abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:17:30 #76
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96587193
ik heb runkeeper.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:21:22 #77
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_96587328
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kijk altijd als ik thuis ben op: http://www.afstandmeten.nl/
Of ik lieg mezelf voor of ik echt verder gelopen dan ik dacht :)

Daarnaast ook echt heerlijk geslapen en super fit op mijn werk nu :D als dit zo doorgaat dan blijf ik zeker rennen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_96587876
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kijk altijd als ik thuis ben op: http://www.afstandmeten.nl/
Heej dat is handig. 4,6 kilometer afgelegd gisteren.. dat is meer dan ik dacht eigenlijk :)
pi_96588098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:18 schreef gifkwal het volgende:
Grappig is dat hè, bij mij gaat het in het begin ook altijd veel moeizamer dan aan het eind.
Daar is ook een verklaring voor.
Het heeft te maken met het het energiesysteem van je spieren.
Zie onderstaande links voor meer info

http://www.fitnessnet.nl/(...)stemen-van-de-spier/

http://www.hardloopblessurevrij.nl/preventieTraining.html
pi_96588154
o hai!

Ik loop dan wel niet meer met evy maar ben wel aan het trainen voor een triathlon op 2 juli! Geen hele, maar een achtste (500 meter zwemmen in open water, 20km fietsen, 5km hardlopen)!

Loop op dinsdag en vrijdag opbouwend (deze week stukken van 5 stukken van 6 minuten + 1 minuut wandelen dan tussendoor geloof ik) en op zondag aan één stuk 3km op dit moment. Dat ben ik aan het opbouwen.

Moet eigenlijk zondag de Marikenloop doen, 5km, en ga even zien hoe en of ik dat ga redden/doen. Begin het lopen wel gewoon weer leuk te vinden, maar vooral ook omdat ik met m'n eigen muziek loop en niet meer zo aan die vaste rustmomenten vast zit als ik puur voor mezelf loop: had ik jaren eerder moeten doen!
Ja doei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:45:22 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96588269
Heerlijk weer om te lopen, tenminste in Groningen, weinig wind.

7 km met 11.0 km/uur *O*
Zo snel was ik nimmer :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:49:46 #82
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96588397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk weer om te lopen, tenminste in Groningen, weinig wind.

7 km met 11.0 km/uur *O*
Zo snel was ik nimmer :P
Das lekker!
Kapot?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96588534
Iedereen gefeliciteerd met zijn of haar PR's *O*
pi_96588977
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 08:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Koffie schijnt ook goed tegen spierpijn te zijn.
Koffie drijft vocht af. Gewoon water is het beste!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:31:26 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96590030
Ik begin volgende week maandag van begin af aan weer. Les 2 was nog niet eens gehaald dus dat scheelt.
Resistance is futile.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:55:53 #86
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96591006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef BeffJeck het volgende:

[..]

Koffie drijft vocht af. Gewoon water is het beste!
Dat is achterhaald:

http://eten-en-drinken.in(...)offie-is-gezond.html
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:57:16 #87
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96591056
Die pijn in mijn been heeft toch wel met het rennen te maken. Nu ik een paar dagen niet gerend heb, merk ik dat het al een heel stuk minder is.
Misschien moet ik gewoon twee keer per week lopen ipv drie keer.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96593117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef nimex het volgende:

[..]

Daar is ook een verklaring voor.
Het heeft te maken met het het energiesysteem van je spieren.
Zie onderstaande links voor meer info

http://www.fitnessnet.nl/(...)stemen-van-de-spier/

http://www.hardloopblessurevrij.nl/preventieTraining.html
Interessant, bedankt.

Ik ben nu trouwens ruim een maand bezig met om de dag hardlopen met Evy, en ik lijk al een hele kledingmaat weg te hebben gelopen. Gisteren bij het kleren kopen kon ik ineens een maat kleiner aan en de vetjes rond mijn middel zijn ook verdwenen O+ Dat moet haast wel door het hardlopen komen want verder eet ik nog hetzelfde.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:00:44 #89
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96596186
@gifkwal; goed bezig :D, nog 2 weken dus, dan moet ik ook een kleinere maat kunnen aanschaffen :P
Live life to the Ender :D
pi_96621661
Zo, vandaag voor het eerst sinds m'n 'blessure' weer gelopen. Had een beetje last van m'n knie, dus uit voorzorg maar even gestopt (en daarna wintersport + wat moeite om na de vakantie weer goed te gaan sporten. :@ ) Vandaag dus iets verstandiger gedaan en niet zoals de vorige keer in 3 weken opbouwen naar 7km achterelkaar. Ik vind het wel lastig om rustmomenten te pakken, terwijl ik conditioneel makkelijk door kan lopen, vinden jullie dat niet lastig?Zeker als er net een leuk meisje in de buurt loopt, dan moet ik toch eerst de bocht om voordat ik ga wandelen. :P

Vandaag heb ik 4-5 min hardgelopen + 1-2 minuten pauze en dat 4x. Tijden niet exact, want ik heb geen horloge, dus heb het op m'n muziek geschat. Dat Evy, wat zou dat wat voor mij zijn en waar vind ik het? Ik zie het niet in de OP staan, ligt het aan mij?

Wat doe ik tegen knieblessures? Daar ben ik namelijk wel een beetje gevoelig voor. :(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:01:44 #91
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96622363
Vanavond weer zo'n 8km gelopen. Nu lopen we met z'n 6en, dat geeft toch wat meer motivatie dan in je eentje. :D
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:25:39 #92
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96632031
Even melden,

Zojuist weer begonnen met lopen na een stop van ruim 2 jaar waarin ik royaal tegoed deed aan de geneugtes des levens. Weliswaar fysiek esthetisch nog zeker acceptabel , conditioneel is het toch even ingekakt. Was al een tijdje terug begonnen met cardio: beetje fietsen en zwemmen en wist daar hele aardige prestaties neer te zetten maar allejezus wat ging het hardlopen weer kak.

Lopen vind ik altijd ontzettend kut om mee te beginnen, de eerste weken zet ik tijden neer die gewoonweg om te huilen zijn, tfoe... maar als je eenmaal begonnen bent en dan heerlijk 20 kilometers wegstapt op vakantie, heerlijk. Wat een lange TVP. Enfin, begin van een periode doorbijten.

Hallo iedereen
pi_96635304
Gister ook weer heerlijk gelopen. Afgelopen tijd wel fitness gedaan vooral veel spitten in de tuin, dus met de spieren van het bovenlijf zat het wel goed, dus die even rust gegeven en hardlopen voor de conditie. De temperatuur/licht etc is echt ideaal, meteen zo ontspannend ook, ook al ben je met een fysieke inspanning bezig :Y
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:38:29 #94
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96639565
Gisteravond de 7de les van Evy gelopen. Hij viel me tegen, ik had hem zwaarder verwacht, maar we liepen het zo weg. Mijn vriendin zelfs harder als normaal :P, dus kom maar op met les 8. Het enige kloterige was wel dat mijn iPod ermee nokte, nog voordat we goed en wel liepen. Ik had het introdeuntje gehad en toen was de stroom op/accu leeg |:(
Dan loopt het wel meteen heel anders, ik liep nu achter mijn lief aan ipv andersom :P

@Schuifpui, het belangrijkste is goed schoeisel. En "vlak" lopen, dwz op een vlakke ondergrond. Ikzelf loop het liefste net naast de weg (op het gras/zand) dan op de weg zelf. Dan voel ik mijn knieën aanmerkelijk minder dan wanneer ik over de stoep of asfalt loop. Gewoon omdat de klappen wat kleiner zijn/meer gedempt worden.
Mijn "favo" hardlooplocatie is dan ook het bos, soms wel wat zwaarder doordat er ook mul zand is. maar het loopt het lekkerste. (Vind ik)
pi_96639700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:17 schreef Ticootje het volgende:
ik heb runkeeper.
Kent iemand misschien nog een andere app behalve runkeeper? Als ik mn route terug bekijk zie ik dat runkeeper altijd wegen afsnijdt en dat ik stukken door het water of dwars door huizen heb gelopen :P Voor de rest is het echt een goede app, maar hebben jullie hier ook last van?
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:43:40 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96639746
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Schuifpui het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst sinds m'n 'blessure' weer gelopen. Had een beetje last van m'n knie, dus uit voorzorg maar even gestopt (en daarna wintersport + wat moeite om na de vakantie weer goed te gaan sporten. :@ ) Vandaag dus iets verstandiger gedaan en niet zoals de vorige keer in 3 weken opbouwen naar 7km achterelkaar. Ik vind het wel lastig om rustmomenten te pakken, terwijl ik conditioneel makkelijk door kan lopen, vinden jullie dat niet lastig?Zeker als er net een leuk meisje in de buurt loopt, dan moet ik toch eerst de bocht om voordat ik ga wandelen. :P

Vandaag heb ik 4-5 min hardgelopen + 1-2 minuten pauze en dat 4x. Tijden niet exact, want ik heb geen horloge, dus heb het op m'n muziek geschat. Dat Evy, wat zou dat wat voor mij zijn en waar vind ik het? Ik zie het niet in de OP staan, ligt het aan mij?

Wat doe ik tegen knieblessures? Daar ben ik namelijk wel een beetje gevoelig voor. :(
Evy is te verkrijgen via de illegale kanalen op internet ;) .

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef mstx het volgende:
Vanavond weer zo'n 8km gelopen. Nu lopen we met z'n 6en, dat geeft toch wat meer motivatie dan in je eentje. :D
Zou ik ook graag willen maar ik heb wisselende werkuren waardoor dat niet te regelen is.
Resistance is futile.
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:47:38 #97
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96639905
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Kent iemand misschien nog een andere app behalve runkeeper? Als ik mn route terug bekijk zie ik dat runkeeper altijd wegen afsnijdt en dat ik stukken door het water of dwars door huizen heb gelopen :P Voor de rest is het echt een goede app, maar hebben jullie hier ook last van?
Afhankelijk van het besturingssysteem: sportypal of cardiotrainer.
Life is what you make it.
pi_96639923
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef mstx het volgende:
oh, ik vind het juist veel fijner om in m'n eentje te lopen! Alleen dan loop ik écht mijn eigen tempo en houd ik het een stuk langer vol!

Gisteren in de brandende zon gelopen. Dat was écht niet fijn en geen goed idee... heb het dan ook niet zo lang volgehouden als ik zelf wil. In totaal iets van 4,4km gelopen (1,2 + 3,2) op de cintelbaan (vind ik ook naar, maargoed, is binnen de training, heb niet veel keus :P )
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:49:43 #99
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96639977
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:47 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat vind ik ook de betere. En als het goed is, beschikbaar voor alle systemen.
pi_96640010
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:47 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik heb een iphone maar dankje, zal er eens naar kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')