rest lang laten. Zie je het voor je?Ik heb me verzet, met succes, maar het heeft de band tussen ons voorgoed veranderd.
zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar jij was gelukkig en daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha ja daar moest ik ook al aan denkenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja daar moest ik ook al aan denken
Ja miscommunicatie met de kapper kan vervelend zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het na dat kortknippen ook een keer NOG korter gehad. Miscommunicatie tussen mij en de kapper. Resultaat: Ik met kort haar wat bovenop zelfs maar 2 cm lang was.
Mijn pa toen ik thuiskwam: Nu lijk je net een pot.
quote:
Nou echt, dat wou ik zeggen.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee nu heb ik kluts met zulk haar in mijn hoofd, wég mood...
Water drinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Grr.. heb honger.. maar als ik nu een yoghurt ding ga eten krijg ik alleen nog maar meer zin in eten.. en heb verder niks bij me
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op de seks die jij niet gaat hebben?
Natuurlijk!!
Gewoon niet aan de honger denkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Grr.. heb honger.. maar als ik nu een yoghurt ding ga eten krijg ik alleen nog maar meer zin in eten.. en heb verder niks bij me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |