quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Dat heeft dezelfde reden als waarom ik met 80km/u rustig aan m'n handremhevel durf te hengsten.quote:
Ah ok, handigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef 2cv het volgende:
Dakan
[..]
Dat heeft dezelfde reden als waarom ik met 80km/u rustig aan m'n handremhevel durf te hengsten.
Dankjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
Gefeliciteerd trouwens he, je had de fipo in deeltje 1600
Die van mij werkt dan ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, handig![]()
Durf ik trouwens met een werkende ook hoor
Snelste 0-60 Mph ever zeggen ze, dus ik gok van welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
Maar kan je die 1600PK een beetje fatsoenlijk op de weg kwijt?
Waarom doet ie het dan niet als hij op 2 gladde trays staat ?quote:
Omdat de handrem op de voorwielen werkt (net als de aandrijving) en behoorlijk heftig is uitgevoerd. Sterker nog: als je de handrem stevig aanhengst kom t het ding niet van z'n plek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom doet ie het dan niet als hij op 2 gladde trays staat ?
Veyron is van 2005. Bronquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snelste 0-60 Mph ever zeggen ze, dus ik gok van wel
Was in 2009 trouwens, was de Veyron er toen al?
Ah ok, lekker logisch; frans natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat de handrem op de voorwielen werkt (net als de aandrijving) en behoorlijk heftig is uitgevoerd. Sterker nog: als je de handrem stevig aanhengst kom t het ding niet van z'n plek.
Ja sleuk, maar we zochten de snelste tijd van 0 - 60 Mph in een niet-productie autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:57 schreef 2cv het volgende:
Om het even volledig te maken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Snelste_productieauto
Heel logisch. Als er ergens een leiding het begeeft kan je de handrem nog gebruiken. Bij die andere auto's kan dat ook, maar dan gebeurt er niet veel of je auto wordt onbestuurbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, lekker logisch; frans natuurlijk
Veyron is een 'gewone' productieauto, dus waarom vroeg je je af wanneer dat ding gebouwd is ?quote:[..]
Ja sleuk, maar we zochten de snelste tijd van 0 - 60 Mph in een niet-productie auto
Bij een ontsteking krijg je pus.quote:
Zit wat in, maar met een normale rijstijl kun je ook prima remmen met een handrem op de achterwielen hoor, alleen een noodstop op de snelweg zal iets minder zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heel logisch. Als er ergens een leiding het begeeft kan je de handrem nog gebruiken. Bij die andere auto's kan dat ook, maar dan gebeurt er niet veel of je auto wordt onbestuurbaar.
[..]
Veyron is een 'gewone' productieauto, dus waarom vroeg je je af wanneer dat ding gebouwd is ?
Feli! Wat voor een?quote:
Ik heb liever een auto met een betrouwbaar remsysteem, dan hoef je je daar niet druk over te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:51 schreef 2cv het volgende:
0,4 seconden vind ik niet veel verschil hoor. En het is maar 20% langer t.o.v. die Maxximus G-force Ultiblabla.
Maar als jij merkt dat je remmen weigeren ben je al een paar seconden verder voor je op het idee komt om je handrem te gebruiken. En om dan en ongeval te voorkomen moet het normale afremmen plotseling een noodstop worden. Dan is het best fijn als je zonder voorzichtig te hoeven doen in 1 keer aan de handrem kan hengsten. Ik vind het dus best een goed idee/ontwerp.
http://link.marktplaats.nl/444780120quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Feli! Wat voor een?
een die je zelf van de grond kunt tillen?![]()
Ziet er puik uit! maar laat alsjeblieft dat koffertje er zoveel mogelijk af!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/444780120
En nee, nog niet, maar dat leer ik d'r nog wel, en daarna is het de bedoeling dat ze hem gewoon met de glimmende kant boven houdt
De pest is, dat zo'n koffertje juist verrekte handig is, of je nou naar je werk rijdt of je maakt een toerritje; je hebt altijd een plekkie om je helm in te dumpenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ziet er puik uit! maar laat alsjeblieft dat koffertje er zoveel mogelijk af!
En ja, ik snap dat het de bedoeling is dat de wielen op de grond blijven en zij er bovenop.....
* Alfisti doet de kofferklep van de Linc open en schuift de brommert, bagage en tuinhuisje compleet de kofferbak in.quote:
Ik zei niet voor niets zo veel mogelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De pest is, dat zo'n koffertje juist verrekte handig is, of je nou naar je werk rijdt of je maakt een toerritje; je hebt altijd een plekkie om je helm in te dumpen![]()
Volgens mij is het idd wel een bijzonder groot baggerding voor dat lieve Alpje, maar die mensen waar hij van was gingen ermee op reis enzo, en dan wil je wel wat meenemen natuurlijk
Soms kom je zelfs ruimte te kort![]()
[ afbeelding ]
Thanks voor de reminder!quote:
Whehe, als dat nou eens zou kunnen he, mijn geliefde schuurtje meenemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet de kofferklep van de Linc open en schuift de brommert, bagage en tuinhuisje compleet de kofferbak in.
Jup, dat wordt weer vlaai etenquote:
Mooi is het idd niet echt, misschien later eens een mooi koffertje kopen als de kans zich voordoet, maar zonder is idd meestal een beter gezicht, zeker als het zo'n zwarte UFO isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets zo veel mogelijkpractisch: ja. mooi: eeeuuh....
Niet gaan zitten klootviolen 'lex, laat hem lekker, als je het niks vindt klik je maar doorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Dangel het volgende:
Willekeurige straatauto ombouwen naar EV, what about RDW etc..?
Een "quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef Dangel het volgende:
ik klootviool niet, ik verbaas me en loop weer doorNormaal zou ik zn topics niet eens openen maar ik verveel me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 06-05-2011 12:40:14 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik kom ook vandaag die kant op hahaquote:
of naar nick en simonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef epicbeardman het volgende:
kleine reclame van mercedes nieuwe c class
Ik laat dit even aan me voorbijgaan.quote:
of je gaat naar Nick en Simonquote:
* lipje tapt er ook eentjequote:
Mijn vriendin vindt het niet vreemdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:44 schreef Xtreem het volgende:
Gisteren -als passagier- voor het eerst een verkeersruzie beland; taxi chauffeur sneed iemand nog meer dan normaal.. Eerst een beetje over en weer schelden, vervolgens ging reed die lul achter ons aan, en ging het over in:
* plotseling hard remmen,
* op hoge snelheid (60 is hier een hoge snelheid) afsnijden en echt aan de kant duwen
* acties waarbij 2 auto's ineens beide 3 banen opschuiven en om elkaar heen 'dansen'.
Geloof me, dan zit je echt niet lekker meer op de bijrijdersstoel![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet miepen is gewoon een schatje die monique
* Alfisti tapt in voor Barapeauleauxquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet miepen is gewoon een schatje die monique
De naam wordt steeds langerquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat een italiaanse schone hier een weekend komt logeren om een puppy op te halen...
Had ik eindelijk punten kunnen scoren met die schijtbak issie weg
Nu maak je meer kans met je Peauleaux Blauwebewegingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De naam wordt steeds langer![]()
Ik hoorde net dat een italiaanse schone hier een weekend komt logeren om een puppy op te halen...
Had ik eindelijk punten kunnen scoren met die schijtbak issie weg
Ja milieubewust enzeauquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Nu maak je meer kans met je Peauleaux Blauwebeweging
daar scoor je vrouwen meequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:43 schreef lipje het volgende:
[..]
daar scoor je vrouwen mee
Gooi t dan op meer ruimte om de pups veilig rond te rijden
Volgens mij rijdt er een peauxleaux in topgear momenteel.quote:
Van de zus van Kate Middleton ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch jeuk van
Je collega is toch niet toevallig Cocktailprikker hier op FOK! ehquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
Daarstraks zat een collega te vertellen van z'n kleine ongelukje met de motor in duitsland.
Stond nog ff bij z'n motor de schade te bekijken...
Vervolgens dacht ik, Misschien dat hij iets geleerd heeft ervan![]()
10 seconden later trok hij met een wheelie voorbijIk geef die vent nog een paar jaar
Ja een oud model welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt er een peauxleaux in topgear momenteel.
wtf is cocktailprikkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Je collega is toch niet toevallig Cocktailprikker hier op FOK! eh?
Een haynes manual paste niet in het budget?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Dingest het volgende:
Er staat een V4-blok in m'n bergingIk zal niet zeggen hoe hij daar is gekomen, want dan krijg ik mogelijk veel afkeurende vingertjes
![]()
Uitlaat is er ook af. Wielnaafmoeren heb ik 120 euro voor moeten uitgeven om die eraf te krijgen en 100 km moeten rijden: kennelijk nog best lastig om een 36-dop te vindenToen moest er ook een verloopstuk bij, en gezien de omvang van dat ding en de waarschuwing dat er veel kracht bij kwam kijken werd ik een beetje bang met mijn 15-euro sleutelset. Dus er is een serieuze 1/2" basisset (want meer heb ik tot nu toe eigenlijk niet nodig gehad) van Gedore aangeschaft (al ruim 300 euro aan extra/nieuw sleutelmateriaal gespendeerd; momentsleutel staat al ergens in bestelling
).
Nu proberen de aandrijfas en remmen te verwijderen. Schijnt zonder een poelie- of naaftrekker te kunnen - want die dingen zijn stervensduur - maar nu heb ik volgens mij de verkeerde dingen los gehaaldZiet er naar uit dat ik iig een veerspanner nodig ga hebben om het weer in elkaar te schroeven.
1e week augustus, boekenmarkt in Deventer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een haynes manual paste niet in het budget?
Die heb ik, maar die hanteert dus de manier van de poelie- of naaftrekker dus daar heb ik niet zoveel aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een haynes manual paste niet in het budget?
Ik had al Skype voordat het mainstream werdquote:
Als je een midsize poelietrekkertje koopt wat een beetje multifunctioneel is, heb je daar vast vaker iets aan; als je een beetje inventief bent kun je er best veel mee uithalenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die heb ik, maar die hanteert dus de manier van de poelie- of naaftrekker dus daar heb ik niet zoveel aanDit was op, beetje onduidelijke achteraf, aanwijzing van de lui op het Saab-forum.
Op zich kost een eenvoudige veerspanner voor sporadisch gebruik ook niet zoveel volgens mij. Het is alleen een beetje onhandig
Vlaams meisje via Skypequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had al Skype voordat het mainstream werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik googlede
Niet dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, geen tijdquote:
Een poelietrekker voor de naaf en de remtrommel moet - na het snel opgemeten te hebben - minstens een bereik van 250mm hebben. Die dingen kosten minstens 100 euro, zo niet meer. Naaftrekker komt ook op iets van 140 euro volgens mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je een midsize poelietrekkertje koopt wat een beetje multifunctioneel is, heb je daar vast vaker iets aan; als je een beetje inventief bent kun je er best veel mee uithalen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:20 schreef Sounddragon het volgende:
Zonet rond een uurtje of één weer een rits dikke klappen in de straat, wéér een aantal spiegels eraf, deze keer inclusief die van Anne d'r Tweety![]()
Helaas hadden ze deze keer pech dat SD in de tuin stond te roken, en zit er nu één van de 2 in een hokkie ergens in een politiebureau, en ik denk dat hij een beetje last heeft met kijkenNummer 2 heeft dat héél zeker, maar die kon nog net wegkomen, beide sufkutten waren wel bekend bij de politie, en ze zouden bij die andere even gaan kijken of mijn handtekening zichtbaar op zijn gezicht stond, dus die komt ook nog wel denk ik, want dat staat ie
![]()
Ik denk dat het nu wel even wat minder zal worden met de vernielingen hier in de straat
Afsnijden enzo is volkomen normaal, lui die alleen vooruit kijken is ook normaal (spiegels? die zijn toch voor de make-up?) maar nog niets geraakt.... wel veel gezien en bijna geraakt *klopt af*quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het niet vreemd
Redelijk normaal in China dus...
Heb je al scooters die van rechts/links komen en alleen vooruit kijken weten te koppen?
Idioten...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:20 schreef Sounddragon het volgende:
Zonet rond een uurtje of één weer een rits dikke klappen in de straat, wéér een aantal spiegels eraf, deze keer inclusief die van Anne d'r Tweety![]()
Helaas hadden ze deze keer pech dat SD in de tuin stond te roken, en zit er nu één van de 2 in een hokkie ergens in een politiebureau, en ik denk dat hij een beetje last heeft met kijkenNummer 2 heeft dat héél zeker, maar die kon nog net wegkomen, beide sufkutten waren wel bekend bij de politie, en ze zouden bij die andere even gaan kijken of mijn handtekening zichtbaar op zijn gezicht stond, dus die komt ook nog wel denk ik, want dat staat ie
![]()
Ik denk dat het nu wel even wat minder zal worden met de vernielingen hier in de straat
goed dat je ze te pakken hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:20 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
SD is lekker bezigquote:Breaking news:
Nick & Simon treden niet meer op. Beide heren zijn in Cuijk voorzien van een blauw oog en een streepjespak. De heren waren een beetje lol aan het trappen in het Brabantse plaatsje na een bezoek aan de kroeg, en kregen het aan de stok met een moderator van het beruchte FOK!-forum.
Ik benquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:40 schreef lipje het volgende:
arbeider
Alweer koffiepauze?
Of ben je "bazendingen" aan het doen ?
Lamme tak!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik benvrij
vandaag, morgen en maandag
De woonkamer zit op het zuidenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:57 schreef lipje het volgende:
* lipje steelt wat zon van Fristi's balkon op het noorden
*kuch* vanmiddag *kuch*quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idioten...Maar gefeliciteerd met het handtekenen, dinsdag lopen ze weer rond.
Blank, rond de 20, biertje teveel, grote bek, dikke ogenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Woopdiedoo!
Nice sd dat je ze te pakken had. Wat was het voor volk?
Hier joh, kut!, ik zit in mijn korte broekie in de tuinquote:
Naaisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik benvrij
vandaag, morgen en maandag
Nondeju, hier vriest het ongeveerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hier joh, kut!, ik zit in mijn korte broekie in de tuin![]()
Serieus?quote:
* lipje trekt BaraPeauleaux uit de vriezer en doet de deur dichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee, ik ben wel een beetje van het overdrijvenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Serieus?Ik schat het echt al 20+ hier, ik zie alleen een beetje sluierbewolking
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, brommertje een beetje omlaaggeschroefd, nu ff wachten tot KS terug is, dan kan ze even passen, ik kon er een stuk makkelijker bij als ik dacht, en alles is lekker gangbaar aan het ding![]()
Kan ze hem straks bij d'r pa gaan showen
Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Offroad comfort gaat wel omlaag neem ik aan als je hem omlaag zet?
Niet dat Anne veel offroad zal gaan, maar dat is wel een feit neem ik aan?
Aan de randen heel zacht midden keihard en daar tussenin een compound die er ergens tussenin zit?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:37 schreef densmee het volgende:
zo net de bestelling voor de bt45's bij de motorzaak geannuleerd en gekozen voor de Bridgestone Bt016 banden iets duurder maar voor dual compound en achter zelfs triple compound
inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aan de randen heel zacht midden keihard en daar tussenin een compound die er ergens tussenin zit?
Netjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:00 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad
en de bt45 hebben gewoon een keiharde compound
inderdaad en mijn banden zijn aardig vierkant ondertussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
NetjesOp bandjes moet je ook zeker niet besparen. Zeker niet op de motor
Ik denk dat dat wel meevalt, de veerweg blijft hetzelfde en wordt zelfs iets soepelerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Offroad comfort gaat wel omlaag neem ik aan als je hem omlaag zet?
Niet dat Anne veel offroad zal gaan, maar dat is wel een feit neem ik aan?
Gelukkig weet je waar je de rekening onder dikke ogen kunt brengen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net de dealer gebeld voor die spiegel (is echt compleet aan vellen); schade is tussen de 400 -450¤, best prijzig voor een stuk plastic met een spiegeltje en wat draadjes erin
http://www.nortonrotary.org.uk/quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.harley-davidson.com/nl_BE/Motorcycles/xr1200x.html
Had ik maar geld voor zoeenEcht een gaaf ding
komt goed, de verzekering (rb) is al ingeschakeld, en ik heb oom en tante agent in het pv laten opnemen dat de dader aansprakelijk gesteld wordt, duhquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je waar je de rekening onder dikke ogen kunt brengen.
We waren ook echt helemaal in paniekquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:15 schreef ook_gek het volgende:
SD en Anne,
Het is wel leuk geweest zo.
Ik heb geen vriend en al helemaal niet bij jullie in de buurt
haha jezus vriend ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We waren ook echt helemaal in paniek![]()
Troost je; ook voor jou is er een leuke vriend te vinden hoor, geduld is een schone zaak
mag je niet meer in het vrachtwagentopic komen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:44 schreef stefkee3 het volgende:
geen idee waar ik dit anders zou moeten vragen:
Wie heeft er enig idee, wanneer de volgende bedrijfsauto rai is?
Ik kan niks vinden op de site van de rai zelf.
Wil er graag heen, met m'n stiefvader
-Laat maar, heb het al gevonden!-
Aan het terrashangen dus?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha jezus vriend ookgaat kut dat reageren via je mobiel en de volle zon
Members only jonguhquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:12 schreef densmee het volgende:
[..]
mag je niet meer in het vrachtwagentopic komen?
Denk SDquote:
Bron?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
Cuijk, 07-05-2011
Op de Sleedoorn is zaterdagochtend omstreeks 01.00 uur een 19-jarige man uit Cuijk aangehouden voor het vernielen van meerdere auto's. Een oplettende buurtbewoonster belde de politie toen zij zag dat er auto's werden vernield. Agenten die ter plaatse kwamen, konden de man aanhouden van het gras rapen. Hij is in verzekering gesteld. Inmiddels hebben drie personen aangifte gedaan van vernieling. Mogelijk zijn meerdere auto's vernield. Benadeelden kunnen zich melden bij de politie in Cuijk via: 0900-8844 of aangifte doen via internet.
Die banner op die site ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/bra(...)orvernielenautos.asp
Ik had gegoogled trouwens, maar ik kreeg niks, behalve die zelfde ellende van 2 weken geledenquote:
Je had liever gehad dat die lul met zijn lul in zijn handen stond?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die banner op die site ook![]()
Een lul die met een lasergun in z'n handen staat
Ga je zeker in Den Bosch doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn heldhaftige en maatschappelijk voorbeeldige optreden wordt heul niet genoemd![]()
Ik ga nú een spiegel van een politieauto trappen
Godver, da's ook al niet meer origineel dusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga je zeker in Den Bosch doen?
http://www.politie.nl/bra(...)rnieltdienstauto.asp
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga nú een spiegel van een politieauto trappen
quote:Cuijk, 07-05-2011
Op de Sleedoorn is zaterdagavond omstreeks 21.00 uur een kalende man uit de regio 010 aangehouden voor het vernielen van een politieauto. Een oplettende politieagent belde zijn vriendjes toen hij zag dat er een buitenspiegel werd vernield. Agenten die ter plaatse kwamen, konden de man aanhouden. Hij is in verzekering gesteld. Inmiddels hebben drie personen aangifte gedaan van vernieling en sluiting van het treinentopic op Fok. Mogelijk zijn meerdere auto's of topics vernield. Benadeelden kunnen zich melden Danny of aangifte doen via internet.
Psiesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das cool voor hem* Alfisti gunt hem dat
feauteau's/FB/Hyves/Feestkudde account?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:15 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]* Alfisti vindt hem topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en mocht Bo toch weer eens hier komen: wanneer gaan we weer eens een shake doen?![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:15 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]Doet ie best wel goed 14.gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjah, tegen een rauspartijtje is niet zo heel veel bestand helaas, ik vond het al een wonder dat ik 'niks' hadquote:![]()
Boehoe!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als in milkshake?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti vindt hem top![]()
en mocht Bo toch weer eens hier komen: wanneer gaan we weer eens een shake doen?![]()
De foto en situatiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef Anne het volgende:
Haar bedoel je toch, mag ik hopen? Of bedoel je met "hem" de foto?
Bo doet tegenwoordig iets met een vechtsport wat er behoorlijk eng uit zag in een jou-buis filmpjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als in milkshake?Dan moet bo nog vaker op de fiets
Ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
Met een beetje pech val je trouwens af van milkshakes van de mac, je staat namelijk een paar uur later gigantisch aan de spuitpoep
Datquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. En waarom heb jij het altijd over dit soort dingen
!
Link naar filmpje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De foto en situatie
[..]
Bo doet tegenwoordig iets met een vechtsport wat er behoorlijk eng uit zag in een jou-buis filmpje
Ik ben een beetje in de poep en plas praat periode blijven hangenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. En waarom heb jij het altijd over dit soort dingen
!
Dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
Met een beetje pech val je trouwens af van milkshakes van de mac, je staat namelijk een paar uur later gigantisch aan de spuitpoep
Was een soort Kung Fu geloof ik maar de exacte naam ben ik even kwijt.quote:
Zoiets was het jaquote:
Geen idee. Ik vraag het even naquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:45 schreef Paladijn het volgende:
Tof voor Bo trouwens, maar waarom komt hij hier niet meer?
Is dit het treinentopic? Wtf zijn die nummers joh.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef densmee het volgende:
gisteren met een motor met nummer 21293932 van eer naar ehv gereden via tlb en brd
was wel een leuke ronde, onderweg kwam ik ook nog een motor tegen met nr 2100303450, maar die zie je natuurlijk overal rijden
Filmpjes gecheckt, not really impressedquote:
groeten Sociosquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dit het treinentopic? Wtf zijn die nummers joh.
Ik dacht dat Brabo's gevoel voor humor hadden, of ben je import?quote:
Import nooit nie en nooit gewist ok niequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brabo's gevoel voor humor hadden, of ben je import?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brabo's gevoel voor humor hadden, of ben je import?
quote:
Het blijft een beetje apart volkquote:
ga patat eten kutjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Da's lekker makkelijk ook, dan kun je allemaal nieuw spul terugmonteren, dat werkt fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:54 schreef Dingest het volgende:
Wat een actie, SD![]()
![]()
Ik weet niet of zo'n treksetje wat je toonde wel genoeg bereik heeft. Maar ik heb de boel eruit. Eerste de aandrijfas bij de homokineet losgemaakt van de hele rem/naaf-unit, vervolgens de naafmoer er een stukje opgedraaid om de draadjes te beschermen, brede stuk van een dopsleutel-verlengstukje in de moer op de as geplaatst en rammen met een hamer. Werkt kennelijk ook prima![]()
Koppelingcilinders zijn er ook uit, remklauwen met heel veel moeite zijn ook los nu aan beide kanten (snel geleerd, beter gewoon direct loshalen als de boel nog aan de auto vastzit). Cilinderbuizen daarvan zijn ook niet al te jovel meer, dus die zullen ook vervangen moeten worden. Dat komt neer op complete vervanging van de remmerij voor.
In staafjes gesneden aardappel wat een dubbele frituur behandeling heeft ondergaan; in achterstandsgebieden ook wel aangeduid als 'friet', of frietjesquote:
Als ik het geld had konden er gelijk nieuwe fusees, nieuwe wiellagers, revisieset remklauw, nieuwe schokdempers en nieuwe hulpveren bij in. Maar dan heb je het over ongeveer 300e per kant extra, en ik schat nu al minstens 1200e kwijt te zijn aan materialen en hulpmiddelen voor wat noodzakelijk is. Ik moet ergens een grens trekkenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk ook, dan kun je allemaal nieuw spul terugmonteren, dat werkt fijn
Mjah, als je alles zo zou aanpakken bouw je eigenlijk stiekem een nieuwequote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als ik het geld had konden er gelijk nieuwe fusees, nieuwe wiellagers, revisieset remklauw, nieuwe schokdempers en nieuwe hulpveren bij in. Maar dan heb je het over ongeveer 300e per kant extra, en ik schat nu al minstens 1200e kwijt te zijn aan materialen en hulpmiddelen voor wat noodzakelijk is. Ik moet ergens een grens trekken
Dat is inderdaad ook wat ik doe, wat nodig is voor de APK en een beetje soepel rijden. Hoewel er hopelijk bar weinig grote dingen in de komende jaren bijkomen. Ik zal er denk ik niet zoveel mee rijden, dus met het hele koppelingsysteem vervangen/gereviseerd, de remmen voor aangepakt, de pakkingen vervangen en koppen bijgewerkt/vervangen moet ik vrij goed gedekt zitten de komende jaren. Mits hij niet doorroest. De boel lijkt, op de achterdorpels na, nog vrij hard (hij is in '93 al eens compleet uit elkaar geweest voor laswerk). En hij is niet moeders mooiste, maar dat zal weinig afdoen aan de rijervaring.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, als je alles zo zou aanpakken bouw je eigenlijk stiekem een nieuwe![]()
Ik zou me voor nu gewoon lekker beperken tot de dingen die nodig zijn, dan kun je later al naar gelang er budget en/of gelegenheid is misschien nog wat andere (aankomende) probleempjes oplossen
vrije rakkerquote:
Welke criteria zijn gehanteerd? Het is wel een mooie truck ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister een prijs uitgereikt: http://lyt.sr/mooistetruck2010
De donateurs van buzzybee konden iedere truck die in 2010 nieuw op Nederlands kenteken is gekomen nomineren. Vervolgens kwam er een poll met daarin de trucks die meerdere keren genomineerd waren als keuze mogelijkheden. Deze won met overmacht, tussen verder vooral allemaal spiksplinternieuwe trucks. Maar een publieksprijs dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welke criteria zijn gehanteerd? Het is wel een mooie truck ja.
dat meld je op de verkeerde plekquote:Op zondag 8 mei 2011 11:43 schreef Alfisti het volgende:
Lexxxx: doe nu die update maar van 2e paasdag
als je dat wel weet, waarom doe je het danquote:Op zondag 8 mei 2011 11:47 schreef Alfisti het volgende:
en nou niet miauwen dat het in het verkeerde topic is he
Het is maar goed dat die mensen nog een beetje zomerse kleding aan hadden, anders zou je denken dat het op de Noordpool is, jonguh!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister een prijs uitgereikt: http://lyt.sr/mooistetruck2010
Hoezo dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die mensen nog een beetje zomerse kleding aan hadden, anders zou je denken dat het op de Noordpool is, jonguh!.
Goedemorgen.
mja, das bij hun thuis voor de loodsquote:
quote:Logboek entries voor dit topic
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 00:42 door Sounddragon:
Topictitel: "[PTA SC] Maxximus G-Force: Ultima >>>1600<<< HP" -> "[PTA SC] Maxximus G-Force: Ultima >>>1600<<< HP"
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 00:43 door Sounddragon:
Topictitel: "[PTA SC] Maxximus G-Force: Ultima >>>1600<<< HP" -> "[PTA SC] Maxximus G-Force: Ultima >>>1600<<< HP"
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 00:44 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 00:46 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 00:48 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 01:09 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 01:32 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 01:39 door Sounddragon:
Topictitel: "[PTA SC] Maxximus G-Force: Ultima >>>1600<<< HP" -> "[PTA SC] Maxximus G-Force Ultima: >>>1600<<< HP"
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 07:18 door Anne:
Topictitel: "[PTA SC] Maxximus G-Force Ultima: >>>1600<<< HP" -> "[PTA SC] Maxximus G-Force Ultima: >>>1600<<< HP"
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 10:27 door Sounddragon:
Topictitel: "[PTA SC] Maxximus G-Force Ultima: >>>1600<<< HP" -> "[PTA SC] Maxximus G-Force Ultima: >>>1600<<< HP"
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 10:52 door Anne:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 11:00 door Anne:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 11:06 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 11:06 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 11:08 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 12:27 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 12:32 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 17:44 door Alexxxxx:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 18:08 door Alexxxxx:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 19:17 door Alexxxxx:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 21:10 door Alexxxxx:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 21:43 door Anne:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 22:01 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 23:43 door Sounddragon:
Op vrijdag 6 mei 2011 @ 23:46 door Alexxxxx:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 00:16 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 00:17 door Alexxxxx:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 00:18 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 00:27 door Alexxxxx:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 00:50 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 02:14 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 02:20 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 02:28 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 02:35 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 08:05 door Alexxxxx:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 10:00 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 10:02 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 10:05 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 10:22 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 11:08 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 12:46 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 16:09 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 16:19 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 17:32 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 17:34 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 19:30 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 20:49 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 20:52 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 20:53 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:00 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:02 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:03 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:04 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:04 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:05 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:12 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:12 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:13 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:15 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:16 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:17 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:18 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:20 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:28 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:29 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:32 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:33 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:48 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:48 door Anne:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 21:50 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 22:17 door Sounddragon:
Op zaterdag 7 mei 2011 @ 23:23 door Sounddragon:
Op zondag 8 mei 2011 @ 00:04 door Sounddragon:
Op zondag 8 mei 2011 @ 00:29 door Sounddragon:
Op zondag 8 mei 2011 @ 10:56 door Alexxxxx:
Op zondag 8 mei 2011 @ 11:26 door Alexxxxx:
Op zondag 8 mei 2011 @ 11:43 door Alexxxxx:
Op zondag 8 mei 2011 @ 11:45 door Alexxxxx:
Op zondag 8 mei 2011 @ 11:49 door Alexxxxx:
Op zondag 8 mei 2011 @ 11:50 door Anne:
Op zondag 8 mei 2011 @ 11:51 door Alexxxxx:
Oh ja dat is ook leuk, mooie repo geworden?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, das bij hun thuis voor de loodsplan was om het bij de Maarsseveense Plassen te doen, maar toen was de man des huizes nog aan het kuilen
Gaf mij wel de mogelijkheid om met de truck mee te rijden voor de foto repo daar
Wat gebeurt hier dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Anne het volgende:
Lex, heb je de logboek entries bij dit topic gezien?
Like wtf....
Voor de mensen die het niet kunnen zien:
[..]
Aanstraling rondom. Kun je goed bruin van worden. Maar jij wordt alleen maar rood?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
hiervoor hadden we namelijk een rondvaart door Naarden-Vesting, en rondvaarten zijn redelijk dodelijk als je niet tegen zon kunt.
geen idee, geen zin om de fotos te uppen, en de fotos van de anderen nog niet gezien.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook leuk, mooie repo geworden?
Geen idee, lijkt net alsof ie elke post meteen als een TT-wijziging zietquote:
elke keer als eenmod post word de titel aangepast naar wat het was?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Anne het volgende:
Lex, heb je de logboek entries bij dit topic gezien?
Like wtf....
Voor de mensen die het niet kunnen zien:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1592473/4/50#96499975quote:Op zondag 8 mei 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke keer als eenmod post word de titel aangepast naar wat het was?
Daar mag ik niet meelezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1592473/4/50#96499975
BB only?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, geen zin om de fotos te uppen, en de fotos van de anderen nog niet gezien.wel ruzie gemaakt met een peugeot 205 cabrio verhuur bedrijf daar
die wilden de truck als achtergrond gebruiken voor fotos op hun site, en P. er in
niet dus
Neem dan een Maserati Quattroporte, als je zo nodig met z'n vieren in een snel klinkende auto wilt zitten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
M'n oom + tante zijn aan het kijken voor zo'n lelijke 4 zitters Porsche![]()
De Panamera ofzo? Wat een pannenkoek is datIk zou hem best willen rijden/hebben, maar voor dat geld is er toch veel leuker spul op de markt?
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neem dan een Maserati Quattroporte, als je zo nodig met z'n vieren in een snel klinkende auto wilt zitten.
Mijn ideequote:Op zondag 8 mei 2011 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neem dan een Maserati Quattroporte, als je zo nodig met z'n vieren in een snel klinkende auto wilt zitten.
Niksquote:Op zondag 8 mei 2011 12:05 schreef Anne het volgende:
Hey, uhm, we moeten ff dit topic vol gooien. Dus.
Als iedereen even vertelt wat ie voor zijn moeder heeft gekocht?
Niksquote:Op zondag 8 mei 2011 12:05 schreef Anne het volgende:
Jij hebt echt geen verstand van vrouwen he.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks![]()
Ze heeft een tifushekel aan dit soort dingen
Als je denkt over een Porsche mag dat geen onderdeel van de afweging zijn.quote:
Bij mijn ma is dat absoluut niet zoquote:Op zondag 8 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van vrouwen he.
Als ze zeggen dat ze het willen, willen ze het.
Als ze zeggen dat ze het niet willen, willen ze het toch.
Een plant in een mand en ik heb 'm gisteren al gegeven.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef Anne het volgende:
Ik zal wel beginnen:
Een aardbeienslagroomvlaai, maar die is gisteren al voor de helft op gegaan, door SD, mijn moeder en vader en ik.
Wij, hier in Cuijk, hebben geen plek in de koelkast, dus ik had hem gisteren alvast even weg gebracht.
Een sjaaltje.
Een bad-oliesetjedinges.
Een orchidee.
Ik zie dat de Maserati basismodel 70000 euro duurder is.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je denkt over een Porsche mag dat geen onderdeel van de afweging zijn.
Waarom moet ik wat voor mijn moeder kopen die ik al 20 jaar niet heb gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:05 schreef Anne het volgende:
Moeder heeft het zelf een aantal jaar terug afgeschaft.quote:
True true..........quote:Op zondag 8 mei 2011 12:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je denkt over een Porsche mag dat geen onderdeel van de afweging zijn.
*noteertquote:Op zondag 8 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van vrouwen he.
Als ze zeggen dat ze het willen, willen ze het.
Als ze zeggen dat ze het niet willen, willen ze het toch.
Oke oke oke, uitzondering op de regel.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom moet ik wat voor mijn moeder kopen die ik al 20 jaar niet heb gezien?
'moeten' ook nog?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke oke oke, uitzondering op de regel.
Had je wat voor mijn moeder moeten kopen![]()
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Selectief quoten![]()
en mijn moeder heeft borstkanker gehad, you do the match
rightquote:
Dat hoeft niks te zeggen natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Selectief quoten![]()
en mijn moeder heeft borstkanker gehad, you do the match
Nee, nog een postje of 30 ofzoquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:12 schreef Anne het volgende:
Ja, even opschieten, want Duvel moet naar een kinderfeestje.
Bij die teringherrie 3 deuren verder hier ?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:12 schreef Anne het volgende:
Ja, even opschieten, want Duvel moet naar een kinderfeestje.
Nu is het wel rustig. Tenminste, ik hoor ze niet jengelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij die teringherrie 3 deuren verder hier ?
Ze kunnen er gewoon fake replacement(s) voor terugbordurenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Als Fristi het op die manier zegt, wel natuurlijk.
Zouden ze het kreng begraven hebben?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu is het wel rustig. Tenminste, ik hoor ze niet jengelen.
Wat moet jij op een kinderfeestje? de boel laten ontsporen?quote:
You are in denialquote:
In ieder geval niet levend, anders zou je heel erg in de verte het gejengel nog wel horenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zouden ze het kreng begraven hebben?
Verzuipen maakt minder herriequote:
Probably.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat moet jij op een kinderfeestje? de boel laten ontsporen?
Jij/jullie hebben toch geen kids?quote:
Ze gaan hun goddeloze gang maarquote:Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan gaan de OUD-mods en daarnaast de rest van de mods staken.
Behalve ik dan!!
Zo lang nog dat gegiechel? en die Barbie's, blijft dat ook nog zo lang?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Njet. Ik ben gewoon nog steeds een meisje. Over 5 jaar ofzo mag je me wel een vrouw noemen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo lang nog dat gegiechel? en die Barbie's, blijft dat ook nog zo lang?
Dan ben jij ook nog een jochie, met je gegiechelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo lang nog dat gegiechel? en die Barbie's, blijft dat ook nog zo lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |