Dat is helaas de enige die in het ladenblok in de woonkamer past, die heb ik dus maar gehouden. Dat goedkope plastic ding van 3 of 4 euro is ideaal voor in bed.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef loecje het volgende:
nr 1 vind ik een onding, dat is meer iets voor op je bureau als je een los toetsenbord/muis) gebruikt. maar dan nog een onding want niet te verstellen en niet goede schermhoogte.
quote:Goed om te weten:
Incl. wasmanden.
Incl. handgreep.
quote:Nieuwbouw Ikea Duiven bereikt hoogste punt
DUIVEN - Onder het toeziend oog van bezoekers en medewerkers is vandaag het hoogste punt bereikt van het vernieuwde IKEA woonwarenhuis in Duiven.
Het hartjeskussen FAMNIG symboliseert de gemeenschappelijke inspanningen die gemeente, bouwbedrijf en de medewerkers van IKEA Duiven ondernemen om de verbouwing zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Twee keer zo groot
IKEA Duiven is na de verbouwing twee keer zo groot (38.000 m2) en krijgt een vierlaags parkeergarage met ruimte voor 1.750 autos. Het bereiken van het hoogste punt, de liftschacht en het trappenhuis, wordt volgens regionale traditie met alle betrokkenen gevierd. Eind september 2011 wordt het eerste deel van de parkeergarage geopend, begin april 2012 gaat het tweede deel van de parkeergarage open. Er zijn dan 1100 parkeerplaatsen meer beschikbaar dan in de oude situatie. Vanaf mei 2012 volgen de Swedish Foodmarket en de bistro. In de periode september-december 2012 zijn het restaurant, de showroom en de afdeling woonaccessoires aan verbouwing toe. Het toekomstige restaurant biedt plek aan 700 personen.
De totale verbouwing zal nog ruim 1,5 jaar in beslag nemen.
Speciale aanbiedingen
Gedurende het hele weekend zijn er speciale productaanbiedingen. De huidige vestiging blijft gewoon open met volop parkeerplaatsen tijdens de gehele verbouwingsperiode.
Je krijgt geld terug. Ik zou even bellen met je klacht, dikke kans dat je dan als goedmakertje een tegoedkaart krijgt van een euro of 10 voor het ongemak dat je gehad hebt.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef Mishu het volgende:
Als ik hem terug zou brengen, zou ik dan mijn geld terug kunnen krijgen of zit ik dan opgescheept met zo'n tegoedkaart?
Zwolle zou ook wel ideaal zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:45 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ja een Ikea in Ljouerd zou wel mooi zijn. Scheelt mij ook een stuk. Nu is het kiezen tussen Amsterdam of Groningen.
Maar ben bang dat Zwolle eerder aan de beurt is
Zou jij eens willen kijken of in Utrecht de klapper vild handpoppen nog te verkrijgen zijn? (Het gaat m.n. om de olifant, de dolfijn, de zebra en de krokodil)quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
IKEA Utrecht medewerker hier![]()
Grappig, nooit geweten dat er een heus IKEA topic isIk kom dan ook eigenlijk nooit in K&W
We zitten al jaren te wachten op een IKEAquote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Zwolle zou ook wel ideaal zijn.
Heb ik keuze uit Amsterdam, Utrecht, Amersfoort EN Zwolle
Ik las het net op teletekstquote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef ddx het volgende:
Iemand heeft iets tegen de ikea:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-ikea-eindhoven.html
Explosie IKEA Eindhoven
Ik heb em laatst nog gezien. Grote kans dat die in April uit het assortiment gegaan is.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef Apotheose het volgende:
vraagje aan de IKEA medewerkers hier.
in de catalogus van IKEA (van 2011 idd) staat op p79 de Expedit collectie. En deze kast staat daar ook bij:
[ afbeelding ]
Alleen staat niet op de site en zag m de laatste keer dat ik bij ikea was (ergens begin dit jaar) ook niet staan. Tenminste, heb m niet gezien. Was in GRN. Is ie er dan nog wel? Omdat ie wel in de catalogus staat...
En wanneer krijgt Leeuwarden ofzo een ikeaAltijd maar naar GRN vliegen
Leeuwarden gaat never gebeuren... Friesland is een te klein marktgebied en de laatste drie vestigingen zijn al in de planning.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:45 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ja een Ikea in Ljouerd zou wel mooi zijn. Scheelt mij ook een stuk. Nu is het kiezen tussen Amsterdam of Groningen.
Maar ben bang dat Zwolle eerder aan de beurt is
Dat ligt er aan wat het probleem is. In eerste instantie zal de klantenservice zorgen voor een omruiling van die delen die niet goed zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een Eksenberg tafel gekocht. Ik heb er vanaf het begin problemen mee gehad. Uiteindelijk blijken nu de gaten niet goed voorgeboord te zijn. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee nu.
Als ik hem terug zou brengen, zou ik dan mijn geld terug kunnen krijgen of zit ik dan opgescheept met zo'n tegoedkaart?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Je krijgt geld terug. Ik zou even bellen met je klacht, dikke kans dat je dan als goedmakertje een tegoedkaart krijgt van een euro of 10 voor het ongemak dat je gehad hebt.
Blijkt dat er in België ook een paar explosies zijn geweest... Hmm zou het iets zijn of gewoon toeval of kwajongens capriolen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef ddx het volgende:
Iemand heeft iets tegen de ikea:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-ikea-eindhoven.html
Explosie IKEA Eindhoven
Zou kunnen, hier stond ie van de week nog in Barendrecht.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb em laatst nog gezien. Grote kans dat die in April uit het assortiment gegaan is.
Klopt, Zwolle en Leiderdorp staan in de planning...die derde ben ik niet mee bekend, weet jij daar iets van?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leeuwarden gaat never gebeuren... Friesland is een te klein marktgebied en de laatste drie vestigingen zijn al in de planning.
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:33 schreef PteV het volgende:
[..]
Klopt, Zwolle en Leiderdorp staan in de planning...die derde ben ik niet mee bekend, weet jij daar iets van?
Dat ligt er een beetje aan hoe groot de handgrepen van de HELMER ladenkast van hart tot hart zijn. Volgens mij hebben wij geen handgrepen in die maat in het assortiment...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:27 schreef Chanty87 het volgende:
Is het mogelijk om andere (IKEA, uiteraard) handgrepen aan de HELMER lades te bevestigen?
Welkom in K&W dan maar !quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
IKEA Utrecht medewerker hier![]()
Grappig, nooit geweten dat er een heus IKEA topic isIk kom dan ook eigenlijk nooit in K&W
Ik heb even aan iemand met een HELMER gevraagd wat de afstand tussen de boorgaten is, die is inderdaad kleiner dan de overige handgrepen (7cm). Jammerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe groot de handgrepen van de HELMER ladenkast van hart tot hart zijn. Volgens mij hebben wij geen handgrepen in die maat in het assortiment...
Is het 6.4cm?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb even aan iemand met een HELMER gevraagd wat de afstand tussen de boorgaten is, die is inderdaad kleiner dan de overige handgrepen (7cm). Jammer
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Bestaat er ook iets om je kamer in te richten? net zoals de keukenplanner?
Zolang ik niet Zweeds ga lullen, vind ik het prima.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Erg leuk om daar te werken tomaat!
Heb er 2 zomervakanties vakantiewerk gedaan.
Tømååt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zolang ik niet Zweeds ga lullen, vind ik het prima.
Nee helaas niet meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Taartje het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of de Ikea nog steeds naaimachines verkoopt? Ik weet dat ze ze een paar jaar terug hadden, maar kan ze nu op de website niet vinden.
Nee die is er niet... Alleen voor je keuken / PAX garderobekast / BESTA opbergsysteem / werkplek.quote:
Jammer, ik denk het heel veel kan toevoegen aan de website en aan Ikea.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee die is er niet... Alleen voor je keuken / PAX garderobekast / BESTA opbergsysteem / werkplek.
Dank jequote:
Er is ruimte voor 15 vestigingen in Nederland. Na Leiderdorp en Zwolle zou er dus nog 1 'bijpassen'. IKEA Nederland heeft lang zijn pijlen gericht op Zaltbommel maar heeft nu een andere wens. Maar er zijn nog te veel 'variabelen' voordat vestigingslocatie 15 definitief wordt.quote:
Ben er vanavond even langs gelopen om te kijken of die handpoppen die je wilt er zijn (ivm één artikelnr voor al die poppen) en zijn volop op voorraadquote:Op maandag 30 mei 2011 17:59 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Zou jij eens willen kijken of in Utrecht de klapper vild handpoppen nog te verkrijgen zijn? (Het gaat m.n. om de olifant, de dolfijn, de zebra en de krokodil)
O, dat is mooi, bedankt! Nu maar hopen dat een van de bekenden uit Utrecht binnenkort naar Ikea gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ben er vanavond even langs gelopen om te kijken of die handpoppen die je wilt er zijn (ivm één artikelnr voor al die poppen) en zijn volop op voorraad
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef trovey het volgende:
Hier ook nog even een vraag betreffende de bureaustoel Snille...is het onderstel ook apart te koop? Ik heb wel gezien dat het twee aparte pakketten zijn als je er eentje koopt maar kun je het onderstel ook apart kopen van kuip. Heb inmiddels al twee kuipen liggen waarvan het onderstel kapot is gegaan en wil er graag een onderstel bijkopen want die kleur kuipen zitten niet meer in de collectie.
Zie edit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:02 schreef trovey het volgende:
Bedankt, dan ga ik eens shoppen als ik de volgende keer bij de IKEA kom, heb ik weer bijpassende bureaustoelen.
Nu nog IKEA snel naar Zwolle en ik zit helemaal goed.
Nee helaas niet...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier een vraagje van mijn moeder:
Ze heeft een voorraaddoos uit de 365+ serie (artikel 600.667.24). Zijn die deksels ook los verkrijgbaar?
Het orginele deksel is gebroken..![]()
Je koopt het onderstel en de zitting los van elkaar. Dus dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef trovey het volgende:
Hier ook nog even een vraag betreffende de bureaustoel Snille...is het onderstel ook apart te koop? Ik heb wel gezien dat het twee aparte pakketten zijn als je er eentje koopt maar kun je het onderstel ook apart kopen van kuip. Heb inmiddels al twee kuipen liggen waarvan het onderstel kapot is gegaan en wil er graag een onderstel bijkopen want die kleur kuipen zitten niet meer in de collectie.
Mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je koopt het onderstel en de zitting los van elkaar. Dus dat kan gewoon.
Zwolle gaat nog wel een paar jaar duren ben ik bang.
Gewoon teruggaan met je originele deksel ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier een vraagje van mijn moeder:
Ze heeft een voorraaddoos uit de 365+ serie (artikel 600.667.24). Zijn die deksels ook los verkrijgbaar?
Het orginele deksel is gebroken..![]()
Mams heeft het deksel gelijk in de container gegooid..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Gewoon teruggaan met je originele deksel ?
De montagehandleiding geeft aan dat je het basiselement liggend op de grond moet monteren en dat je dan ook de achterwand moet plaatsen? Voordat je em rechtop zet?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:55 schreef ROG het volgende:
Hm dat monteren van PAX kasten valt nog best tegen ondanks wat IKEA ervaring.. de eerste kast verloor z'n torsiestijfheid (en zakte dus in elkaar) bij het optillen/draaien vlak voordat de achterwand erin moest.
De andere kasten gingen wel goed, die hebben we maar niet gedraaid maar direct de achterwand erin gespijkerd..
Hoe coulant is IKEA in zulke zaken als ik graag een nieuwe kast wil? Klantenservice is al ingelicht via contactformulier.
De handleiding splitst zich in liggend monteren en staand monteren afhankelijk van de plafondhoogt, bij staand monteren voeg je met z'n tweeen het basiselement rechtop samen terwijl de kast volgens de handleiding haaks op de muur staat, (de achterwand is nu logischerwijs al vrij..) vervolgens geeft de handleiding aan: draai/til de kast een kwartslag om met de voorzijde tegen de muur te steunen om dan de achterwand te spijkeren. Daar is het mis gegaan..quote:Op zondag 5 juni 2011 18:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De montagehandleiding geeft aan dat je het basiselement liggend op de grond moet monteren en dat je dan ook de achterwand moet plaatsen? Voordat je em rechtop zet?
Edit: ja dus. Of naja in ieder geval heb je de montagehandleiding niet gevolgd. Ik durf je zo niet te zetten of IKEA je hierin tegemoet gaat komen.
Ik begrijp uit je eerdere post dat je horizontaal begonnen bent, de kast toen verticaal hebt willen plaatsen en toen de achterwand erop had willen zetten. Maar goed, uiteindelijk moet de klantenservice toch beoordelen of ze hier wat mee willen/kunnen doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef ROG het volgende:
[..]
De handleiding splitst zich in liggend monteren en staand monteren afhankelijk van de plafondhoogt, bij staand monteren voeg je met z'n tweeen het basiselement rechtop samen terwijl de kast volgens de handleiding haaks op de muur staat, (de achterwand is nu logischerwijs al vrij..) vervolgens geeft de handleiding aan: draai/til de kast een kwartslag om met de voorzijde tegen de muur te steunen om dan de achterwand te spijkeren. Daar is het mis gegaan..![]()
Vervolgens hebben we dus bij iedere volgende kast (4 totaal) haaks al de achterwand erin gespijkerd waardoor de kast meer torsiestijfheid heeft voor het draaien/tillen.
Hopelijk beetje duidelijk, anders zoek ik even de nummer van de stappen op?
Ja klopt, ik denk dat jij http://www.gebruikershand(...)eiding-5-107918.html raadpleegt; als je daar op PDF pagina 12 (papieren paginanummer 13 van die handleiding) zie je stappen 11 en 12; het plat zijn begonnen ivm schroeven, dan overeind en samenvoegen, PDF pagina 11 laat stap 13 zien in enkele afbeeldingen; het draaien. Dat was het knelpunt, geheel volgens de handleiding. Dat is in mijn ogen onnodig omdat je de kast niet (onnodig?) hoeft te draaien voor de achterwand, tenzij je zo hard spijkert dat je je kast omkegelt..quote:Op zondag 5 juni 2011 18:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je eerdere post dat je horizontaal begonnen bent, de kast toen verticaal hebt willen plaatsen en toen de achterwand erop had willen zetten. Maar goed, uiteindelijk moet de klantenservice toch beoordelen of ze hier wat mee willen/kunnen doen.
tevreden over de overige montage?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef voodoolady het volgende:
Eindelijk is vorige week onze ikea keuken geïnstalleerd, maar nu valt onze oven steeds uit als we de pizza functie gebruiken. Na een tijdje doet ie het gewoon weer, dus het lijkt op oververhitting. We hebben de nutid ov9. Doen we iets verkeerd of komt dit meer voor?
Even bellen met IKEA, dan verbinden ze je door met de Servicedesk Keukenapparatuur...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef voodoolady het volgende:
Ja verder geen problemen.
Bij 250 graden valt ie ook uit, ligt dus niet specifiek aan de speciale functie.
Iedere winkel bepaald zelf zijn eigen Plundra! assortiment. Aanbiedingen kunnen en zullen dan ook per vestiging verschillen. Het is helaas ook niet mogelijk om de lokale internetsites compleet up-to-date te houden. Dus helaas kom je er inderdaad alleen in de winkel achter wat er precies voor welke prijs in de Plundra is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:08 schreef Tink89 het volgende:
Heej,
Even een vraagje... Kan ik ergens zien wat er in de Plundra komt? Ik zie op de website maar een stuk of 10 aanbiedingen per filiaal en ik kreeg de Family-mailing voor 10% extra korting, maar moet ik dan naar Ikea om te zien wat er afgeprijsd wordt?
Xx!
http://tinypic.com/?t=postuploadquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:03 schreef voodoolady het volgende:
Dan moet ik me volgens mij eerst helemaal ergens aanmelden... Of bedoelde je mij niet?
En dat is het hele idee achter Plundra, dat je naar de winkel komt om nog 20 andere artikelen te halenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Iedere winkel bepaald zelf zijn eigen Plundra! assortiment. Aanbiedingen kunnen en zullen dan ook per vestiging verschillen. Het is helaas ook niet mogelijk om de lokale internetsites compleet up-to-date te houden. Dus helaas kom je er inderdaad alleen in de winkel achter wat er precies voor welke prijs in de Plundra is.
Nu nog een IKEA in Zwolle.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De kipsate is weer terug in het restaurant
Geen idee wat ze kosten: maar ik herinner mij dat er bij Delft vrachttaxi's staan. Je klopt aan, laadt in en spullen worden direct thuisgebracht. Zijn die er nog? Prima idee was dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:24 schreef mauries het volgende:
Goedemorgen,
Ik wil binnenkort een nieuwe dressoir gaan halen bij ikea delft. Maar ik wilde deze thuis laten bezorgen. Wat is het verschil in transportkosten tussen ikea delft en de andere winkels?
Normaal gesproken is daar geen verschil in. Maar het zou kunnen dat IKEA Delft daar weer een test (net als met die vrachttaxi's, bakfietsen etc) mee gaat uitvoeren, maar dat wordt dan pas in de winkel gecommuniceerd denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:24 schreef mauries het volgende:
Goedemorgen,
Ik wil binnenkort een nieuwe dressoir gaan halen bij ikea delft. Maar ik wilde deze thuis laten bezorgen. Wat is het verschil in transportkosten tussen ikea delft en de andere winkels?
Dat klopt. Ruilen kan binnen 90 dagen met kassabon en in de originele verpakking.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef Raadsman het volgende:
Ik heb hier een bureaustoel staan nog geheel in zijn verpakking, maar deze is overbodig. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je Ikea producten binnen 90 nog kunt omruilen, als het nog in de verpakking zit?
Je weet dat je het beste eerst alle deuren er in kan hangen en dan pas moet beginnen met afstellen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Mula het volgende:
Ik heb al jaren een Jennylund-stoel en ik ben er erg tevreden over. Het is niet een echte onderuitzak-stoel, maar ik vind het prima om ontspannen tv erop te kijken (wel met voetenbank natuurlijk).
Ik ben een besta in elkaar aan het zetten. Ik heb nooit problemen met Ikea-dingen in elkaar zetten, maar ik ben hier al een uurtje of 4 mee bezig (en nog niet klaar). Het inhangen van de deurtjes is rotwerk. Bij Pax kan je de deurtjes er gewoon inklikken: hier moet je met schroefjes aan de gang. Deur 1 van 2 hangt: nu nog goed recht hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |