euh.. die heb ik wel gezien maar die heeft niets gezegd.. hoezo?quote:
dan wordt er veel gejankt hierquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
Als elke TT nu eens een zin uit een liedje van AedM zou zijn.
Na al die jaren toch weer de verkeerdequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:55 schreef clevy het volgende:
euh.. die heb ik wel gezien maar die heeft niets gezegd.. hoezo?
iedere TT zou geschikt zijn als titelquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
Ik las Nena.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Godtje het volgende:
Nou Lena maar voor de 8e keer in 15 minuten
Ah jij bent net zo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:57 schreef Godtje het volgende:
Nou Lena maar voor de 8e keer in 15 minuten
deze dan?quote:
quote:
ik val weer op een lekker moment binnen, zo te zienquote:
Hij gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb zolang gezongen
Van hoe droevig ik zou zijn
Met mijn angst te koop gelopen
En maar zoeken naar de pijn
Om de blues te kunnen zingen
Heb ik me slechter voor gedaan
En nu het echt dan niet zo goed gaat
Blijkt er niet zo gek veel aan
sloat'umquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
Nu zijn er twee mannen op de wereld die me aan het huilen krijgen, damn you Godt!
L-E = Lekker Emo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
Nu zijn er twee mannen op de wereld die me aan het huilen krijgen, damn you Godt!
mja als je Labiel er voor zet wordt het nogal een witte schimmelquote:
quote:Die schaal daar op de tafel
Het is mijn hart gesmoord in wat zo mooi had kunnen zijn
Mijn ziel zit in de glazen om me heen
Ik had ze haar gegeven maar ze bleken haar te klein
Je moet geen hemelen beloven
Als je zelf de weg niet weet
Zulks een mooie tekstenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef JoeBravo het volgende:
Thnx godt, nu weet ik waarom ik geen aedm luister...
Zo veel nog?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo denken ruim 2 miljard mensen ook over de Bijbel.
ja, maar een stuk beter te behappen toen ik nog naief en onbezorgd wasquote:
Pfff amateursquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
2,1 miljard om precies te zijn volgens het World Fact Book.
gewoon alle afgoderij afschaffen.. scheelt ook in oorlogenquote:
Dan verzinnen ze wel iets andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef clevy het volgende:
[..]
gewoon alle afgoderij afschaffen.. scheelt ook in oorlogen
quote:
kijk eens in je blouse?quote:
je dicht de menschheid nogal wat creativiteit toequote:
yup.. das een beter nivooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk eens in je blouse?
om het niveau weer naar het gebruikelijke niveau te brengen
Ja ik vind natuurlijk van welquote:
Hij komt net voorbij in de reclamequote:
weinig meer aan de donderdag te fixxen.. snurk tijd.quote:
Het is ook voor de vrijdag!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:26 schreef clevy het volgende:
[..]
weinig meer aan de donderdag te fixxen.. snurk tijd.
Als missb weggaat kom je met PJquote:
nu gaat ze huilend naar bed ipv soppendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:27 schreef Techno het volgende:
[..]
De ware intenties zijn dan wel weer overduidelijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:28 schreef ArTiC het volgende:
nu gaat ze huilend naar bed ipv soppend
ach...het is allebei nat
hetzelfdequote:
Erg tof nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:32 schreef Godtje het volgende:
Ok ok de beste versie van Bad Girls.... ooit? Denk het wel ooit
Ow, heftig man! Ben erg benieuwd naar je verhalen en zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja sinds de 22e dus al weer heel even.
Al heb ik pas sinds eergisteren echt een beetje rust.
Borreltijd dus! Aangezien ik zo ga slapen zal ik ff mijn nummer PM'en?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, heftig man! Ben erg benieuwd naar je verhalen en zo
Gezellig. Als iemand niet kan ook prima.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
Ja, doe maar. Ik ben een busy chickie, maar dan kunnen we even een meetje plannen. Kluts en hw erbij was het toch?
As alwaysquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig. Als iemand niet kan ook prima.
Druk op de zaak nog/weer?
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu gaat ze huilend naar bed ipv soppend
ach...het is allebei nat
Bloemen. Een (kook)boek. Een geurtje. Whatever, is toch easythepeasy?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Morguh! Wie heeft er een geweldig idee om cadeau te geven aan moeders? Aangezien het moederdag is en ik echt even met mijn handen in mijn gemillimeterde haar zit...
Een boek! /wimtschippersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Morguh! Wie heeft er een geweldig idee om cadeau te geven aan moeders? Aangezien het moederdag is en ik echt even met mijn handen in mijn gemillimeterde haar zit...
Een echte chef aan huis, die een compleet diner voor haar (en anderen) maakt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik wil niks horen over moederdagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Waar houdt ze van?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik vier het al jaren niet en weet nog kadootjes te bedenken.quote:
Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vier het al jaren niet en weet nog kadootjes te bedenken.
Haha zo'n lekkere reactie van ouders..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Antwoord van mijn moeder als ik vroeger wilde weten waarom er geen kinderdag is:
"Het is elke dag al kinderdag!"
Bos bloemen doet het altijd goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoekenquote:
Misschien komen we jullie dan nog wel tegen, m'n ma en ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoeken
Ah, kijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoeken
Jij gaat helemaal in Enschede plantjes uitzoeken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien komen we jullie dan nog wel tegen, m'n ma en ik
Wat van ver komt is lekker, of misschien in dit geval groenerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal in Enschede plantjes uitzoeken?
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat van ver komt is lekker, of misschien in dit geval groener
Bij jeweetwel & dinges?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man is niet bij mij dan, vind ik echt niet erg, maar toen ik hoorde waar hij wel is, was dat wel even slikken..
Where else...quote:
haha moet direct denken aan die "mensen met harken als handen en voeten"..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
ik maak een tekening, vroeger was ze daar ook blij mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Onder het mom van 'nostalgie'?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Dat is me dan weer iets te ver eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnenIn dat geval is Duitsland ook leuk
Wat van ver komt is groener, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is me dan weer iets te ver eigenlijk
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.
Ik vond jouw keuzes nou niet bepaald overlopen van creativiteit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.
Dan kan ik het blijkbaar niet. Ik vind het moeilijk ieder jaar iets nieuws te verzinnen. Met verjaardagen net zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.
Tegenwoordig is origneel en creatief zijn best lastig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond jouw keuzes nou niet bepaald overlopen van creativiteit.
Ik zie mijn moeder dan ook al 7 jaar niet, wellicht heeft het daar wat mee te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond jouw keuzes nou niet bepaald overlopen van creativiteit.
Ik ben een leuk goed doelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie mijn moeder dan ook al 7 jaar niet, wellicht heeft het daar wat mee te maken.
Ik koop wel kadootjes voor mensen die wel leuk zijn.
Ach ik moet er ook niet te veel over nadenken.. het stelt ook niet zoveel voor, dat wordt mijn mantraquote:
Lekkere fles whiskey en of lekker sigaartje..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:55 schreef xFriendx het volgende:
Vaderdag vind ik een stuk makkelijker. Sowieso doet mijn pa er al niet aan, punt twee....geef een vader wat drank en het is prima.
Als ik dat bij mijn vader doe dan brengt hem dat vast terug naar de nacht dat ik werd verwektquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:55 schreef xFriendx het volgende:
Vaderdag vind ik een stuk makkelijker. Sowieso doet mijn pa er al niet aan, punt twee....geef een vader wat drank en het is prima.
Jepquote:
Mensen vinden het altijd heel erg dat Peuter zijn biologische vader niet in beeld is, maar ik vind het wat dit betreft zo'n enorm voordeel van een afwezige papa, nooit gedoe met stiefmoederachtige wezens. Ik word een beetje misselijk van het idee alleen al..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik moet er ook niet te veel over nadenken.. het stelt ook niet zoveel voor, dat wordt mijn mantra
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen vinden het altijd heel erg dat Peuter zijn biologische vader niet in beeld is, maar ik vind het wat dit betreft zo'n enorm voordeel van een afwezige papa, nooit gedoe met stiefmoederachtige wezens. Ik word een beetje misselijk van het idee alleen al..
Ja. Bij iedereen weet ik dat, behalve mijn moeder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:58 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die het juist leuk vind om kadootjes te kopen ipv een uitdaging?
Als je een beetje oplet als je met iemand praat weet je toch wat diegene leuk vindt of graag wil hebben?
Oeeh spannend!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:58 schreef STING het volgende:
Jep
Sinds gisteren zekerheid dat ik over kan stappen naar m'n klant, vanaf juli.
En hoe is het met jou, hoe bevalt je nieuwe baan?
Bij mijn pa en ma is het in dit geval dat ze het simpelweg leuk vinden als ik langs kom, niet zozeer op moeder/vaderdag maar gewoon uit het niets. Plus ze soms uit het niets bijstaan met klusjes en zo. Bij ons zit dus vaak het 'geluk' niet zozeer in materialistische dingen maar in gezelligheid of bijstaan als er wat gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:58 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die het juist leuk vind om kadootjes te kopen ipv een uitdaging?
Als je een beetje oplet als je met iemand praat weet je toch wat diegene leuk vindt of graag wil hebben?
Nicequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh spannend!!!
Ja wel goed. Erg wennen over wat ik kan/mag/moet kunnen. Maar ik pik het langzaam op. Heb daadwerkelijk ook al gewerkt, dingetjes aangepast enzo. Collegás zijn vriendelijk![]()
Alleen nu even niets te doen
Ach soms op een vrijdag niks te doen hebben is geen strafquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh spannend!!!
Ja wel goed. Erg wennen over wat ik kan/mag/moet kunnen. Maar ik pik het langzaam op. Heb daadwerkelijk ook al gewerkt, dingetjes aangepast enzo. Collegás zijn vriendelijk![]()
Alleen nu even niets te doen
Oh, zo vat ik het ook niet op hoor, ik snap gewoon niet dat het zo moeilijk kan zijn een kado te kopen voor iemand die je goed kent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mijn pa en ma is het in dit geval dat ze het simpelweg leuk vinden als ik langs kom, niet zozeer op moeder/vaderdag maar gewoon uit het niets. Plus ze soms uit het niets bijstaan met klusjes en zo. Bij ons zit dus vaak het 'geluk' niet zozeer in materialistische dingen maar in gezelligheid of bijstaan als er wat gedaan moet worden.
(tis geen aanval op je trouwens)
Ik word daar behoorlijk gaar van, niets te doen hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach soms op een vrijdag niks te doen hebben is geen straf
Tenzij je uit ervaring leert dat ze alles al heeft, en bonnen voor uitjes en dergelijke stug worden vergeten en over de datum raken. Dat is nou mijn moeder...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, zo vat ik het ook niet op hoor, ik snap gewoon niet dat het zo moeilijk kan zijn een kado te kopen voor iemand die je goed kent.
Daarom sport ik altijd op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word daar behoorlijk gaar van, niets te doen hebben
Klopt, maar dat is bij elk commercieel bedrijfquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:01 schreef STING het volgende:
NiceZeker wel een heel andere cultuur van bij Defensie he?
Wat voor applicatie heb je onder je hoede?
Dat gaat een beetje lastig op het werkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daarom sport ik altijd op vrijdagmiddagLekker zweten, kcal verbranden en dames checken
Dan nog, is er genoeg te bedenken. Het gaat niet om wat je eraan uitgeeft, het gaat om de gedachte erachter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tenzij je uit ervaring leert dat ze alles al heeft, en bonnen voor uitjes en dergelijke stug worden vergeten en over de datum raken. Dat is nou mijn moeder...![]()
Dus ik vertik het evenementen en uitjes in de vorm van een bon te geven. Bloemetje vind ik te afgezaagd. Een boek valt dan nog wel in de smaak gelukkig.
Dus je bent een PHP/SQL goeroe!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij elk commercieel bedrijfVerder gelukkig wel een informele sfeer, dus dat is wel prettig.
Op dit moment ben ik vooral aan het phpén en sqlen. Kleine stukjes schrijven voor dagelijkse/wekelijkse geschedulde scripts die gegevens wijzigingen in de oracledatabase.
ERP baan ligt bij iemand anders in handen. Heb ook nog lang niet alles gezien waar we allemaal gebruik van maken. Alleen klein stukje. Dus er is nog een wereld om te ontdekken.
Ohw in dat geval krijgt ze een bezem, kan ze dr rommel een keer opruimenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog, is er genoeg te bedenken. Het gaat niet om wat je eraan uitgeeft, het gaat om de gedachte erachter.
Goede instellingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik moet er ook niet te veel over nadenken.. het stelt ook niet zoveel voor, dat wordt mijn mantra
Dat is aardig technisch. Had je al ervaring met php en sql?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij elk commercieel bedrijfVerder gelukkig wel een informele sfeer, dus dat is wel prettig.
Op dit moment ben ik vooral aan het phpén en sqlen. Kleine stukjes schrijven voor dagelijkse/wekelijkse geschedulde scripts die gegevens wijzigingen in de oracledatabase.
ERP baan ligt bij iemand anders in handen. Heb ook nog lang niet alles gezien waar we allemaal gebruik van maken. Alleen klein stukje. Dus er is nog een wereld om te ontdekken.
Krijg vandaag gras bezorgd, hoop dat ze dat in de ochtend doen want dan kan ik vanmiddag ook nog sporten. Hele week al niet heen geweest omdat ik elke avond stond te spitten in de tuin (ook goed voor de spieren en toen kwam er ook wel vrouwelijk leuks langs gefietst, maar toch).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daarom sport ik altijd op vrijdagmiddagLekker zweten, kcal verbranden en dames checken
Sja, wat geef je iemand die alles al heeft?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, zo vat ik het ook niet op hoor, ik snap gewoon niet dat het zo moeilijk kan zijn een kado te kopen voor iemand die je goed kent.
Voor mij is de vrijdag ideaal.... frustraties, opgekropte woede, irritaties eruit gooien net voor het weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg vandaag gras bezorgd, hoop dat ze dat in de ochtend doen want dan kan ik vanmiddag ook nog sporten. Hele week al niet heen geweest omdat ik elke avond stond te spitten in de tuin (ook goed voor de spieren en toen kwam er ook wel vrouwelijk leuks langs gefietst, maar toch).
Vrijdagmiddag sporten is zo heerlijk
Extra lekkere vrouwen kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, wat geef je iemand die alles al heeft?
Vanuit m'n studie een minibeetje gehad. En bij defensie een beetje sql.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:07 schreef STING het volgende:
Dat is aardig technisch. Had je al ervaring met php en sql?
Klinkt zo op het eerste gezicht idd wel als een plek waar je veel kunt leren
In jouw geval zou je bijv iets moois voor je ma kunnen tekenen/schilderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, wat geef je iemand die alles al heeft?
Het zal je verbazen wat je daar allemaal mee kan.quote:
Ik had er niets mee te maken, ik heb als een blok geslapen. Totdat ik om 7.30 wakker getetterd werd dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja maar kut geslapen. 2/3 keer waker geworden en als ik ergens een hekel aan heb ....
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Leuk!![]()
SQL dus op een Oracle Database of vuur je het af tegen een Oracle Datawarehouse?
quote:
Mensen uitnodigen en gezamenlijk naar haar kijken, als ware ze een kunstwerk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat je daar allemaal mee kan.
Je kan dr laten schoonmaken. Wassen, Of gewoon mooi laten zijn.
Dat zou ik kunnen doen, als ik dat niet al vijf keer eerder heb gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
In jouw geval zou je bijv iets moois voor je ma kunnen tekenen/schilderen.
Toch?
Je mag ze beide houden maar het brommerding is in theorie overbodig,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Kluts het volgende:
Weten jullie of je autorijbewijs je brommerrijbewijs vervangt/is als je die eenmaal hebt?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Kluts het volgende:
Weten jullie of je autorijbewijs je brommerrijbewijs vervangt/is als je die eenmaal hebt?
Goed idee, Godt. Ik ga er meteen achteraanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat je daar allemaal mee kan.
Je kan dr laten schoonmaken. Wassen, Of gewoon mooi laten zijn.
Geeft nietquote:
Geen artiest die ze tof vind ofzo? Concertkaartjes. Of een dagje weg met je mams. Dat soort dingen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, als ik dat niet al vijf keer eerder heb gedaan.Mijn ma is ook dol op lezen, maar wat ze doet, is de boeken die ze wil lezen meteen kopen als ze uit zijn, dus dat valt ook al af. Het zelfde geldt voor dvd's, geurtjes en al die zaken...
Zie je! De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen uitnodigen en gezamenlijk naar haar kijken, als ware ze een kunstwerk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:12 schreef Wicked-Game het volgende:
Geeft nietklinkt in iedergeval leuk en leerzaam
Al zou ik persoonlijk voor geen goud Oracle DBA'er willen zijn.
Dacht het wel...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Kluts het volgende:
Had je echt niets beters, kom op!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pak maar uit zou ik zeggen.
Allemaal al eens of meerdere malen gedaan... Ik vier al 24 jaar moederdag en het is echt, echt moeilijk. Omdat ik twee keer in het jaar een cadeau moet verzinnen, raakt de inspiratie een keer op. Dagje uit gaan we met haar verjaardag doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen artiest die ze tof vind ofzo? Concertkaartjes. Of een dagje weg met je mams. Dat soort dingen?
Deze is dan wel weer matig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oracle Database Administratorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]is leuk om eens aan de achterkant te werken.. ipv alleen mini beetje aan de voorkant
Oracle DBAér?![]()
Wat ga je geven dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal al eens of meerdere malen gedaan... Ik vier al 24 jaar moederdag en het is echt, echt moeilijk. Omdat ik twee keer in het jaar een cadeau moet verzinnen, raakt de inspiratie een keer op.
Mja, voor nu hebben we wat gevonden.
Dat is een ordinaire snol! Dit is een mooie vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neeheeee!quote:
Is dat niet die Lost-chick? Altijd als ik die zie, denk ik Oh ja, dat vind Godt een lekker wijf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ordinaire snol! Dit is een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Ik zie m niet, maar ik weet wie het is en dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Juh. Maar zij komt echt niet bij ons langsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb bij mij niets te maken met servers en databases en programmeertalen. Het is een Software-as-a-Service pakket, dus de leverancier draagt daar allemaal zorg voor. Dus voornamelijk configureren en praten met de functionele eigenaren over te verbeteren zaken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanuit m'n studie een minibeetje gehad. En bij defensie een beetje sql.
Hier gaat het even een stukje verder natuurlijk (vooral php).
Maar het is vooral de omgeving waarin je werkt, ineens alles in de commandoprompt te doen. Al die commando's leren.. weten hoe te wijzigingen en dan ook nog eens gelijk alles op de productiedatabase, omdat de testomgeving eruit ligt
Understatement van de eeuw!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet die Lost-chick? Altijd als ik die zie, denk ik Oh ja, dat vind Godt een lekker wijf.
We geven haar een bon van de Intratuin, ze is momenteel bezig de tuin helemaal op te knappen en zo. Dus dan kan ze zelf op onze kosten planten en bloemen e.d. uitzoeken.quote:
Ik heb ook niet altijd inspiratie en zeker niet als het op moeders aankomt en daarom vraag ik altijd wat ze wil hebben. Ze heeft altijd wel iets. Vaak ook planten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
We geven haar een bon van de Intratuin, ze is momenteel bezig de tuin helemaal op te knappen en zo. Dus dan kan ze zelf op onze kosten planten en bloemen e.d. uitzoeken.
Owja dat gebeurd hier ook nog een beetje, ze hebben niet alles in eigen beheer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef STING het volgende:
[..]
Heb bij mij niets te maken met servers en databases en programmeertalen. Het is een Software-as-a-Service pakket, dus de leverancier draagt daar allemaal zorg voor. Dus voornamelijk configureren en praten met de functionele eigenaren over te verbeteren zaken.
Jeugdsentiment is toch per definitie leuk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de Greatest Hits van 2 Unlimited gedownload (waarom nu pas) en ik vind het oprecht leuk jeugdsentiment.
Als er een strik om zit dan geef je het weg. De enige vrouwen die je weg zou willen geven zijn matige vrouwen. Ergo: Er zijn geen plaatjes van mooie vrouwen met een strikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zocht er 1 met een strik en had daarbij niet echt keuze uit verschillende dames.
No no no no nooo nooooo nono noooo nooo no no there's no limit!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de Greatest Hits van 2 Unlimited gedownload (waarom nu pas) en ik vind het oprecht leuk jeugdsentiment.
Damn nostalgie.. ga je zo ook Ace of Base e.d. downloadenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar dan niet in de trant van hihi dat is leuk, maar ohjadatvondikvroegerzo'ntofnummer!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugdsentiment is toch per definitie leuk?
Mijn moeder kent de namen nooit en verandert zelfs op het laatste moment nog van gedachten. Dan is een bon een betere optiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet altijd inspiratie en zeker niet als het op moeders aankomt en daarom vraag ik altijd wat ze wil hebben. Ze heeft altijd wel iets. Vaak ook planten.
Dan ga ik zelf naar het tuincentrum en haal ik daar wat ze nodig heeft. Dat zijn nooit dingen die ik zelf kan bedenken maar ik sta niet met lege handen.
neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugdsentiment is toch per definitie leuk?
True.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee![]()
barbapapa en the a-team zijn lang niet zo leuk meer
Ik heb geloof ik 4 originele cd's van Ace of Base, was en ben er nog altijd gek vanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn nostalgie.. ga je zo ook Ace of Base e.d. downloaden?
Wel altijd vet lachen om weer te horen..enkt terug aan die tijd..*
Deze was niet matig, gewoon ronduit slecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als er een strik om zit dan geef je het weg. De enige vrouwen die je weg zou willen geven zijn matige vrouwen. Ergo: Er zijn geen plaatjes van mooie vrouwen met een strik
Herkenbaar welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in de trant van hihi dat is leuk, maar ohjadatvondikvroegerzo'ntofnummer!
Daar had een gratis af te halen bordje bij gemoeten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Deze was niet matig, gewoon ronduit slecht.
Ik gebruikte een understatement.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Deze was niet matig, gewoon ronduit slecht.
Ik was vroeger als kind ook fan van ze. Heb ze nog een brief geschreven toen ze uit elkaar gingen omdat ik dat zo jammer vond.quote:
quote:
Jep, same here. Vind ik juist wel leuk, moet er niet aan denken om een functie te hebben waarbij je bij wijze van spreken alleen maar achter de PC zit. En vind het ook leuk om me een beetje te verdiepen in de wereld van de klant, HR.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat gebeurd hier ook nog een beetje, ze hebben niet alles in eigen beheer.
Veel vergaderingen dus!
En geld toe. Om daarvan naar de hoeren te gaan om de schaamte eraf te neuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar had een gratis af te halen bordje bij gemoeten?
Daar moet je nog geld op toeleggen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar had een gratis af te halen bordje bij gemoeten?
En of je even aan Anita haar tetten mocht zitten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was vroeger als kind ook fan van ze. Heb ze nog een brief geschreven toen ze uit elkaar gingen omdat ik dat zo jammer vond.![]()
DAAR ging het mis!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En of je even aan Anita haar tetten mocht zitten?
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef STING het volgende:
Jep, same here. Vind ik juist wel leuk, moet er niet aan denken om een functie te hebben waarbij je bij wijze van spreken alleen maar achter de PC zit. En vind het ook leuk om me een beetje te verdiepen in de wereld van de klant, HR.
Ah, right, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee![]()
barbapapa en the a-team zijn lang niet zo leuk meer
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja, het is zondag weer moederdag.
Ook nog ff iets verzinnen
Dat heb ik niet gedaan, maar ik had m'n haar wel altijd zoals Anitaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was vroeger als kind ook fan van ze. Heb ze nog een brief geschreven toen ze uit elkaar gingen omdat ik dat zo jammer vond.![]()
Of Airwolf. Ik droomde er dan van dat wanneer ik groot zou zijn ik ook zo'n ding zou hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right, daar heb je een punt.
MacGyver
Waarom wilde je het eerder wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, maar ik had m'n haar wel altijd zoals AnitaDoor haar wilde ik geen kort haar meer
Vet MacGyver!! Wanneer komt die weer op tv? Ben bang van nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right, daar heb je een punt.
MacGyver
Ik had daar toen ik jong was, niet heel veel over te zeggenquote:
Ik kan me de dag nog herinneren dat mijn haar dat tot over mijn kont was eraf was en zoiets als dit werd:quote:
Naaakkiddd on the floooohhrrrrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me de dag nog herinneren dat mijn haar dat tot over mijn kont was eraf was en zoiets als dit werd:
[ afbeelding ]
En het gezicht van mijn pa toen ik thuiskwam. Die kon wel janken, zijn dochter met kort haar.
Het zal wel weer een tuinbon ofzo worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]nou de tips zijn gegeven in het topic! Moet nu niet moeilijk meer zijn
Mijn moeder wilde me ooit (toen ik zes was) stekeltjes geven bovenop mijn hoofd, en de rest lang laten. Zie je het voor je?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had daar toen ik jong was, niet heel veel over te zeggenMa knipte m'n haar altijd op schouderlengte.
Ieh!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde me ooit (toen ik zes was) stekeltjes geven bovenop mijn hoofd, en de rest lang laten. Zie je het voor je?Ik heb me verzet, met succes, maar het heeft de band tussen ons voorgoed veranderd.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me de dag nog herinneren dat mijn haar dat tot over mijn kont was eraf was en zoiets als dit werd:
[ afbeelding ]
En het gezicht van mijn pa toen ik thuiskwam. Die kon wel janken, zijn dochter met kort haar.
Woonde het leuk, in de woonwagen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde me ooit (toen ik zes was) stekeltjes geven bovenop mijn hoofd, en de rest lang laten. Zie je het voor je?Ik heb me verzet, met succes, maar het heeft de band tussen ons voorgoed veranderd.
zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar jij was gelukkig en daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha ja daar moest ik ook al aan denkenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja daar moest ik ook al aan denken
Ja miscommunicatie met de kapper kan vervelend zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het na dat kortknippen ook een keer NOG korter gehad. Miscommunicatie tussen mij en de kapper. Resultaat: Ik met kort haar wat bovenop zelfs maar 2 cm lang was.
Mijn pa toen ik thuiskwam: Nu lijk je net een pot.
quote:
Nou echt, dat wou ik zeggen.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee nu heb ik kluts met zulk haar in mijn hoofd, wég mood...
Water drinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Grr.. heb honger.. maar als ik nu een yoghurt ding ga eten krijg ik alleen nog maar meer zin in eten.. en heb verder niks bij me
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op de seks die jij niet gaat hebben?
Natuurlijk!!
Gewoon niet aan de honger denkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Grr.. heb honger.. maar als ik nu een yoghurt ding ga eten krijg ik alleen nog maar meer zin in eten.. en heb verder niks bij me
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
WG, je bent gecockblocked door Maasklutsje
Als je honger hebt, zou ik toch maar wel iets eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
WG, je bent gecockblocked door Maasklutsje
DE oplossing voor het wereld-hongerprobleem!quote:
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag water met een smaakje ook? Maar het vult nog niet heel erg.. heb al 50 cl op
Ja al die hongernegers die maar lopen te zeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
DE oplossing voor het wereld-hongerprobleem!
Alleen seks zeker.. maar dat kan je vergetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja daarmee maak je het ook niet meer goed....
Ik begin al te zeiken als ik drie uur niets eet. Kan daar heel slecht tegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja al die hongernegers die maar lopen te zeuren.
Ik eet ook weleens een dag niet, hoor je mij toch ook niet klagen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen seks zeker.. maar dat kan je vergeten
Wellicht brengt Afrika dan eens briljante geesten voortquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
DE oplossing voor het wereld-hongerprobleem!
Mind over matter babe, kom op zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begin al te zeiken als ik drie uur niets eet. Kan daar heel slecht tegen.
Ik kan heel goed zonder eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier is nog niks dirty's aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gutte gut en ik dacht dat ik een dirtymind had...
Oeiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat de niet-Westerse wereld deels zo is als ze is door het Westen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wellicht brengt Afrika dan eens briljante geesten voort
Nogmaals: woonde het leuk, in de woonwagen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik al tien jaar niet heen gekund, valt altijd op of rond kleine man's verjaardagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Note to myself, zaterdag mysteryland kaartjes kopen....
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker. Geen exorbitante welvaart zonder een deel van de wereld om uit te buiten en arm en dom te houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat de niet-Westerse wereld deels zo is als ze is door het Westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |