Stage zo eng?quote:
Ahquote:
Nah dat niet, veel werk wel.quote:
Dankudanku, doeieeieiei.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Succes alvast
.
Nu echt ECHT ECHT weg![]()
.
Je ontwijkt de vraag of je weer een date had met I_Wquote:
Oh, pardon. Het antwoord is positief. Daarom ook treinen enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag of je weer een date had met I_W
Ik vind trein heerlijk reizen, zolang je maar wifi hebt en niet te vaak hoeft over te stappen
Je mag ook KB zeggen hoor.quote:
Waarom TS, zo afstandelijk alles.quote:
Hihi, dat had hij wel eventjes verdiend ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeMaar goede actie wel [ afbeelding ]
Daar in het begin een beetje? In d'r zwarte bikini? Geen onaantrekkelijk lichaam inderdaadquote:
Go doerak!quote:
Jup. Dit is echt weer genieten al die ruziesquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar in het begin een beetje? In d'r zwarte bikini? Geen onaantrekkelijk lichaam inderdaad [ afbeelding ]
Klinkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom TS, zo afstandelijk alles.
Fucking bazenkat. Snorren ftw.quote:
Ik ga je Klibo noemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dat in je dagboek schrijven sowieso.
[..]
Liever noem je me Klinker.
Niets verklappen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Jup. Dit is echt weer genieten al die ruzies
He wat??quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh nee hé!Was ik daar eindelijk van af, komt quaas dat even hier posten hoor
Klikoquote:
Jij zei Klibo net in het vorige topic.quote:
Ga vogels spotten jij walgelijk figuurrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niets verklappen hoorJij loopt een aantal minuten voor denk ik
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij zei Klibo net in het vorige topic.
[..]
Ga vogels spotten jij walgelijk figuurrr![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogels spot je trouwens niet, dat doe je met vliegtuigen treinen en auto's vogels bekijk jeOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Nee, wel in hoe zie je er nu uit. En in mijn verjaardagstopic. Maarja.quote:
IK GA OP JE FAPPEN AAAARRHGGG IK BEN EEN CREEPquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, wel in hoe zie je er nu uit. En in mijn verjaardagstopic. Maarja.
Waarom wil je zo graag een foto dan?
O.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hijs al weg man, hij is al weg. Met de zee weg.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef quaas het volgende:
[..]
IK GA OP JE FAPPEN AAAARRHGGG IK BEN EEN CREEP
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkielicious of Klinkiebinkie toch![]()
Ja, ik wil hem wel na doen?quote:
dit doet me denken aan een leuk liedje dankjequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Onmogelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ga weg.
[..]![]()
Gekkie.
[..]
Ja, ik wil hem wel na doen?
Goeien nummertje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dit doet me denken aan een leuk liedje dankje
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch geen levenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje raar wel, foto's opzoeken en in een topic plaatsen.Is niet echt de bedoeling.
Ben jij dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje raar wel, foto's opzoeken en in een topic plaatsen.Is niet echt de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:30 schreef Omdatappel het volgende:
Hier, snel een wasbeer om het goed te maken.Wat lievvvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Hier, snel een wasbeer om het goed te maken.http://www.zie.nl/video/o(...)ietelen/m1gz36ofa9yiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is leuker.![]()
![]()
![]()
Oooo die heb ik gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/o(...)ietelen/m1gz36ofa9yi
Deze is leuker.![]()
![]()
Volgens mij doet ie eerder een paringsdans ofzo. Maar wel cute.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/o(...)ietelen/m1gz36ofa9yi
Deze is leuker.![]()
![]()
Hier, snel een wasbeer om het goed te maken.of deze man die een banaan in zijn mond doet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:32 schreef quaas het volgende:
[..]
of deze man die een banaan in zijn mond doet:Vrij nuttig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ik was je totaal vergeten, ik dacht laat ik eens bij de piraten kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar quaas, je hebt dus de foto die in mn fobo stond gemist. Grappig.
Is het niet meer leuk bij de radio dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik was je totaal vergeten, ik dacht laat ik eens bij de piraten kijken
Klinkerbotsing vergeten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik was je totaal vergeten, ik dacht laat ik eens bij de piraten kijken
Koelkast is weg eh, sharr is weg, beach is weg, ragboer is weg, ect.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het niet meer leuk bij de radio dan?
Kan gebeuren, doe je niks aan. Het is zoals het is.quote:
Waarom volg je mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef Myraela het volgende:
Als mensen willen dat eigen foto's gepost worden, mogen ze dat zelf doen.
Hoi.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef Myraela het volgende:
Als mensen willen dat eigen foto's gepost worden, mogen ze dat zelf doen.
Wat, komt hij nooit meer terug?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef quaas het volgende:
[..]
Koelkast is weg eh, sharr is weg, beach is weg, ragboer is weg, ect.
Wil je dan dat ik daar weer de boel terroriseer en iedereen belachelijk maak?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef quaas het volgende:
[..]
Koelkast is weg eh, sharr is weg, beach is weg, ragboer is weg, ect.
Ik ben een newbie hoor. Maar ik vond de muziek van ONZ radio stom. Dus kwam ik hierheen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan gebeuren, doe je niks aan. Het is zoals het is.
Wie ben jij eigenlijk? Ik heb jou nog nooit gezien. Je UI komt me wel bekend voor, dat wel.
Ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wil je dan dat ik daar weer de boel terroriseer en iedereen belachelijk maak?
Jawelquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Wat, komt hij nooit meer terug?
Lieg niet tegen mij, ik als toekomstige juf zie meteen wanneer iemand liegt en wanneer niet. Herstel je en ik wil nu de waarheid horen/lezen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ben een newbie hoor. Maar ik vond de muziek van ONZ radio stom. Dus kwam ik hierheen.
Dan heb je pech.quote:
haha, leuk welquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
Hooi
Jullie leuke bevrijdingsdag gehad?
Ik wel, was naar haarlem geweest met vriend, tof en alles![]()
Oh! En freddie nog tegengekomen
Merollllquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
Hooi
Doe maar niet.quote:
Mewoll!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
Hooi
Ze draaien daar alleen maar baggermuziek, editors e.d. , indiemeuk, top40troep. Nee, niet mijn ding.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ben een newbie hoor. Maar ik vond de muziek van ONZ radio stom. Dus kwam ik hierheen.
Die in Utreg bleek stervensdruk te zijn. Toch maar niet gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
Hooi
Oké, ik ben geen newbie maar die rest klopt wel. Want ragboer is hier ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lieg niet tegen mij, ik als toekomstige juf zie meteen wanneer iemand liegt en wanneer niet. Herstel je en ik wil nu de waarheid horen/lezen.
Jaa zeker. Oh, jammer, haarlem was nicequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha, leuk welik heb het niet echt gevierd.
Hoi
Draaltjequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Merollll![]()
![]()
Hoi
Vandaag was een dag als alle anderen voor mij
Appolquote:
Ach ja, Haarlem ook, maar ook wel een gigantisch terreinquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die in Utreg bleek stervensdruk te zijn. Toch maar niet gegaan.
Jawel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe maar niet.
[..]
Mewoll!
Freddiey?
QFT.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oké, ik ben geen newbie maar die rest klopt wel. Want ragboer is hier ook.Die spoiler maakt me bang wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben gecharmeerd. Ofzo.
Dat wel, ik had besloten om vandaag de hele dag niet te gaan lerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Draaltje![]()
Oh, dus je voelde je niet extra vrij ofzo?
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze draaien daar alleen maar baggermuziek, editors e.d. , indiemeuk, top40troep. Nee, niet mijn ding.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Die spoiler maakt me bang wel.Maar ik ben gecharmeerd. Ofzo.
Ooo daar heb ik ook een tijdje naar geluisterd, hebben ze al eigen liedjes geschreven of nog steeds dezelfde CD met al die covertjes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa zeker. Oh, jammer, haarlem was nice
Voornamelijk The Baseballs, die zijn zo tof live
Ooo knipogen alles.quote:
Nuttig welquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat wel, ik had besloten om vandaag de hele dag niet te gaan leren
quote:
Dat ging per ongeluk hoor!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooo daar heb ik ook een tijdje naar geluisterd, hebben ze al eigen liedjes geschreven of nog steeds dezelfde CD met al die covertjes?
[..]
Ooo knipogen alles.
JANNNN WAAR BEN JE?!
Covers nog steeds.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooo daar heb ik ook een tijdje naar geluisterd, hebben ze al eigen liedjes geschreven of nog steeds dezelfde CD met al die covertjes?
Nuttig niet, maar ik was het leren even beu, dus ik had een vrije dag qua leren, moet ook somsquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nuttig wel
Mijn vriend had besloten vandaag extra klef te gaan doen, leuk altijd met een paar duizend mensen om je heen
Ok ok. Kan gebeuren maakt niet uit.quote:
Awwww leukleukquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Covers nog steeds.
En ze hadden speciaal 'Het is een nacht' vertaald naar engels en er hun eigen versie van gemaakt + nog toegift van twee nummers, hele veld ging los
hioquote:
in naturaquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In 1 eurocenten of 2 eurocenten?
Ik ben hier om die enge mannen weg te slaan en jou voor mezelf te houden tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[
Ooo knipogen alles.
JANNNN WAAR BEN JE?!
Ja?quote:
Whihihi.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben hier om die enge mannen weg te slaan en jou voor mezelf te houden toch![]()
Nah.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:43 schreef quaas het volgende:
ok ik ga nu ga ik doei jullie gaan mij missen
Bedankt, ik voel me hier helemaal thuis door jou.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok. Kan gebeuren maakt niet uit.
[..]
Awwww leukleuk![]()
[..]
hio
Ik ben je over een kwartier vergeten, kom niet meer terug aubquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:43 schreef quaas het volgende:
ok ik ga nu ga ik doei jullie gaan mij missen
wat je rellen noemt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:43 schreef Ragboer het volgende:
quaas, ging ik nou met jou altijd rellen?
Waarom zo lachen dan, je komt sarcastisch over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bedankt, ik voel me helemaal thuis hier door jou.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben je over een kwartier vergeten, kom niet meer terug aub
Nee, dat nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef HappyBob het volgende:
RelletjeHeb je Fredje nog gesproken daar dan?
Kankeren in die chatbox.quote:
OH, I WILL be back.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben je over een kwartier vergeten, kom niet meer terug aub
Ik ben bloedserieus, jongedame.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zo lachen dan, je komt sarcastisch over.
[..]
Niemand is daar meer :\quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die chatbox was wel uberMet al die quotes alles.
Sharr heeft me daar een keer geband omdat ik dieren martelen verheelijkdequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die chatbox was wel uberMet al die quotes alles.
Ok.quote:
Jammer, het is dood daar.. Ach, ik zit er verder niet mee.quote:
Ik ben MarkM.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.Hoi, ik ben Klinkerbotsing aangenaam.
[..]
Jammer, het is dood daar.. Ach, ik zit er verder niet mee.
Hij stond met zn rug naar me toe en was daar met mijn vriend en hij daar met zijn vrienden. Heb nog wel iets van oogcontact gezocht, maar hij maakte zelf ook niet echt aanstalten om contact te makenquote:
Ik haat je niet en nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:46 schreef quaas het volgende:
Mensen haten mij, altijd gedaan, altijd mijn doel geweest. doei
Dit doe je expres he, omdat ik op de pabo zit, is dat het?!quote:
FOKKERS!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij stond met zn rug naar me toe en was daar met mijn vriend en hij daar met zijn vrienden. Heb nog wel iets van oogcontact gezocht, maar hij maakte zelf ook niet echt aanstalten om contact te maken
Ja, maar ik faalde wel een beetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit doe je expres he, omdat ik op de pabo zit, is dat het?!
En heb je tegen je vriend gezegd dat je het één van je beste vrienden op de foks isquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij stond met zn rug naar me toe en was daar met mijn vriend en hij daar met zijn vrienden. Heb nog wel iets van oogcontact gezocht, maar hij maakte zelf ook niet echt aanstalten om contact te maken
Ik zou ook twijfelen hoor als ik een fokker in het echt tegenkwamquote:
Hij leek me niet te herkennen, moet ik dan op m afstappen met 'hee, jij bent toch vieze.freddiey van de foks?quote:
Meh nee, ik heb het met mijn vriend niet echt over fokquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En heb je tegen je vriend gezegd dat je het één van je beste vrienden op de foks isWel beetje jammer dat je hem niet hebt aangesproken hoor
Hoe mooi zou dat zijn geweest danquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij leek me niet te herkennen, moet ik dan op m afstappen met 'hee, jij bent toch vieze.freddiey van de foks?' no thanks
Moet ik je ontgroenen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij de intieme groep van hier.
Waarom deze postquote:
Waarom lapo posten als post #183?quote:
gwn garpje tog ;pquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:17 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom lapo posten als post #183?
Of wil je daarmee zeggen dat je naar bed gaat?
Post dan niks als je niks weet te postenquote:
Wtf is dat voor emoticon.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Post dan niks als je niks weet te posten
Wat een bazensmiley is datquote:
Weg gaan hoeft trouwens niet, maar dit soort onzinnige posts ook nietquote:
Jij hebt een aantal topfilms nog nooit gezien hoor ik alquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:25 schreef Furdinand het volgende:
Heb net "the green hornet" gekeken. Heb in een scheur gelegen!!! Veste film die ik in tijden gezien heb.
Ik kijk niet veel films neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij hebt een aantal topfilms nog nooit gezien hoor ik al
Die smilie, wtfquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahalloooquote:
serieusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef JanPiraat het volgende:
hallo honnepon er is een tinychat gaan de he
ja hoorquote:
Helemaal als je niet kan typenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Mooie manier wel om door in slaap te komen.
wut?quote:
quote:
gequote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:37 schreef Furdinand het volgende:
Oja bijna vergeten... Ik ben nu 20. Jippie...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:37 schreef Furdinand het volgende:
Gefelicteerd jongen, en dat je je snel weer beter mag gaan voelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:37 schreef Furdinand het volgende:
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:37 schreef Furdinand het volgende:
Ik geef 'm gelijk, die taart ziet er best lekker uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neem je een taart mee naar bed om er sex mee te hebben ?![]()
Truste jij, geile boy.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:03 schreef HappyBob het volgende:
Ook maar slapen [ afbeelding ]
Slaap lekker alvast jullie![]()
JAAP!quote:
NEGER!quote:
Precies.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nounou, hij kan er ook niks aan doen dat ie zwart is.
stier is jarig?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgennnn!
GEFELICITEERD FURRRRRDIIII![]()
Breezerslet lukt nog wel maar 17 zal ik niet meer wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks is te gek voor de ARG7 Breezerslet17 worden is hun streven.
^^^^ dat staat in de OP![]()
Ben je al aan mijn UI gewend?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef sharr het volgende:
Ik heb nog twee maanden om een breezerslet te worden.
Niet helemaal, ik heb de hele nacht niet kunnen slapen maar uiteindelijk heb ik het gedeeltelijk kunnen accepteren. Ik mis de grijze neger een beetje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben je al aan mijn UI gewend?
Vandaag kunnen ze kampioen worden!
Als ze vanavond winnen van Fortuna (die 16e staan van de 18) dan zijn ze sowieso kampioen. Zwolle (de nummer 2) moet tegen Cambuur (de nummer 5). Dus dit mogen ze eigenlijk niet uit handen geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik heb de hele nacht niet kunnen slapen maar uiteindelijk heb ik het gedeeltelijk kunnen accepteren. Ik mis de grijze neger een beetje.
Kunnen, maar doen ze dat ook?
iedereen wint toch van fortuna shittardquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ze vanavond winnen van Fortuna (die 16e staan van de 18) dan zijn ze sowieso kampioen. Zwolle (de nummer 2) moet tegen Cambuur (de nummer 5). Dus dit mogen ze eigenlijk niet uit handen geven.
http://www.jupilerleague.nl/stand-uitgebreid.php
Cambuurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ze vanavond winnen van Fortuna (die 16e staan van de 18) dan zijn ze sowieso kampioen. Zwolle (de nummer 2) moet tegen Cambuur (de nummer 5). Dus dit mogen ze eigenlijk niet uit handen geven.
http://www.jupilerleague.nl/stand-uitgebreid.php
Kbquote:
hihi deze door a state of trance cd heen klinkt niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
Hier nog een fijne remix voor sharr DM voor dl link
Zijn nu bezigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoii, hoe staat het met de onderhandelingen?
neuh, gewoon fan van Sharrquote:
Wie nietquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit idd.
ben ik zwanger?
Kkdom kind
quote:
spreek voor jezelf..quote:
Veel plezier Bob.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga even poepen. Succes met lapohunten mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |