Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vier het al jaren niet en weet nog kadootjes te bedenken.
Haha zo'n lekkere reactie van ouders..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Antwoord van mijn moeder als ik vroeger wilde weten waarom er geen kinderdag is:
"Het is elke dag al kinderdag!"
Bos bloemen doet het altijd goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoekenquote:
Misschien komen we jullie dan nog wel tegen, m'n ma en ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoeken
Ah, kijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoeken
Jij gaat helemaal in Enschede plantjes uitzoeken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien komen we jullie dan nog wel tegen, m'n ma en ik
Wat van ver komt is lekker, of misschien in dit geval groenerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal in Enschede plantjes uitzoeken?
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat van ver komt is lekker, of misschien in dit geval groener
Bij jeweetwel & dinges?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man is niet bij mij dan, vind ik echt niet erg, maar toen ik hoorde waar hij wel is, was dat wel even slikken..
Where else...quote:
haha moet direct denken aan die "mensen met harken als handen en voeten"..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
ik maak een tekening, vroeger was ze daar ook blij mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Onder het mom van 'nostalgie'?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Dat is me dan weer iets te ver eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnenIn dat geval is Duitsland ook leuk
Wat van ver komt is groener, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is me dan weer iets te ver eigenlijk
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.
Ik vond jouw keuzes nou niet bepaald overlopen van creativiteit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.
Dan kan ik het blijkbaar niet. Ik vind het moeilijk ieder jaar iets nieuws te verzinnen. Met verjaardagen net zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.
Tegenwoordig is origneel en creatief zijn best lastig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond jouw keuzes nou niet bepaald overlopen van creativiteit.
Ik zie mijn moeder dan ook al 7 jaar niet, wellicht heeft het daar wat mee te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond jouw keuzes nou niet bepaald overlopen van creativiteit.
Ik ben een leuk goed doelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie mijn moeder dan ook al 7 jaar niet, wellicht heeft het daar wat mee te maken.
Ik koop wel kadootjes voor mensen die wel leuk zijn.
Ach ik moet er ook niet te veel over nadenken.. het stelt ook niet zoveel voor, dat wordt mijn mantraquote:
Lekkere fles whiskey en of lekker sigaartje..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:55 schreef xFriendx het volgende:
Vaderdag vind ik een stuk makkelijker. Sowieso doet mijn pa er al niet aan, punt twee....geef een vader wat drank en het is prima.
Als ik dat bij mijn vader doe dan brengt hem dat vast terug naar de nacht dat ik werd verwektquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:55 schreef xFriendx het volgende:
Vaderdag vind ik een stuk makkelijker. Sowieso doet mijn pa er al niet aan, punt twee....geef een vader wat drank en het is prima.
Jepquote:
Mensen vinden het altijd heel erg dat Peuter zijn biologische vader niet in beeld is, maar ik vind het wat dit betreft zo'n enorm voordeel van een afwezige papa, nooit gedoe met stiefmoederachtige wezens. Ik word een beetje misselijk van het idee alleen al..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik moet er ook niet te veel over nadenken.. het stelt ook niet zoveel voor, dat wordt mijn mantra
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen vinden het altijd heel erg dat Peuter zijn biologische vader niet in beeld is, maar ik vind het wat dit betreft zo'n enorm voordeel van een afwezige papa, nooit gedoe met stiefmoederachtige wezens. Ik word een beetje misselijk van het idee alleen al..
Ja. Bij iedereen weet ik dat, behalve mijn moeder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:58 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die het juist leuk vind om kadootjes te kopen ipv een uitdaging?
Als je een beetje oplet als je met iemand praat weet je toch wat diegene leuk vindt of graag wil hebben?
Oeeh spannend!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:58 schreef STING het volgende:
Jep
Sinds gisteren zekerheid dat ik over kan stappen naar m'n klant, vanaf juli.
En hoe is het met jou, hoe bevalt je nieuwe baan?
Bij mijn pa en ma is het in dit geval dat ze het simpelweg leuk vinden als ik langs kom, niet zozeer op moeder/vaderdag maar gewoon uit het niets. Plus ze soms uit het niets bijstaan met klusjes en zo. Bij ons zit dus vaak het 'geluk' niet zozeer in materialistische dingen maar in gezelligheid of bijstaan als er wat gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:58 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die het juist leuk vind om kadootjes te kopen ipv een uitdaging?
Als je een beetje oplet als je met iemand praat weet je toch wat diegene leuk vindt of graag wil hebben?
Nicequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh spannend!!!
Ja wel goed. Erg wennen over wat ik kan/mag/moet kunnen. Maar ik pik het langzaam op. Heb daadwerkelijk ook al gewerkt, dingetjes aangepast enzo. Collegás zijn vriendelijk![]()
Alleen nu even niets te doen
Ach soms op een vrijdag niks te doen hebben is geen strafquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh spannend!!!
Ja wel goed. Erg wennen over wat ik kan/mag/moet kunnen. Maar ik pik het langzaam op. Heb daadwerkelijk ook al gewerkt, dingetjes aangepast enzo. Collegás zijn vriendelijk![]()
Alleen nu even niets te doen
Oh, zo vat ik het ook niet op hoor, ik snap gewoon niet dat het zo moeilijk kan zijn een kado te kopen voor iemand die je goed kent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mijn pa en ma is het in dit geval dat ze het simpelweg leuk vinden als ik langs kom, niet zozeer op moeder/vaderdag maar gewoon uit het niets. Plus ze soms uit het niets bijstaan met klusjes en zo. Bij ons zit dus vaak het 'geluk' niet zozeer in materialistische dingen maar in gezelligheid of bijstaan als er wat gedaan moet worden.
(tis geen aanval op je trouwens)
Ik word daar behoorlijk gaar van, niets te doen hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach soms op een vrijdag niks te doen hebben is geen straf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |