Dus je bent een PHP/SQL goeroe!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij elk commercieel bedrijfVerder gelukkig wel een informele sfeer, dus dat is wel prettig.
Op dit moment ben ik vooral aan het phpén en sqlen. Kleine stukjes schrijven voor dagelijkse/wekelijkse geschedulde scripts die gegevens wijzigingen in de oracledatabase.
ERP baan ligt bij iemand anders in handen. Heb ook nog lang niet alles gezien waar we allemaal gebruik van maken. Alleen klein stukje. Dus er is nog een wereld om te ontdekken.
Ohw in dat geval krijgt ze een bezem, kan ze dr rommel een keer opruimenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog, is er genoeg te bedenken. Het gaat niet om wat je eraan uitgeeft, het gaat om de gedachte erachter.
Goede instellingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik moet er ook niet te veel over nadenken.. het stelt ook niet zoveel voor, dat wordt mijn mantra
Dat is aardig technisch. Had je al ervaring met php en sql?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij elk commercieel bedrijfVerder gelukkig wel een informele sfeer, dus dat is wel prettig.
Op dit moment ben ik vooral aan het phpén en sqlen. Kleine stukjes schrijven voor dagelijkse/wekelijkse geschedulde scripts die gegevens wijzigingen in de oracledatabase.
ERP baan ligt bij iemand anders in handen. Heb ook nog lang niet alles gezien waar we allemaal gebruik van maken. Alleen klein stukje. Dus er is nog een wereld om te ontdekken.
Krijg vandaag gras bezorgd, hoop dat ze dat in de ochtend doen want dan kan ik vanmiddag ook nog sporten. Hele week al niet heen geweest omdat ik elke avond stond te spitten in de tuin (ook goed voor de spieren en toen kwam er ook wel vrouwelijk leuks langs gefietst, maar toch).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daarom sport ik altijd op vrijdagmiddagLekker zweten, kcal verbranden en dames checken
Sja, wat geef je iemand die alles al heeft?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, zo vat ik het ook niet op hoor, ik snap gewoon niet dat het zo moeilijk kan zijn een kado te kopen voor iemand die je goed kent.
Voor mij is de vrijdag ideaal.... frustraties, opgekropte woede, irritaties eruit gooien net voor het weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg vandaag gras bezorgd, hoop dat ze dat in de ochtend doen want dan kan ik vanmiddag ook nog sporten. Hele week al niet heen geweest omdat ik elke avond stond te spitten in de tuin (ook goed voor de spieren en toen kwam er ook wel vrouwelijk leuks langs gefietst, maar toch).
Vrijdagmiddag sporten is zo heerlijk
Extra lekkere vrouwen kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, wat geef je iemand die alles al heeft?
Vanuit m'n studie een minibeetje gehad. En bij defensie een beetje sql.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:07 schreef STING het volgende:
Dat is aardig technisch. Had je al ervaring met php en sql?
Klinkt zo op het eerste gezicht idd wel als een plek waar je veel kunt leren
In jouw geval zou je bijv iets moois voor je ma kunnen tekenen/schilderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, wat geef je iemand die alles al heeft?
Het zal je verbazen wat je daar allemaal mee kan.quote:
Ik had er niets mee te maken, ik heb als een blok geslapen. Totdat ik om 7.30 wakker getetterd werd dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja maar kut geslapen. 2/3 keer waker geworden en als ik ergens een hekel aan heb ....
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Leuk!![]()
SQL dus op een Oracle Database of vuur je het af tegen een Oracle Datawarehouse?
quote:
Mensen uitnodigen en gezamenlijk naar haar kijken, als ware ze een kunstwerk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat je daar allemaal mee kan.
Je kan dr laten schoonmaken. Wassen, Of gewoon mooi laten zijn.
Dat zou ik kunnen doen, als ik dat niet al vijf keer eerder heb gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
In jouw geval zou je bijv iets moois voor je ma kunnen tekenen/schilderen.
Toch?
Je mag ze beide houden maar het brommerding is in theorie overbodig,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Kluts het volgende:
Weten jullie of je autorijbewijs je brommerrijbewijs vervangt/is als je die eenmaal hebt?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Kluts het volgende:
Weten jullie of je autorijbewijs je brommerrijbewijs vervangt/is als je die eenmaal hebt?
Goed idee, Godt. Ik ga er meteen achteraanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat je daar allemaal mee kan.
Je kan dr laten schoonmaken. Wassen, Of gewoon mooi laten zijn.
Geeft nietquote:
Geen artiest die ze tof vind ofzo? Concertkaartjes. Of een dagje weg met je mams. Dat soort dingen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, als ik dat niet al vijf keer eerder heb gedaan.Mijn ma is ook dol op lezen, maar wat ze doet, is de boeken die ze wil lezen meteen kopen als ze uit zijn, dus dat valt ook al af. Het zelfde geldt voor dvd's, geurtjes en al die zaken...
Zie je! De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen uitnodigen en gezamenlijk naar haar kijken, als ware ze een kunstwerk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:12 schreef Wicked-Game het volgende:
Geeft nietklinkt in iedergeval leuk en leerzaam
Al zou ik persoonlijk voor geen goud Oracle DBA'er willen zijn.
Dacht het wel...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Kluts het volgende:
Had je echt niets beters, kom op!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pak maar uit zou ik zeggen.
Allemaal al eens of meerdere malen gedaan... Ik vier al 24 jaar moederdag en het is echt, echt moeilijk. Omdat ik twee keer in het jaar een cadeau moet verzinnen, raakt de inspiratie een keer op. Dagje uit gaan we met haar verjaardag doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen artiest die ze tof vind ofzo? Concertkaartjes. Of een dagje weg met je mams. Dat soort dingen?
Deze is dan wel weer matig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oracle Database Administratorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]is leuk om eens aan de achterkant te werken.. ipv alleen mini beetje aan de voorkant
Oracle DBAér?![]()
Wat ga je geven dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal al eens of meerdere malen gedaan... Ik vier al 24 jaar moederdag en het is echt, echt moeilijk. Omdat ik twee keer in het jaar een cadeau moet verzinnen, raakt de inspiratie een keer op.
Mja, voor nu hebben we wat gevonden.
Dat is een ordinaire snol! Dit is een mooie vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neeheeee!quote:
Is dat niet die Lost-chick? Altijd als ik die zie, denk ik Oh ja, dat vind Godt een lekker wijf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ordinaire snol! Dit is een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Ik zie m niet, maar ik weet wie het is en dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Juh. Maar zij komt echt niet bij ons langsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb bij mij niets te maken met servers en databases en programmeertalen. Het is een Software-as-a-Service pakket, dus de leverancier draagt daar allemaal zorg voor. Dus voornamelijk configureren en praten met de functionele eigenaren over te verbeteren zaken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanuit m'n studie een minibeetje gehad. En bij defensie een beetje sql.
Hier gaat het even een stukje verder natuurlijk (vooral php).
Maar het is vooral de omgeving waarin je werkt, ineens alles in de commandoprompt te doen. Al die commando's leren.. weten hoe te wijzigingen en dan ook nog eens gelijk alles op de productiedatabase, omdat de testomgeving eruit ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |