Of ik lieg mezelf voor of ik echt verder gelopen dan ik dachtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk altijd als ik thuis ben op: http://www.afstandmeten.nl/
Heej dat is handig. 4,6 kilometer afgelegd gisteren.. dat is meer dan ik dacht eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk altijd als ik thuis ben op: http://www.afstandmeten.nl/
Daar is ook een verklaring voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:18 schreef gifkwal het volgende:
Grappig is dat hè, bij mij gaat het in het begin ook altijd veel moeizamer dan aan het eind.
Das lekker!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk weer om te lopen, tenminste in Groningen, weinig wind.
7 km met 11.0 km/uur
Zo snel was ik nimmer
Koffie drijft vocht af. Gewoon water is het beste!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koffie schijnt ook goed tegen spierpijn te zijn.
Dat is achterhaald:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Koffie drijft vocht af. Gewoon water is het beste!
Interessant, bedankt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef nimex het volgende:
[..]
Daar is ook een verklaring voor.
Het heeft te maken met het het energiesysteem van je spieren.
Zie onderstaande links voor meer info
http://www.fitnessnet.nl/(...)stemen-van-de-spier/
http://www.hardloopblessurevrij.nl/preventieTraining.html
Kent iemand misschien nog een andere app behalve runkeeper? Als ik mn route terug bekijk zie ik dat runkeeper altijd wegen afsnijdt en dat ik stukken door het water of dwars door huizen heb gelopenquote:
Evy is te verkrijgen via de illegale kanalen op internetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Schuifpui het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst sinds m'n 'blessure' weer gelopen. Had een beetje last van m'n knie, dus uit voorzorg maar even gestopt (en daarna wintersport + wat moeite om na de vakantie weer goed te gaan sporten.) Vandaag dus iets verstandiger gedaan en niet zoals de vorige keer in 3 weken opbouwen naar 7km achterelkaar. Ik vind het wel lastig om rustmomenten te pakken, terwijl ik conditioneel makkelijk door kan lopen, vinden jullie dat niet lastig?Zeker als er net een leuk meisje in de buurt loopt, dan moet ik toch eerst de bocht om voordat ik ga wandelen.
![]()
Vandaag heb ik 4-5 min hardgelopen + 1-2 minuten pauze en dat 4x. Tijden niet exact, want ik heb geen horloge, dus heb het op m'n muziek geschat. Dat Evy, wat zou dat wat voor mij zijn en waar vind ik het? Ik zie het niet in de OP staan, ligt het aan mij?
Wat doe ik tegen knieblessures? Daar ben ik namelijk wel een beetje gevoelig voor.
Zou ik ook graag willen maar ik heb wisselende werkuren waardoor dat niet te regelen is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef mstx het volgende:
Vanavond weer zo'n 8km gelopen. Nu lopen we met z'n 6en, dat geeft toch wat meer motivatie dan in je eentje.
Afhankelijk van het besturingssysteem: sportypal of cardiotrainer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Kent iemand misschien nog een andere app behalve runkeeper? Als ik mn route terug bekijk zie ik dat runkeeper altijd wegen afsnijdt en dat ik stukken door het water of dwars door huizen heb gelopenVoor de rest is het echt een goede app, maar hebben jullie hier ook last van?
oh, ik vind het juist veel fijner om in m'n eentje te lopen! Alleen dan loop ik écht mijn eigen tempo en houd ik het een stuk langer vol!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef mstx het volgende:
Vanavond weer zo'n 8km gelopen. Nu lopen we met z'n 6en, dat geeft toch wat meer motivatie dan in je eentje.
Dat vind ik ook de betere. En als het goed is, beschikbaar voor alle systemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afhankelijk van het besturingssysteem: sportypal of cardiotrainer.
Ik heb een iphone maar dankje, zal er eens naar kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afhankelijk van het besturingssysteem: sportypal of cardiotrainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |