Dat jullie mij wél kennen ipv die hypocrieten ala Pumatje, die mijn mening staan te negeren en te verdoezelen.quote:
Misschien is het inderdaad beter om het advies van AchJa op te volgen en ff lekker een tukkie te gaan doen... Want denk je nu werkelijk dat diegene waarop je loopt te azijnpissen je na jouw betoog je ook nog maar enigzins serieus nemen? De aannames en ook verbale (zelfs dreigen met fysieke) dreigementen die je hierbij uit zijn van zo'n laag (kleuter)niveau, dat mag gerust enige naam hebben... truste dan maarquote:
Ja, hoor. Maar niet al te lang moet ik eerlijk bekennen. Aangezien ik (terugkijkend op het verleden en jou manier van reageren) niet de minste illusie heb dat je ook maar iets van mij zult aannemen. Dus dan heeft het imo weinig zin om met een onderbouwing daarvan te komen. Maar nogmaals ik kan het fout hebben. Als dat zo is dan ben ik gerust bereid om je in een PM uitleg te geven hoe ik er toe kom om die regels in mijn verhaal op te nemen. Waarvan ik overigens al wist dat je er op zou gaan reagerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef Rave_NL het volgende:
Leo, heb je nog nagedacht over een reactie op onze laatste discussie?
Een juweeltje!quote:
Muah, ik kan redelijk ongenuanceerd zijn maar ik schijn ook een goede discussiepartner te zijn als de situatie daar om vraagt. Maar op een verder journalistiekwaardig artikel sloegen die paar regels als kut op dirk. Niet eens qua inhoud, maar puur door het standpunt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:20 schreef leovanw het volgende:
[..]
Ja, hoor. Maar niet al te lang moet ik eerlijk bekennen. Aangezien ik (terugkijkend op het verleden en jou manier van reageren) niet de minste illusie heb dat je ook maar iets van mij zult aannemen. Dus dan heeft het imo weinig zin om met een onderbouwing daarvan te komen. Maar nogmaals ik kan het fout hebben. Als dat zo is dan ben ik gerust bereid om je in een PM uitleg te geven hoe ik er toe kom om die regels in mijn verhaal op te nemen. Waarvan ik overigens al wist dat je er op zou gaan reagerenLaat maar ff weten, dan PM ik je zsm. Ik sta nu op mijn vliegtuig te wachten dus ik ben er zo weer van tussen. Anyway Njoy the weekend! Have a good one, Leo
Feli!quote:
Veiligheid op zee is voor een handelsnatie onbelangrijk volgens jou?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:09 schreef Mores het volgende:
Zo, hier verder voor de 'echte'militairen die wat doen, exclusief al die lurkers, Cavalaristen ( geen ruk aan gehad in de jaren achter ons)
Goed:
Mariniers
KCT
Artillerie
LuchtdoelArt
Infanterie
Painfbat
AAT
De rest kan een nummertje trekken.
In de lucht valt het me ook een beetje tegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Veiligheid op zee is voor een handelsnatie onbelangrijk volgens jou?
Jij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:18 schreef Pumatje het volgende:
ach die vent is hardstikke gefrustreerd joh...
moet even kijken wie er een nieuwe sc gaat aanmaken nu deze dichtgaat, want dit gaat natuurlijk nergens over!
wie wil.. !
Gisteren lekker op de mtb de bossen van Hilversum wezen verkennen. Prachtig stukkje natuur daar, en een zeer goed aangelegd en onderhouden mtb parcours. Alleen jammer van al dat mulle zand.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:21 schreef Pumatje het volgende:
oei, gewoon TT verandert. Mores schijnt gebanned te zijn...
game on!
Hoe was jullie bevrijdingsdag mensen? ...
Heb btw 4 mei in rhenen herdacht...
Prachtig.. echt prachtig...een van de mooiste plekken in NL.
Tof shirt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:22 schreef Karrs het volgende:
* KarrsKijkt naar TT
Oh ja, doet me eraan denken dat ik dit shirt nog moet bestellen. Thanks!
Def telefooncentralequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:46 schreef Pumatje het volgende:
ik heb de sie. Communicatie van 13 mechbrig nodig.. enig idee hoe ik aan dat nummer komen kan.
Ik denk via centrale landstrijdkrachten... heeft iemand dat nummer voor me ?
Sowieso handig om die in je telefoon te hebben, die lui kunnen meestal wel het nummer vinden wat je zoekt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:02 schreef Pumatje het volgende:
al!
maarremm... ik ben nog steeds onder de indruk van rhenen.
Als je over die brug rijdt.. met mooi weer.
Alsof je langs de moezel rijdt.
Verrassend...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:21 schreef Pumatje het volgende:
oei, gewoon TT verandert. Mores schijnt gebanned te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |