Ik heb geloof ik 4 originele cd's van Ace of Base, was en ben er nog altijd gek vanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn nostalgie.. ga je zo ook Ace of Base e.d. downloaden?
Wel altijd vet lachen om weer te horen..enkt terug aan die tijd..*
Deze was niet matig, gewoon ronduit slecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als er een strik om zit dan geef je het weg. De enige vrouwen die je weg zou willen geven zijn matige vrouwen. Ergo: Er zijn geen plaatjes van mooie vrouwen met een strik
Herkenbaar welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in de trant van hihi dat is leuk, maar ohjadatvondikvroegerzo'ntofnummer!
Daar had een gratis af te halen bordje bij gemoeten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Deze was niet matig, gewoon ronduit slecht.
Ik gebruikte een understatement.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Deze was niet matig, gewoon ronduit slecht.
Ik was vroeger als kind ook fan van ze. Heb ze nog een brief geschreven toen ze uit elkaar gingen omdat ik dat zo jammer vond.quote:
quote:
Jep, same here. Vind ik juist wel leuk, moet er niet aan denken om een functie te hebben waarbij je bij wijze van spreken alleen maar achter de PC zit. En vind het ook leuk om me een beetje te verdiepen in de wereld van de klant, HR.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat gebeurd hier ook nog een beetje, ze hebben niet alles in eigen beheer.
Veel vergaderingen dus!
En geld toe. Om daarvan naar de hoeren te gaan om de schaamte eraf te neuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar had een gratis af te halen bordje bij gemoeten?
Daar moet je nog geld op toeleggen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar had een gratis af te halen bordje bij gemoeten?
En of je even aan Anita haar tetten mocht zitten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was vroeger als kind ook fan van ze. Heb ze nog een brief geschreven toen ze uit elkaar gingen omdat ik dat zo jammer vond.![]()
DAAR ging het mis!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En of je even aan Anita haar tetten mocht zitten?
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef STING het volgende:
Jep, same here. Vind ik juist wel leuk, moet er niet aan denken om een functie te hebben waarbij je bij wijze van spreken alleen maar achter de PC zit. En vind het ook leuk om me een beetje te verdiepen in de wereld van de klant, HR.
Ah, right, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee![]()
barbapapa en the a-team zijn lang niet zo leuk meer
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja, het is zondag weer moederdag.
Ook nog ff iets verzinnen
Dat heb ik niet gedaan, maar ik had m'n haar wel altijd zoals Anitaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was vroeger als kind ook fan van ze. Heb ze nog een brief geschreven toen ze uit elkaar gingen omdat ik dat zo jammer vond.![]()
Of Airwolf. Ik droomde er dan van dat wanneer ik groot zou zijn ik ook zo'n ding zou hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right, daar heb je een punt.
MacGyver
Waarom wilde je het eerder wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, maar ik had m'n haar wel altijd zoals AnitaDoor haar wilde ik geen kort haar meer
Vet MacGyver!! Wanneer komt die weer op tv? Ben bang van nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right, daar heb je een punt.
MacGyver
Ik had daar toen ik jong was, niet heel veel over te zeggenquote:
Ik kan me de dag nog herinneren dat mijn haar dat tot over mijn kont was eraf was en zoiets als dit werd:quote:
Naaakkiddd on the floooohhrrrrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me de dag nog herinneren dat mijn haar dat tot over mijn kont was eraf was en zoiets als dit werd:
[ afbeelding ]
En het gezicht van mijn pa toen ik thuiskwam. Die kon wel janken, zijn dochter met kort haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |